Elikkä kun tuosta mun -95 TD Passatista alkaa ahdin olla vaihtokamaa niin kysymys kuuluukin että mitä hukkaportillisia solmuja jengi on helposti/suoraan saanut tunkgettua tuon K03:n tilalle. Olen koittanut näitä vanhoja threadeja selailla, mutta eipä sieltä ole täysin yksimielisiä ja syventäviä vastauksia löytynyt.
Lisäksi kiinnostaa että mikä olisi järkevin ratkaisu ja onko joku värkännyt näihin mekaanisiin vehkeisiin VNT-ahtimia ja millä menestyksellä. Tehonlisäys EI ole tässä oleellisinta vaan kestävyys ja luotettavuus. Toki ahtoja pitäisi saada 0.9-1.5 bar jos joskus vaikka innostuu tuota soppapuolta parantamaan.
Taas AAZ asiaa (äläkää suuttuko)
Valvoja: ffp jäsenet
Onkohan tuohon olemassa jotain vuosi-/korimalli kohtaista tietoa, että mistä aaz vehkeestä tuollainen 4-pulttinen pakosarja löytyisi ja käykö siihen mahdollisesti jonkun muun konetyypin pakosarja. Ja tarjoilla saa jos jollain sellainen nurkissa pyörii. Voihan se olla niinkin että innostun tuonne käärmeenpesää kyhäämään jos ei valmista löydy.
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
No sittenhän tää homma alkaa selvitä... On vissiin vaan nuita kkk24:sia liikkeellä neljällä pakosarjanpultillakin eri pulttijaolla, joten pitänee olla skarppina. Vielä kun keksis mistä vehkeestä kannattais alkaa metsästään suht matalaa, mutta pitkänmallista cooleria. Jos on ideoita niin saa ehottaa.
Seat cordobassa on pitkänmallinen ja matala cooleri: räjäytyskuvatus
^ sopii kyllä
bmw 320d on kuuleri pitkän mallinen, kokemuksesta kestää painetta ja jäähdyttää hyvin!
bmw 320d on kuuleri pitkän mallinen, kokemuksesta kestää painetta ja jäähdyttää hyvin!
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa