Taas AAZ asiaa (äläkää suuttuko)

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Heebo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 11.10.2006 11:04

Taas AAZ asiaa (äläkää suuttuko)

ViestiKirjoittaja Heebo » 11.10.2006 11:29

Elikkä kun tuosta mun -95 TD Passatista alkaa ahdin olla vaihtokamaa niin kysymys kuuluukin että mitä hukkaportillisia solmuja jengi on helposti/suoraan saanut tunkgettua tuon K03:n tilalle. Olen koittanut näitä vanhoja threadeja selailla, mutta eipä sieltä ole täysin yksimielisiä ja syventäviä vastauksia löytynyt.
Lisäksi kiinnostaa että mikä olisi järkevin ratkaisu ja onko joku värkännyt näihin mekaanisiin vehkeisiin VNT-ahtimia ja millä menestyksellä. Tehonlisäys EI ole tässä oleellisinta vaan kestävyys ja luotettavuus. Toki ahtoja pitäisi saada 0.9-1.5 bar jos joskus vaikka innostuu tuota soppapuolta parantamaan.

Jetman
-
Viestit: 866
Liittynyt: 24.7.2003 17:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jetman » 11.10.2006 14:41


MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 11.10.2006 15:20

KKK K14, K24 ja vastaavat Garretit menee melko heittämällä nelipulttisella pakosarjalla.

Heebo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 11.10.2006 11:04

ViestiKirjoittaja Heebo » 11.10.2006 16:09

Onkohan tuohon olemassa jotain vuosi-/korimalli kohtaista tietoa, että mistä aaz vehkeestä tuollainen 4-pulttinen pakosarja löytyisi ja käykö siihen mahdollisesti jonkun muun konetyypin pakosarja. Ja tarjoilla saa jos jollain sellainen nurkissa pyörii. Voihan se olla niinkin että innostun tuonne käärmeenpesää kyhäämään jos ei valmista löydy.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 11.10.2006 16:39

Se löytyy ainakin kaikista poikittaiskoneisista 1,6 turboista. Joissain AAZeissa sitä on kanssa ollut, en osaa sanoa missä.

Heebo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 11.10.2006 11:04

ViestiKirjoittaja Heebo » 11.10.2006 16:57

Siis tarkoitatko, että jos menen romikselta kysymään esim 1.6 td jetan tai golfin pakosatsia, niin se käy tuohon aaz:n kanteen heittämällä eikä niissä ole pituudessa eroa (ei tule liian lähelle rintapeltiä) ?

Mr.Crossfire
-
Viestit: 776
Liittynyt: 7.8.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Mr.Crossfire » 12.10.2006 0:09

Samaa makkaraa ovat, pitäis mennä heittämällä.

Heebo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 11.10.2006 11:04

ViestiKirjoittaja Heebo » 12.10.2006 9:08

No sittenhän tää homma alkaa selvitä... On vissiin vaan nuita kkk24:sia liikkeellä neljällä pakosarjanpultillakin eri pulttijaolla, joten pitänee olla skarppina. Vielä kun keksis mistä vehkeestä kannattais alkaa metsästään suht matalaa, mutta pitkänmallista cooleria. Jos on ideoita niin saa ehottaa.

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 12.10.2006 9:33

Seat cordobassa on pitkänmallinen ja matala cooleri: räjäytyskuvatus

Heebo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 11.10.2006 11:04

ViestiKirjoittaja Heebo » 12.10.2006 9:40

Just jotaki tuon näköistä kävi mielessä....

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 12.10.2006 9:46

tossa cordoban coolerissa lukee, että max 1bar, mutta tiettävästi kyllä kestää enemmänkin ;)

juseliina
-
Viestit: 68
Liittynyt: 15.8.2006 16:42

ViestiKirjoittaja juseliina » 13.10.2006 1:12

tuola holysmokedieselin shopissa myydään laippasarjaa 1.6/1.9TD:hen vnt-20 ahtmelle... sopii vissiin aaz:aan?

Jetman
-
Viestit: 866
Liittynyt: 24.7.2003 17:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jetman » 13.10.2006 9:52

^ sopii kyllä

bmw 320d on kuuleri pitkän mallinen, kokemuksesta kestää painetta ja jäähdyttää hyvin!


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa