Elikkäs, nyt siis mietinnässä se, että jos tuosta nykyisestä motista (aaz) sattuu aika jättämään, tai muuten vain innostuu värkkäämään,niin mitä vaihtoehtoja on, jos haluaa keulalle tdi padan?
Eikös tuo 1z mene siihen melko helposti? Mitäs siihen sitten joutuu laittamaan kokonaisuudessaan? Olen elänyt siinä uskossa että johtosarjaa, boksia ym. Ja ne sitten vissiin pitäisi olla toisesta ventosta?
Ja saakos tuohon lievilläkään muutoksilla mitään muuta tdi myllyä, kun haussa olisi siis sitä voimaa/vääntöä?
vento td tekniikanvaihtokysymyksiä
Valvoja: ffp jäsenet
Hmm. Laittaa mietityttämään, että mitä tuolle lähtee tekemään. Vaihtaako tdi padan, vai ostaako toisen samanlaisen padan, mikä siellä jo on ja rakentelisi siitä jotain jännää. Voimaa tuo kuitenkin kaipaa.
Onkohan nuita td:n pumppuja miten hirveästi kaupan? Taitaa kuitenkin olla hittituote näissä piireissä:D Meinaa että seuraavassa kokoonpanossa ei tule olemaan eko td:n pumppua...
Ehdotuksia otetaan siis vastaan, että miten tuota kannattaa lähteä kehittelemään...Punnitsen tässä mielessä kolari tdi venton ostamista....
Onkohan nuita td:n pumppuja miten hirveästi kaupan? Taitaa kuitenkin olla hittituote näissä piireissä:D Meinaa että seuraavassa kokoonpanossa ei tule olemaan eko td:n pumppua...
Ehdotuksia otetaan siis vastaan, että miten tuota kannattaa lähteä kehittelemään...Punnitsen tässä mielessä kolari tdi venton ostamista....
Putko unohti mainita takajarrut, jotka on TDI:ssä levyt.
Eli aika paljon on osaa vaihdettava, jos haluaa auton viralliseksi TDI:ksi.
Tietysti jos ei paljon swapista ääntä päästele, niin homma menee siten että vaihdat koneen laatikkoineen (tdi:ssä paljon pidemmät välitykset).
Sitten viet molemmat jakajapumput hämeen dieseliin, jossa ne kasaa sulle mekaanisen tdi-pumpun. Silloin ei tartte johtosarjoja, polkimia, ecua yms elektromiikka roinaa.
Toisaalta jo tuohon swappiin menevällä 1500eur:lla vaihtaa auton jo TDi-koneiseen autoon....
Eli aika paljon on osaa vaihdettava, jos haluaa auton viralliseksi TDI:ksi.
Tietysti jos ei paljon swapista ääntä päästele, niin homma menee siten että vaihdat koneen laatikkoineen (tdi:ssä paljon pidemmät välitykset).
Sitten viet molemmat jakajapumput hämeen dieseliin, jossa ne kasaa sulle mekaanisen tdi-pumpun. Silloin ei tartte johtosarjoja, polkimia, ecua yms elektromiikka roinaa.
Toisaalta jo tuohon swappiin menevällä 1500eur:lla vaihtaa auton jo TDi-koneiseen autoon....
Eli tuon tdi:n jätän tuosta pois, kun vissiin taitaa melkein sama ilo irrota aaz:sta.
Eli kannattaa varmaan lähteä liikkeelle niistä alapään laakereista(vahvistaa), välijäähdytin(ei mitään pientä melkein vakiota, vaan teettää ISOMMAN), isompi ahdin ja td:n syöttöpumppu. Onko tuossa kokoonpanossa mitään itua? Ja mites sitten tuo muutos, saako ruveta jarrujakin rakentamaan?
Mites muuten, onko muilla samoja virityksiä aaz koneessa ja ventossa? Kiinnostaisi vain, että paljonko noilla siitä voisin järjen rajoissa saada ulos? Ja kuinka käy sitten oikeasti sen kulutuksen, kun tuntuisi, että se ei matka ajossa ainakaan hirveästi nouse...?
Eli kannattaa varmaan lähteä liikkeelle niistä alapään laakereista(vahvistaa), välijäähdytin(ei mitään pientä melkein vakiota, vaan teettää ISOMMAN), isompi ahdin ja td:n syöttöpumppu. Onko tuossa kokoonpanossa mitään itua? Ja mites sitten tuo muutos, saako ruveta jarrujakin rakentamaan?
Mites muuten, onko muilla samoja virityksiä aaz koneessa ja ventossa? Kiinnostaisi vain, että paljonko noilla siitä voisin järjen rajoissa saada ulos? Ja kuinka käy sitten oikeasti sen kulutuksen, kun tuntuisi, että se ei matka ajossa ainakaan hirveästi nouse...?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 15 vierailijaa