Nokkahihnan kireys mk2
Valvoja: ffp jäsenet
Nokkahihnan kireys mk2
Kuinkahan löysälle ton nokkahihnan uskaltaa laittaa, kun joku laakeri tms rohisee. On tosin rohissut jo ties kuinka kaukan. Ainakin vuoden. Joku sanoi että syynä olis kiristysrulla, mutta sen olen 2 krt vaihtanut eikä auttanut. Rohina alkaa kun kone on lämmennyt tarpeeksi ja hihna kiristynyt. Hihna saisi kääntyä 90 astetta, mutta jos sen laittaa niin kireelle niin kone pitää ääntä kuin vanha diesel.
Olisi kiva tietää mistä ääni lähtee. Ääntä on vaikea paikallistaa.. Kiitos etukäteen.
Auto: VW GOLF 1.6 -91
Olisi kiva tietää mistä ääni lähtee. Ääntä on vaikea paikallistaa.. Kiitos etukäteen.
Auto: VW GOLF 1.6 -91
Laturin ja vesimpumpun laakerit ei pidä ääntä. Oon tsekannu ne. Myös laturi on kunnolla kiinni.. Joku siinä ihan nokkahihnan pyörimisalueella.. Jos laittaa löysälle niin ei pidä enää ääntä, mutta nyt joka aika löysällä..
Onko se lämpimänä 90astetta vai kylmänä? Hihna on huomattavasti kireämpi lämpimänä.
Onko se lämpimänä 90astetta vai kylmänä? Hihna on huomattavasti kireämpi lämpimänä.
Täytynee sitten löysätä. Tällä hetkellä noin 100-110 astetta. Hirvittää vaan ku se on niin löysällä, mutta ei kai se siitä mihinkää lähde.
Omituista että pikkuveljen golfissa hihna on huomattavasti kireämmällä kuin minulla eikä pidä minkäänlaista ääntä. Myös aikaisemmassa jetassani oli hihna kireämmällä pitämättä ääntä.
Omituista että pikkuveljen golfissa hihna on huomattavasti kireämmällä kuin minulla eikä pidä minkäänlaista ääntä. Myös aikaisemmassa jetassani oli hihna kireämmällä pitämättä ääntä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”