RP-lohkon käyttäminen virityksessä
Valvoja: ffp jäsenet
RP-lohkon käyttäminen virityksessä
Onko RP-koneen alakerrassa muuta eroa verrattuna muihin 1,8 l-koneisiin kuin matalammat männät? Kestääkö RP:n männät vaparina virittämistä (max. 160 hp)?
RP-lohkosta puuttuvat ainakin mäntien alle ruikkivat öljysuuttimet. Tiedä sitten onko tuolla merkitystä noilla tehoilla joita olet hakemassa, riippuu myös ahdatko vai teetkö vaparia. Ahdettuun tuo RP:n pienehkö puristussuhde olisi tietysti hyvä lähtökohta.
Tietävämmät jatkakoot lohkojen muista eroista.
EDIT Luetun ymmärtäminen on välillä hakusessa; sanoithan tuossa yllä että teet vaparia... sigh.
Tietävämmät jatkakoot lohkojen muista eroista.
EDIT Luetun ymmärtäminen on välillä hakusessa; sanoithan tuossa yllä että teet vaparia... sigh.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa