Noniin, eli jos tähän topicciin vois kerätä kokemuksia otsikossa mainitusta autosta.
Itseäni on jo pidemmän aikaa kiinnostanut tuollainen mutta ei ole raaskinut viellä hommata.
Itse kun majailen pienessä ns. Kylässä ja tuo mk3 gti golf ei oikein sovellu tänne kamalan hyvin kun on paljon kuoppaa ja epätasaista tietä ja talvella lunta.
Suunnittelinkin hommaavani tuommoisen korotetun "kakkiksen" volkkaristeja kun olen ja vanhat korit ovat enemmän minun mieleeni.
Jos voisi listata tänne hyviä ja huonoja puolia countrystä ja jos jollain on enemmän kokemusta autosta niin kaikki tieto otetaan ilomielin vastaan:)
golf country
Valvoja: ffp jäsenet
Hyviä puolia on että 95% on ihan perus kakkista, eli osaa löytyy vw classicista, tarvikekaupoista ja ebaystä.
Huonoja on sitten tuo 5% eli aivan törkeät hinnat ja heikko saatavuus kaikille syncro/countryssa käytetyille osille kuten puskurit, rengasteline, putkirungon osat, perä, kardaanin osat ja loota.
Hyvän countryn hinnan määrää ihan suoraan onko kaikki erikoisosat tallella ja paljonko on ruostetta. Äkkiä voi mennä 3-5ke siihen kun koittaa ostella puskureita ja muita ebaysta ja saa pahimmat ruosteet piiloon.
Esim alusta maksaa countryyn noin 1.2ke, osat on bilsteinin tekeleita, mutta vain marmorin kautta saa noita.
On myös syytä tottua siihen että tarvike luettelot sanoo usein "exclude syncro/country"
Ja jos tahdot hyvän yksilön niin, keväällä luovun omastani.
Huonoja on sitten tuo 5% eli aivan törkeät hinnat ja heikko saatavuus kaikille syncro/countryssa käytetyille osille kuten puskurit, rengasteline, putkirungon osat, perä, kardaanin osat ja loota.
Hyvän countryn hinnan määrää ihan suoraan onko kaikki erikoisosat tallella ja paljonko on ruostetta. Äkkiä voi mennä 3-5ke siihen kun koittaa ostella puskureita ja muita ebaysta ja saa pahimmat ruosteet piiloon.
Esim alusta maksaa countryyn noin 1.2ke, osat on bilsteinin tekeleita, mutta vain marmorin kautta saa noita.
On myös syytä tottua siihen että tarvike luettelot sanoo usein "exclude syncro/country"
Ja jos tahdot hyvän yksilön niin, keväällä luovun omastani.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”