Rovaniemi miitti
Valvoja: ffp jäsenet
joo itse kävin kikkailemassa rivissä mutta sitten meni mielenkiinto ku mulle tultiin vittuileen päin naamaa peruskoulu ajoista... ei ollu oikein mukava olla... toki olisin halunu olla pitempäänki mut eipä kiinnostanu...
joo kuten nyt huomattiin niin vois onnistua tuo kahen viikon päästä lauantaina.. ehkä sais lauantai päivä porukkaa liikenteeseen?? mitäs mieltä olette?
joo kuten nyt huomattiin niin vois onnistua tuo kahen viikon päästä lauantaina.. ehkä sais lauantai päivä porukkaa liikenteeseen?? mitäs mieltä olette?
joo ei todellakaan ollu... tiimin osastolta voin sanoa että asiallista toimintaa ollu aina... mutta sanotaan näin että ne tuli sieltä kahen bemarin luota siihen aukomaan naamaa...
Wittuyhyyhy.com!!! Kasva aikuseksi äläkä marise niinkuin pikku penikka!! Mitäs sitten jos jotku vittuilee? Eikö se ole ihan normaalia jossain vaiheessa elämää et joku käy pikkasen jostakin vittuilemassa!! Eiköhän toi ole tullu jo selväksi äläkä kehtaa enään marista!! Rupee ärsyttään!!
scg:n foorumilta lainattua
Ensimmäisellä kerralla hyvän osanoton saanut SCG miitti pidetään seuraavan kerran:
Lauantaina 13.10.2007 klo. 18.00 alkaen Alakorkalon laavulla
Yleisön pyynnöstä miitin teemana on kesäkauden päättäjäiset, eli omat makkarat ja mehut mukaan. Muilta osin meininki sama kuin viimeksi, eli merkkivapaata autojen tutkimista ja rattoisaa rupattelua nuotion äärellä.
Puskaradiot vauhtiin...
-
- -
Jos nyt sovitaan helmiikuun 01. -08. Ehdaksi Rollon VAG kokoontumiseksi? Eikö ne solttupaskiaisetki pääse sopivasti pois kuukautta ennen? Kokoonnutaan jonnekki Erottajan Shellile klo 18.00-20.00 ja siitä eteeenpäin vain juodaan? Niinsanottu kohtaamispaikka olis jatko-leksalla tasan kello 21.00, jotta köyhätki näkis, kuinka nättejä Volkkarit Rolllossa on... Ainaki mie olen 01.02.08 klo 21.00 jatkoleksalla
Ei ainakaan aikataulu pitäis olla liian tiukka..?
Nimi on KTVWTR; eli KeskiTalven Volkswagen Tapaaminen Roissa!!!
EDIT--> Tarkoituksena olis saaha puhdas VAG komistelu kokoontuminen aikaan, eli japsit sun muut menköön muualle...<--EDIT
Ei ainakaan aikataulu pitäis olla liian tiukka..?
EDIT--> Tarkoituksena olis saaha puhdas VAG komistelu kokoontuminen aikaan, eli japsit sun muut menköön muualle...<--EDIT
Nyt ollaan kyllä hyvissä ajoin liikkeellä...vielä kun väki tuon jaksaisi muistaa ensi vuonna :D
Nekö ei Audit, Seatit ja Skodat saa tulla paikalle vaikka kuitenkin ehdasta VAG kokoontumisesta puhutaan? ;)
Nekö ei Audit, Seatit ja Skodat saa tulla paikalle vaikka kuitenkin ehdasta VAG kokoontumisesta puhutaan? ;)
Ja uudet menee samoihin aikoihin...plus miinus nolla :DEikö ne solttupaskiaisetki pääse sopivasti pois kuukautta ennen?
Nyt ollaan kyllä hyvissä ajoin liikkeellä...vielä kun väki tuon jaksaisi muistaa ensi vuonna :D
Ja uudet menee samoihin aikoihin...plus miinus nolla :DEikö ne solttupaskiaisetki pääse sopivasti pois kuukautta ennen?
-
- -
Tarkotuksena on pitää varma VAG -viikonloppu kerranki. Toki jokainen joka tuntee itsensä VAGistiksi, on tervetullut, eli Audit Seatit Skodat Lamborghinit Bentleyt Bugatit ja kaikki VAGiin kuuluvat on siellä!!! =) Eikä paikka pitäis olla huono, ku on keskellä kaupunkia. Sinne osuu myös ne VAGistit, jotka ei lue näitä sivuja. Ja jos Jatko-Leksa on täysin varattu silloin, se kertoo muiden merkkien kiinnostuksesta tähän Saksan suurimpaan ja laadukkaimpaan autonvalmistajaan. Eli helmikuussa nähdään, jos jollaki on menoa silloin, niin oma häpeä... ELI HELMIKUUN 1. -08 KAIKKI Shellin kautta JATKO-LEKSALLE!!! JA SIELLÄ JUODAAN JA JUHLITAAN!!
jarskii: Oisko foorumin kans jotain probleemaa? Mulla ei ainakaan toimi ihan oikein tää systeemi...Ja eikös se oo niin, että kertaus on opintojen äiti :D
Tuota tuota...Eikös julkinen juopottelu oo nykyään kielletty? Tuo on aika huono mainostaa tollai, että jatkoleksalle kaikki ja siellä juopotellaan...Noh, tulen paikalle jos muistan ja ehdin :) Kylläkin ihan selvinpäin...Siinä mielessä huono tuo paikka, että jos kylmä tulee niin ei pääse ku autoon lämmittelemään. Ennen muinoin oltu aina Erottajan Nesteellä (ja sitä ennen vissiin Kempalla) ja siellä käyty kahvilla, sit pihalla töllistelemässä ja uudestaan kahville jos jaksaa. Tai sit on menty sulatteleen autoja tuonne Keskipisteen parkkihalliin.
Mut en nyt kuitenkaan lyttää ajatusta, koska positiivista sinänsä että joku on aktiivinen :D
Tuota tuota...Eikös julkinen juopottelu oo nykyään kielletty? Tuo on aika huono mainostaa tollai, että jatkoleksalle kaikki ja siellä juopotellaan...Noh, tulen paikalle jos muistan ja ehdin :) Kylläkin ihan selvinpäin...Siinä mielessä huono tuo paikka, että jos kylmä tulee niin ei pääse ku autoon lämmittelemään. Ennen muinoin oltu aina Erottajan Nesteellä (ja sitä ennen vissiin Kempalla) ja siellä käyty kahvilla, sit pihalla töllistelemässä ja uudestaan kahville jos jaksaa. Tai sit on menty sulatteleen autoja tuonne Keskipisteen parkkihalliin.
Mut en nyt kuitenkaan lyttää ajatusta, koska positiivista sinänsä että joku on aktiivinen :D
-
- -
-
- -
Huumori hukassa..? Varmasti osa porukasta aikoo ottaa olutta, joten pakkoko se on itse ajaa omaa autoansa? Autothan tässä on pääosassa, eikä ajajat. Minä ajattelin olla itse kuskina omassa autossani, mutta mikäli joku vähäisistä tuttavistani suostuu kuskiksi sijastani, niin tottakai siinä tapauksessa otan olutta ja rentoudun "maailman parhaan" auton takapenkillä, tummien lasien takana kuunnellen paskoja poppejani ja ihastellen muita "maailman parhaita" autoja, jotka ovat kerrankin kokoontuneet samalle alueelle. =)
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Pakkohan tätä on tulla käymään, katsomaan Audilla kun volkkaristit näyttää muille paskaa :D Oma mielipiteeni jatkoleksasta on vaan se, että se on siinä mielessä vähän huono, että siinä ei pääse mihinkään sään suojaan...oisko sää/kahvi varauksella myös perinteinen erottajan neste hyvä vaihtoehto? Enivei, odotan innolla tapaavani tämän "räväkkäotteisen" volkkarismi on sairaus henkilön :D
P.S. Jos Leena on kuskina, niin varmaankin mulle ;)
P.S. Jos Leena on kuskina, niin varmaankin mulle ;)
Siellä parkkihallissa ei kyllä saa sitä kahvia sen paremmin ku jatkoleksallakaan...ellei raahaa termarissa :D
Mun mielestä kaikista järkevin ois se, et eka Nesteelle kahville ja sieltä halliin sulatteleen autoja jos on tarpeen ja innostusta löytyy...Just noin se on ennenki toiminu...Uudistukset tietty on aina hyvä asia...
Ja mitäs luulette, onkohan Keskipisteen parkkihalli täynnä perjantai-iltana seiskan aikaan? Ellei sit vaihda hallia, ku nykyään on seki vaihtoehto...
Ehdotuksia kaivataan...
Mun mielestä kaikista järkevin ois se, et eka Nesteelle kahville ja sieltä halliin sulatteleen autoja jos on tarpeen ja innostusta löytyy...Just noin se on ennenki toiminu...Uudistukset tietty on aina hyvä asia...
Ja mitäs luulette, onkohan Keskipisteen parkkihalli täynnä perjantai-iltana seiskan aikaan? Ellei sit vaihda hallia, ku nykyään on seki vaihtoehto...
Ehdotuksia kaivataan...
Joop..."vanhoista jermuista" vain minä ja jekku...muuten uutta väkeä...tai no, entuudestaan muuten tuttuja. Oishan tuonne väkeä voinut tulla enemmänkin, esim. volkkarismionsairaus loisti poissaolollaan vaikka kovasti tuota itse touhusi...huono sää varmaan rokotti osallistujamäärää. Jos näitä joku jaksaa organisoida, niin saattaahan näissä piipahdella...:)
Oisko jarskila subi lootaa ylimääräsenä.Hommasin uudet subit ja pitäs vielä vetää piuhatki.Pitäs varmaan käydä ruuvaileen kohtapuolin alustaa alemmaksi.Vaikka hyvin sie sait sen sopivan matalaksi.Pihalle meno on vaan yhtä aurausta ku on tota loskaa aikas paljon.Ja nyt pitäs leikata jokunen sentti rapaläpyköistä pois ku ne raapii vähänväliä.
tuota noin oletko kenties sattunu erehtymään henkilöstä? :D
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=94023 tuommosella köröttelen itse :D
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=94023 tuommosella köröttelen itse :D
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”