Ympärivuotiset kokoontumisajot Pirkanmaalla (ABC)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Vois yrittää kanssa päästä paikalle. Jos vain saan vielä muutaman pikkuseikan kotosalla kuntoon. Saunasta puuttuu vielä ovilistat, mutta muutoin olis valmista:
1 2 3
Kylppärin puolelle täytyis saada vesijohdot, vesikalusteet ja paneelit paikalleen ja sitten olis tuommoinen lasitiiliseinän kyhääminen:
4 5
1 2 3
Kylppärin puolelle täytyis saada vesijohdot, vesikalusteet ja paneelit paikalleen ja sitten olis tuommoinen lasitiiliseinän kyhääminen:
4 5
Viimeksi muokannut kilpijoki, 15.4.2008 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^ Hei Kilpijoki! Jätkä disauttaa meitä saunallaan kuin eräs Simula audin kiillolla joskus aikoinaan... Itse en (taaskaan) pääse paikalle kun nukkuminenkin on ihan jees välillä vaikka se onkin ihan homojen hommaa, mut silti sitä tehdään. Ai mikä 8-16.00 päivä ehkä unissa (no ei sielläkään näkyny...) aivan sama tullaan kun viitsitään, eikös se niin mee kaikilla??
Voisko joku ottaa kaapelin ja koneen mukaan niin selviäis onko meikäläisen muuttuvasiipisestä puhaltimesta tullut juuttuvasiipinen? Meinaa vähän oireilla siihen suuntaan..
Näkeekö tuota tuolla koneella, eikö se pitäisi todeta fyysisesti suoraan ahtimesta?? Korjatkaa, jos olen väärässä!?
Ja eiköhän tuo kaapeli ja kone ole muutamalla aina mukana menossa ;)
Pääseekö ahtimeen käsiksi kuinka helposti? En ole tuota yhtään vielä tutkinut, todennäköisesti ainakin tuon muovin joutuu päältä poistamaan. Ja hylsysarjaahan minulla ei kotosalla ole..:)
Eikös tuolla softalla pysty jotenkin "heiluttelemaan" siipiä? Saatan olla väärässäkin mutta tämmöistä kuulin. Ja ahtomittaria ei tosiaan kabiinissa ole, joten kuopeli taitaa olla ainoa keino ahtojen tarkasteluun jos sillä tiedolla jotakin tässä tekee..
Eikös tuolla softalla pysty jotenkin "heiluttelemaan" siipiä? Saatan olla väärässäkin mutta tämmöistä kuulin. Ja ahtomittaria ei tosiaan kabiinissa ole, joten kuopeli taitaa olla ainoa keino ahtojen tarkasteluun jos sillä tiedolla jotakin tässä tekee..
Joku saattanu pyynikillä kakkiksen loistoon, niin vauhdillisesti ku kiiltävyydeltäänki ;)
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/86850.shtml
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/86850.shtml
-
- -
-
- -
- Viesti:
-
- -
-
- -
- Viesti:
Tuossa on se oluttarjous mistä puhuin.
-
- -
- Viesti:
Niin kun oli puhetta siitä miten paljon XXY määrä laatikoita auton perässä niin tuossa on kuva melkein koko kasasta (pukki pakkaa hää juomiaan) :D En viittiny kysyä ao henkilöltä suostumusta niin tein tunnistamattomaksi.
Ja tuossa on ne laatikot siellä perässä kuten huomaatte nätisti peiteltynä että varmasti tullin kiinnostus herää. :D Oikeasti ihan vain sen takia ettei herätetä kummastusta ihmisissä eikä saada kimppuumme miljoonaa pultsaria.
Ja tuollaisella urvanilla reissu taittui aikas messevästi. Ei ollut ongelmia muuta kuin laivalta poistuttaessa kun jouduttiin piuhoista käynnistämään molemmissa päissä. :D Oli kuitenkin aikas jees reissu.. tosin olen kyllä sitä mieltä että ensi kerralla mä en aja.

Ja tuossa on ne laatikot siellä perässä kuten huomaatte nätisti peiteltynä että varmasti tullin kiinnostus herää. :D Oikeasti ihan vain sen takia ettei herätetä kummastusta ihmisissä eikä saada kimppuumme miljoonaa pultsaria.

Ja tuollaisella urvanilla reissu taittui aikas messevästi. Ei ollut ongelmia muuta kuin laivalta poistuttaessa kun jouduttiin piuhoista käynnistämään molemmissa päissä. :D Oli kuitenkin aikas jees reissu.. tosin olen kyllä sitä mieltä että ensi kerralla mä en aja.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Löytyiskö kellään -89 kakkikseen moottoritilassa olevaa muovisuojaa joka suojaa raitisilmansuodatinta, pyyhkijämekanismia yms? Tarvisin kipeesti sellaista, valuu meinaan vettä sisätilaan sateella raitisilmasuodattimen kautta.. :-) ja kyllä sisusta on moneen kertaan kastunut ja on homeessa.
Jos, niin mielellään mukaan nyt keskiviikkona. Rahat paikanpäällä käteen.
Jos, niin mielellään mukaan nyt keskiviikkona. Rahat paikanpäällä käteen.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”