Mutta joka tapauksessa, toi 2,0T on joko liian kallis valmistaa, tai sitten Suomessa on päädytty aivan outoon hinnoitteluun, koska se on aivan liian kallis siihen mitä sillä saa.
Niin siis piti sanomani että mikä siitä täällä Suomessa nyt niin kalliin tekee. Ruotsissa hintaeroa ei juuri ole:
1,4 FSI Trendline 90 2005 6,2 153.900:-
1,6 Trendline 102 2005 7,2 160.300:-
1,6 FSI Trendline 115 2005 6,4 170.000:-
2,0 FSI Comfortline 150 2005 7,2 198.900:-
TDI 105 Trendline 105 2005 5,0 184.400:-
TDI 140 Trendline 140 2005 5,4 203.800:-
GTI 200 2005 8,0 242.900:-
Sportline-varustelu tuo vielä 13.400 hintaa ei-GTI-malleille, joten hintaero Ruotsissa on aika mitätön minusta. Tosin Ruotsissahan maahantuoja on Volkswagenin omistama yhtiö.