Onko jotain tiettyä paikkaa mistä kannattaa autoa lähteä ensiksi hakemaan, onko tullut hyviä kokemuksia joistakin liikkeistä tai vastaavasti huonoja? Entä yksityisiltä ostaminen?
Kommentteja mielellään myös mitä mieltä vm. 2000-2002 S4:stä ollaaan yleisesti, kestääkö turbot, jne? 1999 mallissa oli pakosarjan ja turbojen kanssa ilmeisesti ongelmaa.
Kakslitrasen vuosimalli olis 2003-2004, siihenkin jos saisi kommentit niin olisin kiitollinen.
S4:n tai 2.0T FSI:n haku Saksasta
Valvoja: ffp jäsenet
2.0TFSI -05
Joo niinpäs onkin, mutta joka tapauksessa sitä ollaan etsimässä.
Nyt kun käytettyjen autojen hinnat on laskeneet niin onko ylipäänsä järkeä hakea Saksasta, muutaman liikkeen katsottuani myyjät tinkii autoista yli parituhatta euroa ja vieläkin tuntuu olevan pieni tinkivara kaupantekopäivää varten. Ja hinnat on jo hyvin lähellä silloin toisiaan jos ottaa huomioon että ei se Saksan reissu ihan ilmainen ole. Taitaapi tulla kaupat ihan kotomaassa.
Nyt kun käytettyjen autojen hinnat on laskeneet niin onko ylipäänsä järkeä hakea Saksasta, muutaman liikkeen katsottuani myyjät tinkii autoista yli parituhatta euroa ja vieläkin tuntuu olevan pieni tinkivara kaupantekopäivää varten. Ja hinnat on jo hyvin lähellä silloin toisiaan jos ottaa huomioon että ei se Saksan reissu ihan ilmainen ole. Taitaapi tulla kaupat ihan kotomaassa.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2319653
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2289359
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2216347
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2257419
Kyllä noita tuntuis Highlinenä löytyvän hyvästikin alle 25 000 euron.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2289359
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2216347
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2257419
Kyllä noita tuntuis Highlinenä löytyvän hyvästikin alle 25 000 euron.
ja sitten tarkennusta vielä tohon autoon eli auton piti olla 2.0tdi vähintään 140hp koneella ja manuaali vaihteet highline varusteet. max kilometrit oli alle 100
hehe huvittavaa tuo mittarin pyöritys legenda. eiköhän kilometrit pidä kutinsa 99% autoista, eriasia on näiltä turkkilaisilta ostettu auto. eih
hehe huvittavaa tuo mittarin pyöritys legenda. eiköhän kilometrit pidä kutinsa 99% autoista, eriasia on näiltä turkkilaisilta ostettu auto. eih
No on kohtuullisen erilaisia vehkeitä vaikka molemmat tavallaan A4 sarjaa ovat. Noista kahdesta itse ottaisin ilman muuta S4:sen. Tai sellaisen siis myös omistin reilut kaksi vuotta ja noin 100tkm. Itsellä ei ollut mitään murheita turbojen, pakosarjojen jne. osalta. Autolla oli myynti vaiheessa ajettu 175tkm. 2000 -> on tosiaan facelift malli, joten siinä on korjattu nuo pahimmat pakosarja ongelmat. Autossa oli Karalan lastu.
Et mainninut oliko takoitus tuoda 2.0 TFSI nelikkona vai etuvetona? Nelikko puoltaa jo paikkaansa ässän hankinnassa. Tuo 2.0TFSI on uudempaa tekniikkaa ja siitä syystä voi olla myös houkutteleva vaihtoehto. Mikään peto liikkumaan ei A4 tuolla koneella ole, mutta joillekin se riittää. Lastulla saa noin. 250 ulos, jolloin luonne on jo hieman mukavampi.
Eli jos ajat paljon osta A4 ja jos ajat vähemmän ja haluat hauskan ja tehokkaan quattron ostos on ilman muuta S4.
Et mainninut oliko takoitus tuoda 2.0 TFSI nelikkona vai etuvetona? Nelikko puoltaa jo paikkaansa ässän hankinnassa. Tuo 2.0TFSI on uudempaa tekniikkaa ja siitä syystä voi olla myös houkutteleva vaihtoehto. Mikään peto liikkumaan ei A4 tuolla koneella ole, mutta joillekin se riittää. Lastulla saa noin. 250 ulos, jolloin luonne on jo hieman mukavampi.
Eli jos ajat paljon osta A4 ja jos ajat vähemmän ja haluat hauskan ja tehokkaan quattron ostos on ilman muuta S4.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa