Hei
Tarvitsen apua miten saan venton liikkumaan hyvin ilman suurempaa rahanmenoa? apua kiitos.
vw vento 1.9 eko-td viritys 97vm
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 30.9.2012 16:42
aaz on kohtuu helppo virittää, noin niinkuin ensialkuun.. pumpusta syöttöä lisää yms hieno säätöä. esim tämän ohjeen mukaan :
http://www.tttalja.fi/index_files/iterointi3.htm
noilla ohjeilla oman venton säätelin ja kyllä se jonkin verran ihan virkistyi vakioon nähden.
seuraavaksi välijääähy,vankempaa voimansiirtopalikkaa, isompaa turboa ja suutinta.
http://www.tttalja.fi/index_files/iterointi3.htm
noilla ohjeilla oman venton säätelin ja kyllä se jonkin verran ihan virkistyi vakioon nähden.
seuraavaksi välijääähy,vankempaa voimansiirtopalikkaa, isompaa turboa ja suutinta.
-
- -
- Viestit: 698
- Liittynyt: 23.7.2003 13:32
~10 vuotta vanha kikka ja aika paranee roimasti http://www.rcramer.com/fun/econobox/
nafta+ilman suodatin, laatu öljyt koneeseen
diiselin joukkoon laitettavaa moottorin puhdistajaa+paljon kenkää
Takapönttö pois tai kaikki pöntöt pois. Ja.
lisätään Roimasti syöttöjä.
Tarkistetaan ettei mikään jarru hankaa kiinni.
Tankataan nesteen uutta pro dieseliä.
Eiköhän noi ole suhkot halpoja tehdä ja muuttuu varmasti :-)
diiselin joukkoon laitettavaa moottorin puhdistajaa+paljon kenkää
Takapönttö pois tai kaikki pöntöt pois. Ja.
lisätään Roimasti syöttöjä.
Tarkistetaan ettei mikään jarru hankaa kiinni.
Tankataan nesteen uutta pro dieseliä.
Eiköhän noi ole suhkot halpoja tehdä ja muuttuu varmasti :-)
Jos on ei-LDA -pumppu, niin:
Syöttöruuvia kääntää niin paljon että korkea tyhjäkäynti alkaa häiritä, siitä sitten ensin tyhjäkäytiruuvia, ja sen jälkeen kaasuvaijeria säätämällä tyhjäkäyntiä alemmas, ja sitten taas syöttöruuvia, kikkailua.. kunnes konstit loppuu.
Ja sitten kaasuvivulla on semmonen max asennon rajotinruuvi, sen voi käännellä reilusti auki, ja ainakin caddyssä otin vielä kaasupolkimen alta sen muovipatin pois, jotta kaasuvipu liikkui pidemmälle. Lopulta vielä taivutin poljinta niin ettei lattia tule ihan yhtä nopeasti vastaan.
ainakin noilla säädöillä isomman turbon ja kunnon paineiden kanssa mk1 caddy liikkui suht rivakasti.
Syöttöruuvia kääntää niin paljon että korkea tyhjäkäynti alkaa häiritä, siitä sitten ensin tyhjäkäytiruuvia, ja sen jälkeen kaasuvaijeria säätämällä tyhjäkäyntiä alemmas, ja sitten taas syöttöruuvia, kikkailua.. kunnes konstit loppuu.
Ja sitten kaasuvivulla on semmonen max asennon rajotinruuvi, sen voi käännellä reilusti auki, ja ainakin caddyssä otin vielä kaasupolkimen alta sen muovipatin pois, jotta kaasuvipu liikkui pidemmälle. Lopulta vielä taivutin poljinta niin ettei lattia tule ihan yhtä nopeasti vastaan.
ainakin noilla säädöillä isomman turbon ja kunnon paineiden kanssa mk1 caddy liikkui suht rivakasti.
kytkin luistaa
nonii mulla luistaa kytkin kun antaa kenkää ja miten saan laskettua ahtoja tuosta ventosta kun ei ole hukkaporttikäytössä ja vw vento 1.9 "eko"td ja kytkin on saffan jäkempi asetelma ja sachin levy?
-
- -
- Viestit: 92
- Liittynyt: 18.2.2013 20:03
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa