APUA vikaa on mk 2 16v:ssä
Valvoja: ffp jäsenet
APUA vikaa on mk 2 16v:ssä
Moro eli auto on golf mk2 gti 16v vm87
plussat
lähtee käyntiin
voi ajaa tavallisesti kuha ei lyö kaasua pohjaan
miinukset
polkasee kaasun pohjaan aikasa rykii ja sittenvasta ottaa kierroksia
kertokaa te viisaat ihmiset ajatuksia mitä tälle pitäisi tehä kohta loppuuu mielenkiinto... auto muuten hyvässä kunnossa eli ei vihtis paalatakkaa ja myimällä tuossakunnossa siitä ei saa juuri mitää. kaikellaista on tehty autolle on ollu korjaamollakin eivät osannu oikee mitää eli kertokaa mistä lähtisitte tätä tilannetta purkamaan
plussat
lähtee käyntiin
voi ajaa tavallisesti kuha ei lyö kaasua pohjaan
miinukset
polkasee kaasun pohjaan aikasa rykii ja sittenvasta ottaa kierroksia
kertokaa te viisaat ihmiset ajatuksia mitä tälle pitäisi tehä kohta loppuuu mielenkiinto... auto muuten hyvässä kunnossa eli ei vihtis paalatakkaa ja myimällä tuossakunnossa siitä ei saa juuri mitää. kaikellaista on tehty autolle on ollu korjaamollakin eivät osannu oikee mitää eli kertokaa mistä lähtisitte tätä tilannetta purkamaan
autoon on vaihdettu polttoaine suodatin kokoeltu toista pumppua ja mitattu paineet.
Puolia kokeiltu. virranjakajan kansi uusi ja pyöriä
noita alipaine letkuja on rassattu ja on se yks perse niistä ota selvää pitäs vetää vaa uusia..
nokassa se vika turkin on.
mites tuo kaasuläpän toiminta katotaan?
edit
virranjakajaan tuli joskus öljyä olis varmaa vaihettava se kokopaska uuteen
ja tulpat tulpanjohot uudeet
Puolia kokeiltu. virranjakajan kansi uusi ja pyöriä
noita alipaine letkuja on rassattu ja on se yks perse niistä ota selvää pitäs vetää vaa uusia..
nokassa se vika turkin on.
mites tuo kaasuläpän toiminta katotaan?
edit
virranjakajaan tuli joskus öljyä olis varmaa vaihettava se kokopaska uuteen
ja tulpat tulpanjohot uudeet
Joo kyllä tulpan on vaihdettu niinku tuolla lukee pitää huomenna kahtoo ne kytkimet.
tää on sellanen sytytyspuolen juttu ainaki tuntus koska se vika alko ku virrajakajaatuli öljyä sitä rassailtii välillä parempi välillä huonompi että tässä on voitu koittaa korjata ns "hammasta persereiänki kautta" =)
ja edittiä meinaatko tolla täyskaasukytkimellä sitä mikrokytkintä kaasuläpässä mistä puhuit?
"Onhan sytkä ohjainlaitteen alipaineputki paikallaan ja ehjä?" nii mikä?
tää on sellanen sytytyspuolen juttu ainaki tuntus koska se vika alko ku virrajakajaatuli öljyä sitä rassailtii välillä parempi välillä huonompi että tässä on voitu koittaa korjata ns "hammasta persereiänki kautta" =)
ja edittiä meinaatko tolla täyskaasukytkimellä sitä mikrokytkintä kaasuläpässä mistä puhuit?
"Onhan sytkä ohjainlaitteen alipaineputki paikallaan ja ehjä?" nii mikä?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
katoin noi mikrokytkimet ei oo ku yks kytkin ja se on niiku tyhjäkäynnille.
alkaa rötäämää ennenku toine kaasuläppä aukee
sytytyksen poksin letkut ehjät ja kokeiltu toista poksiaki
sitä sytkän ajotusta ois katottava siinä vika luultavasti mutta mihinpäin? vaih onko ihan kokeilemalla?
ja jos se hall anturin on virranjakaja alla se liitin missä on sellane rautalankalipsi ni putsattu ja ei ollu ees paskanen..
alkaa rötäämää ennenku toine kaasuläppä aukee
sytytyksen poksin letkut ehjät ja kokeiltu toista poksiaki
sitä sytkän ajotusta ois katottava siinä vika luultavasti mutta mihinpäin? vaih onko ihan kokeilemalla?
ja jos se hall anturin on virranjakaja alla se liitin missä on sellane rautalankalipsi ni putsattu ja ei ollu ees paskanen..
Ota se kuha pois sieltä polkimen alta jollei se kaasua edes paina.
Off topic, nää on nii huvittavia tekstejä. Kunpa vaan ei kukaan omia tekstejä alkaisi naureskelemaan.
Mutta asiaan, kyllä kannataa vikoja hakiessa edetä yksi asia kerrallaan eikä montaa yhtä aikaa. Korjauskirja on myös hyvä lisä, 16v motista ei tosi taida olla suomenkielistä versiota.
Off topic, nää on nii huvittavia tekstejä. Kunpa vaan ei kukaan omia tekstejä alkaisi naureskelemaan.
Mutta asiaan, kyllä kannataa vikoja hakiessa edetä yksi asia kerrallaan eikä montaa yhtä aikaa. Korjauskirja on myös hyvä lisä, 16v motista ei tosi taida olla suomenkielistä versiota.
rassaa
tässä on nyt rassailtu ja tutkittu virranjakajaa on pyöritelty ja sorvattu suuntaa jos toisee ei merkkiäkää paremmasta mutta vika todennäkösesti ilmansaannissa eli mistä löydän ne perkeleen venttiilit ja liipottimet mitä on siine ilmaputsarin päällä kertokaa millä nimellä tai mistä saan ne tilattua mutta mistä johtuu ku otin imusarjan putken irti ni sammuuu?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa