Golf MK2 GTI KR -89
Valvoja: ffp jäsenet
Golf MK2 GTI KR -89
Pohjanmaalta käytiin hakemassa käyttäjä jani_m :än golf pihaan. Kuvia ei tullut otettua, mutta laitetaan niitä myöhemmin...
Sisustan purku paljasti pikkusen katsastusta haittavaan ilmanvaihto reiän.
Viikonlopun aikaan pitäisi tämä homma olla kunnossa.
Katsastus täytyy hoitaa ensimmäisenä ja katotaan minkälainen tuomio sieltä tulee.
Vanteet oli tarkoitus tilata, kun katsastus on hoidettu huomautuksitta läpi, mutta eipä malttanut odottaa. Ebay:stä Enkei Dare DR21 8x15"....Vanteen merkistä en menis takuuseen, kun ei valmistajan sivuilta tunnu mallia löytyvän. Katotaan mitä sieltä tulee...
Huoltokirjan mukaan öljyt on vaihdettu 403tkm kohdalla ja mittarissa näyttää olevan 393tkm, joten ei tarvitse niitäkään hetkeen vaihtaa :)
Sisustan purku paljasti pikkusen katsastusta haittavaan ilmanvaihto reiän.
Viikonlopun aikaan pitäisi tämä homma olla kunnossa.
Katsastus täytyy hoitaa ensimmäisenä ja katotaan minkälainen tuomio sieltä tulee.
Vanteet oli tarkoitus tilata, kun katsastus on hoidettu huomautuksitta läpi, mutta eipä malttanut odottaa. Ebay:stä Enkei Dare DR21 8x15"....Vanteen merkistä en menis takuuseen, kun ei valmistajan sivuilta tunnu mallia löytyvän. Katotaan mitä sieltä tulee...
Huoltokirjan mukaan öljyt on vaihdettu 403tkm kohdalla ja mittarissa näyttää olevan 393tkm, joten ei tarvitse niitäkään hetkeen vaihtaa :)
Viimeksi muokannut KariT, 13.6.2013 21:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tänään päästään tutkimaan vuotoa tarkemmin, mutta onko neuvoa, mitä kannattaa uusia samalla, kun noita jarruja alkaa korjailemaan?
Kuskinpuolelta takaa näyttäs jarruputki olevan entinen. Hyvin on nesteet roiskutellu ympäriinsä.
Mikäs tuon jousen tarkoitus on, mikä on jarrupaineensäätimen alapuolella kiinni?
Kuskinpuolelta takaa näyttäs jarruputki olevan entinen. Hyvin on nesteet roiskutellu ympäriinsä.
Mikäs tuon jousen tarkoitus on, mikä on jarrupaineensäätimen alapuolella kiinni?
Taakse jarruputket ja letkut uusittu ja konttorilta hyväksytty katsastus.
Pohjaan joutuu vielä peltiä laittamaan.
Kuskinpuolelta:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... uml001.jpg
Oikealta puolelta pahempi:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... uml001.jpg
Takaa, vasemmalta puolelta:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... itakaa.jpg
Flektin en ole vielä kertaakaan nähnyt pyörivän. Miten toiminnan saa testattua?
Pohjaan joutuu vielä peltiä laittamaan.
Kuskinpuolelta:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... uml001.jpg
Oikealta puolelta pahempi:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... uml001.jpg
Takaa, vasemmalta puolelta:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... itakaa.jpg
Flektin en ole vielä kertaakaan nähnyt pyörivän. Miten toiminnan saa testattua?
Eikös se flekti ole helpoin testata siten, että nappaa syylärissä olevasta anturista liittimen irti ja tökkää hyppylangan siihen liittimeen. Mikäli lähtee pyörimään niin vika anturissa, jos taas ei niin sitten flektissä. Niin tosin oletuksena, että sinne tulee virtaa...
Mulla oli aikoinaan muistaakseni syyläri niin tukossa, että anturi ei ollut lainkaan kosketuksissa nesteen kanssa, joten ei flekti lähtenyt koskaan päälle. Muistelen, että vaikka sen anturin otin irti niin ei tippaakaan nestettä tullut ulos.
Mulla oli aikoinaan muistaakseni syyläri niin tukossa, että anturi ei ollut lainkaan kosketuksissa nesteen kanssa, joten ei flekti lähtenyt koskaan päälle. Muistelen, että vaikka sen anturin otin irti niin ei tippaakaan nestettä tullut ulos.
Viimeksi muokannut Eemeli, 15.6.2013 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pitää tuota Eemelin ohjetta kokeilla.
Flektissä on osakoodi (165 959 455 L), mikä kertoo sen olevan alkuperäinen, mutta miksi auton oman johtosarjan liitin ei siihen suoraan käy?
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 15_004.jpg
"Hyppylangat" on vedetty liittimien väliin.
Ei mennyt eilen kun koko päivä, noita sähköjä katsellessa. Soittimen takana n.10 kpl katkottuja johtoja.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 15_015.jpg
Varmaan liittyy poistettuun takalasinpyyhkijään??? Lisää löytyi mittariston alta.
Sulaneet johdot uusittu, kaikki maadoitukset ja liittimet konehuoneesta käyty läpi. Toimimaton keskuslukitus purettu kokonaan pois. Lasit eteen vaihdettu, missä on miedot kalvot.
Renkaat tuli eilen saksasta. Maanantaina maksoin ja perjantaina oli jo kotiovella. Vanteet tulee ensi viikolla, mutta juhannus varmaan sotkee aikataulua sen, verran ettei niitä alle kerkeä laittaa.
Ovipahveihin pitää vielä vaihtaa mm. kahvat, ikkunaveivien kannet ja avausvivun kehykset.
Flektissä on osakoodi (165 959 455 L), mikä kertoo sen olevan alkuperäinen, mutta miksi auton oman johtosarjan liitin ei siihen suoraan käy?
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 15_004.jpg
"Hyppylangat" on vedetty liittimien väliin.
Ei mennyt eilen kun koko päivä, noita sähköjä katsellessa. Soittimen takana n.10 kpl katkottuja johtoja.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 15_015.jpg
Varmaan liittyy poistettuun takalasinpyyhkijään??? Lisää löytyi mittariston alta.
Sulaneet johdot uusittu, kaikki maadoitukset ja liittimet konehuoneesta käyty läpi. Toimimaton keskuslukitus purettu kokonaan pois. Lasit eteen vaihdettu, missä on miedot kalvot.
Renkaat tuli eilen saksasta. Maanantaina maksoin ja perjantaina oli jo kotiovella. Vanteet tulee ensi viikolla, mutta juhannus varmaan sotkee aikataulua sen, verran ettei niitä alle kerkeä laittaa.
Ovipahveihin pitää vielä vaihtaa mm. kahvat, ikkunaveivien kannet ja avausvivun kehykset.
Kolmenapainen näyttää olevan. Varaosakoodi näyttää sen olevan oikea tuohon autoon, mutta liitin ei käy. Flekti lähti toimimaan, kun kokeili Eemelin vinkkiä, niin selvisi vaihteeksi muuta kontaktivika ja homma on kunnossa.
Takaturvavyöt jumissa. Ei saa vedettyä vyötä ulospäin, että saisi edes asennettua paikoilleen. Vinkkiä?
Takaturvavyöt jumissa. Ei saa vedettyä vyötä ulospäin, että saisi edes asennettua paikoilleen. Vinkkiä?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kato että nestettä on ja anna käydä niin kauan paikallaan että flekti käynnistyy tai keittää. Jos keittää niin lähde samantien ajamaan jotain lenkkiä missä pääsee pysähtymättä menemään pienellä kaasulla vähintään taajamanopeutta kilometrin tai pari.
Ite piti tehdä noin kun anturi oli entinen ja tuli esille vahingossa :)
Ite piti tehdä noin kun anturi oli entinen ja tuli esille vahingossa :)
En kyllä muista enää missä vaihessa sen flektin pitäs alkaa pyörimään.
Mikäli ei ala pyörimään ennen kun keittää niin avaa vähän sitä anturia ja tarkista, ettei sulla ole syyläri niin tukossa, että se anturi ei ole kosketuksissa nesteeseen.
Mikäli nestettä sieltä tulee niin uutta anturia ostamaan, ei muistaakseni maksa paljoa.
Mikäli ei ala pyörimään ennen kun keittää niin avaa vähän sitä anturia ja tarkista, ettei sulla ole syyläri niin tukossa, että se anturi ei ole kosketuksissa nesteeseen.
Mikäli nestettä sieltä tulee niin uutta anturia ostamaan, ei muistaakseni maksa paljoa.
Autovarusteelta merkitönmaski hommattu. Nykyinen on maalattu korinväriseksi ja halki joka puolelta. Vanteet on tulossa jo Copenhagenissa, joten ensi viikkoon menee allelaitto.
Sisustan osiakin pitäisi ensi viikolla tulla ja alkuperäiset penkin pitää etsiä seuraavaksi FK-jakkaroiden tilalle...
Edit: Vanteet tuleekin valkeilla puolilla, toisin kun aikaisemmassa kuvassa on.
Sisustan osiakin pitäisi ensi viikolla tulla ja alkuperäiset penkin pitää etsiä seuraavaksi FK-jakkaroiden tilalle...
Edit: Vanteet tuleekin valkeilla puolilla, toisin kun aikaisemmassa kuvassa on.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Tuo autohan on tuohon kuosiin valmistunut vuonna 2004 käyttäjä Stuntman_z toimesta. Tiedä sitte mikä luukki ollu mielessä autoa tehdessä. :)
Joo, ei tämä minun tekeleitä ole, pari juttua lukuunottamatta.
Tankin kiinnityspanta katkesi Mikkelistä tullessa ja aika paskassa kunnossa loput kaksikin näyttäs olevan. Saako tuon pannan varaosana vai miten tuon tankin saa pysymään omalla paikallaan?
Koliseekin sen verran jokapuolelta, että taitaa mennä alustan osat vaihtoon.
Toisen tunkinkorvakkeen ruostereikää on paikattu ja ensi viikolla jatkuu...
Tankin kiinnityspanta katkesi Mikkelistä tullessa ja aika paskassa kunnossa loput kaksikin näyttäs olevan. Saako tuon pannan varaosana vai miten tuon tankin saa pysymään omalla paikallaan?
Koliseekin sen verran jokapuolelta, että taitaa mennä alustan osat vaihtoon.
Toisen tunkinkorvakkeen ruostereikää on paikattu ja ensi viikolla jatkuu...
Tankinkiinikkeet haettu Kuopion Motonetistä. Löyty samalla "kromi" venttiilihatut,kun rengasliike laittoi perinteiset mustat.
Maski vaihtui samanlaiseen, mutta mustaan. Uudesta maskista puuttuu alalaidasta, maskin mittainen lista. Mikähän idea se on myydä erikseen vai kuuluko osa ottaa entisestä maskista vaihdon yhteydessä?
Alustaa säädettiin takaa pari senttiä alaspäin keulaan sama homma, kun pohjan hitsaukset jatkuvat.
Uudet pultit pitää ostaa vanteille, mutta Motonetissä ei ollut. Pulttien pitää olla kartio -malliset kun nykyiset on pallo -malliset. Mistä kannattaa ostaa vai onko rengasliike hommia?
Maski vaihtui samanlaiseen, mutta mustaan. Uudesta maskista puuttuu alalaidasta, maskin mittainen lista. Mikähän idea se on myydä erikseen vai kuuluko osa ottaa entisestä maskista vaihdon yhteydessä?
Alustaa säädettiin takaa pari senttiä alaspäin keulaan sama homma, kun pohjan hitsaukset jatkuvat.
Uudet pultit pitää ostaa vanteille, mutta Motonetissä ei ollut. Pulttien pitää olla kartio -malliset kun nykyiset on pallo -malliset. Mistä kannattaa ostaa vai onko rengasliike hommia?
Takaa tiputettu ja musta maski kokeilussa ja on se parempi kuin korinvärinen. Etuspoileri taitaa myös vaihtoa mustaksi...
Mikähän idea korkin veistelyssä on ollut? Motonetistä uusi laitettu tilalle.
Mikähän idea korkin veistelyssä on ollut? Motonetistä uusi laitettu tilalle.
vai onko rengasliike hommia?
Sieltähän niitä saa. Kromattuja on tullut haettua Biltemasta kun niitä ei aina rengasliikkeistä löydy.
Uudesta maskista puuttuu alalaidasta, maskin mittainen lista. Mikähän idea se on myydä erikseen vai kuuluko osa ottaa entisestä maskista vaihdon yhteydessä?
Ilmeisesti joku JOM:in maski..? Sellaista ainakin joutuu veistelemään jonkin verran että alkuperäisen listan saa ylipäätään paikoilleen.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Asiasta pilkkuun onko joku tarkoitus että hantin puolen renkaissa pyörimissuunta väärinpäin? Tai ainakin kuviosta päätellen noilla olis pyörimissuunta.
E: pienen ihmettelyn jälkeen onkin kuskin etupyörä ja hantin takapyörä. Tuli vaan mieleen onko rengasmiehellä käynyt pieni käpy. :D
Mustalla maskilla paljon parempi. Samaan suuntaan vaan niin hyvä tulee!
E: pienen ihmettelyn jälkeen onkin kuskin etupyörä ja hantin takapyörä. Tuli vaan mieleen onko rengasmiehellä käynyt pieni käpy. :D
Mustalla maskilla paljon parempi. Samaan suuntaan vaan niin hyvä tulee!
Pultit ostettu ja vaihdettu. Etu- ja takavanne vaihtoi paikkaa, niin saatiin renkaiden pyörimissuunnat oikein.
Oisko kenelläkään maskin alalaitaan tarvittavia osia?
Rankka vesisade paljasti lisää ongelmia. Apukuskin jalkatilassa reilusti vettä kumimaton päällä ja kuskinpuolen ovitiiviste vuotaa reilusti ja siitä vedet taka jalkatilaan.
Varkauden Laakkoselle soitto paljasti uudelle tiivisteelle hintaa 100€....ei kiitos.
Mistähän vesi tulee apukuskin jalkatilaan?
Oisko kenelläkään maskin alalaitaan tarvittavia osia?
Rankka vesisade paljasti lisää ongelmia. Apukuskin jalkatilassa reilusti vettä kumimaton päällä ja kuskinpuolen ovitiiviste vuotaa reilusti ja siitä vedet taka jalkatilaan.
Varkauden Laakkoselle soitto paljasti uudelle tiivisteelle hintaa 100€....ei kiitos.
Mistähän vesi tulee apukuskin jalkatilaan?
Muovit oli irti, mutta puhdistin ovet sisäpuolelta ja teippasin muovin kiinni ilmastointiteipillä joka puolelta. On se varmaan parempi ratkaisu kun, edellinen oli laittanut muovit maalarinteipillä sieltä täältä kiinni.
Apukuskin puolelta oli puhaltimen alapuolella oleva vaahtomuovi märkä. Taitaa vesi tulla konehuoneen puolelta jostakin...
Apukuskin puolelta oli puhaltimen alapuolella oleva vaahtomuovi märkä. Taitaa vesi tulla konehuoneen puolelta jostakin...
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Tarkastappa vedenpoistoreijät sieltä tuulilasin alla olevasta kaukalon päistä. Ovat yleensä lehtiä ja muuta sointaa täynnä ja vesi valuu puhaltimen koteloa pitkin apukuskin jalkatilaan. Sen kotelon tiivistäminen auttanee. Myös jos sitä muovista suojaa ei ole kaukalon päällä tai se on sopivasti halki niin konepellin ritilöistä sataa suoraan sisään.
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Kaukalo on ehjä , mutta läpivienti ilman suojaa löytyi muovin alta. Reikä on nyt tulpattu, mutta kotoa ei löytynyt, mitään, millä sen suodatinkotelon suojan olisi saanut kunnolla tiivistettyä. Jotain tiivistemassaa pitää hommata.
Eikö etuovenlasin pitäisi olla kiinni ulkopuolella olevassa tiivisteessä? Mulla siinä on 3mm. rako, mistä vesi varmasti pääsee oven sisään ja sitä kautta kynnyksen päältä lattialle.
Simoni Racing pussi korvattu alkuperäisellä mutta ei tuokaan vielä hyvä ole...
Ovipahveille pitää tehdä jotain ja FK:n penkit menee vaihtoon, kun jostain alkuperäiset löytyy tilalle.
Eikö etuovenlasin pitäisi olla kiinni ulkopuolella olevassa tiivisteessä? Mulla siinä on 3mm. rako, mistä vesi varmasti pääsee oven sisään ja sitä kautta kynnyksen päältä lattialle.
Simoni Racing pussi korvattu alkuperäisellä mutta ei tuokaan vielä hyvä ole...
Ovipahveille pitää tehdä jotain ja FK:n penkit menee vaihtoon, kun jostain alkuperäiset löytyy tilalle.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
^ Jotain tuollaista sopivan paksuista, mustaa liimapinnalla varustettua solukumisoiroa hain itsekin Etrasta kun tiivistin vastaavaa osaa.
Kutistuvat vanhuuttaan. Varmista että oven vedenpoistoreiät ovat auki ja tee uudet vedeneristysmuovit oviin: malli sama kuin alkuperäisessäkin, mutta jätä alareuna pitemmäksi että sen saa työnnettyä oven sisään. Näin oven sisään pääsevä vesi valuu väkisinkin oven pohjalle ja vedenpoistoreikien kautta maahan.
Kakkis joka pitää vettä (sisällään) ei ole uusi asia. "Tekstien" ohjeistuskin on ollut olemassa jo jokusen vuoden: Vuotaako vettä autosi sisälle?
Eikö etuovenlasin pitäisi olla kiinni ulkopuolella olevassa tiivisteessä? Mulla siinä on 3mm. rako, mistä vesi varmasti pääsee oven sisään ja sitä kautta kynnyksen päältä lattialle.
Kutistuvat vanhuuttaan. Varmista että oven vedenpoistoreiät ovat auki ja tee uudet vedeneristysmuovit oviin: malli sama kuin alkuperäisessäkin, mutta jätä alareuna pitemmäksi että sen saa työnnettyä oven sisään. Näin oven sisään pääsevä vesi valuu väkisinkin oven pohjalle ja vedenpoistoreikien kautta maahan.
Kakkis joka pitää vettä (sisällään) ei ole uusi asia. "Tekstien" ohjeistuskin on ollut olemassa jo jokusen vuoden: Vuotaako vettä autosi sisälle?
Tankinpannat vaihdettu, pohja hitsattu ja keulaa madallettu. Säätövaraa jäi keulaan vielä 55mm.
Edellisten omistajien toimesta, autosta puuttuu sisältä kiinnikkeitä, ym osia, niin löytyyköhän mistään "räjäytyskuvia", mistä voisi tutkia esim. takaturvavyön kiinnitykseen tarvittavat osat? Siihenkin taitaa kuulua useampi osa pultin lisäksi...
Edellisten omistajien toimesta, autosta puuttuu sisältä kiinnikkeitä, ym osia, niin löytyyköhän mistään "räjäytyskuvia", mistä voisi tutkia esim. takaturvavyön kiinnitykseen tarvittavat osat? Siihenkin taitaa kuulua useampi osa pultin lisäksi...
Hyvä ilmais-Etka turvavyön ja muunkin ihmettelyyn:
http://www.partscats.com/volkswagen/en/ ... 1234567890
Noita useimpia prikkoja, pultteja jne saa ihan uutena hyvin edelleen, kun niitä on käytetty uudemmissakin myöhemmin. Tuntuu, että jokainen asentaja hukkaa aina yhden pultin ja korvaa sen K-Raudan kiinnikehyllystä löytyneellä. ;)
ETKA:n selailu on välttämättömyys näitä harrastellessa, samaa Golffia katselin itsekin Nettiautosta, kun harrastepeliä haeskelin. Hyvään suuntaan on Golf menossa, mustia muoviosia vaan lisää. :)
http://www.partscats.com/volkswagen/en/ ... 1234567890
Noita useimpia prikkoja, pultteja jne saa ihan uutena hyvin edelleen, kun niitä on käytetty uudemmissakin myöhemmin. Tuntuu, että jokainen asentaja hukkaa aina yhden pultin ja korvaa sen K-Raudan kiinnikehyllystä löytyneellä. ;)
ETKA:n selailu on välttämättömyys näitä harrastellessa, samaa Golffia katselin itsekin Nettiautosta, kun harrastepeliä haeskelin. Hyvään suuntaan on Golf menossa, mustia muoviosia vaan lisää. :)
Nitromorssillakin on tullut irroitettua maalia etulipasta. Muovi vähän harmaantui mutta kuumailmapuhaltimella ja muovinhoitoaineella sai taas mustaksi. Osat kun laittaa muovipussiin niin tehostaa vähän maalinpoistoaineen vaikutusta.
Ei. Sama Flair-Jetassakin.
Laatuero jo käsiteltiinkin, toinen havaittu ero on se että tarvikelippa sopii paremmin tarvikepuskuriin kuin alkuperäiseen... :) Niin ja tarvikeosienkin laadussa on eroja valmistajasta riippuen.
Uutta alkuperäis-lippaakin vielä saa (ainakin toiselle puolelle) reiluuun 50 euroon per puolikas.
Olikos g60 ja gti lipoissa eroja?
Ei. Sama Flair-Jetassakin.
Ja miten eroaa tuohon tarvikkeeseen..
Laatuero jo käsiteltiinkin, toinen havaittu ero on se että tarvikelippa sopii paremmin tarvikepuskuriin kuin alkuperäiseen... :) Niin ja tarvikeosienkin laadussa on eroja valmistajasta riippuen.
Uutta alkuperäis-lippaakin vielä saa (ainakin toiselle puolelle) reiluuun 50 euroon per puolikas.
Taidan hommata tarvikelipan ja kokeilla sitä tuohon puskuriin. Ottaa sitten työn alle tuo nykyinen etulippa.
Penkit ja ovipahvit menee seuraavaksi työnalle. Oisko kenelläkään tietoa/kuvia, minkälaiset penkit ja ovipahvit GTi:ssä on alunperin ollut? Google:lla niitä olen katsonut, mutta tuntuu vaihtoehtoja tulevan vähän turhan paljon.
Penkit ja ovipahvit menee seuraavaksi työnalle. Oisko kenelläkään tietoa/kuvia, minkälaiset penkit ja ovipahvit GTi:ssä on alunperin ollut? Google:lla niitä olen katsonut, mutta tuntuu vaihtoehtoja tulevan vähän turhan paljon.
Ovipahvit tuli purettua ja kaiutin kotelot "pyssyy jos joku kyssyy". Varmaan vähempikin olisi riittänyt.
Revin sinisen nahkan ja korokerenkaat irti ja alta paljastui siistissä kunnossa oleva musta keinonahka,
joten päätin jättää toistaiseksi ne paikoilleen.
Pohja hitsattu molemmilta puolita.
Revin sinisen nahkan ja korokerenkaat irti ja alta paljastui siistissä kunnossa oleva musta keinonahka,
joten päätin jättää toistaiseksi ne paikoilleen.
Pohja hitsattu molemmilta puolita.
Golf menee tulevana viikonloppuna talvisäilöön. Tarkoitus olisi saada talven aikaan korjattua muutamat ongelmat:
- Bensamittari ei toimi
- Takalasinlämmitin ei toimi
- Ei meinaa käynnistyä kylmänä, kylmällä kelillä.
- Ajotietokone ei näytä kaikkia tietoja
Korisarja purettava pois ja katsottava, mitä yllätyksiä alta löytyy. Kojelaudalle tehtävä sama homma.
Onkohan jakopää -remppa minkälainen tehdä? Edellisestä vaihdosta ei täysin varmaa tietoa ole.
- Bensamittari ei toimi
- Takalasinlämmitin ei toimi
- Ei meinaa käynnistyä kylmänä, kylmällä kelillä.
- Ajotietokone ei näytä kaikkia tietoja
Korisarja purettava pois ja katsottava, mitä yllätyksiä alta löytyy. Kojelaudalle tehtävä sama homma.
Onkohan jakopää -remppa minkälainen tehdä? Edellisestä vaihdosta ei täysin varmaa tietoa ole.
Minkälainen alkuperäinen flekti GTI:ssä on? Nykyisessä moottorissa ei liitin käy suoraan auton sähköihin ja flektin runko on reilut 10cm kapeampi kuin syyläri.
Moottorin tiedot:
TEMIC 881 082 143
L076A25
A-000 0214 16?? 1999
165 959 455L
Alkuperäinen suodatinkotelo on korvattu jollakin pipercross virityksellä.
Onko GTI:ssä erilainen kotelo, kuin muissa malleissa vai käykö muiden mallien kotelot tilalle?
Moottorin tiedot:
TEMIC 881 082 143
L076A25
A-000 0214 16?? 1999
165 959 455L
Alkuperäinen suodatinkotelo on korvattu jollakin pipercross virityksellä.
Onko GTI:ssä erilainen kotelo, kuin muissa malleissa vai käykö muiden mallien kotelot tilalle?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 89 vierailijaa