Hinta-arviointitopic vanteille/autoille/jne ?
Valvoja: ffp jäsenet
Hinta-arviointitopic vanteille/autoille/jne ?
Auttakaahan miestä mäjessä. Hieron kauppaa 17x8 OZ Superleggera vanteista, neljä kappaletta yhteensä 490e toimituskuluineen. Välimatkaa niin paljon että kauppa pakko hoitaa etänä.
Pientä pohdintaa aiheuttaa yksi vanteista, joka on tässä kunnossa:
http://warez.wippiespace.com/OZ_Superle ... 163223.jpg
Tuon lisäksi yhdessä vanteessa on pieni nikki ja loput 2 näyttäisivät olevan ilman nirhaumia. Saako tuosta kuvan vanteesta vielä inhimillisen näköistä?
490e. Sopivasti vai liikaa?
Pientä pohdintaa aiheuttaa yksi vanteista, joka on tässä kunnossa:
http://warez.wippiespace.com/OZ_Superle ... 163223.jpg
Tuon lisäksi yhdessä vanteessa on pieni nikki ja loput 2 näyttäisivät olevan ilman nirhaumia. Saako tuosta kuvan vanteesta vielä inhimillisen näköistä?
490e. Sopivasti vai liikaa?
18" leggeroista pyydetään aika usein n. 700-800 euroa (pelkät vanteet), joten tuo vajaa viisisataa on kyllä hyvinkin kohtuullinen hinta vanteille. En itse epäröisi ostaa tuolla hinnalla. Toki jos ostaja on epätoivoinen ja haluaa äkkiä rahaa vanteistaan, niin toki kannattaa polkea hinta mahd. alas, vaikka 450 euroon, jopa lähemmäs 400 euroa.
Hetken sai tutkia ennenkuin edes näki tuota "jälkeä". Tuohon rengas päälle, niin ei kyllä hypi silmille. Toki jos täydelliset haluaa, niin soodapuhallus, pohjatyöt ja uusi maali niskaan => avot.
Uutena Englannistakin katsoen sama sarja maksaa 1100 €.
Hetken sai tutkia ennenkuin edes näki tuota "jälkeä". Tuohon rengas päälle, niin ei kyllä hypi silmille. Toki jos täydelliset haluaa, niin soodapuhallus, pohjatyöt ja uusi maali niskaan => avot.
Uutena Englannistakin katsoen sama sarja maksaa 1100 €.
Ei vanteissa kuulu olla mitään naarmuja / kanttarekolhuja. Jos niitä tulee, ne korjataan.
Mun ajatusmaailmassa käytetty kampe maksaa max puolet uuden uuden hinnasta. Jos ns. vanha malli, maksaa käytetty vieläkin vähemmän. Oletuksena se, että kunto on priima.. Vähemmän priimat sitten kysynnän mukaan.. Itse miettisin vähemmän priimaa ostaessani myös paljonko korjaus priimaksi maksaa.
Käytetty laatukama on vähän ongelmallista. Uutta halppisvannetta saa halvalla, moni ostaa sitten niitä. Laatukamaa ostava yleensä haluaa taas priimaa ja tietää mitä haluaa.
Erikoiskamppeet sitten vielä oma juttunsa..
Vaikka sekin on tosiasia, että kysyntä ja tarjonta sen hinnan määrää.
Jos uutta tälläistä vannetta saa lontoosta 1100 hintaan, eikai 490e käyteyistä ole yhtään väärä hinta. - Ei ilmainen, ei kalliskaan. Toki jultsunkin kannattaa pitää mielessä nämä kuuluisat kusetukset.. Jos täysin tuntemattoman hahmon kanssa kauppaa on tekemässä.
Mun ajatusmaailmassa käytetty kampe maksaa max puolet uuden uuden hinnasta. Jos ns. vanha malli, maksaa käytetty vieläkin vähemmän. Oletuksena se, että kunto on priima.. Vähemmän priimat sitten kysynnän mukaan.. Itse miettisin vähemmän priimaa ostaessani myös paljonko korjaus priimaksi maksaa.
Käytetty laatukama on vähän ongelmallista. Uutta halppisvannetta saa halvalla, moni ostaa sitten niitä. Laatukamaa ostava yleensä haluaa taas priimaa ja tietää mitä haluaa.
Erikoiskamppeet sitten vielä oma juttunsa..
Vaikka sekin on tosiasia, että kysyntä ja tarjonta sen hinnan määrää.
Jos uutta tälläistä vannetta saa lontoosta 1100 hintaan, eikai 490e käyteyistä ole yhtään väärä hinta. - Ei ilmainen, ei kalliskaan. Toki jultsunkin kannattaa pitää mielessä nämä kuuluisat kusetukset.. Jos täysin tuntemattoman hahmon kanssa kauppaa on tekemässä.
Loistava topic.
Mulla jäi golffista ylimääräiseksi porschen cup 3 vanteet koossa 18'' ja leveys 8,5'' tai 9''. 225 leveyden kumet ovat hieman singutettuna vanteelle silmämääisesti ja vanteessa ei missään lue tarkkoja specsesä, et:tä, keskireikää tai jakoa. Osaisko joku kertoa hinta arviota? Kanttarijälkiä on mutta ei puista autoa, eikä mitään hirveitä vaan perusnirhaumia kehässä. Aikoinaan auton ostin ja ilmoituksessa luki että porsche replica vanteet joten alkuperäiset porssen tekeleet nuo ei ole mutta epäilisin mille miglian tekeleiksi nuita.
Mulla jäi golffista ylimääräiseksi porschen cup 3 vanteet koossa 18'' ja leveys 8,5'' tai 9''. 225 leveyden kumet ovat hieman singutettuna vanteelle silmämääisesti ja vanteessa ei missään lue tarkkoja specsesä, et:tä, keskireikää tai jakoa. Osaisko joku kertoa hinta arviota? Kanttarijälkiä on mutta ei puista autoa, eikä mitään hirveitä vaan perusnirhaumia kehässä. Aikoinaan auton ostin ja ilmoituksessa luki että porsche replica vanteet joten alkuperäiset porssen tekeleet nuo ei ole mutta epäilisin mille miglian tekeleiksi nuita.
Tuli sitten ostettua ja maksettua noi vanteet. En tiedä mistä noita muka saisi uutena 1100 eurolla, koska kyseinen malli on poistunut tuotannosta jo useita vuosia sitten. Superleggera III:sta myydään kyllä, mutta se on jo ihan eri painoluokan vanne...
Superleggerahan on kevyempi kuin vastaava Ultra, siksi tämä vouhotus...
Superleggerahan on kevyempi kuin vastaava Ultra, siksi tämä vouhotus...
Mulla ainakin samanlaiset kohokirjaimet kehässä kuin nuissa miglian vanteissa, http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ls-w-tires kolikko kuvassa keskisormen vieressä. Joo mutta minkälainen on arvo näillä? Kiinan versio ja ilmeisesti Italian versio? Häätyy käydä vielä tutkailemassa nuita omia rinkuloita että onko painatus samanlainen vai mikä helvetin logo siinä nyt onkaan.
vm- 2006 Audi A6 2.0 TFSI FWD MAN
-180tkm
-Musta, sopivasti kromia
-Hyvät varusteet, ilmeisesti business pro paketti. Ruskeat nahat. Sporttialusta.
-1 omistaja, merkkiliikkeen h-kirja.
-2 renkaat aluilla.
-Juuri leimattu.
12k€ liikaa vai sopivasti?
Sanoisin että halpa. Oma veikkaus normihinnaksi n. 16 tuhatta.
http://image.nettix.fi/extra/partimg/1463201_1463300/1463253_l_f61aca4d1d15aa10.jpg
Tollaset 3b passatin 18" techno magnesiot jäi ylimääräiseksi. Ei kanttari kosketuksia pari kiveniskemää mutta niitä täytyy sitten jo tarkasti katsoa että ne huomaa. Renkaat vaihtokunnossa.
Mitä tuollaisesta käytetystä vannesetistä pitäisi pyytää.
Tollaset 3b passatin 18" techno magnesiot jäi ylimääräiseksi. Ei kanttari kosketuksia pari kiveniskemää mutta niitä täytyy sitten jo tarkasti katsoa että ne huomaa. Renkaat vaihtokunnossa.
Mitä tuollaisesta käytetystä vannesetistä pitäisi pyytää.
Mitäs tälläisesta maksettais vw jetta 2006 2.0tdi bkd
+200hp 400nm
finturbon turbo
findiesel ohjelma
kw2 alusta
18" vanteet
180tkm ajettu
huollot tehty, suomi auto
metallinen pohjapanssari
edit
Turbo ja ohjelma ei ole överiä, vaan alkuperäiseen kuoreen rakennettu isommat siivet jotka ei jumita kuten alkuperäset. Oma mielipide on kw2:sta että huomattavasti parempi ajettavuus, pehmeyden kun säätää maksimiin niin ajettavuus on oikeasta mukava.
+200hp 400nm
finturbon turbo
findiesel ohjelma
kw2 alusta
18" vanteet
180tkm ajettu
huollot tehty, suomi auto
metallinen pohjapanssari
edit
Turbo ja ohjelma ei ole överiä, vaan alkuperäiseen kuoreen rakennettu isommat siivet jotka ei jumita kuten alkuperäset. Oma mielipide on kw2:sta että huomattavasti parempi ajettavuus, pehmeyden kun säätää maksimiin niin ajettavuus on oikeasta mukava.
Viimeksi muokannut ffakke, 6.2.2013 9:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hintahan riippuu vähän varustelutasota ja auton yleisestä siisteydestäkin. Sportline/Highline on luonnollisesti arvokkaampi kuin karvalakkimalli-suomiline.
Harmillistahan näissä autoissa on tosiaan se, ettei oikein kukaan ostaja laske mitään lisäarvoa noille rakenteluille. Moni jopa pitää hintaa alentavina asianhaaroina (alusta + isot vanteet pilaa ajo-ominaisuudet ja moottorin virittäminen tekniikan luotettavuuden).
50tkm vähemmän ajettua räpeltämätöntä Comfortlinea saa alkaen 12 tuhannella, eli sille seinälle se hinta varmaankin asettuu.
Harmillistahan näissä autoissa on tosiaan se, ettei oikein kukaan ostaja laske mitään lisäarvoa noille rakenteluille. Moni jopa pitää hintaa alentavina asianhaaroina (alusta + isot vanteet pilaa ajo-ominaisuudet ja moottorin virittäminen tekniikan luotettavuuden).
50tkm vähemmän ajettua räpeltämätöntä Comfortlinea saa alkaen 12 tuhannella, eli sille seinälle se hinta varmaankin asettuu.
-
- -
- Viestit: 328
- Liittynyt: 22.11.2010 11:35
Olen vähän arponut tässä auton vaihtoa, niin sanokaahan arviota tästä:
Passat 3BG Variant 1.9 TDI (AVF) 4motion.
6/2002, 176 tkm
Highline, musta ulkoa, musta sisältä. Todella siistikuntoinen
Orkkis xenonit, Navi, sähköpenkit, westfalia koukku, kattoluukku ym. highline jutut.
5kW Eber kaukosäädöllä, noin 50h käytetty.
MAE Crown Jewel 18" kinuskikumeilla ja talvella orkkis 17" hakka 7:lla
Tehoa lisätty KKK BV43 modattuna, made by finturbo, LTR custom softa
Tehoa maltillisesti n. 200hp/400Nm ja alkuperäinen voimansiirto ilman ongelmia.
Tuo viritys varmaan karkottaa osan ostajista, mutta toiset taas valittaa kun ei kulje kunnolla.
Paljonko yli kympin tästä kehtaisi pyytää?
Passat 3BG Variant 1.9 TDI (AVF) 4motion.
6/2002, 176 tkm
Highline, musta ulkoa, musta sisältä. Todella siistikuntoinen
Orkkis xenonit, Navi, sähköpenkit, westfalia koukku, kattoluukku ym. highline jutut.
5kW Eber kaukosäädöllä, noin 50h käytetty.
MAE Crown Jewel 18" kinuskikumeilla ja talvella orkkis 17" hakka 7:lla
Tehoa lisätty KKK BV43 modattuna, made by finturbo, LTR custom softa
Tehoa maltillisesti n. 200hp/400Nm ja alkuperäinen voimansiirto ilman ongelmia.
Tuo viritys varmaan karkottaa osan ostajista, mutta toiset taas valittaa kun ei kulje kunnolla.
Paljonko yli kympin tästä kehtaisi pyytää?
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Mietit jonkun hinnan mikä sinun mielestäsi pitää siitä vähintään saada ja vähennät siitä 20%. Ei niitä laittoon menneitä rahoja siitä takaisin saa, voi olla vaikea hukata jos hinnassa on 5 numeroa. Ainakin pitää olla valmis ottamaan vaihdossa pari halpaa autonropposta, mopo ja peräkärry :)
Tietysti jos jotain todisteita on tuon ajomäärän paikkaansapitävyydestä niin voihan siitä liki kympin saadakkin...
Tietysti jos jotain todisteita on tuon ajomäärän paikkaansapitävyydestä niin voihan siitä liki kympin saadakkin...
Kyllähän tuo Västin auto on sen 12-13.5 arvonen josso isolla navilla, virheettömällä sisustalla ja ulkokuorella, aukottomalla huoltohistorialla ja varma tieto nokan ja nostajien kunnosta. Itse ainakin lasken tekniikaltaan parannellulle autolle ainakin osien verran lisää arvoa, ja onhan tuossa eberikin jo tonnin arvonen. Jos alkuperäinen huoltokirja puuttuu, nokasta ei ole tietoa ja virheitä on siellä täällä, niin kyllähän se tiputtaa pari-kolme tuhatta heti hintaakin.
Itse olen havainnut hieman toisin. Kummasti siellä ostajan (myös jos olen itse ostamassa) vaakakupissa vaan painaa järkevästi piristetty auto päivitetyillä nykyaikaisemmilla osilla kuin vanhalla "paljon" ajetuilla osilla, sekä juuri esim. uudenkarhea Eberi jolla on käyttöikää rutkasti jäljellä. Pienet kilsatkin on sellanen myyntivaltti, että monet voi jättää parempikuntoisen enemmän ajetun ostamatta ja valitsevat ennemmin vähemmän ajetun huonompikuntoisen.
Jokatapauksessa oikeasti hyviä neliveto-3BG:itä ei hirveästi ole enää tarjolla, kummasti niissä nettiauton hyväksi kehutuissa on vaan ollut välillä aika paljonkin sanottavaa jos priimaa hakee. Highline ja varusteet nostaa BG:n hintaa todella paljon ja hinnat nelivetoisten 3C:n ja BG:n välillä alkaa lähentelemään toisiaan -toki ihan syystäkin.
Ei niitä laittoon menneitä rahoja siitä takaisin saa
Itse olen havainnut hieman toisin. Kummasti siellä ostajan (myös jos olen itse ostamassa) vaakakupissa vaan painaa järkevästi piristetty auto päivitetyillä nykyaikaisemmilla osilla kuin vanhalla "paljon" ajetuilla osilla, sekä juuri esim. uudenkarhea Eberi jolla on käyttöikää rutkasti jäljellä. Pienet kilsatkin on sellanen myyntivaltti, että monet voi jättää parempikuntoisen enemmän ajetun ostamatta ja valitsevat ennemmin vähemmän ajetun huonompikuntoisen.
Jokatapauksessa oikeasti hyviä neliveto-3BG:itä ei hirveästi ole enää tarjolla, kummasti niissä nettiauton hyväksi kehutuissa on vaan ollut välillä aika paljonkin sanottavaa jos priimaa hakee. Highline ja varusteet nostaa BG:n hintaa todella paljon ja hinnat nelivetoisten 3C:n ja BG:n välillä alkaa lähentelemään toisiaan -toki ihan syystäkin.
Niin siis tästä olisi saanut autoliikkeessäkin 10k€, mutta se oli mielestäni liian vähän ja vielä kun osto ehdokkaallakin oli pari tonnia ylimääärstä hintaa, niin ei kauppoja syntynyt.
En todellakaan oleta saavani takaisin mitä olen autostani maksanut, mutta mikän pommi tämä ei ole. Auto on ostettu käytettynä samasta VW/Audi liikkestä mistä se on myyty uutena. Auto on yhden omistajan käytön jäljiltä, joten kilsat ja huoltohistoria on kunnossa.
Katsoin äsken nettihautomon läpi ja eipä siellä kovin kaksinen tarjonta ollut. Käytännössä kallein auto enemmän ajettu ja vähemmillä varusteilla.
Pitänee alkaa kaupitella p0werin mainitsemalla hintahaarukalla.
En todellakaan oleta saavani takaisin mitä olen autostani maksanut, mutta mikän pommi tämä ei ole. Auto on ostettu käytettynä samasta VW/Audi liikkestä mistä se on myyty uutena. Auto on yhden omistajan käytön jäljiltä, joten kilsat ja huoltohistoria on kunnossa.
Katsoin äsken nettihautomon läpi ja eipä siellä kovin kaksinen tarjonta ollut. Käytännössä kallein auto enemmän ajettu ja vähemmillä varusteilla.
Pitänee alkaa kaupitella p0werin mainitsemalla hintahaarukalla.
Västi: minä olisin tajonnut jo kynää ja paperia äkkiä sellaiselle sopimukselle, jossa luvataan 10 000 euroa tuollaisesta autosta.
6000 euroa on aika hyvä ja realistinen summa, jobbari tarjoaa sen 3500-4000 euroa. autoliike 5000 (jos edes kelpuuttaa vaihdossa) jos vaihdokkiautona on noin 12 000-15 000 auto.
Ei pahalla, eikä herneitä.. Tai sitten minun pitää vain uskoa että noin 2 kuukauden aikana on jotain tapahtunut noiden autojen hintojen kanssa. Itse joku aika sitten vaihdoin 1,9 tdi 3BG 4motion highlinen uudempaan malliin. (suomiauto huoltokirjalla, korkeussäädettävällä alustalla,xenoneilla,2 aluilla jne)
6000 euroa on aika hyvä ja realistinen summa, jobbari tarjoaa sen 3500-4000 euroa. autoliike 5000 (jos edes kelpuuttaa vaihdossa) jos vaihdokkiautona on noin 12 000-15 000 auto.
Ei pahalla, eikä herneitä.. Tai sitten minun pitää vain uskoa että noin 2 kuukauden aikana on jotain tapahtunut noiden autojen hintojen kanssa. Itse joku aika sitten vaihdoin 1,9 tdi 3BG 4motion highlinen uudempaan malliin. (suomiauto huoltokirjalla, korkeussäädettävällä alustalla,xenoneilla,2 aluilla jne)
6000 euroa on aika hyvä ja realistinen summa, jobbari tarjoaa sen 3500-4000 euroa. autoliike 5000 (jos edes kelpuuttaa vaihdossa) jos vaihdokkiautona on noin 12 000-15 000 auto.
No kuten mainitsit itsekin niin justhan Västi sanoi autoliikkeen tarjonneen 10 000€...
6000€ on aika aika kaukana hyvästä ja realistisesta hinnasta noilla varusteilla ja kilsoilla.
Tai no, on se ostajan kannalta todella hyvä. Jos Västi siitä siihen hintaan luopuu niin mä lähden vaikka heti tältä istumalta hakemaan sen pois.
Kyllä minä ymmärsin autoliikkeen luvanneen 10 000 euroa. Ja minä olisin sen hyväksynyt riemunkiljahduksin ja nauruani pidellen..
Tietysti nuo kilometrit saattaa vaikuttaa aika paljon, mutta itselläni oli tuollainen ajoneuvo josta yleisimmät tarjoukset oli 3000-4500 euroon, pari liikettä ei edes antanut hintaa vaan kehotti soittamaan jollekin tutuntutulle jobbarille. Ja ilmeisesti ihan samat autoliikkeet on kyseessä. Tosin itselleni kyseeseen tuli vaihto noin 12 000-13 000 euron autoon. Toki jos olisin kysellyt 60-70 000 euron autoja, niin ehkä hyvityshinta olisi ollut isompi.
Aika moni autoliike selaa nettiauton tarjontaa sieltä toteutuneiden kauppojen puolelta, sitten siitä hinnasta vähentää pari tonnia pois. Ja kaikenlisäksi pelaavat välirahalla sen hyvityshinnan vähän miten sattuu.
Ei, eikä se minulta ole pois jos joku saakin hyvän hinnan. Parhaimman saa, jos pystyy itse myymään sen jollekin arvostavalle. Ja kyllä, tuo 3BG 4motion on aika herkku ajella, varsinkin lisäteholla (136 kaakkia on aika vähän)
Tietysti nuo kilometrit saattaa vaikuttaa aika paljon, mutta itselläni oli tuollainen ajoneuvo josta yleisimmät tarjoukset oli 3000-4500 euroon, pari liikettä ei edes antanut hintaa vaan kehotti soittamaan jollekin tutuntutulle jobbarille. Ja ilmeisesti ihan samat autoliikkeet on kyseessä. Tosin itselleni kyseeseen tuli vaihto noin 12 000-13 000 euron autoon. Toki jos olisin kysellyt 60-70 000 euron autoja, niin ehkä hyvityshinta olisi ollut isompi.
Aika moni autoliike selaa nettiauton tarjontaa sieltä toteutuneiden kauppojen puolelta, sitten siitä hinnasta vähentää pari tonnia pois. Ja kaikenlisäksi pelaavat välirahalla sen hyvityshinnan vähän miten sattuu.
Ei, eikä se minulta ole pois jos joku saakin hyvän hinnan. Parhaimman saa, jos pystyy itse myymään sen jollekin arvostavalle. Ja kyllä, tuo 3BG 4motion on aika herkku ajella, varsinkin lisäteholla (136 kaakkia on aika vähän)
Niin, siellähän nuo pyörii 11k€-15k€ välillä nuo myytyjen hinnat nettiautossa 02-04 ikäisillä 150-180tkm ajetuilla 4motion Passateilla ja niistä yksikään ei ole highline. Ja tuo Västin on varusteiltaan kuitenkin sieltä paremmasta päästä, joten voit Kotka sen jobbarin 3500-4000€, liikkeen 5000€ ja realistisen 6000€ työntää hanuriisi.
Se, että sinä olet myynyt omasi puoli-ilmaiseksi ei tarkoita sitä että kaikkien vastaavien arvo putoaa siihen samaan. Vai olisko kuitenkin niin, että se oli vähän enemmän ajettu ja varusteiltaankaan ei ihan tuota tasoa?
Se, että sinä olet myynyt omasi puoli-ilmaiseksi ei tarkoita sitä että kaikkien vastaavien arvo putoaa siihen samaan. Vai olisko kuitenkin niin, että se oli vähän enemmän ajettu ja varusteiltaankaan ei ihan tuota tasoa?
Täällä kun on mietitty näitä 4motion Passatin hintoja niin olisiko tämä sitten järkevän hintainen vaihtoehto http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/5243423
Onko 3C jotenkin huonompi kuin 3BG?
Onko 3C jotenkin huonompi kuin 3BG?
Siltikin, auton arvo on tasan se, minkä joku siitä on valmis maksamaan. Myynnissä OLEVIIN on hitusen turhaa verrata, koska jostain syystä ne ovat edelleen myynnissä.. (usein se nyt vain on se hinta). - Toki erikoisimmille ajokeille ei välttämättä ole niin hirveästi ostajiakaan..
Henkilökohtaisesti, ostan mieluummin huippukuntoisen vanhemman korimallin kulkineen, keskivertokuluttaja taas haluaa mahdollisimman "tuoreen" korimallin, vähillä kilsoilla, mahdollisimman halvalla..
Henkilökohtaisesti, ostan mieluummin huippukuntoisen vanhemman korimallin kulkineen, keskivertokuluttaja taas haluaa mahdollisimman "tuoreen" korimallin, vähillä kilsoilla, mahdollisimman halvalla..
Autojen hinta asioissa kannattaa nettiautosta katsoa MYYDYT puoli. Siellä on osassa myyntihinta esillä ja se voikin olla usein täysin eri kuin mitä pyynti oli.
Mitäköhän näistä voisi pyytää? Yhdessä on pieni kanttari jälki, loput ilman jälkiä. Ovat ilmeisesti jotkut replikat kun vanteiden takana lukee ricambo. Päällä n.5000km ajetut Federalit koossa 205/40R17. Vanteet on 17"x7.5" ET35.
Mitäköhän näistä voisi pyytää? Yhdessä on pieni kanttari jälki, loput ilman jälkiä. Ovat ilmeisesti jotkut replikat kun vanteiden takana lukee ricambo. Päällä n.5000km ajetut Federalit koossa 205/40R17. Vanteet on 17"x7.5" ET35.
vaihdoin 1,9 tdi 3BG 4motion highlinen uudempaan malliin
Aiheuttipa täälläkin naurun pitelemistä, ei pahalla eikä herneitä :) Toki jos itse tykkää niin sillonhan kaikki on tyytyväisiä.
Minä voin myös ostaa kaikki järkikuntoiset highline 1.9BG nelikot kuuteen tuhanteen heti, in caash :) Voin noutaakin aika kaukaa.
S4mmy: Onko noissa varaosanumeroita takapuolella? Jos on, niin aidot ne sitten on. Noita orkkisvanteita kun on valmistanut vaikka mitkä puljut...
Mutta tuohon hintaan sanoisin vain, että yksi kanttariin ajettu vanne tiputtaa koko setin hinnan puoleen.
Valitettavaa, mutta niin se suunnilleen menee.
Pari sataa voi olla (vanteista) siellä realistisen haarukan yläpäässä, jos vanteetovat alkuperäiset.
Vanteiden fiksaaminen on kuitenkin joko rahaa tai sitten aikaa ja hermoja vievää touhua.
Kumejen hintaan en ota sen enempää kantaa. Federalit... No joo.
Nimimerkillä: Kokemusta omaava (tänäänkin (eilenkin) yhtä vannetta tuossa hieroin...) :D
Mutta tuohon hintaan sanoisin vain, että yksi kanttariin ajettu vanne tiputtaa koko setin hinnan puoleen.
Valitettavaa, mutta niin se suunnilleen menee.
Pari sataa voi olla (vanteista) siellä realistisen haarukan yläpäässä, jos vanteetovat alkuperäiset.
Vanteiden fiksaaminen on kuitenkin joko rahaa tai sitten aikaa ja hermoja vievää touhua.
Kumejen hintaan en ota sen enempää kantaa. Federalit... No joo.
Nimimerkillä: Kokemusta omaava (tänäänkin (eilenkin) yhtä vannetta tuossa hieroin...) :D
Eli juuri sitä hintaluokkaa kun itsekin about ajattelin. Varaosanumeron olemasta olosta en kyllä muista mitään. Vanteet ovat nyt varastossa kaiken mahdollisen rojun takana, joten en pysty sitä nyt kovin helposti edes katsomaan. Noh, noiden myynti tulee vasta kesällä ajankohtaiseksi kun saa 3SDM vanteet ostettua Golfiin :).
-
- -
- Viestit: 84
- Liittynyt: 30.1.2011 21:35
Osaisko joku kertoa millaista hintaa tälläisillä olisi? Joutais myyntiin mutta hinta politiikka hakusessa.
Vanteet Audi A6 alkuperäis oem vanteet sisäkehässä audin logo, germany ja varaosa nro.
Koko: 17"x7.5" et45 5x112
Rengas koneessa tarkistettu suoruus, ei kanttari ihottumaa. Muutama pieni 1-3mm naarmu josain reunassa. Mutta muuten lähes virheettömät.
Alkuperäiset keski lätkät löytyy (virheettömät)
Renkaille en laske arvoa mutta mainitaan.
225/45 dunlop sport 3D(4-5mm) kitka
Goodyer ice navit (3mm) kitka
Eli mitähän hintaa kehtais pyytää?
Ja vielä kuva vanteesta
http://s24.postimg.org/ccj7hjy05/20130414_191444.jpg
Vanteet Audi A6 alkuperäis oem vanteet sisäkehässä audin logo, germany ja varaosa nro.
Koko: 17"x7.5" et45 5x112
Rengas koneessa tarkistettu suoruus, ei kanttari ihottumaa. Muutama pieni 1-3mm naarmu josain reunassa. Mutta muuten lähes virheettömät.
Alkuperäiset keski lätkät löytyy (virheettömät)
Renkaille en laske arvoa mutta mainitaan.
225/45 dunlop sport 3D(4-5mm) kitka
Goodyer ice navit (3mm) kitka
Eli mitähän hintaa kehtais pyytää?
Ja vielä kuva vanteesta
http://s24.postimg.org/ccj7hjy05/20130414_191444.jpg
oem osaa arvostava maksaa tuon 600e, mutta semmonen kenellä on vain jotkut vanteet hakusessa maksaa 400-500e noista.
Tuossa on tuumaa pienempää oeeämmää 240 eurolla:
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1545202
Eipä nuo "perusvanteet" kovin hinnoissaan ole, pari ajamatonta settiä (17" renkaat & OEM-vanteet) olen myynyt ja alle tonnilla piti luopua että sai menemään
mites tuollaiset Dezent vanteet. Väri on vw candy weiss tjsp.
Koko 16 tuumaa. 5x112. Suorat, ei yhtään osumaa missään. Hieman kiveniskemiä.
Päällä 2 kpl hakka7, pintaa 6,5 mm. Kaksi ässää, pintaa 7 mm. noille ässille tuskin montaa euroa voi laskea? 205/55/16
Mitäs tuollaisella setillä vois pyynti olla?
Tuossa kun Timson kyseli Aluline Cupeille hintaa niin minkäs arvoiset mahtaa olla ATS Cupit koossa 16x8? Kunto niillä on lippojen kohdalta lakkapinnan puolesta kehno.
Monesti on käynyt mielessä sipistellä ne kuntoon, kun ei kauhean paha homma olisi, mutta eihän sitä ole koskaan saanut mitään aikaiseksi.
Monesti on käynyt mielessä sipistellä ne kuntoon, kun ei kauhean paha homma olisi, mutta eihän sitä ole koskaan saanut mitään aikaiseksi.
Morjesta Auto menee lunastukseen. Mitähän arvovaltainen raati sanoo.
Ajettu 330t eli ei paljon mitään
-98 Passat 3B farmari synco highline. Musta ja ovien listat myös korin värissä
2.8l 30v moottori. Jakopää, venakopantiivisteet ja nokkien stefat vaihdettu 100km sitten.
Neliveto. Kytkin asiallinen. Ei väljyyksiä voimansiirrossa.
Vakio alusta. Ei väljyyksiä. Eteen vaihdettu tukivarret muutamia kk sitten
Jarrut kunnossa. Satulat erittäin hyvässä mustassa maalissa.
Kolari korjattu. Uusi syyläri, uusi ilmastoinnin lauhdutin, uudet ajovalot. %8
Musta puolinahka sisusta, hiilari jäljitelmillä. (ilmeisesti alkuperäinen)sportti penkeissä ristiseläntuki.
Kaksi aivan uutta rengasta ja kaksi kesän ajettua 17" skodan vanteet
Tietysti automaatti ilmastointi, vakionopeudensäädin, kahdessa osassa kääntyvät takapenkit. Mustat kattokaiteet. Irrotettava vetokoukku. (käyttämätön)
Ei ruostetta, paitsi takaluukussa kupla
Ainoa vikakoodi takaoven ohjainlaitteelta satunnainen häiriö.
Puuttuu tavaratilan matto ja verho.
https://docs.google.com/file/d/0B6RJ6Bg ... sp=sharing
Mikäs on raadin mukaan käypä arvo.
Ajettu 330t eli ei paljon mitään
-98 Passat 3B farmari synco highline. Musta ja ovien listat myös korin värissä
2.8l 30v moottori. Jakopää, venakopantiivisteet ja nokkien stefat vaihdettu 100km sitten.
Neliveto. Kytkin asiallinen. Ei väljyyksiä voimansiirrossa.
Vakio alusta. Ei väljyyksiä. Eteen vaihdettu tukivarret muutamia kk sitten
Jarrut kunnossa. Satulat erittäin hyvässä mustassa maalissa.
Kolari korjattu. Uusi syyläri, uusi ilmastoinnin lauhdutin, uudet ajovalot. %8
Musta puolinahka sisusta, hiilari jäljitelmillä. (ilmeisesti alkuperäinen)sportti penkeissä ristiseläntuki.
Kaksi aivan uutta rengasta ja kaksi kesän ajettua 17" skodan vanteet
Tietysti automaatti ilmastointi, vakionopeudensäädin, kahdessa osassa kääntyvät takapenkit. Mustat kattokaiteet. Irrotettava vetokoukku. (käyttämätön)
Ei ruostetta, paitsi takaluukussa kupla
Ainoa vikakoodi takaoven ohjainlaitteelta satunnainen häiriö.
Puuttuu tavaratilan matto ja verho.
https://docs.google.com/file/d/0B6RJ6Bg ... sp=sharing
Mikäs on raadin mukaan käypä arvo.
Jos vakuutusyhtiön korvaushintaa kyselet niin noilla omilla tuunauksilla ja huolloilla ei ole juurikaan mitään merkitystä korvaushintaan. Kilometrit, ikä ja moottori/vaihteistotyyppi ratkaisee. Nahkasisustaan vedoten voi pari satasta saada enemmän. Tokko ruosteettomuudestakaan enempiä säälipisteitä heruu. Kolaroinnista voi koitua arvonalenemaa.
Nettiautossahan tuollaisessa KOLAROIMATTOMASSA vois olla hintapyynti noin 3500 euroa? Kolarin laadusta riippuen sitten....
Nettiautossahan tuollaisessa KOLAROIMATTOMASSA vois olla hintapyynti noin 3500 euroa? Kolarin laadusta riippuen sitten....
Aika hyvin ne tarkastajat ajokin arvon tajuaa. Arvo löytyy varmaan siitä, kun pähkäilet nettiauton muiden vastaavien hintaa.. Vähän voinet saada extraa ottamalla puheeksi tuon jakopäärempan, joka on kuitenkin auton arvoon nähden aika kallis..
2-4k varmaan aikalailla realistinen. Veikkaisin 3k kantturoita..
Jos on ns. virheetön sisustaltaan, kori kolhuton ja ihan oikeasti ruosteeton voi olla enempikin jos on taitava perustelemaan näkemyksiään :).
Kyllä mä sanoisin omaankin kokemukseen pohjaten, että se ajokin kokonaiskunto ratkaisee. - Kyllä se tarkastaja kuuntelee asiakkaankin näkemyksiä ja perusteita miksi just se oma katiska ois parempi ja arvokkaampi kuin ne 15 muuta toista vuotta myynnissä olevaa samanlaista ajokkia nettihautomossa. Erikoisemmissa tapauksissa voinee ottaa esille hintatason muualla maailmassa, esim. saksassa..
2-4k varmaan aikalailla realistinen. Veikkaisin 3k kantturoita..
Jos on ns. virheetön sisustaltaan, kori kolhuton ja ihan oikeasti ruosteeton voi olla enempikin jos on taitava perustelemaan näkemyksiään :).
Kyllä mä sanoisin omaankin kokemukseen pohjaten, että se ajokin kokonaiskunto ratkaisee. - Kyllä se tarkastaja kuuntelee asiakkaankin näkemyksiä ja perusteita miksi just se oma katiska ois parempi ja arvokkaampi kuin ne 15 muuta toista vuotta myynnissä olevaa samanlaista ajokkia nettihautomossa. Erikoisemmissa tapauksissa voinee ottaa esille hintatason muualla maailmassa, esim. saksassa..
Milläs tavalla kaksi kilpisyys laskee auton arvoa ? Jos kerta autoon on vaihdettu uusia ja kalliita osia... eli on parempi kun vastaava kolaroimaton?
Eli jos kolhaset autoa jossain ja vakuutus yhtiö ei lunasta autoa vaan antaa vaikka 1900e kerta korvauksen auton arvo ei laske. Toki korjaat auton...
Mutta jos vakuutus yhtiö lunastaa auton ja joku muu maksaa ne samat osat ja hakee uudet kilvet, niin arvo ropisee oikeen huolella? Ööö toisessa tapauksessa katsastusmies tarkastaa auton ja toisessa ei... hhhmmm ?
Omilla tuunauksilla ? Originaalissa autossa? Jos huoltoja meinaat, niin jotkut OSAA ja muut vikisee foorumeilla huoltojen hinnoista... Ei tuo V6 jakopää mitään rakettitiedettä ole... otat vaan ja laitat.
Eli jos kolhaset autoa jossain ja vakuutus yhtiö ei lunasta autoa vaan antaa vaikka 1900e kerta korvauksen auton arvo ei laske. Toki korjaat auton...
Mutta jos vakuutus yhtiö lunastaa auton ja joku muu maksaa ne samat osat ja hakee uudet kilvet, niin arvo ropisee oikeen huolella? Ööö toisessa tapauksessa katsastusmies tarkastaa auton ja toisessa ei... hhhmmm ?
Omilla tuunauksilla ? Originaalissa autossa? Jos huoltoja meinaat, niin jotkut OSAA ja muut vikisee foorumeilla huoltojen hinnoista... Ei tuo V6 jakopää mitään rakettitiedettä ole... otat vaan ja laitat.
No kyllä minä henkilökohtaisesti vältän kolaroituja autoja, enkä voi mitenkään päässäni mieltää niitä varsinkaan PAREMMIKSI kuin kolaroimattomat. En minä ostajana voi mitenkään tietää, että:
a) kuinka vakavasta kolarista on ollut kyse,
b) kuinka pätevästi auto on korjattu kolarin jäljiltä
c) onko turvavarusteet edelleen yhtä luotettavat ja toimivat, vai onko menty helpomman kautta ja ohitettu turvatyynyt vastuskikkailulla jne.
ja mitä tuohon tuunailuun tulee, sillä siis viittasin noihin melko yksityiskohtaisiin kuvauksiisi autosta, "jarrusatulat tuoreessa maalissa" "vetokoukku käyttämätön" "stefoja vaihdeltu" "ovien listat korin värissä". Noilla tuskin on mitään väliä käypää lunastusarvoa määriteltäessä. Aikanaan isä teki omaan autoonsa 600e öljynvaihdon automaattilaatikkoon ja kun se auto meni lunastukseen, niin eipä tuo paljoa painanut korvaushintaa määriteltäessä, vaikka se tietysti oman järjen mukaan pitäisi ottaa huomioon.
a) kuinka vakavasta kolarista on ollut kyse,
b) kuinka pätevästi auto on korjattu kolarin jäljiltä
c) onko turvavarusteet edelleen yhtä luotettavat ja toimivat, vai onko menty helpomman kautta ja ohitettu turvatyynyt vastuskikkailulla jne.
ja mitä tuohon tuunailuun tulee, sillä siis viittasin noihin melko yksityiskohtaisiin kuvauksiisi autosta, "jarrusatulat tuoreessa maalissa" "vetokoukku käyttämätön" "stefoja vaihdeltu" "ovien listat korin värissä". Noilla tuskin on mitään väliä käypää lunastusarvoa määriteltäessä. Aikanaan isä teki omaan autoonsa 600e öljynvaihdon automaattilaatikkoon ja kun se auto meni lunastukseen, niin eipä tuo paljoa painanut korvaushintaa määriteltäessä, vaikka se tietysti oman järjen mukaan pitäisi ottaa huomioon.
Milläs tavalla kaksi kilpisyys laskee auton arvoa ? Jos kerta autoon on vaihdettu uusia ja kalliita osia... eli on parempi kun vastaava kolaroimaton?
Kyllä kaksikilpisyys on toki asia, mikä vaatii ainakin varsin perusteellisen tutkimuksen.
- Mutta, tokko ton ikäsessä enää on suurta merkitystä yhtään mihinkään, onko kaksikilpinen vaiko ei. Kunto ratkaisee..
Uudemmissa sitten taas eroa on enempi. - Normaaleita kolareita tosin harvemmin kukaan missään mainostaakaan.
Aikanaan isä teki omaan autoonsa 600e öljynvaihdon automaattilaatikkoon ja kun se auto meni lunastukseen, niin eipä tuo paljoa painanut korvaushintaa määriteltäessä, vaikka se tietysti oman järjen mukaan pitäisi ottaa huomioon.
Tuo lienee ihan normaalia huoltoa.
ja mitä tuohon tuunailuun tulee, sillä siis viittasin noihin melko yksityiskohtaisiin kuvauksiisi autosta, "jarrusatulat tuoreessa maalissa" "vetokoukku käyttämätön" "stefoja vaihdeltu" "ovien listat korin värissä". Noilla tuskin on mitään väliä käypää lunastusarvoa määriteltäessä.
Ei varmaan joo tälläiset "pikkujutut" vaikutakaan.
Kannattaa siis ihan rehellisesti miettiä, mihin hintaan saat toisen vastaavanlaisen ajokin. Nettiauton hinnakin kun on pyyntihintoja.. ja todellisuus on eriasia, millä ne katiskat sitten oikeesti vaihtaa omistajaa.
Hainkin juuri tässä sitä mitä voisit itse maksaa autosta mikä on tuollaisessa kunnossa. En tiedä kuka on maalaillut ja mitä kun olen auton omistanut 3viikkoa. Tarkastaja otti jakopään huomioon. Mutta laski hintaa näillä aivan uusilla osilla mitä keula oli täynnä. Ihan ok hinnan sain. Jäi vaan sappettamaan tarkastajan käytös ja kummalliset mielipiteet. Jotka täälläkin näköjään toistuu.
Outoa... Jos syylärin vaihtaa kun se vuotaa tai ei enää jäähdytä, niin se "nostaa" hintaa.
Outoa... Jos syylärin vaihtaa kun se vuotaa tai ei enää jäähdytä, niin se "nostaa" hintaa.
Olen ajatellut vaihtaa autoa tässä piakkoin. Pitänee vaan ensin laittaa sisustasta kaikki osat kiinni/kuntoon.
Millaisia hinta-arvioita annatte autolle? Historian varmaan kaikki suht hyvin tietää.
- Ruosteeton
- 590tkm ajettu
- Ei vikoja
- Aut. ilmastointi
- Sähkösäätöiset Recarot
Luulen että kannattanee karsia kaikki lisukkeet pois ja myydä orkkiskamoilla :) Kilometrit tekee paljon, auto on hyvä ja toimiva mutta ei toki niin tiiviin oloinen mitä joku parisataatuhatta ajettu.
A) Kuvan mukaisena kaikilla lisävarusteilla xxxx?
B) Orkkispelleillä, kangaspenkeillä, nelipuolaratilla, ilman helmoja tai mitään liaävarustetta, ei edes highlinelistoja. 2000e?
No tuota kun remppoja ei ole tehty. Siis aina on tehty kun on tarvinnut mutta mitään ei ole tarvinnut tehdä suurempia. Ahdin ja kytkinkin on vakio. Vauhtipyörä ei vielä ainakaan ravista. Ahdin pitäis Mr. Musclella käsitellä. VNT-siivet ilmeisesti jumittelee kun vetää limppiin joskus harvoin, käväsee ahdot liian korkealla. Mutta antakaa hinta-arviota kunnossa olevana, kun tarkoitus tuo ahdinkin putsailla.
Ilmoituksiin olen aina myytäessä laittanut kaikki huonotkin puolet. Itellä pari kertaa käyny niin että autoa kehuttu maasta taivaisiin ja paikanpäällä löytyny jos mitä.. Ja välimatkaa toisellakin kertaa sen 200km...
Ilmoituksiin olen aina myytäessä laittanut kaikki huonotkin puolet. Itellä pari kertaa käyny niin että autoa kehuttu maasta taivaisiin ja paikanpäällä löytyny jos mitä.. Ja välimatkaa toisellakin kertaa sen 200km...
Kyllä nuo kilometrit tappaa mielenkiinnon tuohon autoon. Varsinkin kun koko voimansiirto on alkuperäistä osaa. Voihan ne palikat kestää vaikka toisen 600tkm, mutta keskimäärin noilla kilometreillä pitäisi jo ruveta kantta aukomaan ja kaksoismassaa vaihtelemaan, siihen vielä hyvällä lykyllä ahtimen ja pumppusuuttimien uusiminen....
Lisäksi dieselvero pitää huolen siitä ettei kukaan osta tuota ns.kakkos/kesäautoksi.
Jos jakopää on tehty hiljattain niin kai tuosta voisi pistää karvan päälle 3000e pyynniksi kaikkine hiluinensa ja 2x rengassarjojen kera. Itse en maksaisi yhtään ylimääräistä helmoista, ratista, superbin palikoista, lokarimodailuista ja maalailuista, mutta tuo Recaron nahkasisusta kyllä nostaa jonkin verran arvoa.
Lisäksi dieselvero pitää huolen siitä ettei kukaan osta tuota ns.kakkos/kesäautoksi.
Jos jakopää on tehty hiljattain niin kai tuosta voisi pistää karvan päälle 3000e pyynniksi kaikkine hiluinensa ja 2x rengassarjojen kera. Itse en maksaisi yhtään ylimääräistä helmoista, ratista, superbin palikoista, lokarimodailuista ja maalailuista, mutta tuo Recaron nahkasisusta kyllä nostaa jonkin verran arvoa.
Tekniikka pelaa paremmin mitä isäukon 400tkm ajetussa Audissa mutta se on autona tiiviimpi mitä tämä. Kannatanee myydä osat erikseen kyllä. Kilometrit häiritsee koska niitä on niin runsaasti. Piakkoin 600tkm, on kyllä jo hirveä määrä :D Jos pari tonnia saa ilman lisähärpäkkeitä niin on ihan kelpuutettava hinta. Kiitos realisoinnista :)
Mille Miglia
www.kuvanettiin.fi/di/2JDD/2013-12-13-434.jpg
nyt sain käsiini tuollaiset Mille Miglia Sfera 17x7,5 vanteet. Jako 5x112 ja et35.
Kunto hyvä ja siistit käyetyiksi vanteiksi. Mercedes keskikupeilla.
Mikä mahtais olla osuva hinta?
nyt sain käsiini tuollaiset Mille Miglia Sfera 17x7,5 vanteet. Jako 5x112 ja et35.
Kunto hyvä ja siistit käyetyiksi vanteiksi. Mercedes keskikupeilla.
Mikä mahtais olla osuva hinta?
-
- -
- Viestit: 247
- Liittynyt: 8.11.2007 23:00
Vanteiden hinta??
Tässä olisi vanhat klassikot viimesitelyä vaille mutta mitä näistä voisi pyytää tässä kunnossa?
Vanteet hiekkapuhallettu ja lipit sorvissa esikiillotettu, vanteet suorat.
jako 4x100 6x13 et 13 Made in britan
http://aijaa.com/PajmpJ
http://aijaa.com/WyAZPf
http://aijaa.com/yb43La
http://aijaa.com/I6AK1p
http://aijaa.com/Ep2hUT
aika ja mielenkiinto kateissa seissyt nyt 5kk.tta tuossa kunnossa
yv-llä jos kiinnostusta ostaa.
Vanteet hiekkapuhallettu ja lipit sorvissa esikiillotettu, vanteet suorat.
jako 4x100 6x13 et 13 Made in britan
http://aijaa.com/PajmpJ
http://aijaa.com/WyAZPf
http://aijaa.com/yb43La
http://aijaa.com/I6AK1p
http://aijaa.com/Ep2hUT
aika ja mielenkiinto kateissa seissyt nyt 5kk.tta tuossa kunnossa
yv-llä jos kiinnostusta ostaa.
Mitä mahtais kehdata pyytää Audi A4:sta? Funtsinu jos myis ja ostais tilalle B7 3.0TDI :)
- 2009 (B8)
- Nahkapenkit sägkösäädöillä
- S-line etupuskuri
- 19" monaco chicanet
- talvirenkaat 17" audi orkkisalut uusilla nastoilla
- jakopää, vesipumppu ja moniurahihna just vaihdettu
- 170tkm
- sisä-led-valoapketti
- Peruuttaessa kääntyvä peili
- Aurinkoverhot takaikkunoissa
- Tummennetut lasit
- 2009 (B8)
- Nahkapenkit sägkösäädöillä
- S-line etupuskuri
- 19" monaco chicanet
- talvirenkaat 17" audi orkkisalut uusilla nastoilla
- jakopää, vesipumppu ja moniurahihna just vaihdettu
- 170tkm
- sisä-led-valoapketti
- Peruuttaessa kääntyvä peili
- Aurinkoverhot takaikkunoissa
- Tummennetut lasit
Pyynti=myyntihinta. En ymmärrä miksi pitää miettiä hintaan "tinkivaraa" ym. -Eihän ihmiset tule edes katsomaan jos hintaa on liikaa.. Vaikka toki onhan niitäkin, jotka ostaa vaikka kilon paskaa jos "halvalla saa", ja haluaa nimienomaan ostaa sitä alennus prosenttia..
Ainakin auton ostajan on kohtuullisen helppo autoa etsiessa saada selville se oikea hintataso millä kauppaa tehdään. Nettiauton pyynnit usein on melkoisen kaukana siitä.
Ainakin auton ostajan on kohtuullisen helppo autoa etsiessa saada selville se oikea hintataso millä kauppaa tehdään. Nettiauton pyynnit usein on melkoisen kaukana siitä.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6613015
Onko hinta aivan mettässä? Jahre lippaa ja pientä takalippaa tulossa vielä ellei mene kaupaks.
Onko hinta aivan mettässä? Jahre lippaa ja pientä takalippaa tulossa vielä ellei mene kaupaks.
Golf IV 2003, 5 ovinen viistoperä. 1.4 bensa.
Ajettu vain 59tkm, 1 omistaja. Erittäin siistissä kunnossa.
Ilmastointi, sporttisisusta, merkkihuollettu, metalliväri, uudet kesänakit ja talvirenkaat hyvässä kunnossa.
Miten tällainen pitäisi hinnoitella? Vastaavilla kilsoilla ei löydy samanikäistä...
lisätty moottorinkoko
Ajettu vain 59tkm, 1 omistaja. Erittäin siistissä kunnossa.
Ilmastointi, sporttisisusta, merkkihuollettu, metalliväri, uudet kesänakit ja talvirenkaat hyvässä kunnossa.
Miten tällainen pitäisi hinnoitella? Vastaavilla kilsoilla ei löydy samanikäistä...
lisätty moottorinkoko
Viimeksi muokannut Hump, 15.8.2014 8:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6537334
mitenkäs tollanen, on varmaan ihan hintaluokaltaan ok, saakos noita porrasperiä rekisteröityä pakuksi, mitenkäs kauppapuoli saako noi myytyä
ja onko 4 koppasen automaattivaihteistosta kehuja tai risuja
mitenkäs tollanen, on varmaan ihan hintaluokaltaan ok, saakos noita porrasperiä rekisteröityä pakuksi, mitenkäs kauppapuoli saako noi myytyä
ja onko 4 koppasen automaattivaihteistosta kehuja tai risuja
Purin 2006 3c passatista dynaudio rojut pois parempien hifien tieltä. Kaipailisin vähän hintatietoutta näihin. Eli täysin myyntikelpoista olis:
-vahvistin. Tää on se 10kanavan laite
-diskantti vasen, ilman peilikolmiota
-dome keskari, kasituumanen basso vasen etu, adaptereineen
Kattelin tossa että 250 joku pyytänyt vahvistimesta vagarenalla. Mitå olis realistiset hinnat näille rojuille, ja mihin myyntiaikaan saa varautua? Lisäks löytyis rcd 500 radio, jos tuosta saa sopuhinnan niin senkin vois hukata? Kyseessä dynaudio tuella oleva, cd vaihtajan sisältävä täysin toimiva ja uudenveroinen rompe.
-vahvistin. Tää on se 10kanavan laite
-diskantti vasen, ilman peilikolmiota
-dome keskari, kasituumanen basso vasen etu, adaptereineen
Kattelin tossa että 250 joku pyytänyt vahvistimesta vagarenalla. Mitå olis realistiset hinnat näille rojuille, ja mihin myyntiaikaan saa varautua? Lisäks löytyis rcd 500 radio, jos tuosta saa sopuhinnan niin senkin vois hukata? Kyseessä dynaudio tuella oleva, cd vaihtajan sisältävä täysin toimiva ja uudenveroinen rompe.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=980695#980695
Mitä mieltä ootte tosta hinnasta? Kyseessä siis oma ilmoitus.
Periaatteessa ei olis kiire myydä pois (jolloin ei tarvi myydä pilkkahinnalla), mutta vähän turhastuttaa seisottaa sitä tossa pihassa, kun on toinen auto jo ajossa.
Milläköhän hinnalla toi alkais liikkumaan?
Mitä mieltä ootte tosta hinnasta? Kyseessä siis oma ilmoitus.
Periaatteessa ei olis kiire myydä pois (jolloin ei tarvi myydä pilkkahinnalla), mutta vähän turhastuttaa seisottaa sitä tossa pihassa, kun on toinen auto jo ajossa.
Milläköhän hinnalla toi alkais liikkumaan?
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa