R8 ILL-4.2
Valvoja: ffp jäsenet
R8 ILL-4.2
"Murhasin" 2008 R8:sin :)
Maski ja tankinluukku maalattu mustiksi - Porvoon Autoklinikka
Milltek cat-back, non resonated, mustat putkenpäät siirretty 10mm ulommas - Slamit.net
H&R Coiloverit - Slamit.net
Recaro pole position jakkarat - Ruotsi löytö :)
Lamin-x harmaat kalvot etu ja takavaloissa - Porvoon Autoklinikka
9,5+10,5X20" Rinnspeed replika vanteet kitkoilla - Duken lahjoittamat :)
Advan GT takovanteet 9+11x20 vanteet, 305/25+235/30 rinkulat -
På väg:
OMP mocca ratti, ollut tilauksessa 3-4kk...
Pidempi vaihdetanko toinen nuppi (mustat) - Tommis Billet, check!
Kaaret (mustat) - Jenkeistä?
Hiilari siipi - Ruotsista - Pipariks män, uus yritys tulossa, ehkä.. Ehkä ei
Tarakka, tulossa viikolla 27
Talvi setupissaan:
Maski ja tankinluukku maalattu mustiksi - Porvoon Autoklinikka
Milltek cat-back, non resonated, mustat putkenpäät siirretty 10mm ulommas - Slamit.net
H&R Coiloverit - Slamit.net
Recaro pole position jakkarat - Ruotsi löytö :)
Lamin-x harmaat kalvot etu ja takavaloissa - Porvoon Autoklinikka
9,5+10,5X20" Rinnspeed replika vanteet kitkoilla - Duken lahjoittamat :)
Advan GT takovanteet 9+11x20 vanteet, 305/25+235/30 rinkulat -
På väg:
OMP mocca ratti, ollut tilauksessa 3-4kk...
Pidempi vaihdetanko toinen nuppi (mustat) - Tommis Billet, check!
Kaaret (mustat) - Jenkeistä?
Hiilari siipi - Ruotsista - Pipariks män, uus yritys tulossa, ehkä.. Ehkä ei
Tarakka, tulossa viikolla 27
Talvi setupissaan:
Viimeksi muokannut Rocco, 28.6.2013 8:29. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Onko tulossa tällaiset uudet pikkukilvet?
http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/aja ... i_autoihin
http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/aja ... i_autoihin
Rocco: Overdrivellä oli juttua, että on kuulemma mennyt niin tarkaksi, ettei enää riitä asiakkaan ilmoitus kilpipaikan mitoista, vaan konttorilla inssi mittaa ja tekee päätöksen saako nuo vai ei. Eli pienennä kilpipaikat, jos tuollaiset haluat.
Ovat jenkkeihin vissiin saaneet vanhallakin tunnuksella noita ja jopa siis vähemmillä merkeillä, kuin tuo 3+3! Tuohan on siis oikeastikin aika pieni kilpi ja ilman reikiä.
Luulen kyllä, että R8:iin on helpompi saada nuo kilvet kuin corollaan. Modaat sen verran maskia, että täyttää kriteerit ja sen jälkeenhän voikin laittaa taas vaikka minkälaisen maskin ;)
Jos ne ehdottaa pystykilpeä porattavaksi puskurin sivuun, niin kieltäydyt ja vetoat auton hintaan ja erikoisuuteen.
Ovat jenkkeihin vissiin saaneet vanhallakin tunnuksella noita ja jopa siis vähemmillä merkeillä, kuin tuo 3+3! Tuohan on siis oikeastikin aika pieni kilpi ja ilman reikiä.
Luulen kyllä, että R8:iin on helpompi saada nuo kilvet kuin corollaan. Modaat sen verran maskia, että täyttää kriteerit ja sen jälkeenhän voikin laittaa taas vaikka minkälaisen maskin ;)
Jos ne ehdottaa pystykilpeä porattavaksi puskurin sivuun, niin kieltäydyt ja vetoat auton hintaan ja erikoisuuteen.
Tuommonen on kyllä makee peli. Saksassa halvimpien hinnatkin alkavat olla kohtuullisia, kilvet vaan ovat köyhälle vielä kalliit.
Mitä pidät R-Tronicista?
Niinkuin jo Audipuolelle kommentoin, että vanteista olisin tehnyt jonkun muun väriset kuin mustat (esim tuon ilmanottopaneelin väriset). Mulle ei tuo sysimusta murhaustyyli uppoa.
Kuvia sisäpuolelta olisi myös kiva nähdä,
Mitä pidät R-Tronicista?
Niinkuin jo Audipuolelle kommentoin, että vanteista olisin tehnyt jonkun muun väriset kuin mustat (esim tuon ilmanottopaneelin väriset). Mulle ei tuo sysimusta murhaustyyli uppoa.
Kuvia sisäpuolelta olisi myös kiva nähdä,
Tosiaan veron osuus näissä on törkeä päästöjen vuoksi.. Ko on suomi auto mutta peilasin luonnollisesti euroopan hintatasoa ennen ostopäätöstä. Verot olisi alkaen n.48k riippuen kilsoista..
R-tronic on ehdoton lähinnä välikaasun johdosta. Varsinkin Milltekillä niin alas vaihtaessa yli 3000 kiekan antaa tod makeen soundin :). Nopeampi se voisi olla suurempaan vaihtaessa mutta.. (Vaihtoivat muuten 2013 malliin s-troniciin..)
Hiilarisiipikin saapui tänään Ruotsista, mutta oli vaurioitunut...
R-tronic on ehdoton lähinnä välikaasun johdosta. Varsinkin Milltekillä niin alas vaihtaessa yli 3000 kiekan antaa tod makeen soundin :). Nopeampi se voisi olla suurempaan vaihtaessa mutta.. (Vaihtoivat muuten 2013 malliin s-troniciin..)
Hiilarisiipikin saapui tänään Ruotsista, mutta oli vaurioitunut...
Tuossa pieni klippi jääradalta viime viikonloppuna:
http://www.youtube.com/watch?v=MHV7YT8o ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=MHV7YT8o ... e=youtu.be
Oon mä joskus paskempiakin jääratarasseja nähnyt :D
Onhan tuo kyllä törkeän makee, vituttaa vaan kun kauhee kateus iskee heti noita kuvia katsellessa...
Onhan tuo kyllä törkeän makee, vituttaa vaan kun kauhee kateus iskee heti noita kuvia katsellessa...
Viimeksi muokannut Eemeli, 10.4.2013 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Upee laite ja hyvä on värikin. :D Itsekin kattelin noita ärkaseja, mutta veron suuruus käänti kelkan TT:hen. Ja kulutus. Onko näissä tehtaan jäljiltä säädettävää alustaa? Minusta nuo mustat vanteet käy hyvin kokonaisuuteen, kun onhan tuossa muutakin ku mustaa. Hiilarisiipeä on tulossa näillä näkymin tännekin päin... ;)
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Joo, mullakin oli ensin käsitys(kun ei ollut autoissa ollut napista säädettävää alustaa) että jäykkyyssäädöllä ei tee mitään, mutta nyt kun omassa kulkineessa on Magnetic Ride, täytyy sanoa että en ihan helpolla tuosta luopus. Nimittäin säätö oikeasti vaikuttaa ja jo perussäätö on jäykkä. Mutta jäykempi asetus on jo sit epämukava, ainakin näin keväisin noilla paskateillä. Kylläkin korkeussäätö napista ois vielä parempi juttu. :)
Ja siitä erittäin iso plussa, jos tuleva siipi on tuota vakioo isompi.
Ja siitä erittäin iso plussa, jos tuleva siipi on tuota vakioo isompi.
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
BD levyissähän on ihan vain musta pinnoite raudan päällä, ei se läpivärjättyä rautaa ole :)
Mutta R8 saa toki myös jarrujen käyttämisen jälkeen mustina (tai tumman harmaana) säilyviä jarrulevyjä. Näissähän on kuulemma muitakin hyötyjä kuin hieno ulkonäkö, mutta eihän se varmaan haittaa? ;)
Mutta R8 saa toki myös jarrujen käyttämisen jälkeen mustina (tai tumman harmaana) säilyviä jarrulevyjä. Näissähän on kuulemma muitakin hyötyjä kuin hieno ulkonäkö, mutta eihän se varmaan haittaa? ;)
Jape, kävin just porvoon toimistolla ja että olivat vaikeita... Erityiskilvet tulee maanantaina. Kysyin kohteliaasti voinko vaihtaa nämä sitten uusiin, pieniin. Vastaus: ei jos nykyiset mahtuu maskiin. Kysyin mitä jos vaihdan sellaisen maskin mihin ei mahdu niin vastasivat että älä vaihda.. No jos silti vaihdan, no katotaan sitten ja tota rataa..
Soitin trafiin jotka selkeesti sanoi että jos ei isot mahdu niin saa pienet, tämän tarvii vaan katsastusinsinöörin todeta... Vaikeeta...
Soitin trafiin jotka selkeesti sanoi että jos ei isot mahdu niin saa pienet, tämän tarvii vaan katsastusinsinöörin todeta... Vaikeeta...
Jape, kävin just porvoon toimistolla ja että olivat vaikeita... Erityiskilvet tulee maanantaina. Kysyin kohteliaasti voinko vaihtaa nämä sitten uusiin, pieniin. Vastaus: ei jos nykyiset mahtuu maskiin. Kysyin mitä jos vaihdan sellaisen maskin mihin ei mahdu niin vastasivat että älä vaihda.. No jos silti vaihdan, no katotaan sitten ja tota rataa..
Soitin trafiin jotka selkeesti sanoi että jos ei isot mahdu niin saa pienet, tämän tarvii vaan katsastusinsinöörin todeta... Vaikeeta...
Millä kontorilla kävit.
Kannattais asioida toisella kontorilla. Onhan noita Porvoossa jos tuolla asenteella "palvelee".
-
- -
- Viestit: 119
- Liittynyt: 23.7.2003 15:34
Rocco, itse kävin Datsunin kanssa K1sellä ja siellä sanoivat että olisi pitänyt muutoskatsastaa jotta olisin saanut neliskulmaisen kilven silloiseen tuninkipuskuriin.
Menin sitten A-katsastukseen ja siellä annettiin hakemuslappu käteen ja sitten tilattiin sellainen kilpi mitä haluttiin :-)
Eli jälleen kerran todetaan, että kannattaa kiertää Porvoon K1 kokonaan.
Menin sitten A-katsastukseen ja siellä annettiin hakemuslappu käteen ja sitten tilattiin sellainen kilpi mitä haluttiin :-)
Eli jälleen kerran todetaan, että kannattaa kiertää Porvoon K1 kokonaan.
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 2.5.2004 18:33
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Roni saa noi uudet kilvet tod näk helpoimmin näin.
Koska autoon on tulossa alle 6 merkkinen erikoiskilpi, sen saa "tynkäkilpenä". Roni varmaan pyysi tilatessaan 118x338mm kokoiset kilvet ilman reikiä ja FIN-merkkiä. FIN-merkin kanssa kilpi olisi 442mm leveä (järkyttävä).
Kun saat kilvet käteesi, tilaat konttorilta samantien "vaurioituneen tilalle" 2 uutta kilpeä, mutta uuden mallisena, eli 113x301mm kokoisena. Jos väittävät ettei kilvet ole vaurioituneet, väännä solmulle, ensin kilpi, sitten virkailija.
Mikäli konttori (tässä tapauksessa K-1) ei myönnä 338mm mittaisen kilven tilalle tätä uutta saman kilven jatkossa korvaavaa 113x301mm mittaista kilpeä, vaihda konttoria.
Kustannukset 18€ + päänvaiva.
Koska autoon on tulossa alle 6 merkkinen erikoiskilpi, sen saa "tynkäkilpenä". Roni varmaan pyysi tilatessaan 118x338mm kokoiset kilvet ilman reikiä ja FIN-merkkiä. FIN-merkin kanssa kilpi olisi 442mm leveä (järkyttävä).
Kun saat kilvet käteesi, tilaat konttorilta samantien "vaurioituneen tilalle" 2 uutta kilpeä, mutta uuden mallisena, eli 113x301mm kokoisena. Jos väittävät ettei kilvet ole vaurioituneet, väännä solmulle, ensin kilpi, sitten virkailija.
Mikäli konttori (tässä tapauksessa K-1) ei myönnä 338mm mittaisen kilven tilalle tätä uutta saman kilven jatkossa korvaavaa 113x301mm mittaista kilpeä, vaihda konttoria.
Kustannukset 18€ + päänvaiva.
kepistä vielä
Kepistä vielä sen verran... Luulenpa että on ihan kuskin mieltymysten mukaan nuo vaihteen valitsimet.
Ainakin muutama vuosi sitten toisessa Citikassa oli molemmilla puolilla rattia läpyskä ja taas toisessa oli mielestäni eteen-taakse vipu ratin takana.
Ja taas joskus pösö206 aikaan tais olla Gronholmilla rattivaihteet mutta jos hydrauliikka petti (niinkun yleensä) niin siirryttiin perus H-kuvioon.
Mutta takaisin asiaan! Eli peeeerhanan komia kehonsiirrin.
Kokeilitkos piikkipyöriä ?
http://www.youtube.com/watch?v=pmLCZexWueM
Ainakin muutama vuosi sitten toisessa Citikassa oli molemmilla puolilla rattia läpyskä ja taas toisessa oli mielestäni eteen-taakse vipu ratin takana.
Ja taas joskus pösö206 aikaan tais olla Gronholmilla rattivaihteet mutta jos hydrauliikka petti (niinkun yleensä) niin siirryttiin perus H-kuvioon.
Mutta takaisin asiaan! Eli peeeerhanan komia kehonsiirrin.
Kokeilitkos piikkipyöriä ?
http://www.youtube.com/watch?v=pmLCZexWueM
Mikä tasauspyörästö siellä on "keskellä"?
"itsestään lukkiutuva kruunu-vaihde" vai joku muu ?
http://www.youtube.com/watch?v=WnfmGP7HvnY
Onkohan perissä sit tällänen ?
http://www.youtube.com/watch?v=3GAqrZlTfPI
"itsestään lukkiutuva kruunu-vaihde" vai joku muu ?
http://www.youtube.com/watch?v=WnfmGP7HvnY
Onkohan perissä sit tällänen ?
http://www.youtube.com/watch?v=3GAqrZlTfPI
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
jotkut sexyn väriset normi vyöt
saahan niitä: http://www.performancechoice.com/pc.html?frame=5.8218 eka hakuosuma edustaa vaan vähän vanhempaa harrastekalustoa :D
Oon ihan kujalla tuosta ILL-hommasta?? Eiks se Porschekin ollu "kipeä" tai "sairas"??
Sit toinen asia mitä en tajua on tämä villitys laittaa kaaret siviiliautoon.
No okei, ymmärrän, jos autolla käydään silloin tällöin radalla, niin tommonen pultattava muutaman putken kaariviritys voi olla ihan paikallaan, mutta kun näillä autoilla ajetaan pääsääntöisesti normiliikenteessä kadulla, niin silloin tommonen kaariputki saattaa muuttua kyllä melko vaaralliseksi. Siihen kun kopsauttaa kevyemmässäkin törmäyksessä kypärättömän päänsä, niin soronnooo.... Että ei voi kyllä suositella!
Auto on kyllä todella hieno. Kuten tapana näyttää olevan.
Sit toinen asia mitä en tajua on tämä villitys laittaa kaaret siviiliautoon.
No okei, ymmärrän, jos autolla käydään silloin tällöin radalla, niin tommonen pultattava muutaman putken kaariviritys voi olla ihan paikallaan, mutta kun näillä autoilla ajetaan pääsääntöisesti normiliikenteessä kadulla, niin silloin tommonen kaariputki saattaa muuttua kyllä melko vaaralliseksi. Siihen kun kopsauttaa kevyemmässäkin törmäyksessä kypärättömän päänsä, niin soronnooo.... Että ei voi kyllä suositella!
Auto on kyllä todella hieno. Kuten tapana näyttää olevan.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 115 vierailijaa