Vw 1.8 16v ahdistus
Valvoja: ffp jäsenet
Vw 1.8 16v ahdistus
zzzzzzzzzzzzzzzzz
Viimeksi muokannut gryger, 26.12.2014 15:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Onko siinä 20v huohotinkopassa joku loiskesuoja, tms mikä estää enimmät öljyt menemästä huohotinputkeen? Pitäis joku vastaava askarrella omaankin kanteen.
Onko sulla se orkkis huohotuspurkki lohkon kyljessä, vai onko sitä muutettu?
Joo siellä on ohut pellilevy koko kartion alalla pohjana ja levyssä muutamia 3-4mm reikiä. luulisi toimivan kun on tuo kartion tuoma ylämäki ja suht pienet reiät, sekoittaa roiskeita ja eivät lähde menemään isommalti kopasta eteenpäin. Lohkon kyljessä ihan orginelli koppa josta lähtö keruusäiliöön letkulla ottaen kaveriksi tuon venakopan huohotuksen.
Öljypohjaan tehty öljynpaluu huohotinpurkilta.
Hyvältä näyttää. Hetken jo seuraillu kun milloin mitäkin koneenosaa ollut kaupan että mihin suuntaan on menossa :)
Miten tuo kakkis muuten on edennyt?
Pitkässä siimassa tämäkin mäkiauto ;) Josko tuo nyt tänä kesänä näkisi päivän valon.
Eihän tuossa kopassa ihmeitä kesken enää ole, jarruja päivitetty ja alusta vaihtunut tässä vuosien saatossa ;) Nyt osien tekemistä ja sovittelua moottorin ympärille kaiken sen valtavan tilan keskellä.
Tavoitella 192hp tehoja xD 0.1 tai 0.2 ahdoillako meinasitte ajella :))
Ei sentään, kyllä se 0.4bar on tavoitetaso ;)
Ei kokemuksia minkäänlaisia tästä kombosta ;)
Tuo horo kaasuläppä ja tilavuus joka nyt olemassa ajavat tähän + että katkaisin tuon liian lyhyeksi. Olisi pitänyt katkoa vasta 5 runnerin jälkeen. zzzz
Sehän on kyllä tosi että tuo lisäplenu oikealla mitoituksella edesauttaa sylinterin tasaisempia täytöksiä.
Audiforumin puolella imusarja-asiasta olikin jo keskustelua ja sieltä löytyi hyviä esimerkkejä koskien juuri lisäplenua.
Hyvinhän tuo ässän imari toimii +500hv voimillakin jottei se nyt ihan susi muodoitaan ole.
Mutta nuo tiedot eivät paljoa nyt enää mieltä lämmitä kun on tullut "parI muuttujaa"...
Kai tuolla sekventiaalisuudella jotain pelastaa mutta kokeillaan kaikin tavoin vähentaa naulausefektiä...
Pojjaat tutkineet ässän ja risan imareita
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php? ... &start=115
Tuo horo kaasuläppä ja tilavuus joka nyt olemassa ajavat tähän + että katkaisin tuon liian lyhyeksi. Olisi pitänyt katkoa vasta 5 runnerin jälkeen. zzzz
Sehän on kyllä tosi että tuo lisäplenu oikealla mitoituksella edesauttaa sylinterin tasaisempia täytöksiä.
Audiforumin puolella imusarja-asiasta olikin jo keskustelua ja sieltä löytyi hyviä esimerkkejä koskien juuri lisäplenua.
Hyvinhän tuo ässän imari toimii +500hv voimillakin jottei se nyt ihan susi muodoitaan ole.
Mutta nuo tiedot eivät paljoa nyt enää mieltä lämmitä kun on tullut "parI muuttujaa"...
Kai tuolla sekventiaalisuudella jotain pelastaa mutta kokeillaan kaikin tavoin vähentaa naulausefektiä...
Pojjaat tutkineet ässän ja risan imareita
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php? ... &start=115
nyt on kyll mietittty.....
Tänään ajelin itse noita eri imusarjoja virtauspenkissä ja semmoisen erikoisen homman huomasin että muutaman asteen kääntö tuossa tuplapleniumissa saattaa aiheuttaa jo monen prosentin muutoksen sarjan maksmi virtaukseen....
Nythän pitää muistaa että harvoin se imusarja mitään kuristaa ......
On se tuo virtauspenkki aika peli näiden mittailuun,vaan,ei sekään täyttä totuutta kerro jos ei osaa tulkita noita mittauksia oikein !
Tänään ajelin itse noita eri imusarjoja virtauspenkissä ja semmoisen erikoisen homman huomasin että muutaman asteen kääntö tuossa tuplapleniumissa saattaa aiheuttaa jo monen prosentin muutoksen sarjan maksmi virtaukseen....
Nythän pitää muistaa että harvoin se imusarja mitään kuristaa ......
On se tuo virtauspenkki aika peli näiden mittailuun,vaan,ei sekään täyttä totuutta kerro jos ei osaa tulkita noita mittauksia oikein !
ihan kiva ja mielenkiintoinen prokkis. Mut lue nyt vielä ajatuksella se acf topicci ja katso se demo imusarjan virtauksista (viitaten tohon sun omaan ajatukseen ja nuoliin). Jostain syystä ite olisin heivannut sen s2 plenun vittuun ja tinannut koko matkalta amw valmistetta, eikä pelkkää kartiota.. Rizzpect though
No niin alkaahan sitä mielipiteitä tulla tähänkin hommaan kun oikein potkii ja hulluja puhuu ;)
Tosihan se on että tämä ässän muoto on mikä on verrattuna Amw valmiskotelon pyöreisiin muotoihin.
Jos nyt unohdetaan tuo yo. kuva ja virtauksen pyöriminen, onhan se korni ajatus ja ehkä todellisuudessä sisäiset virtaukset ovat kuin fliperissä juurikin tuon kulmikkuuden ansiosta plus vielä se että suhteellisen tasaista tasopintaa löytyy ja siitähän se virtaus tykkää.
Tuloputken helman tuomista jossain määrin pääplenun sisään perustelen sillä että helma pitäisi tuota pyörresekamelskaa pääplenun puolella paremmin valumatta tulotorveen.
Amw kotelolla jos lähtee tekemään niin en kyllä käyttäisi silloin enää ässän runnereita vaan pelkän laipan.Uudet putket ja kiihdytyssuppilot koteloon.
Budjetein ratkaisuhan olisi ollut vain laippa imarin päätyyn mutta on nyt ihan pakko leikkiä tällä ajatuksella että tämä tuloilman rajoittaminen toisi oikeasti lisäarvoa tähän maitotölkkiinkin.
Tosihan se on että tämä ässän muoto on mikä on verrattuna Amw valmiskotelon pyöreisiin muotoihin.
Jos nyt unohdetaan tuo yo. kuva ja virtauksen pyöriminen, onhan se korni ajatus ja ehkä todellisuudessä sisäiset virtaukset ovat kuin fliperissä juurikin tuon kulmikkuuden ansiosta plus vielä se että suhteellisen tasaista tasopintaa löytyy ja siitähän se virtaus tykkää.
Tuloputken helman tuomista jossain määrin pääplenun sisään perustelen sillä että helma pitäisi tuota pyörresekamelskaa pääplenun puolella paremmin valumatta tulotorveen.
Amw kotelolla jos lähtee tekemään niin en kyllä käyttäisi silloin enää ässän runnereita vaan pelkän laipan.Uudet putket ja kiihdytyssuppilot koteloon.
Budjetein ratkaisuhan olisi ollut vain laippa imarin päätyyn mutta on nyt ihan pakko leikkiä tällä ajatuksella että tämä tuloilman rajoittaminen toisi oikeasti lisäarvoa tähän maitotölkkiinkin.
tuo mittaus kertoo sen että eroja on ja hyvällä suunittelulla voidaan tuota hajontaa pienentää.Jos on mahdollisuus niin miksi ei sitä voisi käyttää.Joka tapauksessa varsin mielenkiintoisia tuloksia saatiin mittauksista.
Sanotaan turhana knoppitietona vaikkapa semmoinen erikoisuus että kun saatiin noita muuttujia kohdalleen niin lisäplenun pienempään päähän muodostui lievä ylipaine = )
Sanotaan turhana knoppitietona vaikkapa semmoinen erikoisuus että kun saatiin noita muuttujia kohdalleen niin lisäplenun pienempään päähän muodostui lievä ylipaine = )
Jos nyt ajatellaan ylipäänsä ongelmaa ja sen ratkaisemista niin mitä enemmän on muuttujia / säätäjiä ongelmassa / asiassa niin hajonta vain kasvaa ja kasvaa.
Kokeillaan vähän sitä ja kokeillaan vähän tota…… niin ja netissähän oli näin kirjoitettu niin kokeillaan sitäkin.. ;)
Se on sääli toisaalta että pahimmoilleen näillä autofoorumeilla ei loppupeleissä tuoda julki kongreettisia asioita vaan olettamuksia ja netistä luettuja teorioita.
Toisaalta saahan siitäkin joku leipänsä kun pääsee säätämään poikien virityksiä x eur / h ja lopputulos ei kuitenkaan toimi kuin kikka kolmosilla joista auton omistajalla ei ole harmainta aavistusta. Pääasia että tuli se penkattua x määrä hevosia tauluun sehän on pääasia ;)
Mitä virtausmittaukseen tulee niin pohjana tässä nimenomaisessa rojektissa on nyt tieto mitä imusarja virtaa läpi mistäkin ja millaisilla eroilla liikutaan / pytty. Imusarja on kuitenkin diy tuotos eikä hajuakaan ollut miten ilma siinä käyttäytyy. Se tuli penkityksessäkin nähtyä että ei tätä virtaus asiaakaan ihan perusrakentajan logiikalla aina ymmärrä vaan on kokeiltava ja sitäkautta haettava tulosta .
Kyllähän kaikki koneentekijät tietää että imupuolella on eroja pyttyjen välillä ja nakutusriski kasvaa siinä suhteessa juurikin kuinka suuri tuo pyttyjen välinen erotus on. Mutta ei hätiä mitiä kun meillä on säädettäviä moottorinohjauksia niin mennään kautta linjan paksulla niin turvataan moottori ja näin hyvä.
Penkityksessä asia todentuu lopullisesti se on varmaa. Nakuttaa nakuttaa ja missä nakke nakuttaja nakuttaa ;)
Kokeillaan vähän sitä ja kokeillaan vähän tota…… niin ja netissähän oli näin kirjoitettu niin kokeillaan sitäkin.. ;)
Se on sääli toisaalta että pahimmoilleen näillä autofoorumeilla ei loppupeleissä tuoda julki kongreettisia asioita vaan olettamuksia ja netistä luettuja teorioita.
Toisaalta saahan siitäkin joku leipänsä kun pääsee säätämään poikien virityksiä x eur / h ja lopputulos ei kuitenkaan toimi kuin kikka kolmosilla joista auton omistajalla ei ole harmainta aavistusta. Pääasia että tuli se penkattua x määrä hevosia tauluun sehän on pääasia ;)
Mitä virtausmittaukseen tulee niin pohjana tässä nimenomaisessa rojektissa on nyt tieto mitä imusarja virtaa läpi mistäkin ja millaisilla eroilla liikutaan / pytty. Imusarja on kuitenkin diy tuotos eikä hajuakaan ollut miten ilma siinä käyttäytyy. Se tuli penkityksessäkin nähtyä että ei tätä virtaus asiaakaan ihan perusrakentajan logiikalla aina ymmärrä vaan on kokeiltava ja sitäkautta haettava tulosta .
Kyllähän kaikki koneentekijät tietää että imupuolella on eroja pyttyjen välillä ja nakutusriski kasvaa siinä suhteessa juurikin kuinka suuri tuo pyttyjen välinen erotus on. Mutta ei hätiä mitiä kun meillä on säädettäviä moottorinohjauksia niin mennään kautta linjan paksulla niin turvataan moottori ja näin hyvä.
Penkityksessä asia todentuu lopullisesti se on varmaa. Nakuttaa nakuttaa ja missä nakke nakuttaja nakuttaa ;)
niin tai sit se 1.8t virittäminen on huomattavasti helpompaa ;) kuitenki huomattavasti tehoa saadaan jo ilman että tarvii venakoppaa käyttää auki. sitten ku saadaan se vaivaset 250hp niin päästäänki jo esson baariin kehumaan kuinka koneeseen on jo tehty kaikki vaikka edes mitään ei oo tehty :) näitäkin tapauksia on.
kun taas kr:n ahtamiseen tarvii käytännössä räjäyttään koko koneen.
mut asiasta pottumuusiin. hieno projekti ja mielenkiinnolla odotellaan valmistumista :)
kun taas kr:n ahtamiseen tarvii käytännössä räjäyttään koko koneen.
mut asiasta pottumuusiin. hieno projekti ja mielenkiinnolla odotellaan valmistumista :)
tohon kaikkeen kun lisätään kaikkien neljän sylinterien virtaus joka suuntaan, lämpöä, bensaa, sylinterinkantta, kaasuläppää ja ahtopainetta niin muuttujia onkin yllättäen niin paljon että mitä toi sarjan virtausmittaus todellisuudesta kertoo ;)
Mites noi kansien kairaukset ja virtauspenkissä ajo. Simuloidaanko siinä todellinen tilanne / ahdot / bensa / lämpö / imusarjan tuottamat muuttujat, palotapahtuman ja venttiilien vaikutus? Toisinsanoen eikös kansien virtauttaminen ole siinä tapauksessa ihan yhtä turhaa kun kaikki kuitenkin kiepsahtaa päälaelleen todellisessa tilanteessa? ;)
Mun mielestä hienoa että jaksetaan perehtyä ja tutkia asiaa ja eri vaihtoehtoja. Eihän sitä muuten opi kun tekemällä. Jos menee vituiksi ni sit menee, onpahan oppirahat maksettu (..ja joku foorumeilla nillittää että lällislää, mitäs et uskonut ku sanottiin...)
Isoa peukaloa täältä jaksamiselle ja tutkimustyölle, oli lopputulos mikä hyvänsä.
Eihän sitä muuten opi kun tekemällä. Jos menee vituiksi ni sit menee, onpahan oppirahat maksettu
Täysin komppaan lehtilää.Kokeillaan,tutkitaan,testataan käytännössä,maksetaan oppirahat ja toivottavasti otettaan opiksi,eikä seuraavalla kerralla hakata päätä seinään.
Jahka aikataulu antaa myöten niin ihan pakko testata että mitä eroja saadaan kun sen kannen ja imusarjan läpi imetään,tai puhalletaan ilmaa.Saadaan tästäkin faktaa,eikä nettitietoutta asiasta.
Tässäkin alkaa taas olemaan tilanne että faktojen pöytään lyömikseksi vaaditaan hieman luovuutta ja kosolti hulluutta,eikä jämähtää nettitietouden äärettömän viisauden varaan.
Ainahan se on jonkun aloitettava yo.kaltainen "säätäminen" vaikkei mitään tolkkua olisikaan. Onhan noita valmisosia kuitenkin 16vt osastolle maailma pullollaan ;)
Toivottavasti joku muukin rohkaistuu ja tuo kuvina niitä omiakin oivalluksia näkyviin.VINK VINK ;)
Tuskin ffp ylläpitäjät mieltään pahoittavat vaikka tähän topikkiin tulisi kuvaaa ja asiaa muistakin vw 16vt moottorirojekteista.Aivan sama miltä aikakaudelta kunhan vain oma kötöstys ja pelittää hyvin tai huonosti.... tai hyvin huonosti.;)
No vaikkei nyt ihan oma olisikaan kunhan ylipäänsä on oman harrasteauton pellin alla.
Jos keksit hyvän sydeemin ja turasit sen; Bensatukille esim kiinnitykset, öljynhuohotuspurkki kierrolla tai ilman, ilmalähdöt / jaot imusarjasta,trikkeröinti. tuossa alkajaisiksi.
Nyt vain tiukkaan kääntämään niitä dioja sähköiseen muotoon;)
Meneekös se vaikeaksi jos ei ole vähäpäästöinen? Jos vain mallisarjasta löytyy bensaturbo niin eikös siihen voi nojata? Mutta tosin ei taita olla pasuunaosastolla kuin G60. Eikös tuosta g60 kokoonpanosta pääsisi soveltamaan?
Toivottavasti joku muukin rohkaistuu ja tuo kuvina niitä omiakin oivalluksia näkyviin.VINK VINK ;)
Tuskin ffp ylläpitäjät mieltään pahoittavat vaikka tähän topikkiin tulisi kuvaaa ja asiaa muistakin vw 16vt moottorirojekteista.Aivan sama miltä aikakaudelta kunhan vain oma kötöstys ja pelittää hyvin tai huonosti.... tai hyvin huonosti.;)
No vaikkei nyt ihan oma olisikaan kunhan ylipäänsä on oman harrasteauton pellin alla.
Jos keksit hyvän sydeemin ja turasit sen; Bensatukille esim kiinnitykset, öljynhuohotuspurkki kierrolla tai ilman, ilmalähdöt / jaot imusarjasta,trikkeröinti. tuossa alkajaisiksi.
Nyt vain tiukkaan kääntämään niitä dioja sähköiseen muotoon;)
Kyllähän sitä on välillä tullut ajateltua 8vt konetta mm. passatin nokalle, mutta sitten tulee kaiken maailman vaatimukset ja paperityöt vastaan kun on sen verta "uudempi" auto (-94).. :(
Meneekös se vaikeaksi jos ei ole vähäpäästöinen? Jos vain mallisarjasta löytyy bensaturbo niin eikös siihen voi nojata? Mutta tosin ei taita olla pasuunaosastolla kuin G60. Eikös tuosta g60 kokoonpanosta pääsisi soveltamaan?
Quote:
Kyllähän sitä on välillä tullut ajateltua 8vt konetta mm. passatin nokalle, mutta sitten tulee kaiken maailman vaatimukset ja paperityöt vastaan kun on sen verta "uudempi" auto (-94).. :(
Meneekös se vaikeaksi jos ei ole vähäpäästöinen? Jos vain mallisarjasta löytyy bensaturbo niin eikös siihen voi nojata? Mutta tosin ei taita olla pasuunaosastolla kuin G60. Eikös tuosta g60 kokoonpanosta pääsisi soveltamaan?
Kyllähän se taitaa hiukan hankalamman kautta mennä kun ei ole vähäpäästöinen. Ja tuota minullakin olevaa facelifti passattia ei ole bensaturbolla. Vr6 on isoin kone mitä siihen on saanut.
^ eikös homokeula-passatti ollu viimeinen (ja ainut?) geelaaderi? vissiin loppu -91 vai -92? tämän jälkeen tuliki villeristo? mutuilua kylläkin
edit: kuten lehtilä mainitsi niin ainaski luotettavan wikipedian mukaankin näin olisi ollu että löytyy VR myös
edit: kuten lehtilä mainitsi niin ainaski luotettavan wikipedian mukaankin näin olisi ollu että löytyy VR myös
Viimeksi muokannut jarskii-, 5.3.2012 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kokemuksia kaivataan vakuumitukista jos joku sellaista käyttänyt, lähinnä mietin erillisen Map anturin toimintaa jos otettu tukilta ilmatieto Mapille.
Täällä pätevän oloisia antureita.
http://www.vpv-motorracing.fi/MAP-Manual-FI-v1.pdf
Osien ja johtojen sijoittelun kannalta olisi helpompi vaihtoehto kuin rakentaa kaikki lähdöt imariin...
Täällä pätevän oloisia antureita.
http://www.vpv-motorracing.fi/MAP-Manual-FI-v1.pdf
Osien ja johtojen sijoittelun kannalta olisi helpompi vaihtoehto kuin rakentaa kaikki lähdöt imariin...
Oliko Hestecissä purkissa mappi vai ulkoisella? Vähän mietityttää tuo tukista mapin ohjaus mutta toisaalta miksei toimisi kun letkut ja liitokset laadukkaista osista ja plenulähtö keskeiseltä paikalta.
Joko on imari kasassa ja kiinni koneessa? Jos vielä irtonaisena mutta kokonaisena niin pistä Akille penkitykseen niin saadaan vertailevia tuloksia oikein kunnon hiposarjasta ja tietysti tärkeimpänä saat itse faktaa tulevia säätösessioita silmällä pitäen.
Joko on imari kasassa ja kiinni koneessa? Jos vielä irtonaisena mutta kokonaisena niin pistä Akille penkitykseen niin saadaan vertailevia tuloksia oikein kunnon hiposarjasta ja tietysti tärkeimpänä saat itse faktaa tulevia säätösessioita silmällä pitäen.
-
- -
- Viestit: 698
- Liittynyt: 23.7.2003 13:32
http://shift518.com/showpost.php?p=736207&postcount=1 Tuossa oli joku simuloinu 1.8T imusarjan virtauksia erilaisilla läppärungon ja loppupään kallistuksilla. (Jos joku tuosta vaikka jotain hyötyisi)
Moro,
mulla on 9a tällä hetkellä projektina mihin tulee tämän näköistä imusarjaa 75mm kaasuläpällä.
alkuperänä on kr:n imusarja josta on kyllä pilkottu ja muokattu niin paljon että jos ei tuota doch tekstiä olisi, paljon ei muuta siitä tunnistaisi samaksi.
http://juissi.kuvat.fi/kuvat/Corrado/kaasul%E4pp%E4.JPG
ainakin nyt tarkoitus vielä mennä vaparilla mutta tästä pystytään suoraan ehostamaan ahtimelle jos yleisön painostus menee liian kovaksi.
tässä vielä toinen foto kyseisestä sarjasta, sellaista huhua kuulin että sinuakin kiinnostaa miten tämä paketti tulee toimimaan...
http://juissi.kuvat.fi/kuvat/Corrado/plenum.JPG
mulla on 9a tällä hetkellä projektina mihin tulee tämän näköistä imusarjaa 75mm kaasuläpällä.
alkuperänä on kr:n imusarja josta on kyllä pilkottu ja muokattu niin paljon että jos ei tuota doch tekstiä olisi, paljon ei muuta siitä tunnistaisi samaksi.
http://juissi.kuvat.fi/kuvat/Corrado/kaasul%E4pp%E4.JPG
ainakin nyt tarkoitus vielä mennä vaparilla mutta tästä pystytään suoraan ehostamaan ahtimelle jos yleisön painostus menee liian kovaksi.
tässä vielä toinen foto kyseisestä sarjasta, sellaista huhua kuulin että sinuakin kiinnostaa miten tämä paketti tulee toimimaan...
http://juissi.kuvat.fi/kuvat/Corrado/plenum.JPG
Mistä tuon tunnistaa mun tekeleeksi ? = ) )
Ajattelin jo että tulee jotain kommenttia että "olisit ostanut valmiin plenun" tai jotain mutta,kaipa arvon raati on tuon pellistä väännetynkin hyväksynyt kun ei ole mitään kuulunut.
Aika palapeli tuo onkin ollut ja katsotaan kun tuo vapari saadaan tulille että tuliko tuosta minkälainen.
Ajattelin jo että tulee jotain kommenttia että "olisit ostanut valmiin plenun" tai jotain mutta,kaipa arvon raati on tuon pellistä väännetynkin hyväksynyt kun ei ole mitään kuulunut.
Aika palapeli tuo onkin ollut ja katsotaan kun tuo vapari saadaan tulille että tuliko tuosta minkälainen.
Pistä ny se konees kuvien muodossa näytille ja voi sitten kaikki tietämättömät ja vähän enemmänkin ymmärtävät ottaa oppia ja saadaan jotain järkevääkin keskustelua aikaiseksi.
Tässä nyt kaikki odottaa selvästi jotain penkkilappua ja end of case :::?!%%&¤#" ;);))
Pitänee vaihtaa tuo 16v ahdistus copy paste ;;;;; Lets see your 16V TURBO 16VT with SPECS!
Tässä nyt kaikki odottaa selvästi jotain penkkilappua ja end of case :::?!%%&¤#" ;);))
Pitänee vaihtaa tuo 16v ahdistus copy paste ;;;;; Lets see your 16V TURBO 16VT with SPECS!
Kokovartalo sellainen ;)
Se tulipellin puoleinen yksi dp;n fägettipinnapultti mutsku ei kiristu ilman että tekisi jonkun fägettipinnapultti erikoistyökalun ;)))) Ottaa konee pois;))))
Sehän on sata että jos tuon jätän kattomatta niin penkissä suhisee tiiviste viimeistään kohti otsoonikerrosta...
Se tulipellin puoleinen yksi dp;n fägettipinnapultti mutsku ei kiristu ilman että tekisi jonkun fägettipinnapultti erikoistyökalun ;)))) Ottaa konee pois;))))
Sehän on sata että jos tuon jätän kattomatta niin penkissä suhisee tiiviste viimeistään kohti otsoonikerrosta...
Viimeksi muokannut gryger, 8.8.2012 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä isompia sulla on tekemättä ja puuttuuko osia vielä kokonaisuudesta?
Aika hyvin on palikkaa kertynyt, jotta sais vaan tehdä mutta eipä ole ollut aikaa ja inspiraatiota. Jotain pikku nippeliä tietty pitää vielä ostaa...paljonkin.. Mutta kaikki isommat/kalliimmat osat alkais olla hallussa. (paitsi lukko)
Itse auto on moneltakin kantilta katsottuna aika pahasti rempallaan. Pakoputki, jarru-, sekä bensalinjat tarttis tehä ni sais pudottaa pukeilta pyörilleen..
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa