Passat 3B 1.8T Black
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 3B 1.8T Black
Täytyy nyt omasta kulkineestakin laittaa jonkinlainen esittely.
Audi sai siirtyä sivuun ja Pasaati tuli hankittua huhtikuun alussa kovan etsinnän jälkeen. Auto oli minua ennen naisella ollut he olivat sen ostanut liikkeestä joka oli tuonnut auton maahan joitain vuosia sitten.
Ostaessani passatti oli edelliseltä omistajalta jäänyt hieman ilman "hoitoa" loppuvaiheessa. Mitään en oikeastaan autoon ole vielä ihmeellistä kerennyt tekemään. Nyt koitan aina kun kiireiltäni kerkiän niin laitella autoa mukavempaan kuosiin.
Tietoa autosta:
- Vuosimalli on -98 loppupuolelta ja laakkosella kertoivat olevan -99 mallia
- 204000 km
- 1.8T + lastu
- Highline-varustelu, Kattoluukku, nahkapenkit, aut-ilmastointi, 4x sähkölasit, jäähdytettävä hanskalokero, 6-CD vaihtaja takaronkissa.
- Vanteet 19" R8-Replicat, Jotenkin tykkään näistä, mutta tulee todennäköisesti vaihtumaan joihinkin toisiin ensi kesään mennessä.
- Renkaat 215/35/19 ja 235/35/19.
- BC-Racingin säädettävä alusta.
- 5000k Xenonit ajovaloissa ja pitkissä
- Edellisen laittamat jotkut enkelinsilmävalot.
- Sävytetyt led-takavalot
online photo sharing
Mitä keretty tekemään tähän mennessä:
- Audi TT By-pass
- Etutukivarsia vaihdettu
- Vetonivel
- Vetonivelensuojakumit
- Raidetangonpää
- N75
- Uusi kytkinasetelma kiinteällä 3Kg kevyemmällä vauhtipyörällä.
- Otsonointilaiteella hajut pois + ilmastoinnin puhdistusaine
- Takavalot vaihdettu ledi-valoihin lexus-lookeista pois.
- Sisävalot vaihdettu ledeihin.
- Maalipinta myllytetty ja hyvät vahat päälle.
- Zimmermannin levyt edessä + Ferodon palat vaihdettu
- Etukaiuttimet vaihdettu paremmin rokkaaviin.
- Uusi OEM-vaihdekepin nuppi ja pussi
- Lamin-X kalvot ajovaloissa ja takavaloissa
- BC Racingin säädettävä alusta.
- FIN:ittömät kilvet
Tehtävälistalla joka etenee pikku hiljaa:
- W8-kattovalon asennus
Lopuksi muutama vanha kuva:
Audi sai siirtyä sivuun ja Pasaati tuli hankittua huhtikuun alussa kovan etsinnän jälkeen. Auto oli minua ennen naisella ollut he olivat sen ostanut liikkeestä joka oli tuonnut auton maahan joitain vuosia sitten.
Ostaessani passatti oli edelliseltä omistajalta jäänyt hieman ilman "hoitoa" loppuvaiheessa. Mitään en oikeastaan autoon ole vielä ihmeellistä kerennyt tekemään. Nyt koitan aina kun kiireiltäni kerkiän niin laitella autoa mukavempaan kuosiin.
Tietoa autosta:
- Vuosimalli on -98 loppupuolelta ja laakkosella kertoivat olevan -99 mallia
- 204000 km
- 1.8T + lastu
- Highline-varustelu, Kattoluukku, nahkapenkit, aut-ilmastointi, 4x sähkölasit, jäähdytettävä hanskalokero, 6-CD vaihtaja takaronkissa.
- Vanteet 19" R8-Replicat, Jotenkin tykkään näistä, mutta tulee todennäköisesti vaihtumaan joihinkin toisiin ensi kesään mennessä.
- Renkaat 215/35/19 ja 235/35/19.
- BC-Racingin säädettävä alusta.
- 5000k Xenonit ajovaloissa ja pitkissä
- Edellisen laittamat jotkut enkelinsilmävalot.
- Sävytetyt led-takavalot
online photo sharing
Mitä keretty tekemään tähän mennessä:
- Audi TT By-pass
- Etutukivarsia vaihdettu
- Vetonivel
- Vetonivelensuojakumit
- Raidetangonpää
- N75
- Uusi kytkinasetelma kiinteällä 3Kg kevyemmällä vauhtipyörällä.
- Otsonointilaiteella hajut pois + ilmastoinnin puhdistusaine
- Takavalot vaihdettu ledi-valoihin lexus-lookeista pois.
- Sisävalot vaihdettu ledeihin.
- Maalipinta myllytetty ja hyvät vahat päälle.
- Zimmermannin levyt edessä + Ferodon palat vaihdettu
- Etukaiuttimet vaihdettu paremmin rokkaaviin.
- Uusi OEM-vaihdekepin nuppi ja pussi
- Lamin-X kalvot ajovaloissa ja takavaloissa
- BC Racingin säädettävä alusta.
- FIN:ittömät kilvet
Tehtävälistalla joka etenee pikku hiljaa:
- W8-kattovalon asennus
Lopuksi muutama vanha kuva:
Viimeksi muokannut Limetic, 2.2.2013 12:19. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Hyvällehän tuo näyttää. Jos sulla on maalipinnassa pyörrejälkiä sun muita niin ne ei mene piiloon vahaamalla. Kyllä se maalipinta täytyy kiillottaa mekaanisesti (myllyttää).
Hyviä vinkkejä sun muita opasteita löytyy mm. Pesukinnas.com sivustolta :)
Hyviä vinkkejä sun muita opasteita löytyy mm. Pesukinnas.com sivustolta :)
Hyvällehän tuo näyttää. Jos sulla on maalipinnassa pyörrejälkiä sun muita niin ne ei mene piiloon vahaamalla. Kyllä se maalipinta täytyy kiillottaa mekaanisesti (myllyttää).
Hyviä vinkkejä sun muita opasteita löytyy mm. Pesukinnas.com sivustolta :)
Korjaus juurikin tuohon, tarkoitin vahaamisella juurikin myllytystä, mutta jostain syystä kädet toimi nopeammin kuin aivot :D Ja tuota pesukinnas.com foorumia olenkin lueskellut ahkerasti, mutta tarvisi vaan löytää sopivat aineet millä lähtisi myllyttämään. Tuntuu että noita aineita löytyy miljoonia mitä kannattaisi käyttää. Ja samalla hinta kipuaa kokoajan ylöspäin vain :D
Muuten näyttää samalta kuin 13 muutakin mustaa Passattia tusinassa (ihan asialliselta ja yleisesti miellyttävältä siis, omaakin vaivaa sama 'peruskatiska'-tauti), mutta katu-uskottavuuspisteet putoaa, kun ei ole 12x20" peltivanteet ja sisustassa aftermarket-jaappani-pingpong-autogagga-painemittari mustalla pohjalla.
Nyt heti korjaamaan tämä suuri erhe ja tilaamaan Ameriikasta joko NewSouthPerformancen ColumnPod(tm) tahi alkuperäisperskarvaa muistuttava a-pilariteline. Kokonaisuuden kruunaa VDO:n millilleen samassa originaalivärispektrissä olevaa valoa erittävä sihinämittari.
Omassa ruoskassa on niinkin omaperäiset kuin RS6(old)-vanteet, joten omaperäisyydestä ei voi enempää puhua, mutta vaikka nuo R8:t kohtuullisen hyvin passaa autoon ulkonäöllisesti, niin kannattaa ehkä harkita vaihtoa jossain vaiheessa. Passatti ei oikein esiinny edukseen "urheilu"auton vannemallin ympärillä, mutta tässäpä nämä mun $0.02.
Nyt heti korjaamaan tämä suuri erhe ja tilaamaan Ameriikasta joko NewSouthPerformancen ColumnPod(tm) tahi alkuperäisperskarvaa muistuttava a-pilariteline. Kokonaisuuden kruunaa VDO:n millilleen samassa originaalivärispektrissä olevaa valoa erittävä sihinämittari.
Omassa ruoskassa on niinkin omaperäiset kuin RS6(old)-vanteet, joten omaperäisyydestä ei voi enempää puhua, mutta vaikka nuo R8:t kohtuullisen hyvin passaa autoon ulkonäöllisesti, niin kannattaa ehkä harkita vaihtoa jossain vaiheessa. Passatti ei oikein esiinny edukseen "urheilu"auton vannemallin ympärillä, mutta tässäpä nämä mun $0.02.
mutta katu-uskottavuuspisteet putoaa, kun ei ole 12x20" peltivanteet ja sisustassa aftermarket-jaappani-pingpong-autogagga-painemittari mustalla pohjalla.
Nyt heti korjaamaan tämä suuri erhe ja tilaamaan Ameriikasta joko NewSouthPerformancen ColumnPod(tm) tahi alkuperäisperskarvaa muistuttava a-pilariteline. Kokonaisuuden kruunaa VDO:n millilleen samassa originaalivärispektrissä olevaa valoa erittävä sihinämittari.
Niin kun sanottu, en ole vielä kerennyt tekemään autolle juurikaan mitään ja tätä laitellaa pikku hiljaa oman maun mukaiseksi. Tarkoituksena ei ole ruveta vaihtamaan mitään puskureita yms. vaan pitää OEM linja ja vaihdella pieniä yksityiskohtia omiin silmiin sopivaksi.
Kaikkea muutakin on suunniteilla mitä ei tehtävälistassa lue ja monet asiat tulevat varmaan muuttumaan vielä matkan varrella.
Ja tuosta ahtopainemittarista. Itse en perustu siitä niin hirveästi ja en koe tärkeänä kapistuksena, mutta nyt kun otit puheeksi niin alkoi tosiaan kiinnostamaan se VDO:n mittari jos siinä on yks yhteen sopivat valaistukset. Mistähän tälläisiä löytäisi?
Hyvä huomata ettei mennyt ihan kokonaan palko kitusiin, oem+ on aika monelle se ainoa tai ainakin helpoin vaihtoehto, omassakaan ei kärsi nykyisestä pudottaa alustaa enempää, vaikka mieli tekisi, mutta päivittäisessä ajossa ei huvittaisi ajaa kuin kipeää *****a. Eiköhän tähän sunkin säynäväpyydykseen löydy jossain vaiheessa se 'joku' juttu, ehkä omaankin.
VDO:n mittareita saa EU:n sisältä aika varmasti Awesome Tuningilta Briteistä, nakkaa sähköpostilla sinne.
VDO:n mittareita saa EU:n sisältä aika varmasti Awesome Tuningilta Briteistä, nakkaa sähköpostilla sinne.
Nahkanhoitoaineeksi ehdottomasti Car Beauty Pro:n "Leather Lotion", ehdottomasti parasta mitä oon ite käyttänyt.. tekee luonnollisen, ns. silkinhimmeän kiillon penkkiin.. kunnon putsi verhoilunpesuaineella ja säämiskällä vaan ennen käyttöä, muuten jää tahmeaksi..
Mistäs tuollaista ainetta pystyy hankkimaan? Rupes kiinnostamaan.
Osaakos joku neuvoa minkä takia auto ei ahda kakkosella ollenkaan kun moottori on lämmin? Eli kun käynnistää auton niin kaikki toimii ihan niin kun pitää, mutta kun on ajellu jonkun 5-10min niin lopettaa kakkosella ahtamisen normaalisti. Eli pitäisi ottaa "piikin" siinä 3000rpm kohdalla, mutta saa odotella sinne 4500-5000rpm asti että rupeaa ahtamaan. Eli ahdot pysyy siinä 0,5bar kun kiihdyttää.
Kaikilla muilla vaihtella ahdot toimii normaalisti.
Kaikilla muilla vaihtella ahdot toimii normaalisti.
Mistäs tuollaista ainetta pystyy hankkimaan? Rupes kiinnostamaan.
Iteasiassa nyt pistit pahan. Noi tuotteet on pääasiassa ammattikäyttöön, mutta esim. mun työpaikalla (HiFiX Oy, Lahti) niitä myydään asiakkaille ihan hyllytavarana, lukuunottamatta kovimpia myrkkyjä... Yritin kattoa netistä jälleenmyyjiä, mutta ei oikein löytynyt..
Yritän selvittää asiaa :)
http://www.autodetailsupplyoutlet.com/x ... /P/132.jpg
tuosta toi vasemmanpuoleinen purkki on ko. tuote..
Päivitystä hieman tähänkin.
Maanantaina hain auton huollosta missä vaihdettiin, etuylätukivarsi, raidetangonpää, vetonivel. Samalla käytin auton katsastuksessa ja läpi meni.
Suullinen huomautus tuli vasemmasta etuiskarista ja jarruista.
Täytyy kattoo mitä nyt ton iskarin kanssa tekee. Löytyykö mistään tuollaisia sport-iskareita mitkä on suunniteltu madalletulle alustalle? Vai täytyykö tässä alkaa satsaamaan säädettävään alustaan.
Maanantaina hain auton huollosta missä vaihdettiin, etuylätukivarsi, raidetangonpää, vetonivel. Samalla käytin auton katsastuksessa ja läpi meni.
Suullinen huomautus tuli vasemmasta etuiskarista ja jarruista.
Täytyy kattoo mitä nyt ton iskarin kanssa tekee. Löytyykö mistään tuollaisia sport-iskareita mitkä on suunniteltu madalletulle alustalle? Vai täytyykö tässä alkaa satsaamaan säädettävään alustaan.
Pienellä laitolla nätti passatti! Ja nahanhoitoon ehdottomasti liberonin aine! http://pintanikkarit.fi/kauppa/index.php?tid=25 \\ halpa ja tulee sopivan matta lopputulos, korjaa kuluma kohdat ja juovat.
Kenelläkään kokemusta tuosta? http://www.cleanyourcar.co.uk/interior/gliptone-liquid-leather-conditioner/prod_210.html
Olisi tilaus todennäköisesti lähtemässä tuonne, niin ei ainakaan ole hinnalla pilattu aine.
Olisi tilaus todennäköisesti lähtemässä tuonne, niin ei ainakaan ole hinnalla pilattu aine.
Onkos kellään kokomuksia noista tarvike pohjapanssareista? Tarvisi varmaan ostaa kun tuntuu toi pohja paukahtavan aika ikävästi kiinni kun on porukkaa auto täys. Muuten pärjää hyvin kyllä, mutta rotvallit on pahimmat. Löysin tuollaisen: http://www.tarvikkeet.fi/tuote/3535/volkswagen/pohjapanssari-vw-passat
PS. Englannista on tulossa myllytysaineta yms pikku kivaa tänne päin ;>
PS. Englannista on tulossa myllytysaineta yms pikku kivaa tänne päin ;>
^Itselläni löytyy tollanen omasta. Ei mitään moitittavaa... Ei ole kyl mun mielestä eka kohta joka ottaa kiinni. Onneksi öljypohja on tossa passatissa suhtkoht ylhäällä.
Juu onneks ei toi öljypohja aina napsahda. Mutta jälkiä siitäkin jo löytyy. Eniten pelottaa ja on osumaa saanut ilmastoinnin putki. Se on niin hangannut maahan kiinni että on kulunu kohta puhki. Eli se tässä pelottaa eniten et millon suhisee aineet pihalle :/ Aika järkyttävän matalalla noi ilmastoinnit putket menee.
Pasuuna tuli myllytettyä pari viikkoa sitten ja hyvähän siitä tuli, mutta kyllä siihen aikaakin meni ihan liikaa. Hieman olisi saanut olla kovemmat aseet konepeltiä ja puskuria varten.
Talvi kun lähestyy niin olisi talvirenkaiden ja vanteiden hankinnan aika.
Osaisitteko suositella, että kummat kannattaa laittaa talveksi. 17" vai 18"? Nykysillä 235/35/19" raapii edestä aika sopivasti lokareihin montuissa. Onko järkeä laittaa yleensäkkään 18" vanteita talveksi?
Jos jollain on tallin perukoilla myynnissä jotain vanteita ja talvirenkeita niin toki voi ilmoitella.
Talvi kun lähestyy niin olisi talvirenkaiden ja vanteiden hankinnan aika.
Osaisitteko suositella, että kummat kannattaa laittaa talveksi. 17" vai 18"? Nykysillä 235/35/19" raapii edestä aika sopivasti lokareihin montuissa. Onko järkeä laittaa yleensäkkään 18" vanteita talveksi?
Jos jollain on tallin perukoilla myynnissä jotain vanteita ja talvirenkeita niin toki voi ilmoitella.
Katsastus setä kertoi että kaikki jarrut täytyisi passattiin vaihtaa kohta, mutta päästi kuitenkin lävitse. Onko jollain jotain vinkkejä mitkä levyt/palat kannattaisi laittaa. Itsellä on hieman usko mennyt noihin mätänetin jarrulevyihin, kun joillakin ne on valmiiksi jo ollut kieroja kun ne on ostettu. Eteen tekisi ihan ulkonäön kannalta mieli ostaa jotkin uritetut/reijitetyt, mutta onko ne sitten niin huomasti kalliimmat et kannattaa jättää mieluiten hyllyyn?
Postisetä toi tuollaiset talvivalssit postista. 7,5"x17" et35. Aivan varmasti jakaa mielipiteitä, mut päätin kokeilla tällästä tällä kertaa. Vanteet on Audi S6 Replicat. Täytynee todeta, että olen kyllä erittäin tyytyväinen vannetukku.fi palveluun. Vanteiden mukana tuli pultit, keskimerkit, sekä soviterenkaat, vaikka soviterenkaista ei mitään mainittu. Tämähän tietenkin kelpaa erittäin hyvin :> Jos jotain miinusta pitää hakea, niin vanteet haisivat ihan sikalalle :D
Vielä kun käy renkaat hakemasta jostain päälle niin hyvä on :>
Viimeksi muokannut Limetic, 22.12.2011 23:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noi tarvikkeet.fi -panssarit on Koy Sheriffin tuotteita, ja aavistuksen halvemmalla tuntuisi löytyvän fixus-ketjun liikkeistä.
Esim.
tarvikkeet.fi vs. fixus
valmistaja
Olis tarkoitus itekin hommata molempiin kulkupeleihin, kun suht halpoja ovat. Passattiin saa askin alle vielä oman suojan.
edit: Etelänaapurin veijareilta vielä halvemmalla
Esim.
tarvikkeet.fi vs. fixus
valmistaja
Olis tarkoitus itekin hommata molempiin kulkupeleihin, kun suht halpoja ovat. Passattiin saa askin alle vielä oman suojan.
edit: Etelänaapurin veijareilta vielä halvemmalla
Päivitelläänpäs tätäkin näin sairaslomapäivinä, kun on kerrankin aikaa.
Paljon on tullut tehtyä, mutta tässä nyt jotain pientä esimakua mitä kaikkee on tapahtunut.
Kaikki jarrut tulivat vaihdon tarpeeseen, tästä jo katsastus setä sanoikin. Joten tilaukseen meni kovan etsinnän jälkeen Zimmermannin reijitetyt levyt eteen ja Boschin tuli taakse. Jarrupaloiksi ostin Fedorot.
Pieni kuva projektista:
Vanha vs. Uusi:
Uudet levythän muuttuivat tottakai ensimmäisten jarrutusten jälkeen kiiltäviksi kun pinnoite lähti pois. Joten ovat paljon asiallisemman näköiset nyt.
Samalla matkan varrella tuli pieniä mutkia matkaan :/ Eihän se rotvalli sinne alla mahtunut.
Muutama kiinnikkeitä meni rikki ja samalla jotain muuta pikku sälää. Onneksi sain takasin ja ei huomaa mitään eroa, ellei tiedä että pikku haaveri on sattunut. Katsotaan jos kevääseen mennessä löytäisi uuden ja jos hyvä tuuri vielä sattuis,i niin jos löytyisi Votex helma jostain :)
Tätä asiaa en edes suostu myöntämään että on päässyt käymään:
Vielä on muutama ylläri mitä on tullut tehtyä, mutta kerrotaan se sitten vasta kun saan kuvia napattua lähiaikoina.
Paljon on tullut tehtyä, mutta tässä nyt jotain pientä esimakua mitä kaikkee on tapahtunut.
Kaikki jarrut tulivat vaihdon tarpeeseen, tästä jo katsastus setä sanoikin. Joten tilaukseen meni kovan etsinnän jälkeen Zimmermannin reijitetyt levyt eteen ja Boschin tuli taakse. Jarrupaloiksi ostin Fedorot.
Pieni kuva projektista:
Vanha vs. Uusi:
Uudet levythän muuttuivat tottakai ensimmäisten jarrutusten jälkeen kiiltäviksi kun pinnoite lähti pois. Joten ovat paljon asiallisemman näköiset nyt.
Samalla matkan varrella tuli pieniä mutkia matkaan :/ Eihän se rotvalli sinne alla mahtunut.
Muutama kiinnikkeitä meni rikki ja samalla jotain muuta pikku sälää. Onneksi sain takasin ja ei huomaa mitään eroa, ellei tiedä että pikku haaveri on sattunut. Katsotaan jos kevääseen mennessä löytäisi uuden ja jos hyvä tuuri vielä sattuis,i niin jos löytyisi Votex helma jostain :)
Tätä asiaa en edes suostu myöntämään että on päässyt käymään:
Vielä on muutama ylläri mitä on tullut tehtyä, mutta kerrotaan se sitten vasta kun saan kuvia napattua lähiaikoina.
Päivitetäänpäs tätäkin vähän.
Tänään tuli tilauttua uusi kytkinpaketti Audi Clubin Tepolta.
Uusi kiinteä vauhtipyörä 8,3 kg (vakio AEB:n pyörä 11,4kg)
Uusi hammaskehä
Vauhtipyörän pultit
Asetelman pultit
S2 audin 240mm kytkinpaketti
Painelaakeri
Silmälaakeri
Jokohan tällä alkaisi pitämään.
Myös Xenonit tuli asennettua pitkiin ja Lamin-X Tint kalvot tuli etuvaloihin.
Jospa nämä kiireet alkais helpottaan niin kerkeis jotain tekeen tällekkin.
Kerrotaanpas vielä sellainen varoitus, että melko huonon laatuisia noi Barzettan vanteet! Viimeksi kun pesin autoa ja huuhtelin painepesurilla noita uusia talvivanteita, niin vanteesta lähti maalit. Ja painepesurin suutin ei ollut 2cm päässä vanteesta vaan kauempana. Noh, kylhän sen tietää mitä halvalla saa...
Tänään tuli tilauttua uusi kytkinpaketti Audi Clubin Tepolta.
Uusi kiinteä vauhtipyörä 8,3 kg (vakio AEB:n pyörä 11,4kg)
Uusi hammaskehä
Vauhtipyörän pultit
Asetelman pultit
S2 audin 240mm kytkinpaketti
Painelaakeri
Silmälaakeri
Jokohan tällä alkaisi pitämään.
Myös Xenonit tuli asennettua pitkiin ja Lamin-X Tint kalvot tuli etuvaloihin.
Jospa nämä kiireet alkais helpottaan niin kerkeis jotain tekeen tällekkin.
Kerrotaanpas vielä sellainen varoitus, että melko huonon laatuisia noi Barzettan vanteet! Viimeksi kun pesin autoa ja huuhtelin painepesurilla noita uusia talvivanteita, niin vanteesta lähti maalit. Ja painepesurin suutin ei ollut 2cm päässä vanteesta vaan kauempana. Noh, kylhän sen tietää mitä halvalla saa...
Metsästä lemförderin tukivarret, passattiini vaihdettiin ne alle huollossa ja kyllä on kestänyt. Hyvää palautetta saanut myös arvosteluissa.
Täytyykin katsella hintoja. 300e sais saksasta bilsteinin tukivarsisarjan. Mut nyt on jo viimeisen vuoden aikana tullut vaihdeltua yksitellen jo melkein kaikki tukivarret. Muutama enään puuttuu :D
tuo bcracing oli kyllä nappivalinta. uskomattoman hyvä ainakin keulapainosessa kutoskolmosessa.
Hyvä kuulla :) Täytyy toivoo et noi lumet lähtee niin saa heittää suvivalssit ja alustan alle.
Noihin tukivarsiin semmonen homma, että taidan tilata tutun kautta jotkut lemf...? tukivarsi sarjan. On kuulemma laittanu monia niitä ja todennu hyväks.
Sekä posti toi jotain:
Nyt on kapeempaa niin ei raavi kokoajan kiinni :)
Nostetaas tätä hieman ylöspäin myös.
Pitkä aika on kulunut etten ole mitään kirjoitellut syynä kämpän remontit, muutot ja muut hulluudet.
Paljon ei ole kerennyt tapahtumaan kesän aikana, mutta jotain kuitenkin.
Tässä päivitystä miltä auto näytti kesällä ja syksyllä.
online photo sharing
image sharing
upload pics
free photo hosting
Niin kuin kuvista huomaa, alustan vaihdon jälkeen peräpää jäi kamalan ylös. Tiedä syytä, mutta kaikki turhat hommat on välistä otettu pois. Täytynee metsästää matalemmat jouset ensikesälle.
Hieman suruakin on sattunut. 23.12 joku nainen päätti peruuttaa Gigantin parkkipaikalla apukuskin puolen kylkeen. Joten oveen tuli sellainen kämmenen kokoinen painauma ja naarmut. Nyt odotellaan että tämä jaksaisi käydä tekemässä vahinko ilmoituksen jotta saadaan taas pellit kuntoon. Mielessä oli, että voisin samalla maalauttaa puskurin ja konepellin, kun ovat niin kiveniskuja täynnä.
Myös W8 kattovalo löytyy, mutta harmikseni huomasin, että kattoikkunan säätönupikka ei sovi siihen, joten lueskelin että jotkut ovat tehneet hieman virityksiä jotta ovat saaneet sen kiinnitettyä. Katotaan jaksanko itse alkaa tekemään sille mitään.
Myös ensikesällä voisin tahtoa jotain uutta vannetta...
Pitkä aika on kulunut etten ole mitään kirjoitellut syynä kämpän remontit, muutot ja muut hulluudet.
Paljon ei ole kerennyt tapahtumaan kesän aikana, mutta jotain kuitenkin.
Tässä päivitystä miltä auto näytti kesällä ja syksyllä.
online photo sharing
image sharing
upload pics
free photo hosting
Niin kuin kuvista huomaa, alustan vaihdon jälkeen peräpää jäi kamalan ylös. Tiedä syytä, mutta kaikki turhat hommat on välistä otettu pois. Täytynee metsästää matalemmat jouset ensikesälle.
Hieman suruakin on sattunut. 23.12 joku nainen päätti peruuttaa Gigantin parkkipaikalla apukuskin puolen kylkeen. Joten oveen tuli sellainen kämmenen kokoinen painauma ja naarmut. Nyt odotellaan että tämä jaksaisi käydä tekemässä vahinko ilmoituksen jotta saadaan taas pellit kuntoon. Mielessä oli, että voisin samalla maalauttaa puskurin ja konepellin, kun ovat niin kiveniskuja täynnä.
Myös W8 kattovalo löytyy, mutta harmikseni huomasin, että kattoikkunan säätönupikka ei sovi siihen, joten lueskelin että jotkut ovat tehneet hieman virityksiä jotta ovat saaneet sen kiinnitettyä. Katotaan jaksanko itse alkaa tekemään sille mitään.
Myös ensikesällä voisin tahtoa jotain uutta vannetta...
Asiallinen Passatti. Joku lyhyempi antenni sopis tohon. Esim. uusista VAGeista hai, vanhemmista se Touranin (63mm) tai sit kokonaan pois ja lasiantenni tilalle.
Mitkäs noi sivuvilkut on ja onko niitä kalvotettu tai spreiattu?
Antennia olen pidemmän aikaan jo metsästänyt. Mutta tuntuu hullulta maksaa 5cm muovitikusta 20€. Mutta saahan sitä rahaa turhempaankin tuhlattua. Mistäpä tuollaisen löytäisi halviten? Ebay?
Mitkäs noi sivuvilkut on ja onko niitä kalvotettu tai spreiattu?
Vilkut on ihan orginaalit jotka on tummennettu tummennus sprayllä ihan mustiksi.
Talvi alkaa lähestymään, niin alkaisi olemaan taas aikaa passatille.
Kesällä tuli hankittua toinenkin menopeli. (Itseasiassa kolmas jos firman paku lasketaan myös)
Passatille ei ole kesän aikana tapahtunut yhtään mitään uutta. Melko pienellä ajolla on ollut. Sadepäivinä kaupassa käyty.
Nyt olisi tarkoitus piristää omaa silmää, että jaksaa taas talven pöristellä. Mielessä on ollut jo pitkään sumuvalot eteen. Onko kenelläkään kokemuksia näiden asennuksista? Ei liene mikään ihmeellinen juttu. Sen verran olen tutkinut että Ebaystä löytää sumuvaloja.
Mitenkäs muilla? Onko teillä valokatkaisimessa kanssa etusumuvalojen logo vaikka ei ole sumuvaloja? Vai onko mulla käynyt hyvä tuuri ja on jo valmiina oikea valokytkin?
Kesällä tuli hankittua toinenkin menopeli. (Itseasiassa kolmas jos firman paku lasketaan myös)
Passatille ei ole kesän aikana tapahtunut yhtään mitään uutta. Melko pienellä ajolla on ollut. Sadepäivinä kaupassa käyty.
Nyt olisi tarkoitus piristää omaa silmää, että jaksaa taas talven pöristellä. Mielessä on ollut jo pitkään sumuvalot eteen. Onko kenelläkään kokemuksia näiden asennuksista? Ei liene mikään ihmeellinen juttu. Sen verran olen tutkinut että Ebaystä löytää sumuvaloja.
Mitenkäs muilla? Onko teillä valokatkaisimessa kanssa etusumuvalojen logo vaikka ei ole sumuvaloja? Vai onko mulla käynyt hyvä tuuri ja on jo valmiina oikea valokytkin?
Sen verran olen kerennyt tutkimaan tuota sumari asiaa, että taitaa jäädä sivuun se asia.
Kaikki sumarit mitä löysin ebaystä on aivan kamalilla puskuriin tulevilla ritilöillä varustettuna. Harmi kun sumareita ei löydy passatin vakiopuskurin ritilöihin. 3BG:n sumarit ja kuumaliima on pois suljettu vaihtoehto!
Mitenkäs vilkulliset peilit? Nämä ovat toiset mitä oon pitkään jo harkinnut. Piritek myi joskus peilejä joissa oli led sivuvilkut peilin alla. Noh, muualta en ole niitä löytänyt enään, eikä kyseistä puljuakaan enään ole :/
Kaikki sumarit mitä löysin ebaystä on aivan kamalilla puskuriin tulevilla ritilöillä varustettuna. Harmi kun sumareita ei löydy passatin vakiopuskurin ritilöihin. 3BG:n sumarit ja kuumaliima on pois suljettu vaihtoehto!
Mitenkäs vilkulliset peilit? Nämä ovat toiset mitä oon pitkään jo harkinnut. Piritek myi joskus peilejä joissa oli led sivuvilkut peilin alla. Noh, muualta en ole niitä löytänyt enään, eikä kyseistä puljuakaan enään ole :/
http://oskua.kuvat.fi/kuvat/VW%20Passat ... /_full.jpg
Kysäses OskuA:lta mistä diilas vilkkuvat peilit.
Kysäses OskuA:lta mistä diilas vilkkuvat peilit.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa