Kiihtyvyys 0-100km/h ja 1/4 maili
Valvoja: ffp jäsenet
Kiihtyvyys 0-100km/h ja 1/4 maili
Voisi laittaa tälläisen mihin jokainen voisi kirjotella oman auton merkin, vuosimallin, koneen, virit ja paljon menee 0-100km/h ja 1/4 mailin. Oma auto on G2 1.8 16v KR -89 vakio. 7,11s 0-100km/h ja varttimaili 14,92s @ 153.1km/h
Viimeksi muokannut NiS0^, 23.9.2006 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No vertailuks on helppo nyt laittaa samanmoinen auto.
Eli G2 1.8 GTi 16v kr vakio n.139hv. Ainoastaan vapaavirtauspaneeli asennettu.
Penkki lappu ..Tarkemmin mitattuna tuosta mm paperilla se on se 139hv... mutta samapatuo.. 3hv sinne tänne.
Ja tässä tuloksia Tempes GT ohjelmalla mitattuna.. http://www.tempes.com
0-100km/h: 8.1s
0-400m: 15.6s
0-400m: 140.8km/h
parannusta hieman..
0-100km/h: 8.2s
0-400m: 15.5s
0-400m: 141.1km/h
edit. Meidän omalta foorumilta saman henkinen topic.
Eli G2 1.8 GTi 16v kr vakio n.139hv. Ainoastaan vapaavirtauspaneeli asennettu.
Penkki lappu ..Tarkemmin mitattuna tuosta mm paperilla se on se 139hv... mutta samapatuo.. 3hv sinne tänne.
Ja tässä tuloksia Tempes GT ohjelmalla mitattuna.. http://www.tempes.com
0-100km/h: 8.1s
0-400m: 15.6s
0-400m: 140.8km/h
parannusta hieman..
0-100km/h: 8.2s
0-400m: 15.5s
0-400m: 141.1km/h
edit. Meidän omalta foorumilta saman henkinen topic.
-
- -
- Viestit: 341
- Liittynyt: 10.8.2003 0:32
- Viesti:
Kawasaki ZX-12R, vm. 2004
182hv renkaalta (vakion koneteho 175hv)
Kuivapaino 210kg
Micron Serpent kokoputkisto, Power commander 3, säädetty penkissä.
Bike lehden 6/2005 mittaamia nopeuksia (vakio pyörä):
0-100km/h: 3,2 sek
0-200km/h: 7,5 sek
0-400m: 10,3 sek / 235km/h
0-1000m 18,5 sek / 281km/h
Huippunopeus 303km/h
Ps. Sori kun ei ollu auto.
182hv renkaalta (vakion koneteho 175hv)
Kuivapaino 210kg
Micron Serpent kokoputkisto, Power commander 3, säädetty penkissä.
Bike lehden 6/2005 mittaamia nopeuksia (vakio pyörä):
0-100km/h: 3,2 sek
0-200km/h: 7,5 sek
0-400m: 10,3 sek / 235km/h
0-1000m 18,5 sek / 281km/h
Huippunopeus 303km/h
Ps. Sori kun ei ollu auto.
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Quattro Power, oletko itse käynyt vartilla kokeilemassa?
Tuli vain tuossa mieleen että moniko nopeiden pyörien omistajista pääsee tehtaan ilmoittamiin kiihtyvyyslukemiin. En missään nimessä yritä sanoa ettet sinä niihin pääsisi, olen vain utelias. Tiedänpä vain muutamia esimerkkejä kuinka tehokkaiden pyörien omistajat suu vaahdossa selittävät kuinka heidän pyöränsä kiihtyvät nopeammin kuin yksikään auto, mutta jos käytännössä asiaa kokeilisi, saattaisi totuus olla aivan toinen, ainakin paikaltaan lähdettäessä.
No, se siitä, jatkakaa.
Tuli vain tuossa mieleen että moniko nopeiden pyörien omistajista pääsee tehtaan ilmoittamiin kiihtyvyyslukemiin. En missään nimessä yritä sanoa ettet sinä niihin pääsisi, olen vain utelias. Tiedänpä vain muutamia esimerkkejä kuinka tehokkaiden pyörien omistajat suu vaahdossa selittävät kuinka heidän pyöränsä kiihtyvät nopeammin kuin yksikään auto, mutta jos käytännössä asiaa kokeilisi, saattaisi totuus olla aivan toinen, ainakin paikaltaan lähdettäessä.
No, se siitä, jatkakaa.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 25.11.2005 9:52
xXx
^^ Olen täysin samaa mieltä... Pyörällä paikaltaan lähteminen on uskomattoman vaikeeta... tasapainoilua sutimisen ja keulimisen välillä kytkimen kustannuksella. Oma paras aika entisellä fillarilla on 10,643sec / 215,15km/h
Fillari oli Suzuki GSX-R750 vuosimallia '99 jossa oli takarenkaalla 126hp (rombon slipari & BMC:n vapaavirtaus filsu + ruutta säädetty) ja pyörän kuiva paino 179KG.
Fillari oli Suzuki GSX-R750 vuosimallia '99 jossa oli takarenkaalla 126hp (rombon slipari & BMC:n vapaavirtaus filsu + ruutta säädetty) ja pyörän kuiva paino 179KG.
-
- -
- Viestit: 341
- Liittynyt: 10.8.2003 0:32
- Viesti:
En ole käynyt kokeilemassa, kiinnostaisi kyllä kovasti. Ei niihin tehtaan ilmoittamiin arvoihin taida päästä kuin pienet Japanilaiset testikuljettajat. Ja Biken testaajat pääsi näköjään noihin mittaamiinsa lukemiin. Ite en varmaan saa tuota sataseen alle 4 sek, eikä tuota paikaltaan kiihdyttelyä tule juuri koskaan harrastettua. Mut vaikka 80km/h vauhdista 2 vaihteella lähdettäessä pystyy aika helposti ottamaan pyörästä 100% irti. Siis esim. ohitustilanteessa. Eikä muuten kestä se ohitus kovin kauan :)
hieman videota tältä päivältä 0-100 kepityksiä. pukkaa sutimaan vaan vähän liikaa:
http://s90.photobucket.com/albums/k253/NiS0/?action=view¤t=golf_0-100part3.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch1
http://s90.photobucket.com/albums/k253/NiS0/?action=view¤t=golf_0-100part2.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch2
http://s90.photobucket.com/albums/k253/NiS0/?action=view¤t=golf_0-100.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch3
http://s90.photobucket.com/albums/k253/NiS0/?action=view¤t=golf_0-100part3.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch1
http://s90.photobucket.com/albums/k253/NiS0/?action=view¤t=golf_0-100part2.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch2
http://s90.photobucket.com/albums/k253/NiS0/?action=view¤t=golf_0-100.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch3
kilvet se eukko varmasti sai ylös, mutta eipä se pysty mitään todistamaan
Nii, onneksi sulla ei ollut pito-ongelmia eli ei jäänyt jälkiä todisteeksi kiihdyttelyistä eikä näitä sivuja onneksi seuraa yksikään poliisi joten virkavaltakaan ei nää noita ottamiasi videoita joissa mainitaan soittaminen, etkä onneksi maininnut kirjoituksissa lenkkeilijöitä.... No eiköhän poliiseilla oo muutakin tekemistä!?!;-)
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
jatketaan offtopikkia, tuo "kyllä se vielä yhen kestää" on kyllä kuuluisaa :). Vaasassa viimosis streetraseissa yksi Urs4 teki tollai. Ekalla vedolla etukannake helvettiin moottorista. Toisella vedolle toi sanonta tekosyyksi, sen jälkeen olikin voimakuhmu konepellis kun +20% autossa kone yrittää tulla kattoon konepeiton läpi, että kuka kiusaa.
Noniin tänään sitten pääsi kokeilemaan ihan oikeaa 0-100 ja 1/4 aikaa ja täytyy kyllä sanoa että on harvinaisen nopea VAKIO gti. En uskonu silmiäni ku näin lukemat = 7,11s 0-100km/h ja varttimaili 14,92s @ 153.1km/h. Tosiaan 139hv koneessa, mutta painoa on noin 50kg vähemmän mitä vakiossa.
Nyt muakin alkoi kiinnostaa ton liikkuminen. Siis kyseinen on täysin vakio? Ei putkistoa eikä mitään?
Mites vanteet? Oliko pelti kiekot vai jokut painavat Alession alsa potikat?
kovia tuloksia on saatu noilla 139hp gti:llä;)...eiköhän tuolla kuitenkin ole lähempänä totuutta:http://www.zeperfs.com/fiche.php?id=536
oli juu ku pysähty vielä yhelle bussipysäkille ja avas ikkunan ja kysy heti että "mitä on koneelle tehty". Ei uskonut että vakio ja joudun oikeen pellin sille avata kun luuli että g60 tjsp..Oliko Volvo edes mukana koko hommassa, vai muutenko vain ajeli pintakaasulla ohi?
[/quote]
ootko varma että vanha omistaja ei oo tehny siihen koneeseen mitään...
Auto tullut belgiasta suomeen vuosituhannen vaihteessa, suomessa ollut muutama omistaja ennen mua ja 2 viimesimmän mukaan vakio. Tiedä sitten jos belgiassa jotai kyhänneet, mutta vakio nokat, vakio putki ja koskematon kansi ainakin autossa on..
ja noista 139hp ei ole tietoa muutakun tehtaan ilmottama. voihan se olla että tehtaan jäljiltä joku harvinaisen tehokas malli. olihan tutunki 200sx (vakio 200hp, 265nm) niin pelkällä 2.5'' putkistolla 282hp ja karvan alle 400nm. Ei uskonu harisella että oli putkea lukuun ottamatta vakio ja kokeili moneen otteeseen uudestaan dynossa ja etti onko siellä muita virityksiä, mutta joutu toteemaan että tehtaan jäljiltä harvinaisen tehokas
No siis aikahan poikkeaa omasta vakiosta noin puoli sekuntia joka ei nyt niin paljoa ole.. puoli sekuntia itellä on heitelly ihan lähtö repäsystä riippuen.
Omat ajat hieman raskaan tuntusilla 16" 215/40 kumeilla.
Liekö sitten paljon vaikuttava tekijä jos pienemmät 15" pistäs alle.
Pienemmillä tuntu ainakin rivakammalta. Aikaa en ole niillä ottanut.
Mutta edelleen.. unohtuuko se NiSO^:lta mainita vai onko sitten sekuntikello kourassa mittailtu eikä kehdata tunnustaa.. ja en myöskään oikein hyväksy noita videokuvasta laskettuja aikoja.
Omat oli mitattu TempesGT ohjelmalla ja hieman huonommat ajat vanhalla G-Tech mittarilla.
edit.
No kai sillä joku laite on.. harvemmat keksii päästään noita loppunopeuksia.
Asiasta vakioon vielä.. harvemmin on tainnu tehokkaampia yksilöitä vapareita liikkua. Ahdin vehkeissähän se voi olla helpommin mahdollista.
lissee edittii.
Oliko Janin s14 penkattu "vakiona"? Jos ei niin mistäs sitä taas tietää missä on tehot ollu ennen putkistoa.
Asiasta nokkiin.. ootko avannu konetta sen verran että oot nokat nähny ja todennu jollain ne alkuperäisiksi ilman muokkauksia?
En mä tätä muuten spekulois mutta kova on aika "139"hv kinderiltä.
Omat ajat hieman raskaan tuntusilla 16" 215/40 kumeilla.
Liekö sitten paljon vaikuttava tekijä jos pienemmät 15" pistäs alle.
Pienemmillä tuntu ainakin rivakammalta. Aikaa en ole niillä ottanut.
Mutta edelleen.. unohtuuko se NiSO^:lta mainita vai onko sitten sekuntikello kourassa mittailtu eikä kehdata tunnustaa.. ja en myöskään oikein hyväksy noita videokuvasta laskettuja aikoja.
Omat oli mitattu TempesGT ohjelmalla ja hieman huonommat ajat vanhalla G-Tech mittarilla.
edit.
Oma auto on G2 1.8 16v KR -89 vakio. 7,11s 0-100km/h ja varttimaili 14,92s @ 153.1km/h
No kai sillä joku laite on.. harvemmat keksii päästään noita loppunopeuksia.
Asiasta vakioon vielä.. harvemmin on tainnu tehokkaampia yksilöitä vapareita liikkua. Ahdin vehkeissähän se voi olla helpommin mahdollista.
lissee edittii.
Oliko Janin s14 penkattu "vakiona"? Jos ei niin mistäs sitä taas tietää missä on tehot ollu ennen putkistoa.
Asiasta nokkiin.. ootko avannu konetta sen verran että oot nokat nähny ja todennu jollain ne alkuperäisiksi ilman muokkauksia?
En mä tätä muuten spekulois mutta kova on aika "139"hv kinderiltä.
Mutta edelleen.. unohtuuko se NiSO^:lta mainita vai onko sitten sekuntikello kourassa mittailtu eikä kehdata tunnustaa.. ja en myöskään oikein hyväksy noita videokuvasta laskettuja aikoja.
Tempesillä ja G-tech pro rr tullu kokeiltua muutamakymmen veto. Erot on tosi marginaallisia. Tempesillä paras aika on matala 15s. Muistaakseni 15.12s. Kaveri kokeili tolla g-techillä pari kk sitten ahvenistolla varttimailia niin taulun lukemaan heitti 0.1s. Alko itteäkin epäilyttää sillon sen volvo kisan jälkeen että jos koneessa onkin enemmän ruutia kuin vakiossa. Sen verran tasoissa vedettiin sen kanssa. Ei volvo kuski ainakaan uskonut 139 heppaseks mun autoa :D Kaikki vanhat omistajat mitä olen bongannu on sanonut että täysin vakio ja 1 omistajista on koneen avannutkin eik ä mitään ihmeellistä ollut löytynyt.
Onhan se C70 tietysti aika paljon painavampi ku kakkis mutta tuntuu vähän oudolta, tehoja kuitenki 100hv (+~70%) enemmän.
volvon omamassa on 1453 kun mulla se on 900-950kg
vai tuleeko kohta korjaus "Alastaro"?
edit.
http://www.ahvenistonfanisivut.com/profiili.html "pääsuora 280m"
edit.
http://www.ahvenistonfanisivut.com/profiili.html "pääsuora 280m"
Varttia Alastarolla http://tapi0.emdia.fi/skoda/Golf_VR6_vs_Octavia_2.0TDi.jpg http://tapi0.emdia.fi/skoda/Golf_VR6_vs_Octavia_2.0TDi.avi
Ja 0-110 rykäsy http://tapi0.emdia.fi/skoda/0-110.avi
Auto on täysin vakio.
Ja 0-110 rykäsy http://tapi0.emdia.fi/skoda/0-110.avi
Auto on täysin vakio.
Kumma aina näissä keskusteluissa kun ei paljon lappuja näytellä!!!
Viime kesänä Kadetilla (C20XE) vakio koneeltaan,painoi n.950kg,alusta Weitec,195/50/15 rengaspaineet edessä 1.4 takana 3.5bar!
Fakta> http://kuvia.1g.fi/Sekalaiset/V8&Gti%20 ... %20363.jpg
Viime kesänä Kadetilla (C20XE) vakio koneeltaan,painoi n.950kg,alusta Weitec,195/50/15 rengaspaineet edessä 1.4 takana 3.5bar!
Fakta> http://kuvia.1g.fi/Sekalaiset/V8&Gti%20 ... %20363.jpg
Pasi_T:n Golf 1 16v:
"Tässä on 2 parasta aikaa:
ET-15.696 Nopeus-141.23 Reaktio-0.707 60ft-2.474 330ft-6.614 660ft-10.120 990ft-19.201
ET-15.730 Nopeus-142.35 Reaktio-1.149 60ft-2.539 330ft-6.680 660ft-10.184 990ft-16.880"
Ja oma 1150kg Corrado 1.8 16v 17.1s ja 131.7km/h.
Mitattu Pudasjärvellä 9/2005.
Kaiken järjen mukaan VAKIO Golf 2 16V menee näiden väliin.
"Tässä on 2 parasta aikaa:
ET-15.696 Nopeus-141.23 Reaktio-0.707 60ft-2.474 330ft-6.614 660ft-10.120 990ft-19.201
ET-15.730 Nopeus-142.35 Reaktio-1.149 60ft-2.539 330ft-6.680 660ft-10.184 990ft-16.880"
Ja oma 1150kg Corrado 1.8 16v 17.1s ja 131.7km/h.
Mitattu Pudasjärvellä 9/2005.
Kaiken järjen mukaan VAKIO Golf 2 16V menee näiden väliin.
NiS0^ kirjoitti:ja noista 139hp ei ole tietoa muutakun tehtaan ilmottama. voihan se olla että tehtaan jäljiltä joku harvinaisen tehokas malli. olihan tutunki 200sx (vakio 200hp, 265nm) niin pelkällä 2.5'' putkistolla 282hp ja karvan alle 400nm. Ei uskonu harisella että oli putkea lukuun ottamatta vakio ja kokeili moneen otteeseen uudestaan dynossa ja etti onko siellä muita virityksiä, mutta joutu toteemaan että tehtaan jäljiltä harvinaisen tehokas
Hahah, taas on luettu GTI-lehtiä liian innokkaasti. Itteäni ainakin huvittaa toi sana "harvinaisen tehokas". S14-nipponista irtoaa yleensä putkivireillä juuri toi 280-300hp.Putkiston vaihdolla nimittäin ahdotkin nousee huomattavasti vaikka olisikin vakio ahtopaineenohjaus. Monesti jopa liikaa ja fuelcut alkaa iskemään (~1bar).
Tehoa irtoaa kuitenkin helposti ~280hp jo 0.8 - 0.9bar ahdoilla. Turha siis verrata mitään Golfia tuohon tapaukseen...
Tuossa aikakortti omasta tämän kauden parhaasta varttivedosta. Paikkana Alastaro.
200SX S14 + perusvirit
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 25.11.2005 9:52
xXx
Kova on ToniL:llä 60 jalkasen aika... kunnioitettavaa :)
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
Auttakaa! moneen sekuntiin ootte pelkästään lastutettuja (VAG) saanu 0-100km/h? oma 3b passatti Bsr steg1+ 209Hv/354Nm setillä talvella (-10C ) vakio alusta ja kitkoilla n.7,5s 1. ja 2.vaihde aikalailla sutien. kuitenkin kuivalla asfaltilla. tänään kokeilin muutaman kerran rykästä ja alla on nyt 19" vanteet ja alustasatsi, ja keskiarvo tulokseksi n.8s.?!?!?!?!? ja tehdas ilmoittaa vakion 8,7s. :O voiko vanteet painaa niin paljon että heikentäis kiihtyvyyttä? jostain luin että noi Etabeta tettsutit painais kumineen 31Kg? ton talvi rykäsyn perusteella olisin odotanu lähemmäs 7s. tietysti sillon kylmempi/tiiviimpi ilma..... en tiiä...
Kaivelin tempeksen tulokset puhelimesta.
<- Tolla kärryllä.
En muista yhtään millanen ilma oli tms. 1/4 maili tuosta ei selviä, mutta 0-100kmh kylläkin. Ilmeisesti satkun jälkeen himmailin?
Renkaina Gislavedin Soft Frost 3 kitkat koossa 195/65 15.
05.01.2007 19:22
0-100 km/h: 6,5 s
0-10 km/h: 0,3 s
0-20 km/h: 0,7 s
0-30 km/h: 1,2 s
0-40 km/h: 1,7 s
0-50 km/h: 2,5 s
0-60 km/h: 3,1 s
0-70 km/h: 3,9 s
0-80 km/h: 4,8 s
0-90 km/h: 5,6 s
0-100 km/h: 6,5 s
0-110 km/h: 8,0 s
0-120 km/h: 9,4 s
0-130 km/h: 10,8 s
0-100 m: 6,2 s
0-200 m: 9,5 s
0-300 m: 12,3 s
0-10 km/h: 0 m
0-20 km/h: 2 m
0-30 km/h: 6 m
0-40 km/h: 11 m
0-50 km/h: 20 m
0-60 km/h: 31 m
0-70 km/h: 44 m
0-80 km/h: 63 m
0-90 km/h: 83 m
0-100 km/h: 106 m
0-110 km/h: 150 m
0-120 km/h: 194 m
0-130 km/h: 246 m
0-100 m: 97,1 km/h
0-200 m: 121,1 km/h
0-300 m: 137,4 km/h
Peak: 139 km/h
0-60 mph: 6,2 s
<- Tolla kärryllä.
En muista yhtään millanen ilma oli tms. 1/4 maili tuosta ei selviä, mutta 0-100kmh kylläkin. Ilmeisesti satkun jälkeen himmailin?
Renkaina Gislavedin Soft Frost 3 kitkat koossa 195/65 15.
05.01.2007 19:22
0-100 km/h: 6,5 s
0-10 km/h: 0,3 s
0-20 km/h: 0,7 s
0-30 km/h: 1,2 s
0-40 km/h: 1,7 s
0-50 km/h: 2,5 s
0-60 km/h: 3,1 s
0-70 km/h: 3,9 s
0-80 km/h: 4,8 s
0-90 km/h: 5,6 s
0-100 km/h: 6,5 s
0-110 km/h: 8,0 s
0-120 km/h: 9,4 s
0-130 km/h: 10,8 s
0-100 m: 6,2 s
0-200 m: 9,5 s
0-300 m: 12,3 s
0-10 km/h: 0 m
0-20 km/h: 2 m
0-30 km/h: 6 m
0-40 km/h: 11 m
0-50 km/h: 20 m
0-60 km/h: 31 m
0-70 km/h: 44 m
0-80 km/h: 63 m
0-90 km/h: 83 m
0-100 km/h: 106 m
0-110 km/h: 150 m
0-120 km/h: 194 m
0-130 km/h: 246 m
0-100 m: 97,1 km/h
0-200 m: 121,1 km/h
0-300 m: 137,4 km/h
Peak: 139 km/h
0-60 mph: 6,2 s
Viimeksi muokannut dr_ink, 12.4.2007 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
Auttakaa! moneen sekuntiin ootte pelkästään lastutettuja (VAG) saanu 0-100km/h?
Kaverin Audi A4 1.8TQ + EMJ-Powerin lastu (193 HP 280NM). Sain kengitettyyn viime kesänä käsikellolla tasan 8 sekuntia. Alla oli 16" 205 perusjakkara kesäkumit, toisaalta auto oli täynnä porukkaa, epäilen että yksin ajaessa olisin saanut sen hiukka alle kasiin ehkä menemään.
-
- -
- Viestit: 36
- Liittynyt: 30.5.2006 14:42
VW kupla vm. -54 12s. 1/4 mile
- 2386 cc
- Buck pack kampiakseli 86x 94
- H-profiili teräsveivit
- Venolia – männät
- 51,5 IDAT
- Jaycee – imutorvet
- Autograft – kannet
- Titaani venttiilit
- MSD- jakaja, 6al. sytkäboxi yms.
- Välitetyt keinut
- Pakosarja + stingeri: Geneberg
- Webcam- nokka
- Kytkin: 200mm
- Vapaasti hengittävä
- Rek.
- Yms.
kiikala vw open 19.5.07 ;-)
- Buck pack kampiakseli 86x 94
- H-profiili teräsveivit
- Venolia – männät
- 51,5 IDAT
- Jaycee – imutorvet
- Autograft – kannet
- Titaani venttiilit
- MSD- jakaja, 6al. sytkäboxi yms.
- Välitetyt keinut
- Pakosarja + stingeri: Geneberg
- Webcam- nokka
- Kytkin: 200mm
- Vapaasti hengittävä
- Rek.
- Yms.
kiikala vw open 19.5.07 ;-)
-
- -
- Viestit: 91
- Liittynyt: 19.1.2005 20:45
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Onko teillä ollu N95:n kanssa oikea versio ladattuna? Tuosta kun löytyy kolme eri versiota S60:n eri kehitysversioihin. http://www.tempes.com/download.html
edit: jaa katsos.. sivuilta lainattua "GTx does not support the internal GPS of e.g. Nokia N95". Eli siis ohjelma toimii, mutta N95:n sisäänrakennettu GPS vastaanotin ei ole yhteensopiva. Ihmettelinki, et miks tuo ohjelma ei muka toimis :) Tuota vartenhan on olemassa BT GPS vastaanottimet ;)
edit: jaa katsos.. sivuilta lainattua "GTx does not support the internal GPS of e.g. Nokia N95". Eli siis ohjelma toimii, mutta N95:n sisäänrakennettu GPS vastaanotin ei ole yhteensopiva. Ihmettelinki, et miks tuo ohjelma ei muka toimis :) Tuota vartenhan on olemassa BT GPS vastaanottimet ;)
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
Ihan näin uteliaisuudesta, mitenkähän hyvin nuo GTech laitteet pitää kutinsa kiihtyvyyden mittauksessa? Kaverilla on tuollainen laite ja käytiin huviksemme kokeilemassa sitä (ei ollut duunissa tekemistä). 7,01sek meni 0-60mph. Täytyy joku päivä käydä kokeilemassa varttimaili samalla laitteella kun vain löytää riittävän hiljaisen paikan.
Kyseessä siis vuoden 1994 versio tuosta sarjasta.
Kyseessä siis vuoden 1994 versio tuosta sarjasta.
[/quote] Kumma aina näissä keskusteluissa kun ei paljon lappuja näytellä!
Viime kesänä Kadetilla (C20XE) vakio koneeltaan,painoi n.950kg,alusta Weitec,195/50/15 rengaspaineet edessä 1.4 takana 3.5bar!
Fakta> http://kuvia.1g.fi/Sekalaiset/V8&Gti%20 ... %20363.jpg
sattuuko kyseinen kadetti olemaan valkoinen gsi look muuten paitsi takaspoikka on joku ihme :)
ex omistajana vaan tiedustelen raketin nykyisiä menoja
Viime kesänä Kadetilla (C20XE) vakio koneeltaan,painoi n.950kg,alusta Weitec,195/50/15 rengaspaineet edessä 1.4 takana 3.5bar!
Fakta> http://kuvia.1g.fi/Sekalaiset/V8&Gti%20 ... %20363.jpg
sattuuko kyseinen kadetti olemaan valkoinen gsi look muuten paitsi takaspoikka on joku ihme :)
ex omistajana vaan tiedustelen raketin nykyisiä menoja
Alastarolla kesäkuun alussa:
60 ft 2,75 s :D
1/4 mile 14,587 / 161,2 kmh
Yksipyörävetoisella Marimekkoammeella
Lähtö kakkosella, eikä Sachsin Performance kytkin sitten sitä leikkiä kestänyt.
60 ft 2,75 s :D
1/4 mile 14,587 / 161,2 kmh
Yksipyörävetoisella Marimekkoammeella
Lähtö kakkosella, eikä Sachsin Performance kytkin sitten sitä leikkiä kestänyt.
Viimeksi muokannut rolle, 27.8.2007 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
no pistetään nisoa paremmaksi mulla vetäsi g-techin kanssa 1.3 mk2 golffi 11.1 sek ;) pitää vissiin laittaa 17" alut alle niin saan sen sekunnin vielä paremmaksi ;) nyt kun on 13" pellit alla...
no ei vitsi vitsinä. ei tarvii ottaa herneitä.. tosin en niso:a tunne mutta ainakin täällä kylmässä pohjolassa on autoilijoita jotka luulevat omasta autostaan liikoja. tyyliin 1.6 corollalla vm.90 voitetaan tuosta vaan vw bora 1.9tdi lastulla, 500sec mersu ja mitäköhän kaikkea muuta.
no ei vitsi vitsinä. ei tarvii ottaa herneitä.. tosin en niso:a tunne mutta ainakin täällä kylmässä pohjolassa on autoilijoita jotka luulevat omasta autostaan liikoja. tyyliin 1.6 corollalla vm.90 voitetaan tuosta vaan vw bora 1.9tdi lastulla, 500sec mersu ja mitäköhän kaikkea muuta.
http://www.youtube.com/watch?v=BpdOcIzjY8A
suljetulla radalla testattu tietysti
ja nolo kuski tuskin parantaa :)
suljetulla radalla testattu tietysti
ja nolo kuski tuskin parantaa :)
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Kyllähän nuo G2 ketarit menee ihan kivasti mutta joutuu soitattamaa vitusti että lyyti kirjottaa.Ite oon ollu tyytyväinen autooni ja kyllä ketari ottaa sen sata siihen noin 7sekunttiin.Oma autoni ottaa 2vaihteella sellaset 115 ja on ihan perus settiä.Ei noi ketarit oikee taho kiihtyä kunnolla 160km/h jälkee et vois kehuskella.Tässä ihan esimerkki video että laiskoja ovat http://www.youtube.com/watch?v=R6Me7KYU ... ed&search=
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa