SAA POISTAA!seuraava omistaja jatkakoon...

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

dB_
-
Viestit: 21
Liittynyt: 20.11.2008 16:27

SAA POISTAA!seuraava omistaja jatkakoon...

ViestiKirjoittaja dB_ » 26.6.2009 2:22

Kuva

Elikkäs, kun aika edellisestä vr6sta jätti oli aika katsella uusia.Pienempään moottoriin siirtyminen ei tullut kysymykseen joten seuraavankin tuli olla "pienen" budjetin vr6.
Nettiautoa hetken selailtua tulin siihen tulokseen että ehkä paras paikka hyväkuntoisen ja mahd. vähänajetun yksilön löytämiseen ei olisi Suomi,uskaltauduin avamaan mobile.de:n ja huomasin että näitähän saa nelivetoinakin...Poikaystävän kautta saatiin yhteys autoliikkeeseen joka oli halukas käydä katsastamassa tarjonta...
Kymmenkunta nelikkoa oli koeajettu ja lopputulos oli että tuo nykyinen oli paras vaihtoehto.
Kukkaro ei paljoa kärsinyt,mitä nyt budjettia joutui hiukan nostamaan:)
Veera saapui Suomeen joulukuussa 08.

Tässä pientä nippelitietoa:
-kilometrejä Suomeen tullessa oli n.143tkm
-väri Dragon Green metallic pearl
-5ovea,keskuslukko,hälytin,ilmastointi,sähkölasit, -lasiluukku, -peilit.Bi-Xenonit yms. mitä highline-varustetasoon kuuluu.
-kytkinremontti oli valitettavasti edessä,uusi kytkin Sachs Performance
kytkinrempan yhteydessä vaihdettiin myös jakopääosat
-alustana Weitec Hicon Gt
-Simotan koteloitu kartiofiltteri,
-etuvalot In-Pro,takana Dectane (ex-omistaja oli sen verran reilu että lähetti orkkikset mukana)
-kesävanteet TSW Sakata 8x17" et 35,takana 20mm Omnicompetition spacerit
kumit huippulaatua(suosittelen kaikille!) Wanli 205/40-17
-talvivanteet syncron orkkis BBS 15",kumit GoodYear UG Performance 195/55-15 kitkat
-ratti Victor 12" hiilikuitunahkainen,airbagit poistettu käytöstä.
-Wolfsburg Edition- mattosarja ja vaihdekepinnuppi.
-Penkit highlinen orkkis Recarot lämmityksellä.
-hifit JVC KD-LH 401 soitin+ 12 levyn mp3 vaihtaja, 2x Infity Kappa erillissarja,12" Kenwood subi jota ohjaa Pioneerin GM-X944 pääte.
-etupuskurista sheivattu sumuvalojen ja villkujen paikat umpeen.

Autolla ollut 1 omistaja aikasemmin,kilometrejä tähän mennessä tullut 15tkm lisää.
Mitään suurempia vikoja ei ole ilmestynyt,vielä.Kaikki konehuoneessa pelaa niinkuin
pitääkin,sähköissä ei ongelmia,menohaluja löytyy yli kotitarpeiden,lukuisia päänahkoja
on metsästetty jpää-tikkurila xD.
Suosittelen kaikille.Talven paras ja ehkä harvinaisimmasta päästä oleva leikkikalu.

Täällä lisää kuvia http://robi.1g.fi/kuvat/Golf+VR6+Syncro+MYYD%C4%C4N/
Viimeksi muokannut dB_, 19.7.2010 19:36. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Juxa
-
Viestit: 9
Liittynyt: 30.1.2009 19:41

ViestiKirjoittaja Juxa » 26.6.2009 7:29

Nätti kun mikä ja värikin ok.

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 26.6.2009 20:26

hieno on auto!

Ville K
-
Viestit: 61
Liittynyt: 11.3.2009 21:14

ViestiKirjoittaja Ville K » 26.6.2009 20:35

Moneen kertaan bongannut. Erittäin komia peli :)

BL4ST
-
Viestit: 73
Liittynyt: 1.4.2005 13:44

ViestiKirjoittaja BL4ST » 29.6.2009 1:46

Siisti peli....ootko huomannu eroa kulku puolessa vanhaan vr6 (jos vanha oli 2.8 ja tämä 2.9l ?)

Nykänen
-
Viestit: 163
Liittynyt: 27.6.2007 21:02

ViestiKirjoittaja Nykänen » 29.6.2009 10:49

hieno on :) olisit laittanut sisustastakin pari kuvaa, en oo highline sisustaa koskaan edes nähnyt, vai onko se perus nahkasisusta? :D ovivalot sulla ainakin tossa ilmeisesti on,kun highline malli kyseessä

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 29.6.2009 11:34

Sama juttu, sisustakuvat kiinnostaisi.

Shakal
-
Viestit: 134
Liittynyt: 29.6.2006 13:47

ViestiKirjoittaja Shakal » 29.6.2009 19:14

Highline ei automaagisesti tarkoita nahkasisustaa.

Minun entinen jenkkimallin G3 VR6 GTI oli ruksattu highline paketilla, eikä omannut nahkoja vaan kangasrecarot.

Neunii
-
Viestit: 644
Liittynyt: 29.1.2009 12:48

ViestiKirjoittaja Neunii » 29.6.2009 23:41

mä oon nähny livenä sisustan.. :P :D

a.link
-
Viestit: 211
Liittynyt: 6.9.2004 16:31

ViestiKirjoittaja a.link » 29.6.2009 23:58

Olikos tässä lommo takaovessa?

Minne nuo ekan kuvan valkoiset ässävanteet on menny?

dB_
-
Viestit: 21
Liittynyt: 20.11.2008 16:27

ViestiKirjoittaja dB_ » 1.7.2009 12:44

sisustasta ei tällä hetkellä ollut kuvia,pitäis ehkä vähän putsaa ensin:/
Penkit on kangasrecarot lämmityksellä ja kipillä (tiedä miksi 5 ovisessa autossa).

Kulkupuolella ehkä suurin ero on se että tämä toimii,edellinen kun oli perus paska kutonen,just sellanen mistä ne kaikki vääristyneet puheet vr6sta yleensä lähtee..
Putki on suunnittelun alla,jos vakioputkilla vertaa ni on ehkä hieman ripeämpi lähdöissä,neliveto syö omansa.. muistaakseni tehdas ilmoittaa jonku vähän yli 200hp
tohon highline malliin,korjatkaa jos oon väärässä..
Ovivaloja ei kyllä ole..

Kuskin puolen takaovessa OLI lommo,tuli portteri pimeästä kulmasta kylkeen,uus melkein
täydellinen ovi tuli "tutun" mukana saksasta.hintaa sille jäi 180e.se vaati vaan myllytyksen..
Vanteet jotka oli autossa kiinni meni kaverille Audi a3:seen.Oli "vähän" liian painavat ja
rumanväriset mun makuun...:)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 1.7.2009 12:47

Jos ne on "oikeat" recarot eikä perusrimpulat niin ne taitaa kaikki olla kipillä ovimäärän ollessa mikä tahansa.

dB_
-
Viestit: 21
Liittynyt: 20.11.2008 16:27

ViestiKirjoittaja dB_ » 1.7.2009 13:00

Oikeat recarot...enpä tiennyt tuotakaan :)
tässä parit videot Kivenlahden rannalta viime talvelta

kaveri halus kokeilla,tuloksena se että autosta pääs savut karkuun,pakosarja lämmitti
tulipellin vaimmennusvilloja,kyteminen sammutettiin Fantalla:)
http://www.youtube.com/watch?v=UfEnkgBHsw0
sama pätkä sisältä
http://www.youtube.com/watch?v=ZuTCJ0Y- ... re=related

mun taidonnäyte,ensimmäisiä kokeiluja jäällä..
http://www.youtube.com/watch?v=YJsFZEWWaXw

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.7.2009 14:01

Jos ne on "oikeat" recarot eikä perusrimpulat niin ne taitaa kaikki olla kipillä ovimäärän ollessa mikä tahansa.

Omassa Variantissa ei ole kippejä noissa penkeissä.
Jos keksit jonkun edullisen ratkaisun tohon pakoputkistoon, niin pistäppä viestiä. Hartmann Motorsport tekee valmista putkistoa, mutta on kuulema sit hintaakin.

dB_
-
Viestit: 21
Liittynyt: 20.11.2008 16:27

ViestiKirjoittaja dB_ » 1.7.2009 15:38

Kaveri suostu duunaamaan sen putken,on tehnyt myös äijän autoon...miks ostaa valmista jos tulee olemaan tyytyväisempi itsetehdyn lopputulokseen..:D

Eicca_
-
Viestit: 504
Liittynyt: 15.11.2004 9:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eicca_ » 1.7.2009 16:05

hartmann on ainakin verkuissa se ainoa oikea kaupasta ostettu putki mikä tuo oikeesti tehoakin eikä vaan pelkkää ääntä (lue.ääni ei ole tehoa) Tossa muutama vuosi sitten eräs hyvinkääläinen corradon omistaja hakkasi ison kasan seteleitä verkun virittämiseen vaparina ja siinä ainakin paras tulos tuli juuri hartmanin putkella (testissä oli muitakin siis)... mutta kyllä jos on pätevä tekijä mikä osaa laskea P-sarjoja niin uskon että pääsee samaan tulokseen noitten ostettujen kanssa ellei parempaankin..
mutta nyt luulen että tarkoitus on tehdä vaan pakosarjalta taaksepäin putkisto?
korjaa db jos ymmärsin väärin =)
muuten eikös kaikki syncrot ollut 2,9 koneella eli 190hp

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.7.2009 17:44

2.9 190hp, en ainakaan muihin ole törmännyt.
Alkupää noissa syncroissa on ihan hyvä, 2 x dp ja 2 x katit. Kunhan porttaa pakosarjat ja dp putket laippojen kohdalta.
Mutta kateista taaksepäin onkin aikamoinen käärmeenpesä.

Mikä kokosen putkiston teitte siihen? 3" ?

dB_
-
Viestit: 21
Liittynyt: 20.11.2008 16:27

ViestiKirjoittaja dB_ » 1.7.2009 21:32

Hartmannia ei kuulemma enää saa näihin nelikkoihin.kaveri on tehnyt useita putkistoja ja ymmärtää pakovastusten ym päälle.. Hevosista sen verran että 95 vw muutti vr6sten ecua ja imuilmakanavia yms ja tehot nousi,niitä vaan ei ilmoitettu nousseen,saksalaisilta sivuilta löytyy juttua useista vr6 syncro highlineista joissa tehoa 10-15hp enemmän ku papereissa ilmoitetaan...ja mun auton saksalaisessa otteessa luki 153kw.ja kone on vakio..

Eicca_
-
Viestit: 504
Liittynyt: 15.11.2004 9:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eicca_ » 2.7.2009 2:54

Ai ei saa no hitto.. tuleeko siis alusta loppuun asti putki vai pelkkä ns.catback?
joo emmä nosta tehoista muuta meinannutkaa kuin sen mitä oli tehtaan ilmoitus.. usein noista v.a.g romuista on mitattu enemmän kun mitä tehdas paperille laittaa tai ainakin nokivehkeistä on tullut suht suuria tehdas arvojen ylityksiä...

dB_
-
Viestit: 21
Liittynyt: 20.11.2008 16:27

ViestiKirjoittaja dB_ » 2.7.2009 15:09

no siis sen enempää ei ole suunniteltu ku että tekis vaan catbackinä..
kattoo sitten miten homma karkaa käsistä...

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 2.7.2009 16:10

Mutta kateista taaksepäin onkin aikamoinen käärmeenpesä.


Tuohan näytää loppupää samalta kuin omassa g60 syncro passatissa. Mahtaisiko Golffiin tarkoitettu putki mennä myös passattiin..? hmmm..

Veikkaan, että ei kuitenkaan...

dB_
-
Viestit: 21
Liittynyt: 20.11.2008 16:27

ViestiKirjoittaja dB_ » 24.3.2010 17:42

Laitoin Golffin myyntiin ja saatiin jopa kunnon sisusta kuvia otettua ja tietenki pro-myyntikuvat :)
http://robi.1g.fi/kuvat/Golf+VR6+Syncro+MYYD%C4%C4N/XMG_6929.jpg

tossa vielä linkki myynti-ilmoitukseen
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/3134078


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa