.vvv.

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 14.2.2007 12:27

Tultu kotiin tussu täynnä toisen soosia, ja nopeasti pesulle etten huomaisi.


No sitten kannattaa syyllistä etsiä suhteellisen läheltä, ei se tavara siellä sisuksissa ihan mielettömän pitkään pysy pystyasennossa, vaikka olisi emäntä kuinka timmissä kunnossa.

lep4ste
-
Viestit: 542
Liittynyt: 22.8.2004 15:46

ViestiKirjoittaja lep4ste » 14.2.2007 16:34

^ei se canceri nyt varmaan kirjaimellisesti tuota tarkotettu...

Jumbbane
-
Viestit: 554
Liittynyt: 1.10.2006 20:12

ViestiKirjoittaja Jumbbane » 14.2.2007 16:41

Ei muuta kun pakkaat laukut ja muutat muualle.
Ei lapset ole syy elää yhessä..

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 14.2.2007 17:03

Kannattaa muistaa että joskus vastoinkäymiset voi lujittaakin suhdetta.

Joo vastoinkäymiset kyllä, mutta ei pettäminen. Paska puhetta sanon minä, jos joku väittää että pettäminen voi lujittaa suhdetta.
Viimeksi muokannut Eemeli, 14.2.2007 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

juksii
-
Viestit: 331
Liittynyt: 11.8.2005 17:12

ViestiKirjoittaja juksii » 14.2.2007 17:05

No sitten kannattaa syyllistä etsiä suhteellisen läheltä, ei se tavara siellä sisuksissa ihan mielettömän pitkään pysy pystyasennossa, vaikka olisi emäntä kuinka timmissä kunnossa.


Jos emäntä pettää ei syy ole siinä toisessa miehessä. Kyllä syy löytyy (jos semmoista tarvitsee hakea) joko emännästä tai sitten itsestä.

okkraj
-
Viestit: 199
Liittynyt: 31.8.2005 14:28

ViestiKirjoittaja okkraj » 14.2.2007 17:21

Ei muuta kun pakkaat laukut ja muutat muualle.
Ei lapset ole syy elää yhessä..

Se lähteminen on helppoa, niin kauan kun ei ole ihmeemmin mitään "omaisuutta" tai suhde on kestänyt vähän aikaa. Varsinkin lapset tai velkainen kämppä tekevät tilanteen hankalaksi. Saat käydä kauheaa sotaa huoltajuudesta yms yms...
Nyt sitten selvis että on hässitty vaikka miten, ilman minkänlaista ehkäisyä.

Ei kyllä pahemmin polla säteile, jollei edes tautien levittämisestä viitsi huolehtia (saat itse vielä boonuksena jonkun "kivan").

Jos jotain positiivista pitäisi toisen osapuolen puolesta sanoa, niin hän on ilmeisesti ollut kohtuullisen rehellinen asiassa...

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 14.2.2007 18:31

Joo paskempi juttu c-mannille, varsinkin kun jo kerran sovittu juttu, ei muuta kuin voimia sulle.

Itelle riitti yks muija, seuraava saa olla "se oikea" jos semmosia on olemassakaan..

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 14.2.2007 18:44

Jos emäntä pettää ei syy ole siinä toisessa miehessä.


No en sitä meinannutkaan, vaan tarkoitin "syyllisellä" sitä soosin omistajaa :D

Eihän se/ne välttämättä edes tiedä olevansa varatun rouvan kanssa.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 14.2.2007 19:00

No tää soosi nyt ei varmaan ole pääpointti jutussa.

Minä sanon Cancermanille että akka vaan kylmästi lähölle ja elämä remonttiin, voi olla varsin kivulias ja pitkällinenkin prosessi ennen kun on asuminen ja huoltajuus kaikkine sivujuonineen saatu kondikseen, mutta tämän tiedon valossa se päätös kannattaa aivan varmasti. Lapsethan tuosta hankalan tekee, mutta uskon että tuossa tilanteessa ero on pitkässä juoksussa paras ratkaisu myös lapsille.

Minä näkisin että tuo pettäminen on jo sen verran patologista että parannusta lienee turha odottaa, vaikka puhuttais mitä tahansa.

Meinasin kirjoittaa pidemmästikin mutta sanoin sanottavani jo tuolla aiemmin.

Jumbbane
-
Viestit: 554
Liittynyt: 1.10.2006 20:12

ViestiKirjoittaja Jumbbane » 14.2.2007 19:14

tai syy pettämiseen on se että eukolta puuttuu elämästä jotain.. mitä sitten hakee tuollaisilla tempuilla.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 14.2.2007 21:38

^Ei se silti tee tommoselle oikeutta! Jos kerta menee päin vi..ua, ni ensin vanha suhde poikki. Sitte voi vinguttaa persettä ihan hyvällä omallatunnolla, nin paljonku toosa kestää!

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 15.2.2007 0:37

On kyllä tosi paska tilanne cancermannilla, itsellä ei ole sattunut kohdalle vastaavaa tai oikeastaan edes pettämistä. Mutta ero on koettu pitkästä suhteesta ja nyt taas olen saman muijan kans. Noin 9v yhdessä(siitä ajasta kylläkin erossa oltiin pikkasen vajaa vuos, nyt yhdessä taas oltu 2v). Sen vuoden eron aikana molemmilla oli muita, muijalla kai vaan pari, mulla useita. Se teki jollain tavalla hyvää tai ainakin piristi meidän suhdetta. Näin ku jälkikäteen ajattelee. Mutta lapsia ei ole ja ne tekeekin cancarmannin tilanteesta pahan. Ja kerran vois ehkä antaa anteeksi(kännisen pelleilyä), mutta en ainakaan itse vois ikinä unohtaa tollasia temppuja. Eli voimia vaan tän kyseisen muijan unohtamiseen. Itse en tuossa näe enää muita vaihtoehtoja, tietenkin jokainen tapaus on omalaatuinen...Uuden löytää varmasti ku siltä sit tuntuu. Lapsien takiakaan ei kyllä kannata väkisin olla yhdessä, mutta lapsien ja molempien vanhempien välit kannattaa pitää kuitenkin kunnossa. Itse olen joskus ollut tälläinen kolmas osapuoli, kylläkin täysin tietämättäni ja vain sänkytouhujen ajan. Sen jälkeen ei enää ollut mitään, ku kuulin et muija olikin varattu. Prkl, ne osaa olla kyllä halutessaan kieroja. Mutta jos tietää et joku on varattu, pitäs kyllä osata pysyä poissa siitä. Vapaita kyllä löytyy.

hepe
-
Viestit: 29
Liittynyt: 21.2.2005 17:35

ViestiKirjoittaja hepe » 15.2.2007 3:01

Voimia vaan sinne kaikille kärsiville osapuolille.
Ero hässäkät tuli itse käytyä myös läpi viime keväänä.
Asioilla on tapana järjestyä ajan kans.

Vaimo alkoi myös haikaileen vapaan ja vauhdikkaan elämän perään.
Fyysistä pettämistä ei ollut, mutta ihastumista yms. eli vaikeeksi meni välit kuites.
Käytiin pariterapiassa jne. Välistä näytti että kaikki ok ja liitto jatkuu, mutta ei.
Ero tuli viime keväänä.

Nyt asun edelleen samassa talossa jonka lunastin kokonaan itselle eron koittaessa. Poika (6v.) asuu ison osan ajasta myös minun luonani.
Tunteet entistä vaimoa kohtaan muutuivat aika rajusti kesän aikana.
Rakkaus loppui hyvin nopeasti ja vaihtui katkeruudeksi joka haihtui nopeasti ja muuttui välinpitämättömyydeksi häntä kohtaan.
Nykyään seurustelen uuden tyttökaverin kans ja järjestellään hänen muuttoa tänne minun luokseni, tunnettu on jo yli puoli vuotta ja elämä on mukavaa...

Nykyään tuntuu, että jaksaa ja kerkeää touhuta pojan kans paljon enemmän kuin ennen eroa ja itselle jää myös enemmän aikaa värkätä omia juttuja.

Exästä olen huomannut, että ei se sinkkuelämä olekkaan niin hauskaa ja ruusuista kuin hän vissiin kuvitteli (toivottavasti löytää oman onnensa jo ihan pojan takia).

Niin ja yksissä kerettiin olla jo n. 13v.
Mitään varsinaisia ongelmia ei ollut.

Jep ja nyt nukkuun ja huomenna reissuun (talvi loma juhuu...:-)

quattro
-
Viestit: 345
Liittynyt: 23.7.2003 9:44

ViestiKirjoittaja quattro » 15.2.2007 11:07

Jotenkin tuli sellainen fiilis tuota cmanin juttua lukiessa, että muija on ihan tieten tahtoen tehnyt mitä on, ja siitä vielä kertonut varsin yksityiskohtaisesta. Eli on ollut varsin tarkoituksenmukaista toimintaa.

Ehkä hänellä ei ole ollut voimia/uskallusta lähteä suhteesta, ja sitten on tehnyt mitä on. Ja odottaa, että mies tekisi nyt sitten sen ratkaisun.

Itselläni ja lähipiirillä ollut vastaavia juttuja vuosien varrella, ja tilanne ei ole helppo, kenenkään kannalta. Kaikki muu elämä kärsii kun mukaan tulee ns. kolmansia osapuolia.

Lapset ovat kuitenkin ne, jotka pitää laittaa etusijalle. Heidän hyvinvointi on se tärkein. Toki itsestäkin pitää pitää huolta.

Nyt ei auta cancermaan muuta kuin ottaa härkää sarvista ja laittaa koko paletti remonttiin. Tuollaiseen tilanteeseen ei kannata jäädä. Lähteminen sattuu, mutta sattuu se jatkuva petettynä oleminenkin.

Voimia ja jaksamista.

Kale
-
Viestit: 1439
Liittynyt: 23.7.2003 19:48

ViestiKirjoittaja Kale » 15.2.2007 12:33

Ei tämmöisiä juttuja saa tänne kirjoittaa. Huomasin miettiväni asiaa eilen illalla koiran kanssa ulkoillessa. Juttu aiheutti kaikenlaisia mietteitä, lähinnä negatiivisia. Toivottavasti toivut hommasta ja saatte lasten elämän rullaamaan... Itse juttuhan kuullostaa joltain levottomien tms käsikirjoitukselta.

Markus_K (make80)
-
Viestit: 640
Liittynyt: 10.3.2004 8:25

ViestiKirjoittaja Markus_K (make80) » 15.2.2007 12:58

Kale: Totta kai saa ja pitääkin kirjoittaa. Jos tekee pahaa, niin älä lue. Tämä saattaa kuitenkin auttaa asian kokeneita käymään vaikeaa prosessia läpi.

Tsemppiä cancermanille ja muillekin elämän murjomille.

quattro
-
Viestit: 345
Liittynyt: 23.7.2003 9:44

ViestiKirjoittaja quattro » 15.2.2007 16:14

Kyllä mulla sellainen perustuntuma näihin asioihin on, että aika yleisestä asiasta on kyse, eli tällaista vastaavaa tehdään toisen tietämättä paljonkin. Ja päällepäin asiat näyttää olevan kunnossa ja perhe on onnellinen.

Sitten kun siitä toinen jää kiinni, niin fiilis on varmasti k.a.u.h.e.a kun homma tulee täytenä yllätyksenä.

Se, että cman toi tämän aiheen/asian näin julkisesti esille, luulisi avaavan monen silmiä. Ei tämän tai vastaavan jutun takia kannata kuitenkaan yöuniaan kenenkään menettää.

Elämä jatkuu, tavalla tai toisella.

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 15.2.2007 20:27

Kyllä mulla sellainen perustuntuma näihin asioihin on, että aika yleisestä asiasta on kyse, eli tällaista vastaavaa tehdään toisen tietämättä paljonkin. Ja päällepäin asiat näyttää olevan kunnossa ja perhe on onnellinen.


Mutta suurin osa tämänkin palstan käyttäjistä voi säästää itsensä kuitenkin edelleen huolelta, eiköhän noissa vieraissa juoksevista kuitenkin edelleen vahva enemmistö ole miehiä.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 15.2.2007 20:41

Saatana tätä saatanan kylää.
Viimeksi muokannut Sebastian, 17.2.2007 2:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Defeat
-
Viestit: 2056
Liittynyt: 27.7.2003 17:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Defeat » 15.2.2007 20:53

eiköhän noissa vieraissa juoksevista kuitenkin edelleen vahva enemmistö ole miehiä.

Tuskin ainakaan kovin vahva enemmistö.
Ehkä vielä joskus 70-luvulla enemmistö oli miehiä, mutta eiköhän tasa-arvo ole toteunut tässäkin asiassa.
Ainakin tietämissäni tapauksissa ~90%:ssa se on ollut nainen.

Markus_K (make80)
-
Viestit: 640
Liittynyt: 10.3.2004 8:25

ViestiKirjoittaja Markus_K (make80) » 16.2.2007 9:15

Turhaa alkaa väittelemään niistä prosenteista, jos ei omaa mitään faktaa aiheesta. Mikäli näistä teksteistä herää epävarmuus tai negatiivisia tunteita taitaa olla pieni itsetutkiskelun paikka edessä. Oma taipumus vainoharhaisuuten on syytä ekaks selvittää.

Edelleen tsemppiä kaikille jotka ovat uskaltaneet kertoa asioita ja näin herättää keskustelua. Toivottavasti saatte edes hitusen tukea ja helpotusta näistä postauksista.

Defeat
-
Viestit: 2056
Liittynyt: 27.7.2003 17:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Defeat » 16.2.2007 15:35

Tuskinpa näistä mitään faktoihin perustuvaa tilastoa on tehtykään.
Eipä ole onneksi tarvinut vainoharhaisuudesta koskaan kärsiä, paitsi joskus toisen puoliskon osalta senkin edestä.
Silloin kieltämättä tuntui, että sama vaikka tekis mitä, kun valmiiksi on jo syytettynä kaikesta. En tehnyt.

Paskamaista on myöskin seurata sivusta kun kaverin kumppani kulkee pettämässä.
Siitä on uskomattoman vaikea mennä kertomaankaan, vaikka mieli tekisi.
Vaikka ehkä tuntuu, että pitää ehdottomasti kertoa, niin kohdalle sattuessa sitä huomaa asiassa olevan muutakin tärkeää kuin se totuus.
Yrittää vain toivoa että saisivat keskenään asiansa jotenkin selviksi.

L-Janne
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 8.8.2003 11:15

ViestiKirjoittaja L-Janne » 16.2.2007 15:39

Oma mielipiteeni on että haluaisin ehdottomasti kuulla jos oma emäntä pettäisi, mutta vasta kun tieto on varma, eikä siis mitään spekulointia ja arvailuja. Minusta tuollaisen asian pitää tulla esiin että siitä voisi mitään hyvää seurata.

Ja juu, oman opetukseni olen saanut kolmantena pyöränä olemisesta. Vielä kun oppisi jossain vaiheessa luottamaan ihmisiin...

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 16.2.2007 18:01

Paskamaista on myöskin seurata sivusta kun kaverin kumppani kulkee pettämässä.
Siitä on uskomattoman vaikea mennä kertomaankaan, vaikka mieli tekisi.


Omalla kohdallani vaikka lähes kaikki kaverini tiesivät silloisen muijani touhuista toisen hepun kanssa, vain yhdellä oli kanttia tulla kertomaan mulle asiasta ja siitä olen hänelle vieläkin kiitollinen. Joten kerro ihmeessä. Enemmän se sun kaveris sua kieroon kattelee jos jostain muualta kuulee asiasta ja sitten vielä kuulee et tiesit asiasta, mut jätit kertomatta. Tämä siis oma mielipiteeni.

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 16.2.2007 18:20

Quote:
Paskamaista on myöskin seurata sivusta kun kaverin kumppani kulkee pettämässä.
Siitä on uskomattoman vaikea mennä kertomaankaan, vaikka mieli tekisi.


Omalla kohdallani vaikka lähes kaikki kaverini tiesivät silloisen muijani touhuista toisen hepun kanssa, vain yhdellä oli kanttia tulla kertomaan mulle asiasta ja siitä olen hänelle vieläkin kiitollinen. Joten kerro ihmeessä. Enemmän se sun kaveris sua kieroon kattelee jos jostain muualta kuulee asiasta ja sitten vielä kuulee et tiesit asiasta, mut jätit kertomatta. Tämä siis oma mielipiteeni.


Pekka puhuu asiaa.

Taannoin oli vastaavanlainen tilanne täälläkin.. Onneksi kaveripiiristä sai vinkkejä niin tuo paska sitten paljastui lopullisesti. Joskus meittinyt, kumpi korpesi enempi, kaverin siirtyminen ex-kavereiden listalle vaiko eukon tekonen..

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 16.2.2007 18:38

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 16.2.2007 19:05

Juuh, todella suuret kiitokset kaikille myötätunnosta. Elämä vaan voi olla välillä aika raskasta... Varsinkin kun luulin itsekin jo kaiken olevan menossa parempaan, ja taas tuli "lapiolla naamaan".


Onhan noi ikäviä juttuja. Ainakin meikäläisen kevät meni kevyesti sanottuna vituiksi tuon osalta.. Kummia otuksia nuo naiset.

Defeat
-
Viestit: 2056
Liittynyt: 27.7.2003 17:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Defeat » 16.2.2007 20:06

Mutta harvoin on olemassa mitään kuvia/videoita tapahtumista, niin sana sanaa vastaan on hankala mennä kenellekään uskottelemaan että hei sun muijas pettää sua.
Ihminen on siitä outo että se yrittää yleensä olla uskomatta epämukavia asioita todeksi.
Entä jos muija kivenkovaan väittääkin että ei todellakaan ole pettänyt, eikä tule pettämään ja tästä lähtien salaa tekemisensä entistä paremmin.
Kaveri uskoo tätä ja ihmettelee miksi ulkopuoliselta taholta yritetään myrkyttää suhdetta paskapuheilla.

No onneksi kaveri heräsi itsekin, kun touhu alkoi olla niin härskiä, että muija "karkaa" (häipyy yhteisestä illanvietosta mitään sanomatta) toiselle paikkakunnalle.

g0lfgti
-
Viestit: 1227
Liittynyt: 23.7.2003 17:58

ViestiKirjoittaja g0lfgti » 16.2.2007 20:43

Tuli luettua läpi, ei voi kun pyöritellä päätään. Taas vahvistu kantani naimisiin menosta jne.

H.Leinonen
-
Viestit: 572
Liittynyt: 20.4.2004 22:11

ViestiKirjoittaja H.Leinonen » 16.2.2007 20:59

Ja tuosta kertomishommasta vielä sen lisäisin, että naiset osaavat helposti hankkiutua eroon esim. kaverista josta he eivät pidä...

Itsekkin olen tämän kokenut siten että kännissä tulin kutsuneeksi erästä nuorta naista teinigoottiprinsessaksi (ei fiksu temppu minulta). Tämä johti siihen että tämä nuori nainen kertoi tästä poikaystävälleen joka on hyvä kaveri samassa rapussa asuvan pariskunnan kanssa...

Asia selviteltiin jo kertaalleen heti tapauksen jälkeen ja tämä nuori nainen oli silminnähden järkyttynyt siitä että kukaan miespuolisista tämän poikaystävä mukaanlukien ei minulle suuttunut vaan homma kuittailtiin naureskelulla.

Tämä johti siihen että seuraavaksi likka päätti kertoa minun käyneen siihen käsiksi tämän nimittelyn yhteydessä kun ei muuten saanut miesväkeä minulle suuttumaan.

Ja senhän tietää, kumman sanaan herrasväki tämän jälkeen uskoi...

Voin vain todeta että koko luomakunnassa ei ole olemassa yhtä petollista, kaksinaamaista ja oikkuilevaa naarasta kuin ihmisrodulla.

L-Janne
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 8.8.2003 11:15

ViestiKirjoittaja L-Janne » 16.2.2007 21:28

No niin, no, toisaalta monien niveljalkaisten eläinten, eli siis ötököiden, kohdalla naaras voi ihan hyvin syödä koiraan parittelun jälkeen tai sen aikana. Täytyy siis olla ihan tyytyväinen :D
Eipä tässä varmaan ihan kaikkia naisia kannata lähteä tuomitsemaan, ja tuleepa mieleen muutamiakin kavereita joiden saan aina silloin tällöin kuulla pettävän naistaan.

Wille
-
Viestit: 921
Liittynyt: 23.7.2003 10:52

ViestiKirjoittaja Wille » 16.2.2007 21:57

Ei kyllä pidä yleistää pettämistä kummankaan rodun edustajiin. Itsekkin tuli nuorempana tehtyä kaikkea hölmöä, jota on jälkeenpäin saanut katua. Mutta mutta, jos petetyksi tulemisesta voi jotain hyvää sanoa, niin itse ainakaan ole sen jälkeen pettänyt, eikä tulisi mieleenkään pettää, nyt kun omakohtaisten kokemusten perusteella tietää kuinka paskasti siinä tekee toiselle.

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 16.2.2007 22:01

tulin kutsuneeksi erästä nuorta naista teinigoottiprinsessaksi


No kieltämättä hiukan ylireagointia jos tuosta vetää palkokasvit sieraimiin.

Janis Petke
-
Viestit: 177
Liittynyt: 23.7.2003 12:37

ViestiKirjoittaja Janis Petke » 17.2.2007 0:28

Cancerman, mikä ei tapa niin se vahvistaa.
Itselläni on soinut joskus cd soittimessa repeat päällä Klamydian biisi hellyyttä. Jotenkin sitä biisiä kuunnellessa saa purettua omaa kiukkua.
Tsemppiä eteenpäin!

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 17.2.2007 15:38

jepjep,, eipä paljon lisättävää, muutakun nimim. valitettavasti kokemusta myös löytyy,

ensimmäinen kerta 'anteeksi annettu' mutta kuten niin montakertaa tässäkin topicssa todettu, ei suhde ennalleen palaa milloinkaan, toinen kerta siis KÄVI, ja peli on todellakin täysin selvä!.

toinen halusi vieläkin yrittää, mutta saa olla aika idiootti, kuka rupeaa sellaisen horatsun liikeitä kattelemaan. Naisissa kuitenkin sen verran valikoimaa, ettei tarvitse 1hden kanssa kaikkea kestää. pinnaa pitää olla! mutta rajansa kaikella.

en voi vain käsittää, mitä toinen hakee sillä että menee ja kännipäissään käy laittamaassa vähän lisuketta looraan¤%".. koska se todellakin on se lopullinen niitti, eikä mikään lievitys ratkaisu.

prkl!! täytyy sanoa että on hiukka varovaiseksi tullut,
kun henk.koht kokenut miten varatut naiset esim. baareissa käyttäytyy, vähemmän satuttaa kun harrastelee vaan rauhassa vw:tä ;) "rauta ei valita" :)

täytyy sanoa että vaikka tapahtuneesta ei ole kuin muutama kuukausi, tuntuu olo jo todella paljon paremmalta, yksin rauhoittuminen (vaikkapa karttusten veljesten kikkareiden ihailu netistä;) on parhaimpia keinoja ainakin mulla,, ja tietty hyvien ystävien seura välillä!

kovasti jaksamista kaikille!

GTi85
-
Viestit: 51
Liittynyt: 5.12.2006 5:55

ViestiKirjoittaja GTi85 » 17.2.2007 15:52

vähemmän satuttaa kun harrastelee vaan rauhassa vw:tä ;) "rauta ei valita" :)


ei jeekura tuossa tuli tiukkaa faktaa.

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 17.2.2007 17:25

vähemmän satuttaa kun harrastelee vaan rauhassa vw:tä


Saattaa myös osaltaan johtaa siihen, että emäntä lähtee vieraan lihan perään kun oma mätänee jonkun projektin ja autotallin lattian välissä ;)

Top
-
Viestit: 116
Liittynyt: 13.5.2004 3:07

ViestiKirjoittaja Top » 17.2.2007 18:35

jos sen takii lähtee että,
toinen pääsee välillä kaikesta muusta paskasta eroon..
ja vielä ilman huumeita,viinaa tjs. niin sitte on kyllä ihan vapaa lähtemään..;P

oikeastaan nykyinen motto vois olla 'tossa on ovi jos ei miellytä'

GTi85
-
Viestit: 51
Liittynyt: 5.12.2006 5:55

ViestiKirjoittaja GTi85 » 17.2.2007 19:09

mun mielestä on ainakin ihan tervehenkistä, pitää omaa henkistä kuntoaan ja elämäniloaan yllä roplaamalla autoja. jos jonkun mielestä se on huono tapa, niin ... no ei tuu mitään nasevaa mieleen. :D

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 18.2.2007 23:18

Juu, totta tuokin! Mutta pitää sitä välillä käydä mammaaki moikkaamassa. Joskus tullu palautetta, että "voisit sää välillä käydä tuvassaki!" Eikä suotta...

maagi
-
Viestit: 145
Liittynyt: 15.8.2003 12:44

ViestiKirjoittaja maagi » 19.2.2007 0:51

Niinpä, kakkakopan jarrurempan tekeminenhän on parempaa kuin seksi.

juksii
-
Viestit: 331
Liittynyt: 11.8.2005 17:12

ViestiKirjoittaja juksii » 19.2.2007 17:47

Mutta harvoin on olemassa mitään kuvia/videoita tapahtumista, niin sana sanaa vastaan on hankala mennä kenellekään uskottelemaan että hei sun muijas pettää sua.
Ihminen on siitä outo että se yrittää yleensä olla uskomatta epämukavia asioita todeksi.
Entä jos muija kivenkovaan väittääkin että ei todellakaan ole pettänyt, eikä tule pettämään ja tästä lähtien salaa tekemisensä entistä paremmin.
Kaveri uskoo tätä ja ihmettelee miksi ulkopuoliselta taholta yritetään myrkyttää suhdetta paskapuheilla.


Itselläni oli joskus kaveri jonka muija petti sitä. Menin sitten kertomaan.
Nykyään minulla ei enää ole kaveria. He ovat naimisissa ja muija kiertää jakamassa persettä kaupungilla. Ex-kaverini kertoo kaikille kuinka muija on niin mukava ja uskollinen...

Ei sinänsä että olisin kaveria niin mahdottomasti jäänyt kaipaamaan mutta hiukan käy kyllä sääliksi.

TomRs
-
Viestit: 29
Liittynyt: 18.11.2006 8:34

ViestiKirjoittaja TomRs » 19.2.2007 19:18

Varsinkin lapset tai velkainen kämppä tekevät tilanteen hankalaksi.


Asunto omissa nimissä,auto omissa nimissä..ja vielä avioehto...Lapset on oma lukunsa...

markokh
-
Viestit: 73
Liittynyt: 25.11.2003 9:59

ViestiKirjoittaja markokh » 20.2.2007 13:35

Nämä ero asiat ovat aina kipeitä ja hankalia käsitellä.
Kokemusta on kun tullaan jätetetyksi. Nyt tällä hetkellä on tilanne toisin päin että olen kohta 2 viikkoa ollut lähdlössä, vaimo tekee kaikkensa etten lähtisi. Asiasta ollaan keskustelu, aivan sivistyneesti. Syy miksi olen lähdössä on se että vaimo sai repäistyä vanhat yli 10 takaiset haavat auki sekä teki minulle kotona asumisen mahdottomaksi (tarkemmat syyt jätän kertomatta). Kummallakaan meistä ei ole toista suhdetta. Ainut asia joka pitää minua vielä kotona on meidän 4 v poika ja rakkaus vaimoon. Ollaan koettu yhdessä paljon, sairauksia sekä muuta negatiivistä mutta on menneisyydessä myös suuria ilon ja onnen hetkia. Mutta kun tulee mitta täyteen että pitää päästä pois niin ei sille voi mitään nytkin olen sairaslomalla kun ei ole töihin lähtijäksi. Jokainen saa itse arvata mitkä tässä on fiilikset

Mutta oheeksi annan että vanhat asiat kannattaa käydä hoitamassa kunoon ammattiauttajalla eikä jättää niitä hautumaan jotka ehkä joskus tulevaisuudessa tekevät elämästä hankalan.

S R H
-
Viestit: 215
Liittynyt: 2.2.2007 15:45

ViestiKirjoittaja S R H » 20.2.2007 14:18

Eräs puoli tuttu samalta kylältä joskus teki oman ratkaisunsa.

Tarina meni näin.

Mies töissä, nainen kotona ja naisella kävi miehiä kylässä. Mies ei tiennyt tästä ennen kuin töissä (Rakennuksilla) alkoi sana kiertämään "villistä ja seksikäästä nartusta" ****kadulla. Mies siinä vaiheessa alkoi epäilemään "hieman" ja sanoi pomolle että on kipeä ja ei tule huomenissa töihin. No tuli se huomen ja mies sanoi vaimolleen että lähtee töihin mutta menikin rappuun hieman ylemmäksi istuskemaan. Meni tunti, meni toinenkin tunti ja sitten alkoi tapahtumaan. Nainen avasi oven vieraalle miehelle ja meni noin 5min niin huoneisto alkoi kuulumaan kohtuullisen äänekästä työskentelyä. Mies suuttui ja haki kirveensä ja tappoi kummatkin, Poliisi tutkinnassa selvisi että nainen oli toiminut prostitoituna noin 4 vuoden ajan miehen tietämättä.

Mies sai muuten syytteen kahdesta taposta (8v ja 6kk) ei kahdesta murhasta vaikka alibissa niin joskus lukikin.
Kyseinen herra on nykyään sitten naimisissa ja sanookin että olisi vaan pitänyt mennä töihin silloin, On muuten edelleenkin rakennusmies ja vaimo kaupassa töissä

-Tämä siis tapahtunut noin 6-8v sitten-

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 20.2.2007 17:18

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 20.2.2007 17:25

kunhan ei sorru viinaan, eikä väkivaltaan niin pärjää jo pitkälle. jospa teidänkin asiat vielä selviäisi =) rauhallisesti keskustelemalla saa ihmeitä aikaan...

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 20.2.2007 17:48

jospa teidänkin asiat vielä selviäisi =) rauhallisesti keskustelemalla saa ihmeitä aikaan...


Mutta ei sellaista ihmettä että, tehdyt asiat muuttuisi tekemättömäksi...

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 20.2.2007 18:09

ei tietystikkään. loppu on ihan siitä kiinni, että pystyykö enää luottamaan toiseen.

Wille
-
Viestit: 921
Liittynyt: 23.7.2003 10:52

ViestiKirjoittaja Wille » 20.2.2007 21:32

cancermann: Jotenkin tosta vikasta postauksestasi pilkottaa sellanen toivon kipinä, että luulatavasti itse antaisin tuossa tilanteessa vielä yhden mahdollisuuden. Mutta sillä edellytyksellä että se on sitte kerrasta poikki jos vielä hölmöilee. Ainakaan yrittäminen ei maksa mitään, ero voi tulla paljon kalliimmaksi. Enkä tarkoita nyt siis rahaa, vaan muuten.

H.Leinonen
-
Viestit: 572
Liittynyt: 20.4.2004 22:11

ViestiKirjoittaja H.Leinonen » 20.2.2007 21:55

Cancermann: Jos vielä päätät antaa vaimollesi uuden tilaisuuden, niin ole varovainen. Tuossa saattaa helposti käydä niin että nainen pettää jälleen tilaisuuden tullen, jos huomaa että pääsee tekosistaan kuin koira veräjästä. Joka kerralla kun annat anteeksi, tulee pettäminen naisen mielessä entistä hyväksyttävämmäksi, koska hän tietää saavansa aina uuden tilaisuuden.

Elä siis jää roikkumaan vaimossasi vaikka tunteita olisikin pelissä, sillä jos nainen sinusta tosissaan välittäisi, ei se koskaan olisi vieraisiin eksynyt.

Mielestäni kenenkään ei pitäisi tuon kaltaista peliä sietää, mutta itse elämääsi ohjaat. Lapsien kanssa tietenkin on tilanne aika hankala mutta esim. huoltajuuden suhteen olet vahvoilla jos voit jotenkin todistaa emäntäsi elämäntyylin ja sen että ero johtuu juuri siitä.

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 20.2.2007 21:56

Huoh
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Wille
-
Viestit: 921
Liittynyt: 23.7.2003 10:52

ViestiKirjoittaja Wille » 20.2.2007 22:35

cancermann: Mun korvaan tuo kuullostaa ihan järkevältä pohdiskelulta. Niitä huonoja hetkiä ja huonoja päiviä varmasti tulee eteen, etenkin riitojen yhteydessä. Se on myös omasta itsestä kiinni, ettei riidan sattuessa kaiva toisen pettämisestä muistuttamista omaksi aseekseen, vaan yrittää keksiä jotain muuta. Unohtaa tota ei voi koskaan, mutta anteeksi voi kyllä antaa jos haluaa ja rakastaa. Vaikka se pahalta tuntuukin, niin jokainen meistä joskus tekee virheitä.

Elä siis jää roikkumaan vaimossasi vaikka tunteita olisikin pelissä, sillä jos nainen sinusta tosissaan välittäisi, ei se koskaan olisi vieraisiin eksynyt.


Tuota en allekirjoittaisi. Perustan tämän omiin kokemuksiini.

quattro
-
Viestit: 345
Liittynyt: 23.7.2003 9:44

ViestiKirjoittaja quattro » 21.2.2007 10:05

Tuohon cmannin viimeiseen postiin;
ei sillä ole väliä, kuka sen aloitteen tekee, jos toinen lähtee kuitenkin mukaan. Harvemminpa sitä kukaan vasten tahtoaan mitään tekee.... eli ole nyt hyvä mies varovainen, äläkä liian sinisilmäinen.

Se menee vaan yleensä niin, että jos ja kun toisesta välittää, niin ei halua uskoa toisesta mitään pahaa. Ja sitten kun tipahtaa, niin tipahtaa tod. korkealta.

Tsemppiä!

oopee

ViestiKirjoittaja oopee » 21.2.2007 12:40

Komppaan Quattroa tässä mukaan lähtemisasiassa, jos eukko olis tehnyt päätöksen että ei enää, niin tuota saunailta-sessiota ei olisi koskaan tullutkaan ja homma olisi ollut sillä selvä. Tuo herra X rooli on tässä asiassa muutenkin marginaalinen, koska kysehän pelkästään eukon luonteen lujuudesta. Ehdoistuksiahan satelee naisihmisille riittävämäärä joka tapauksessa.

Ehkä kriittisintä tässä asiassa oli, että tyty oli todella miettinyt asian läpi kun se kerran lähestyi sua ero ehdoituksella (mikä ei kyllä varmasti tule ihmisen mieleen ensimmäisenä).

Tsemppiä täältäkin!

RS Pope
-
Viestit: 29
Liittynyt: 13.4.2005 9:49

ViestiKirjoittaja RS Pope » 21.2.2007 14:00

Hmm...

Kovin on jyrkkää tekstiä monelta.
Kuinka moni teistä jotka täällä ovat nyt kehoittaneet "heittämään emännän pihalle heti jos kärähtää" ei ole koskaan itse ajatellut pettämistä?

Toisaalta, kuinka monella on niinkin monen vuoden yhdessäolo toisen kanssa, kuten Cancermanilla on ollut?

Asioista voi päästä yli, toisaalta voi olla mahdotonta päästä asioista yli.

Itsellä hiukan samankaltainen tilanne menneessä historiassa, mutta valitettavasti käänteisenä.

Eli minä olin se joku juoksi tuolla jakelemassa herkkunakkia kaikkiin mahdollisiin piiraisiin. Pari vuotta sitä tehtyäni tuli paha mieli, tosi paha mieli.
Tähän tuntui auttavan vain kertominen, ja kertomisen jälkeen meno oli varmasti samankaltaista kun Cancermanilla nyt on ollut.

Sain kuitenkin mahdollisuuden, ja jatkoimme elämäämme yhdessä. Itse lopetin leikkimiset muiden naisten kanssa siihen paikkaan.

Vuoden verran sitä kuitenkin vain kesti, sillä en pystynyt elämään enään siinä epäluottamuksessa.
Muistui mieleen ajat tuosta Cancermanin kommentissa jossa oli "antanut" emännän mennä saunailtaan omalla autolla "ettei tapahdu vahinkoja"
En kestänyt sitä enään itse. Aina oltiin muistuttamassa omista virheistä, ja heikosta luonteesta ja pettämisen kauheudesta ja blaadi blaadi blaa. Ei se tuntunut kivalta kun jatkuvasti sain elää siinä hornassa. Pahinta oli, ettei emäntäni edes itse ymmärtänyt mitä jatkuvasti teki / sanoi.

Joten me erosimme, ja minun pyynnöstä. Vaimo jäi kirjaimellisesti itkemään kotiin, kun minä pakkasin yksi ilta ja muutin pois.

Se aika sen jälkeen oli kirjaimellisesti kamalaa. Rakastin vaimoani vielä aivan tajuttomasti sillä hetkellä, mutta samalla tiesin sen, että suhde ei voisi enään koskaan täysin terveesti, ja ettei hän koskaan antaisi minulle anteeksi.

Nykyään elelen vallan mukavasti uuden emännän kanssa, ja tarkoitus olisi mennä toukokuussa naimisiin.

Mitä tällä kirjoituksella sitten haen?
Sitä lähinnä, että kannattaa myös ajatella sitä toista osapuolta. Sitä joka on tehnyt väärin, ja yrittää.

Cancermanin tapauksessa toki kävi äärimmäisen huonosti, kun siellä saunaillassa sitten täytettiin ne pelätyt huolet.

Koittakee kaikki vaan jaksaa, niin ja pysyä pois toisten housuista jos olette varattuja.

Tilatkaa vaikka Jallu jos oikein pahalta tuntuu!!!

Janne
-
Viestit: 69
Liittynyt: 24.7.2003 13:06

voi prkl

ViestiKirjoittaja Janne » 21.2.2007 14:03

Meitä miehiä yleistetään kyllä aivan liikaa että me juostas huorissa jatkuvasti mutta kovastipa sitä tällaista vaan sattuu.. Pistä öljyjen tilalle bensaa sinne koneeseen ni onpahan samassa kunnossa ku ennen remonttia.. vitsi.. osittain..

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 21.2.2007 17:30

Huoh
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

qnarkill
-
Viestit: 614
Liittynyt: 28.7.2003 18:04

ViestiKirjoittaja qnarkill » 21.2.2007 23:09

Varmaan kannattaa nyt testata ne skiditkin että kenen on kukakin. Jotenkin epäilen että 12v meni pettämättä ja sitten alkoi käenpesäily.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 22.2.2007 0:49

Kuinka moni teistä jotka täällä ovat nyt kehoittaneet "heittämään emännän pihalle heti jos kärähtää" ei ole koskaan itse ajatellut pettämistä?


Kaikki, aivan varmasti!! Mutta Juju piileekin siinä, että kenellä on tarpeeks munaa pitää housut jalassa!

L-Janne
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 8.8.2003 11:15

ViestiKirjoittaja L-Janne » 23.2.2007 11:11

Yksi asia mikä aina herättää hämmennystä on se, miten tuntuu että tarjontaa olisi paljon enemmän silloin kun on itse varattu. Tuli jälleen eilen todistettua. Mikä mielenkiintoisinta, aivan kaikki tarjoajat eivät edes lannistuneet kun sanoi että tyttöystävä ei ehkä pitäisi ajatuksesta. Tiedänpä erään kaverin joka aina kauempana kotoa viihteellä ollessa yrittää iskeä juuri varattuja naisia koska on itsekin varattu, näin säilyy luottamus yhden illan suhteessa. Elämme sairaassa maailmassa.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 23.2.2007 11:25

^Totta kaikki!

vwnut
-
Viestit: 249
Liittynyt: 21.12.2005 17:27

ViestiKirjoittaja vwnut » 23.2.2007 11:34

Mut eikös se taas ole yleinen käsitys että jos pettää varatun kanssa niin se kumoaa vaikutuksen, ei todellakaan. Tosta kommentista saa taas kunnon höykytyksen.

Tämä menee taas hieman ohi asian mutta tosiaan tuntuu siltä että varattuna olisi enemmän vientiä. Itse ainakin mielellään harrastaa pientä flirttiä viihteellä ollessaan kun pääsee kirmailemaan kuin nuori ori. Mutta housut pysyy kyllä jalassa tiukasti. se mitä mainittiin edellä että sekään ei tunnu haittaavan naisia jos mies varattu. Silloin pysyn itsekin jo kaukana, naisellahan silloin vain pelkkä pano mielessä. Itse kiersin kaukaa noi yhden illan naiset jo sinkkuna.

TomRs
-
Viestit: 29
Liittynyt: 18.11.2006 8:34

ViestiKirjoittaja TomRs » 23.2.2007 12:07

Nyt topiccia kahlattuani on mielipide....

Cancer..

"what is done is done"

Eli jatka elämääsi muualla.Lapset ymmärtävät joskus,noin monesti pettänyt ei taasen opi koskaan.Älä pieksä itseäsi enää...


Totta,elämme sairaassa maailmassa,aloita sinä siis jo korjaamaan sitä.

leinoan
-
Viestit: 756
Liittynyt: 2.4.2004 21:13

ViestiKirjoittaja leinoan » 25.2.2007 15:33

huh.huh, lueskelin tuossa äkkiseltään läpi,mitä oli syksyn jälkeen kirjoiteltu ja kuten silloin vihjasin, ongelmat oli vasta alussa c- miehellä.
ahistamaan alkoi,kun tuntui olevan aika paljon vallalla mielipide, että vielä yritä, anna vielä mahdollisuus jne....hopö, höpö, ei siitä enään kunnollista tule, eletty on jättänyt varjonsa ja sillä hyvä. Vanhoille raunioille on turha kunnon taloa rakentaa tai tietysti jos haluaa kulissielämää elellä ja pystyy olemaan miettimättä asioita aina vaan niin sithän se on ok. Tietysti onhan se luonteestakin kiinni miten pystyy asioita sulattamaan ja käsittelemään ja miten hermo pitää. Itsellä ei pitänyt vaan kun vanhat vaimon uskottomuusasiat selvisi niin ero tuli, enkä sillä hetkellä panostanut enää metriäkään ko. suhteeseen. Taakse jäi 17 vuotta yhteistä elämää, mutta onneksi olen saanut osallistua kolmen lapseni elämään kokolailla riittävästi myös eron jälkeen.
Kaksi vuotta tuosta on kulunut ja elämä menee eteenpäin kuten ennenkin....välillä hauskempaa ja välillä ei...

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 3.4.2007 21:21

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

quattro
-
Viestit: 345
Liittynyt: 23.7.2003 9:44

ViestiKirjoittaja quattro » 3.4.2007 22:27

Niin tuttua, niin tuttua.

Mut muista, kyllä se aurinko vielä paisaa, risukasaankin. ;)

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 4.4.2007 21:34

Niin, aurinko paistaa aina, välillä se vaan on pilvessä.

sigi
-
Viestit: 481
Liittynyt: 26.3.2004 22:46

ViestiKirjoittaja sigi » 5.4.2007 11:25

tsemppiä cancerille.
kyllä se siitä ylöspäin lähtee.

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 5.4.2007 16:27

Plääh
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 5.4.2007 18:33

Joko eroprosessi on vireillä??

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 5.4.2007 19:48

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 5.4.2007 22:44

Niin, parempihan se on sovussa koittaa erota. Helpottaa tulevaisuudessa asioidenhoitoa.

Oon lukenu tän topicin pari kertaa läpi ja kommentoinukki pari kertaa. Väkisinki herää kysymys: "Mitä jos tää kaikki sattuu mun kohalle?" Luottamus omaan kumppaniin on todella luja, mitä jos se petetään?? Miten sen kestän?? Oon semmosta tyyppiä, et anteeks en anna.

Ollaan oltu yhessä jo melkeen kolme vuotta, eikä minkäänlaisia ongelmia ole vielä ollu! Kerttooko se jotain??

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 5.4.2007 22:48

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 5.4.2007 23:38

Voi ristus mikä keskustelu !
Tällai nämä kaikkein parhaimmat avioliitto/parisuhde neuvonnat tuloo, kannattaa koittaa myös
http://www.suomi24.fi

:D :D :D

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 5.4.2007 23:55

^Tuohon liittyen tähän tarttis kirjottaa joku repäsevä juttu naisista ja Osan Hieman vääristyneestä ajatusmaailmasta, mutta topicin aiheen ja tilanteita ymmärtävänä annnapa taas vaan olla..

Mitälie liikkuu taas päässä, luulis ny että kunnon kirlpowerina olis puolustanu että miehet ne vasta pettää, sikoja jne.. (sori, mua vituttaa ja väsyttää)

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 6.4.2007 18:33

Kolahtiko tämä keskustelu göölgolfferin omalletunnolle, vai mistä moinen mielenilmaus? Sinähän olisit voinu samalla meitä ääliöitä vähän valistaa, miten (pettävien) naisten kanssa tulee toimia?

maneesi
-
Viestit: 333
Liittynyt: 13.5.2004 17:36

ViestiKirjoittaja maneesi » 6.4.2007 20:07

kyllä mun mielestä tässä topicissa on ollut paljonkin asiaa,joten en ymmärrä...

sigi
-
Viestit: 481
Liittynyt: 26.3.2004 22:46

ViestiKirjoittaja sigi » 6.4.2007 20:43

ehkä hieman idioottimaista myös itseltä mutta: vissiin se on sitä naisen "logiikkaa" tässä asiassa.

ei kyllä hymyilyttänyt lainkaan GG:n kommentti vaikka oli useampikin hymiö.

trp.freak
-
Viestit: 496
Liittynyt: 6.10.2006 18:26

ViestiKirjoittaja trp.freak » 6.4.2007 20:46

niin, ei kai miehet näistä sais keskustella ku tuhannen kännis, tai sit ollenkaan. sanoin kerran yhelle tytölle, jonka kans seurustelin, et taidan tykätä siitä. se sanoi et älä rupee nynnyilee... huh.

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 6.4.2007 22:04

Kait se oli GirlGolferista hassua kun autofoorumilla puhellaan parisuhteista / pettämisestä...?

Ihan hyvä topicci minusta.

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 6.4.2007 22:09

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jetatus
-
Viestit: 10
Liittynyt: 23.1.2007 18:02

ViestiKirjoittaja Jetatus » 6.4.2007 22:16

Eipä ny tuomita kaikkia naisia yhen tunarin takia! :)

Topicci on hyvä, olen taustalla seuraillu..
Hienoo, et miehetki voi asioist puhuu muutenki ku kännis.


trp.freak: sano jatkossaki, et tykkäät jos siltä tuntuu! :)

trp.freak
-
Viestit: 496
Liittynyt: 6.10.2006 18:26

ViestiKirjoittaja trp.freak » 6.4.2007 22:36

jep, hyvä topicci. jetatus: sanonki, kun joku sen arvoinen löytyy :)

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 7.4.2007 4:20

Se on yleensä harvinaista että suomalaine äijjä suutansa avaa tämmösen suhteen missään.
Hyvä että edes jossain, jos sää pyörittelet niitä ajatuksiasi vuosi tolkulla pääsi sisällä niin ne kertyy sinne pikkuhiljaa ja rupeaa ahdistamaan.

Sille ei IKINÄ ihmisolemus mahda mitään että joskus jotkut pettää.
Se on ihmisen luonne yksinkertaisesti, yhtä fakta kuin se että me ihmiset olemme loppujen lopuksi se itsetuhoinen asia täällä.
Jossain vaiheessa me tuhoamme itse itsemme, se on fakta.

Ehkä en itse olisi tästä asiasta mistä Cancerman aloitti, puhunut täällä mutta jos ei muuta paikkaa löytänyt, ymmärrän tämän foorumin hyvin.
Ei nyt se että GirlGolfer sanoi noin, ruveta ajattelemaan heti että hän on paha yms. Hän vain toi mielipiteensä esiin, ehkä aika kärjistetysti ja perustelematta mutta silti..
Yhtä paljon naisissa ja miehissä on vikaa. Miesten maailma tää on aina hieman ollut joten meitä on helpompi syyllistää mediassa, se on fakta.
Naiset pettää ihan samalla lailla. Syyllistä on aivan turha edes yrittää etsiä kummastakaa sukupuolesta.
PISTE

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 7.4.2007 12:29

Naiset pettää ihan samalla lailla. Syyllistä on aivan turha edes yrittää etsiä kummastakaa sukupuolesta.
PISTE


Tuo on täyttä totta!

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 9.4.2007 10:38

Niihän siinä sitte kävi että toinen jampesterihan sieltä löytyi. Neljä kuukautta siinä hännystellyt. Eli turhaan poistelin aikaisemmat jutut kun alkoi löytymään salapoliiseja tälläkin foorumilla jotka meni muijalle niistä itkee. Harvoin vituttaa näin paljon olla oikeassa. Ja sinulle joka menit jo muijalle kertoo tästäkin topicista,mene itsees. Joskus se voi osua omaankin nilkkaan. Onneksi on pieni kylä, saattaa käydä ahtaaksi*. JA tuo ei ole tarkoitettu sinulle "juoruilija".
JA jos joku tunnistaa minut tästä ja uskaltaa tulla myöntämään että on muijalle kertonut, voi tulla vapaasti kertomaan tuntojaan. Minut on suht helppo tavoittaa lähes joka päivä. Ilmeisesti aihe sinuakin kiinnostaa kun pitänyt mennä itkee.

Ja Luojan kiitos että Cancer tämänkin topicin aloitti. Vaikka ei täällä viitsi aivan koko ajatusmaailmaansa paljastaa, helpottaa tämä hieman. Eniten tässä vituttaa se että ihmiset joita pidin kavereinani, eivät tulleet minulle sitä kertomaan. Melkoista selkärängattomuutta. No, tosiystävät erottuu. Poikkeuksellista tukea on tullut muijan tädin puolesta. Propsit sille. Teksti on varmasti sekavaa mutta viime yönä ei ole tullut nukuttua yhtään.

Over and Out

*junouvataimiin, törmätään,jutellaan jos uskallat. Yöllä kuullosti suht vaikealta sinullakin. Jos satuin jotain pahaa sanoman sinulle niin tarkoitin sitä todennäköisesti sydämenpohjastani.

Kyllä taas pitkään aikaan ainut vastakkaisen sukupuolen edustaja on oma koira keneen uskaltaa luottaa. Se ei varmasti petä,unohda eikä hylkää.

Edit: Ja koska Kimmo ilmeisesti lueskentelet tätäkin forumia niin terveiset vaan sinnekin. Mahdollisesti saat pitää lampaan näköisen naamasi mutta tulet varmaan huomaamaan minut "aina tarvittaessa"...
Viimeksi muokannut Sebastian, 9.4.2007 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mvee
-
Viestit: 63
Liittynyt: 25.1.2007 16:55

ViestiKirjoittaja mvee » 9.4.2007 18:09

Juu noista pettämis hommista niin turha on kenenkään sanoa että jos kerran pettää niin aina pettää. Se on aina tapauskohtaista. Jos olet pettäjä niin mietippä kuinka moneen ihmiseen se yksi yö voi vaikuttaa.
Ja petetty, mieti tarkkaan mitä asian suhteen teet, koska jotain muutosta on kuitenkin tapahduttava. Muista että aina ei tarvitse lopettaa suhdetta, sillä on niitä muitakin ratkaisuja.
Ja niille jotka uhkaavat käydä pahoinpitelemässä sen toisen osapuolen niin se on kyllä turhaa hommaa, siinä et tee kuin pahaa itsellesi.
Muista että lopullisen päätöksen teet sinä, eikä kukaan muu.
Itsellä ei näistä ole mahdottomia kokemuksia, muuta kuin sivusta seurannut..

Typerykset jotka kertoo "ulkopuolisille" näistä turinoista niin voitaisiko sopia että jutut jäis vaan tänne eikä kulkeudu suusta suuhun, sillä jotkut oikeasti tarvitsevat tukea ja jotkut osaavat jopa auttaa,sillä neuvot saattaa loppua nopeasti kun ei kukaan uskalla kirjoittaa mitään.

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 11.4.2007 23:53

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Wille
-
Viestit: 921
Liittynyt: 23.7.2003 10:52

ViestiKirjoittaja Wille » 12.4.2007 0:28

Iso peukku carnemanille! Positiivista asennetta sulla ainakin tuntuu riittävän, oikein! Ei pidä jäädä tuleen makaamaan vaan jatkaa eteenpäin. Tuli jotenkin hyvä olo tota sun tekstiä lukiessa. :)

cancermann
-
Viestit: 3377
Liittynyt: 23.7.2003 21:20

ViestiKirjoittaja cancermann » 12.4.2007 9:18

Jep
Viimeksi muokannut cancermann, 18.7.2015 8:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 12.4.2007 22:08

Cancerilla perustaa joku tukinumero,veloittaa vain 17€ minuutti. =D Tai autoilutapahtumien yhteydessä jotain vertaisryhmää alkaa vetää.

No mutta aiheeseen,
Kuten cancer tossa ylempänä mainitsikin että olis voinut vielä toimiakin jos molemmat olis yrittäneet. Noh, meillä taas minulla on edelleen suurta mielenkiintoa jatkaa, muija haluais "omaan rauhaan". On vaan kaveripiireistä sen verran ikäviä kokemuksia noista "tauoista", harvemmalla se on päätynyt siihen lopputulokseen mihin minä tämän haluaisin päätyvän.

Kaiken lisäksi vitunmoinen flunssa päällä, asiat vaan pyörii vittu päässä, öisin ei saa nukuttua eli olosuhteisiin nähden varmaan aika normaali olotila.Sairaslomaakaan en ole viitsinyt hakea että "saa" olla töissä,jotain muuta mietittävää edes vähän. Ainakin tälläiset "shokit" on hyviä pikadiettejä.

Perhanan paljon olis kerrottavaa mutta jätetään (vielä?) kertomatta.

Toivottavasti tähänkin joku "kikka" löytyisi...

qnarkill
-
Viestit: 614
Liittynyt: 28.7.2003 18:04

ViestiKirjoittaja qnarkill » 12.4.2007 22:41

Nuo "omat rauhat" on niin monta kertaa nähty. Aka kun sama meno jatkuu nyt muija vaan saa luvalla pyörittää useampaa pökkijää *ei pahalla sua kohtaan mitenkään. Voihan tietty olla mutta epäilen.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 12.4.2007 22:46

Sehän tässä pelottaakin.

qnarkill
-
Viestit: 614
Liittynyt: 28.7.2003 18:04

ViestiKirjoittaja qnarkill » 12.4.2007 23:08

^toisaalta taas tunteitaan on vaan niin pirun vaikeeta "sammuttaa" vaikka järki sanoo että mihinpä se homma siitä muuttuis. Uutta matoa koukkuun vaan kuten cancerikin on jo tehnyt.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 13.4.2007 1:19

Kevät+kauniit naiset= paha yhdistelmä

sigi
-
Viestit: 481
Liittynyt: 26.3.2004 22:46

ViestiKirjoittaja sigi » 13.4.2007 9:27

Nuo "omat rauhat" on niin monta kertaa nähty. Aka kun sama meno jatkuu nyt muija vaan saa luvalla pyörittää useampaa pökkijää *ei pahalla sua kohtaan mitenkään. Voihan tietty olla mutta epäilen.


Eikös se Frendeissäkin mennyt: "WE WERE ON A BREAK!" (kevennys!)

tosiaan ei tauot mitään paranna. tai sitten "tauon" on kestettävä hieman pidempään (eli ero -> ehkä joskus uudestaan jos tuntuu siltä)


ikonen: miten niin paha yhdistelmä? ei se katselu vieläkään kiellettyä ole

Ariva
-
Viestit: 118
Liittynyt: 10.8.2006 12:57

ViestiKirjoittaja Ariva » 13.4.2007 15:10

Tuosta miesten ja naisten pettämisestä vielä.. Kyllä naiset ovat tässä jo tasa-arvon saavuttaneet ja varmaan ohikin miehistä menneet. Kavereista ne naistenmiehet sanovat että ~80% naisista, jotka lähtee yöksi mukaan on varattuja. Useamminkin nämä sinkku äijät kironneet kun ei sieltä baarista vapaita löydykkään.

Niin ja noi tauot ei toimi. Noita taukoja sivusta seuranneena homma menee yleensä näin: mies juo itsensä tiedottomaksi, joka tilaisuuden tullen ja nainen jakaa minkä ehtii kun nyt tauolla ollaan. Lopulta molemmat ovat niin rikki ja katkeroituneita, että homma loppuu sitten siihen. Kärsimystä on vain pitkitetty. Erokin välillä toimii varmasti taukoa paremmin. Vähemmän sitä henkistä kärsimystä noissa ero tapauksissa kun voi yrittää käsitellä asia olevan ohi. Tauko jutuissa on yleensä niin, että toinen tahtoo jatkaa ja toinen ei vain uskalla/viitsi laittaa heti poikki. Siis näin mun mielestä. Eri ihmisillä toimii eri jutut.

Miauh
-
Viestit: 219
Liittynyt: 19.1.2004 2:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Miauh » 13.4.2007 15:19

^ Tuo pettäminen on totta.
Tuo ajattelumalli taas jossa nainen jakaa ja mies antaa on jostain kivikaudelta

Ariva
-
Viestit: 118
Liittynyt: 10.8.2006 12:57

ViestiKirjoittaja Ariva » 13.4.2007 16:49

Miauh kirjoitti:Tuo ajattelumalli taas jossa nainen jakaa ja mies antaa on jostain kivikaudelta


Totta. Miehet ei anna vaan ottaa :) No niin oikeesti tässäkin ottamisessa,antamisessa,jakamisessa jne. naiset ovat pääseet tasa-arvoon ja samalla ohikin. Tuntuu että naiset ne vasta osaakin sikailla jos sille päälle tulevat. Naisilla tuntuu nykyään olevan sellainen tyyli päällä, että kaikki pitää tehdä miehiä paremmin jopa se sikailu.

Jakaminen,ottaminen,antaminenhan on naisille helppoa, kun tietää millaisia miehet ovat. Esim. jos mies menee baarissa sanomaan random naiselle, että mistäs jos mentäis panem*** seuraus: nainen antaa 98,9% tod. näk. litsarin. Jos taasen nainen menee sanomaan saman miehelle seuraus: 99,8% miehistä ostaa tyytyväisenä naiselle lisää juotavaa ja hymyilee kuin naantalin aurinko(varattuja ei laskettu mukaan:).

Nämä naiset jakaa, naiset on huoria jos makaavat useiden kanssa jututhan ovat miesten keksimiä ajalla jolloin nainen oli "alempiarvoinen". Jo tällöinkin miehet pelkäsivät naisten potentiaalista valtaa miehiin. Nyt mennään toisinpäin. Veikkaan että sadan vuoden päästä miehet ovat samassa asemassa kuin naiset olivat 100.v sitten. Minä olen ehkä jo nyt :)

Hyvää viikonloppua niin ottajille,antajille ja jakajille!


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 133 vierailijaa