Paljonko ajettuja dieseleitä teillä on?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31
Auto: 00` Passat 1.9TDI 4motion, 96´ Vento VR6 Limited Edition, 94´ Golf 1.8

ViestiKirjoittaja Piedro » 13.2.2010 10:43

Td vento ja 379tkm mittarissa eikä tunnu missään :) Syöttöjä ruuvattu maltillisesti

Jupe B
-
Viestit: 201
Liittynyt: 25.11.2003 17:54
Auto: Kadevan, Golf III Gti edition

ViestiKirjoittaja Jupe B » 14.2.2010 19:16

Passat AAZ ajettu 464tkm, josta viimonen 5tkm ajettu modilla ahdot 1,5bar, syötöt tapissa ja egr tulpattu.

Carbonfiber
-
Viestit: 57
Liittynyt: 30.7.2009 12:07
Auto: BMW Z3 Roadster 2.8 '98, Alpina B10 V8 Touring '99, Hyundai Ioniq Hybrid '18, VW T4 2.5 '94

ViestiKirjoittaja Carbonfiber » 15.2.2010 10:38

Polossa mittarissa tällä hetkellä 490 tkm., täysin avaamaton tekniikka ja hyvin käy eikä nesteetkään katoa.

TNd
-
Viestit: 31
Liittynyt: 23.7.2003 15:25
Auto: T4 syncro & 951

ViestiKirjoittaja TNd » 15.2.2010 17:52

T4 syncro caravelle ACV:lla, tällä viikolla pyörähtää 400tkm mittariin. Vakiona rullattu (egr tulpattu).

nani
-
Viestit: 964
Liittynyt: 19.10.2006 16:28
Auto: Golf cabrio mk3.5 & Passat 3bg

ViestiKirjoittaja nani » 15.2.2010 18:16

a6 avant -95 2.5TDI ( ael ) ja 339tkm

koposjone
-
Viestit: 36
Liittynyt: 27.10.2009 19:02
Auto: VW Golf 1.9 TDI

ViestiKirjoittaja koposjone » 15.2.2010 19:02

VW Golf IV -98 HB, ajettu 307 000km. Hyvä peli ollut ja uskollisesti monia kymmeniä tuhansia kilometrejä palvellut, mutta tänään tuli ensimmäinen kunnon vika, josta kirjoitin topicin ja kaipailen vastauksia. ;)

releat
-
Viestit: 7
Liittynyt: 19.12.2009 19:14
Auto: BMW E34 535i Sedan

ViestiKirjoittaja releat » 16.2.2010 9:57

400 000 vähän päälle mittarissa ja eilen tuli kanki pihalle ja kyseessä 1.9td vento aaz koneella... mikä siiinä on kun ei tuo aaz kestä?

Pata
-
Viestit: 11
Liittynyt: 6.6.2005 18:10

ViestiKirjoittaja Pata » 16.2.2010 10:31

Golf 1.9TDI 4Motion -99 AGR koneella ja mittarissa 177tkm. Kilometrien "pitäisi" olla oikeat. Ollut Saksassa yhdellä omistajalla ja minä olen toinen omistaja Suomessa. Edellinen omistaja oli hakenut itse saksasta kyseisen auton ja toi sen suomeen -06, jolloin mittarissa oli 120tkm. Mutta mistä näistä tietää... Kunhan toimii luotettavasti.

Polowagon
-
Viestit: 31
Liittynyt: 9.7.2009 20:24
Auto: -10 Seat Leon Ecomotive Style 1.6 tdi (CAYC)

ViestiKirjoittaja Polowagon » 16.2.2010 14:42

Polo farmari vm-00 ja 1.9tdi (AGR). 148tkm mittarissa, hyvin on toiminut viimeiset 24tkm. Jostain turbon luota tiputtaa öljyä hiukan.

Juzzis
-
Viestit: 65
Liittynyt: 1.4.2007 20:20
Auto: Passat 3BG 1.9TDI 4motion

ViestiKirjoittaja Juzzis » 16.2.2010 15:28

Passat 1.9TD (AAZ) 421tkm ja hyvin rullaa ilman ongelmia.

w!rd
-
Viestit: 337
Liittynyt: 21.8.2009 19:02
Auto: MK2 Golf RP | 3BG Passat 4Motion AMX

ViestiKirjoittaja w!rd » 16.2.2010 18:43

-89 Passat 1.6 TD Intercoolerilla. Mittarissa ~850tkm, mutta koneremontti tehtiin n. 30tkm sitten.

suddington
-
Viestit: 3
Liittynyt: 16.2.2010 17:05

W124 200d

ViestiKirjoittaja suddington » 16.2.2010 19:31

Ikiliikkujalla oli ajettu n.1300000 kun sen möin. Silti käynnistyi -28pakkasesta ilman lämmittelyjä

Ghidrah
-
Viestit: 72
Liittynyt: 8.12.2005 5:30
Auto: Octavia 1.9 TDi

ViestiKirjoittaja Ghidrah » 17.2.2010 7:45

Jo aiemmin threadissa kerran mainittu golf AAZ siirtyi tieliikenteestä pihakoristeeksi ruostevaurioiden takia mittarilukemalla 522 000.

Uudeksi liikkumavälineeksi tuli eilen 1Z-passat, 417 000 mittarissa :)

Legend
-
Viestit: 29
Liittynyt: 16.2.2010 1:45
Auto: Golf 4 Variant TDI 4 Motion

ViestiKirjoittaja Legend » 18.2.2010 15:30

Golf IV TDI 4-motion 198tkm

-samii-
-
Viestit: 6
Liittynyt: 13.2.2010 8:44
Auto: VW Golf 1.9 SDi

ViestiKirjoittaja -samii- » 18.2.2010 22:04

Omalla vm.99 Superdiisselillä menty 391tkm. Ilman koneen avaamista ja ronklaamista pari vuotta menny ilman mitää vikoja jos ei akkua lasketa joka oli ilmeisesti alkuperäinen ja antautui -30c pakkasessa viikon ajamattomuuden jälkeen.:D uudella akulla lähtee kuin kuuluisan palmun alta. Vanhemmilla on vm. 02 Skoda Octavia 1.9 TDI tomaattilootalla ja siinä ei ole edes lohkolämppäriä ja hyvin toimii sekin. Koneelle ei siinäkään tehty vieä mitää. kilometrejä takana 450tkm. Edellinen auto oli VW Polo 1.4 44kw kone ja silläki oli menty 250tkm ilman vikoja. Että kyllä on jonkun verran luottoa syntyny näihin kulkineisiin.

Freeze
-
Viestit: 46
Liittynyt: 25.11.2009 18:45
Auto: Skoda Octavia 1,9 TDi Elegance 2005 77 kW (BJB)

ViestiKirjoittaja Freeze » 20.2.2010 11:27

Skoda Octavia 1,9 TDi vm. -00, 376 000 km ja hyvin pöröttää.

TiPu
-
Viestit: 679
Liittynyt: 28.8.2003 18:28
Auto: paskarottelo G60, Golf mk4 farkku

ViestiKirjoittaja TiPu » 20.2.2010 16:16

A6 Avant AAT-motilla on vasta sisäänajettu, 475tkm mittarissa, joista ite oon ajanut n.310tkm. Pahus kun pitää myydä tarpeettomana.

^^Henu^^
-
Viestit: 19
Liittynyt: 22.2.2009 21:10
Auto: VW Golf 1.9 Pw TDI
Viesti:

ViestiKirjoittaja ^^Henu^^ » 20.2.2010 20:21

Elikkä omasta golffista tarkastettiin samalla kun katseltiin kaikkia vikakoodeja mitä se antoi kolarin jälkeen, niin mittari nääytti 270 tkm ja koneelta saatiin ulos lukemat 630tkm (saksan tuonti luonnollisesti. Autona 1.9tdi aut. golffi jonka moottorimallia en nyt ulkoa muista (81kw malli).

ramikoo
-
Viestit: 355
Liittynyt: 12.3.2009 21:27
Auto: Audi 80 2,6 q avant ja Cordoba Sdi 01

ViestiKirjoittaja ramikoo » 21.2.2010 9:08

Eilen tuli tauluun 250 tkm. 01 sdi pykälää isommilla suuttimilla. Toiminut aivan loistavasti lukuunottamatta viimeaikojen polttoainelinjan ilmaongelmia. Meidän ajossa tullut 100 tkm. Erikoista että jotkut ajaa noilla sdi moottoreilla sen 400 tkm ja joillain kone "valmis" 200 tkm. Nähtäväksi jää mitä tuo perusvapari tykkää noista isommista suuttimista. Tällä kokoonpanolla menty nyt noin 35 tkm.

Ville-Risto 5 (150hp)
-
Viestit: 128
Liittynyt: 19.5.2006 11:41

Vaikka nyt ei ole diesel niin kiinnostais kuitenkin,,,

ViestiKirjoittaja Ville-Risto 5 (150hp) » 26.2.2010 13:36

Itsellä on 270.000 ajettu vr5 koneella oleva iv golffi ja kiinnostaisi tietää mitä noi apulaiteet "paljon ajetuilla dieseleillä " on kestänyt? Tässä listaa mitä en ole vielä joutunut aihtamaan..Vesipumppu,laturi,vetarit,mitään alustan niveliä ei vaihdettu, eikä myöskään puslia tms..Etuvakaajan kumit täytynee vaihtaaa pitää pientä kolinaa silloin kun ajaa siten että toinen pyörä menee esim rotvallinreunasta ylitse eri aikaan vai onko jokin muu mahdollisesti kysessä? Joka kulmassa alkuperäiset pyörän laakerit ja edessä alkuperäiset jarrulevyt myös. (taakse jarrulevyt vaihdettu kerran) ai niin autolla olen itse ajellut jo reilun 100.000 kilometriä

PekuMAN66
-
Viestit: 69
Liittynyt: 13.3.2010 21:15
Auto: VW T4 2,5TDI ACV -99, 892tkm, tavoite miljoona

ViestiKirjoittaja PekuMAN66 » 14.3.2010 10:18

Perheen T4 vw n pyörähti 800000 km täyteen viime viikolla. Boksista näyttää n.100000 km vähemmä??? Joku tehny myyntirukkauksen väärään suuntaan...

tdi 00
-
Viestit: 137
Liittynyt: 9.9.2003 21:51

ViestiKirjoittaja tdi 00 » 14.3.2010 20:27

Skoda Octavia 2,0 tdi dsg vm-05 198tkm. Bkd kone
yks takapyörän laakeri, yks turbo, seuraavaksi vaihtoon kytkin ja vauhtis.
laatikko toiminu ku unelma!
n.1200km/viikko tulee lisää.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21
Auto: Octavia 2005 2.0 TDi DSG Sport Combi, A6 allroad 07 3.0tdiq. Audi URs4 2.2t projekti

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 14.3.2010 20:41

ROctaviaan pyörähti tuossa viikonloppuna 380 000 kilsaa, eli ei paha sekään ;)

-01 TDi ALH (120hp/320nm ohjelma)

hertsi90
-
Viestit: 31
Liittynyt: 16.1.2009 15:29
Auto: transporter 1.9td, Golf mk2 1.6 td,

ViestiKirjoittaja hertsi90 » 14.3.2010 21:58

mk2 golf 1.6td n.490000km mittarissa.

VOLEMAN
-
Viestit: 22
Liittynyt: 11.3.2010 22:14
Auto: vw golf TDic

ViestiKirjoittaja VOLEMAN » 16.3.2010 15:19

mk2 golf 1,6TDic ajettu 550000km koneremontti tehty 35tkm kohdalla.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42
Auto: G4 TDI 4m, UrS4

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 16.3.2010 19:14

-samii- kirjoitti:... Edellinen auto oli VW Polo 1.4 44kw kone ja silläki oli menty 250tkm ilman vikoja. Että kyllä on jonkun verran luottoa syntyny näihin kulkineisiin.


Tuohon on pakko mainita tuo äiteen polosen kohtalo, juurikin tuo 1,4, uutena ostettiin -02. -04 pari kk takuun loppumisen jälkeen isä kuunteli että käy kolmella, kävi sitten useamman kerran tutkittavana merkkiliikkeessä. Tuomioksi tuli vaihtomoottori.
Ensin mittasivat puristukset ja totesivat että venttiilit palaneet, sitten ottivat kannen pois ja rupesivat miettimään että olikohan siellä Öp:t kunnossa... Vaihtokone meni sitten takuuseen, hihnat ja työt piti maksaa mutta itse koneesta ei tullut laskua, näin ainakin muistelen.
Kilometrejä oli vaihtohetkellä n 50tkm. :D

Huvittavinta on lukea äidin "tankkausvihkoa" siellä lukee tuossa 50k kohdalla "uusi moottori" ilman lisäselitystä :D

Nyt tuossa -06 1,6FSI kolossa meni vaihtoon kaikki vaihdelaatikon laakerit ;)
Joko äidillä erittäin huonoa tuuria, tai vokkelot on menossa huonoon suuntaan...
Polosta ennen oli kuljettimena -89 golf jossa ei mittään vikaa, uuten osti ja ajoi tuohon poloon saakka :D

Isällä 350tkm ajettu automaatti AFN passat, ei ole pahemmin ollut vikoja kuuden vuoden ja muutaman sadantuhannen kilometrin aikana, itsellä tuo golo 320tkm ja 10tkm aikana, jonka meillä ollut ei vikoja ole ilmennyt :D

Sittenhän on tuo profiilin toinen jolla ajettu 635 konetta avaamatta, sitten kansi antautui kun tuttu ajoi 40tkm 1,5 barin ahdoilla...

Nimim: Alkaa luotto mennä näihin uudempiin volkkareihin...

-JanneP
-
Viestit: 10
Liittynyt: 5.7.2009 15:12
Auto: Audi A3 1.8T -00

ViestiKirjoittaja -JanneP » 18.3.2010 19:00

AAZ Ventolla mittarissa 492tkm. Suunnitteila moottorin vaihto 180tkm ajettuun kun pakkaa vedot loppumaan.

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28
Auto: 2x VW G1,2x G2

ViestiKirjoittaja Mazaman » 18.3.2010 19:20

612tkm oli ventossa lähtiessä minulta, 1.9 AAZ. oli melko kesy :))

Magge--
-
Viestit: 13
Liittynyt: 4.1.2010 2:57
Auto: MB w124 300D

ViestiKirjoittaja Magge-- » 20.3.2010 0:53

-95 vento aaz 457tkm.

Wihis
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 25.1.2010 23:13

ViestiKirjoittaja Wihis » 24.3.2010 15:25

508tkm '89 1.6 vapari caddyllä. Kansipahvin vaihdoin kun öljyt ei pysyny sisäl eikä pakokaasut pytyissä. Nyt menee taas komiaste.

jujii
-
Viestit: 16
Liittynyt: 25.2.2008 14:33
Auto: 3,0 TDi quattro

ViestiKirjoittaja jujii » 27.3.2010 13:50

-01 passat (AWX) 340tkm ja kone sulas eli totaalituho! :/

sofverb
-
Viestit: 28
Liittynyt: 16.3.2010 10:22
Auto: Passat 2.5TDI 4motion tiptronic

ViestiKirjoittaja sofverb » 28.3.2010 8:53

Passat 3B 2.5TDI V6 tiptronic 4motion -99 aj. 305000km jos ite ajanut 60tkm. turbo meni just vaihtoon, isompia ei ole ollut. Kannet on vaihdettu edellisellä omistajalla.

Miihkaeli
-
Viestit: 47
Liittynyt: 26.4.2007 17:25
Auto: T5 Transu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Miihkaeli » 29.3.2010 0:32

Itellä Golf 4-motion vm2002 alkujaan 150hv malli nyt 2tkm voimaa.com lastu ja kytkin lähtee remonthiin!

InsaneMe
-
Viestit: 9
Liittynyt: 5.2.2010 1:58
Auto: M-B w210 290td,M-B w123 300TDT

ViestiKirjoittaja InsaneMe » 29.3.2010 4:03

w210 eli väykyssä mittarisa 678tkm ja sitten tosa talaviautosa eli w123sesa 714tkm vai pyörähtiköhän 715tkm mutta siinä korvilla ja todellisista ei oo mittää tietoa, väykky ollu taksina eli voi olla tietenki enemmänki.

-Hege-
-
Viestit: 147
Liittynyt: 29.3.2010 13:13
Auto: - crv -10 dtec, Polo 6n, Mk III Cabrio -

ViestiKirjoittaja -Hege- » 29.3.2010 18:58

-06 pasa 81tkm,tällä hetkellä..

heimohuima
-
Viestit: 76
Liittynyt: 10.9.2007 8:57
Auto: Passat 1,9 TDI 4-motion -01 ex Audi A4 B7 1.9tdi. Bora 1,9tdi, caddy 1.6td -85

ViestiKirjoittaja heimohuima » 30.3.2010 17:19

audi a4 b7 -05 1.9tdi 115hp
ajettu vaivaiset 309tkm

apche
-
Viestit: 120
Liittynyt: 17.6.2009 13:37
Auto: Skoda Octavia, 1.9 TDi, BJB, -05

ViestiKirjoittaja apche » 30.3.2010 17:30

268 tkm, -98 passatti. Itsellä ollut viimeiset n. 25tkm ja suht huolettomia kilometrejä. Keskuslukkovikoja yms. sähköjuttuja, mutta kone pelaa kuin kello.. kop kop.

Näkeekös noista muuten todelliset kilometrit Vag-comilla? Saksantuonti on, en kuitenkaan epäile mittarilukemaa. Voisi vaan vilkaista mitä siellä näkyy, kun tuo piuhakin tuli hankittua...

789852
-
Viestit: 6
Liittynyt: 3.4.2010 19:13
Auto: B5 ATJ farkku

ViestiKirjoittaja 789852 » 3.4.2010 21:41

Edellinen rakkine oli coroba AHU ja kilsoja oli 390tkm sen kohdatessa voittajansa (lehmus).

Kone oli täydessä iskussa ei kuluttanut öljyä vaihtovälillä(10tkm) litraakaan ja kulutus lastutettuna 4L kaup. 4.5L->matka, jalan painosta riippuen. Vaihteiston stefat syytä pitää kunnossa, mulla ei kerran ollut laatikossa liemistä kuin desi tähteenä kun niitä vaihdeltiin. Syypää pääakselin stefa.

Nykyinen traktori A4 ATJ quattro farmari 290tkm ja kansipaperi vaihdettu 260tkm kohdalla ja polttoainemittari ei toimi. Ei muita suurempia vikoja.

kiesel
-
Viestit: 23
Liittynyt: 7.11.2008 0:49
Auto: T5 (axd) 4motion -04 Passat (afn) syncro -99 Golf V (bkd) 4motion -05 C4 (ahh) q -91 Golf IV (agr) 4

ViestiKirjoittaja kiesel » 10.4.2010 7:57

tuli hommattua tuollaanen -99 afn cyncro passatti kokemuksia ei oo ku vasta 5tkm:mältä ja mittaris nyt 445tkm pelaa ainaki vielä, edellistä edellinen omistaja on vähä rimmannukki?

make72
-
Viestit: 270
Liittynyt: 28.8.2005 9:11

ViestiKirjoittaja make72 » 10.4.2010 13:25

afn alkaa oleen pian 550tkm, nyt alkanu kylmänä hetken tupsuttaan kolmella, mahtaa suutin hiukan kusta, muuten pelittää hyvin...

Hytsky
-
Viestit: 7
Liittynyt: 17.4.2010 18:16
Auto: Passat 3B

ViestiKirjoittaja Hytsky » 17.4.2010 20:12

Huomenna tulee 263tkm täyteen, -96 AAZ Vento.

EscMk3
-
Viestit: 2139
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Auto: BMW E39 525D Touring -01, MB S124 300TDT -92
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 17.4.2010 22:46

- 265tkm MB W124 300D Sportline
- 602tkm MB S124 250D

Ja tänään ajelin 985tkm ajetulla MB W124 200D:llä, kone on edelleen avaamaton, samoin perä ja laatikko ! :) Mittarista voisi napata puolimiljoonaa pois eikä moni huomaisi mitään :D

Hyvin kestävät kilometrejä nuo 124 Mersut.

JUMA
-
Viestit: 539
Liittynyt: 24.6.2005 14:40
Auto: Audi A4 3,0 TDI quattro -07

ViestiKirjoittaja JUMA » 18.4.2010 0:03

Just kaverin kanssa puhuin puhelimessa ja kertoili, että nyt ois Hiacessa miljoona täynnä. Ja muutama tonni päälle.
Vuosimalli tais olla -99. Konetta ei ole aukaistu kertaakaan. Kolme laturia on vaihdettu ja yksi etupyörän laakeri.

Kuskin penkki aika karseessa kunnossa, luonnollisesti. Pyyhkijänvivustoissa melekosesti jo väljyyttä...Pieniä murheita noilla kilometreillä.

Samalla firmalla taitaa vieläkin löytyä jostain vanhat ford transitit, joilla kummallakin ajettu yli 2miljoonaa. Tarkkoja metrejä en muista ja sitä mitä niille on tehty.
Hiacen edeltäjän, Transitin kiihtyvyys mitattiin kilometreissä...
0-100km/h....ei tainnu päästä, mutta 0-80km/h 25km! =)

VOLK
-
Viestit: 5
Liittynyt: 14.3.2010 12:47
Auto: axr GOLF IV

ViestiKirjoittaja VOLK » 28.4.2010 11:17

Golf 1.9 tdi axr -02,kilsoja mittaris 245000.Turboon piti vaihtaa juuri alipainekello ja polttaa imusarjasta paskaa pois töhöllä.Vois sanoa että HIEMAN auton luonne muuttui :)

kekkila
-
Viestit: 46
Liittynyt: 28.4.2009 22:14

ViestiKirjoittaja kekkila » 28.4.2010 12:28

MB w124 200D -91 1miljoona 100 tuhatta....

Konetta ei ole avattu, ventt nost tosin vaihdettu. Perä laakeroitu. parit pyörän laakerit ja muutamat jarrupalat ja levyt... ;-)

ilkkahe
-
Viestit: 48
Liittynyt: 23.3.2010 18:57
Auto: Vento TD

ViestiKirjoittaja ilkkahe » 28.4.2010 18:20

totta tolla aaz ventolla on vasta 367tkm taulussa. Hienosti pellaa, ite ajanu nyt reilu kuukaudessa tullu mulla lähemmäs viistuhatta, työ paikalle matkaa kotoa 360km... Tosin ei sinne sentään päivittäin kuleta :D


pakko vähän kehahsta myös homojen autoa:
samassa talossa on myös 2002 vuojen honda stream (tila-auto) 1.8vtecillä, mittariin paukahtaa kuukauden sisään 400tkm rikki. Auto ollut ihan uudesta asti meillä. Ainakin pohjoismaitten eniten ajettu stream.

Iskarit vaihettu joka nurkkaan, jarrupaloja myöskin. Muuten kaikki alkuperäistä ( toki ö ja bensa suodattimet yms.) pelaa hienosti, lukuun ottamatta pikkuhiljaa tasasesti lisääntynyttä öljyn kulutusta, nyt alkaa mennä jo häirittevän paljon ( saa lisäillä usiamman kerran vaihtovälillä...) kunhan saadaan ton tilalle uud

empi diesel käyttis (siis venton lisäksi) niin täytynee leväyttää kone, liekkö männän renkaat ja kaikki mahollinen tiivistys huollon tarpeessa...

Auto kuiten pysyy talossa, ei kannata myydä, arvo niin pieni, mutta nuin hienossa kunnossa niin käyttö arvo säilyy pitkälle. Tavotteena ajaa miljoona rikki aikanaan. Samalla tyylillä jos ton kanssa jatkaa, niin alkuperåinen kytkin antautuu vasta 600-700tkm jälkeen? Enkä epäile yhtään. Autolla ajetaan 98% maantiellä.

Et lujaa osaa japski poikakin tehä, kunhan vaan ei ruostus... Tosin sekin vasta 10vuojen päästä ehkä riskinä, auto kun on käsitelty dinitronilla joka toinen vuosi.

JariPekka
-
Viestit: 55
Liittynyt: 26.4.2010 21:31

ViestiKirjoittaja JariPekka » 28.4.2010 19:25

Seat toledo 1.9tdi ALH 353tkm 2001.

Torppari
-
Viestit: 21
Liittynyt: 14.2.2010 2:56

ViestiKirjoittaja Torppari » 28.4.2010 20:42

Tänään pyörähti AGR golffin mittariin 410tkm

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56
Auto: BMW F10 525da -10 MB R 320 cdi -07 -VW Caddy Maxi 2.0tdi -16

ViestiKirjoittaja passatpwd » 11.5.2010 10:59

T5:ssa 700tkm, aika varmasti Suomen eniten ajettu t5 portteri. Automaatteja menee enempi kuin öljyä, konetta ei avattu

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56
Auto: R320 CDI, Multivan Syncro, 3xT1, Jaguar

ViestiKirjoittaja Västi » 11.5.2010 22:18

Aiemmin täällä ketjussa oli jo 1016tkm ajettu...

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56
Auto: BMW F10 525da -10 MB R 320 cdi -07 -VW Caddy Maxi 2.0tdi -16

ViestiKirjoittaja passatpwd » 13.5.2010 5:37

tuskin t5 kuitenkaan ?!? Olisi pitänyt ajaa aika huimasti, mekin ajamme jo 160-200tkm vuodessa. Jos tuo yli miljoonan ajettu on t5 olisi mielenkiintoista tietää mitä sillä ajetaan =)

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56
Auto: R320 CDI, Multivan Syncro, 3xT1, Jaguar

ViestiKirjoittaja Västi » 13.5.2010 13:59

Sori se olikin T4 -00, nimimerkki claw, ekalla ja tokalla sivulla.

claw
-
Viestit: 25
Liittynyt: 13.11.2007 11:14

ViestiKirjoittaja claw » 14.5.2010 10:57

nyt on T4:sen mittarissa joku 35000, eli yhteensä ajettu lähemmäs 1080000 kun mittaristo vaihtui vuosi sitten.

Hyvin tuolla kurvaili tatra-vuoristossakin.

stigidi
-
Viestit: 10
Liittynyt: 12.7.2009 14:40
Auto: Vw Vento 1.9TD -96, Vw Golf Gti (8v) -84, Vw passat 1.8i -91

ViestiKirjoittaja stigidi » 25.5.2010 0:29

1.9TD ventolla mittarissa 480tkm eikä tunnu missään =)

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56
Auto: BMW F10 525da -10 MB R 320 cdi -07 -VW Caddy Maxi 2.0tdi -16

ViestiKirjoittaja passatpwd » 25.5.2010 7:45

mahtavasti t4 kestää, entisestä t4 meni kone 760tkm kohdalla, sittem tulikiin vaihdettua=) katotaan mitä tämä nyt kestää, nyt menty n. 705tkm

Paul84
-
Viestit: 55
Liittynyt: 27.1.2005 15:26
Auto: Audi A6 2,5TDI 1999, VW Passat 1,8 syngro 1998

audi

ViestiKirjoittaja Paul84 » 25.5.2010 12:00

Oma audi tällähetkellä 242tkm. Audi A4 AFN 1997 1,9TDI.Turbon alipainekello pitäisi vaihtaa.Vaihdan sitten koko turbon.Muuten aika varma peli ollut.

Appiukolla Audi 100 2,5TDI 650tkm 1991. Erittäin vähän vikoja ollut. Alkuperäiset vetonivelet, turbo ja koneelle ei tehty mitään..lujaa tekoa on ollut.Yhden kerran kytkin vaihdettu.

bastler
-
Viestit: 23
Liittynyt: 26.5.2007 12:30
Auto: Audi A4 Avant, Audi A8 D2 quattro, Audi A4 1,8T quattro, MF590 Multipower ynnä prätkiä

ViestiKirjoittaja bastler » 29.5.2010 22:06

96 A4 AFN koneella oleva avantti kulkenut koriltaan 350 tkm, koneeltaan satkun vähemmän. Suurin ongelma takajarrujen kanssa, kone pelaa kuin ajatus. Täysin tehtaan säädöissä, mutta evryä ehkä kokeillaan tässä kesän kuluessa. Linnunluita etuakselistoon on varastossa yksi sarja ja siitä vaihdellaan uutta tilalle aina tarvittaessa.

Saman vuosimallin 6N-polonen kulkenut 345 tkm, kone on tosi hyvässä tikissä, laatikossa ongelmia vitosen pysymisen kanssa. Muuten ihan ok kun vain jaksaa paikkailla noita pieniä ruostepaikkoja. Poloseen haetaan noita tuninkikamoja, jotta saadaan se erottumaan/hukkumaan massasta/massaan.

T4 vuodelta 93 on kulkenut 284 tkm. Syylärin päätymuovi paikattu kerran, syöttöjä ruuvattu ylöspäin maltillisesti. Tekniikka ihan ok, mutta koriruosteet vaativat jossain vaiheessa radikaaleja ratkaisuja. Onneksi pihassa on yksi kakkoskoppaisen raato, josta saa leikellä paikkapeltejä. Sen verran vielä, että yläpallojen vaihto oli mieleenpainuva urakka. Seuraavalla kerralla se on paljon helpompaa.

Oli lähellä, että pihaan olisi tullut 780 tkm ajettu 200 D tähtikeula, mutta onneksi pohjan tutkiminen pisti jäitä hattuun. Olisi ollut ajoltaan hyvä peli, mutta runkokoteloissa sen verran kukkia sisäpuolella, että piti ottaa järki käteen.

Ja sitten kaikista tärkein, DB990, suohaudasta pelastettu, on kulkenut 7800 tuntia ja toimii kuten englantilainen traktori toimii. Suurinpiirtein sinne päin. Jos CAV:n polttoainelaitteisto opettaa jotain, niin ainakin ilmaamisen jalon taidon.

genie
-
Viestit: 45
Liittynyt: 5.4.2005 9:48
Auto: VW Polo 1.6 TDI DSG 2010

ViestiKirjoittaja genie » 31.5.2010 15:50

Polo, kohta 15tkm. Rundon 15" aluvanteet.

Jak3
-
Viestit: 2757
Liittynyt: 16.8.2004 8:39
Auto: Golf V GTI

ViestiKirjoittaja Jak3 » 31.5.2010 16:55

Jetta 1 diesel 588 tkm. Pääsi taas pitkästä aikaa kilpien väliin viiden vuoden lojumisen jälkeen :)

AMTman
-
Viestit: 22
Liittynyt: 14.9.2006 23:49
Auto: Audi A4 1.9 TDI & Seat Altea 1.9 TDI

ViestiKirjoittaja AMTman » 23.6.2010 2:06

A4 -99 AHU ja 404tkm. Koriin mennyt kaikenlaisia kulutusosia.Kaikki pyörän laakerit, iskarit jne.Tukivarsia melko paljon ja oven sarana! Moottoriremppaa tuli just tehtyä vuotojen takia; syöttöpumppu (ja seurauksena vesiletku) ja öljypohjan tiiviste vuoti. Nostin moottorin pois nokalta, niin oli helpompi vaihtaa ööpohjaan tiiviste, samalla meni kytkinpaketti uusiksi. Eipä kytkin toki mitenkään oireillut.

Kytkinlevy oli kulunut 0.9 mm uudesta 400tkm:n aikana !

Öljyä meni reippaanlaisesti tuon öljypohjan tiivisteen takia, katotaan nyt mitä se oikeasti noilla kilometreillä kuluttaa..

Turbo tuntui vielä melko hyvältä, ihan pientä aksiaalivälystä oli havaittavissa.

Ihan vinkkinä muille joilla syöttöpumppu vuotaa nestepäästä: pumpun alapuolella olevat vesiletkut eivät kestä löpöa, halkeavat jossain vaiheessa kuten minulle kävi.

Saas nähdä miten o-rengas mallia "etola" kestää dieseliä, semmoinen tuli siihen pumpun kolmiotulpan alle laitettua, kun ei orkkistakaan mistään nyt tähän hätään saanut...

AHU moottorityyppinä tuntuu edelleen oikein hyvin onnistuneelta VAG-tuotteelta. Kuin myös tämä B5 A4 kaikenkaikkiaan.

Tuo toinen kulkine tuossa pihalla on rullannut vasta 170tkm, mutta saapa nähdä näkeekö se koskaan näitä samoja kilometrejä kuin Audi. Seat Altea 1.9 TDI 77kw -05. Kaksoismassa ravistaa.Sisäpuhallin vinkuu.Löpöä vie aivan liikaa. Puhdittomampi kuin Audi, vaikka 11kw enemmän pitäisi olla tehoa. Pumppusuutinmoottorin luonne lienee erilainen...?

Nyt kun olen tässä päässyt vertailemaan Audin ja Seatin teknisiä eroavaisuuksia, niin ymmärrän kyllä miksi Audi kestää. Laatu ja pienet yksityiskohdat ratkaisee.
Muuten tykkään kyllä Alteasta, mahtava ajaa ja tilava, mutta nuo tekniset toteutukset mietityttää.

Ei volkkari ihan ole onnistunut tuossa kaksoismassavauhtipyörässä, jonka tarkoituksena oli vähentää värinöitä, eikä aiheuttaa niitä....... :)

p0wer
-
Viestit: 1728
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Auto: Golf 3 TDI, Bora 1.9TDi 4-Mot, Golf 4 1.9TDI 4-Mot, Golf 5 2.0TDi 4-Mot, T4 2.5TDi Synsso, Kupla -68
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 23.6.2010 13:30

Verrata nyt -99 AHU Audia ja -05 pumppariseattia keskenään, eii toki kerro merkkien välisestä eroista mitään kun autotkin ovat niin erilaisia. Tottahan AHU/AFN on luotettavuudeltaan/toiminnaltaan aivan toista maata kuin uudemmat pumpparit kaksoismassoineen kun vaan muistaa vaihtaa uudet ohjurit ja venttiilit 400-500tkm kohdilla ja huolehtia apuakselin hyvinvoinnista.

joppe
-
Viestit: 97
Liittynyt: 14.4.2009 8:21
Auto: Golf 1, Audi A4 B8

ViestiKirjoittaja joppe » 23.6.2010 14:09

750tkm pitäis olla aika lailla lähellä todellisuutta, 1.6td. Koneremontti tehty 100km vesipumpun hajoamisen vuoksi. Pumppu alkaa oleen pikku hiljaa lopussa.

arppa87
-
Viestit: 28
Liittynyt: 24.6.2007 0:02
Auto: passat tdi & senator A1 rojekti

ViestiKirjoittaja arppa87 » 25.6.2010 9:48

passat vm.96. 1,9tdi. mittarissa 580tkm, eikä mittää tietua turbo/koneremonteista :) ja hyvin vielä kulukee :D

Axi
-
Viestit: 1204
Liittynyt: 21.5.2006 10:51
Auto: Volkkareita ja muutama muu

ViestiKirjoittaja Axi » 25.6.2010 12:30

Mulla on 4 kpl noita nokivasaroita.

-96 Passatissa 530 tkm; koneen uusinnan jälkeen noin 48 tkm. Vanhakin kone olisi ollut ihan käyttöpeli, mutta nyt on hieman yli 66kW. Alunperin 1Z, nyt AFN ++

- 95 Toledossa on noin 480 tkm ajettu 1Y, elikä vapaasti läähättävä. Ei mene juurikaan öljyä, ja dieseliä alle 5 l/100km.

- 99 Passatissa mittarissa 426 tkm, koneella ajettu täyden remontin jälkeen nyt vajaa 3 tkm. AHU alunperin, nyt AFN +

- 90 Dynassa (Toyotan lava-auto) noin 380 tkm taulussa. Hyvin kulkee tämäkin, autoon kuulemma putkitettu uudenkarheana 1 sylinteri männäntapin lukon irrottua.

Eipä enää kilometrit säikyttele...
Suutinkärjet olen uusinut kaikkiin

passatpwd
-
Viestit: 110
Liittynyt: 25.10.2005 14:56
Auto: BMW F10 525da -10 MB R 320 cdi -07 -VW Caddy Maxi 2.0tdi -16

ViestiKirjoittaja passatpwd » 6.8.2010 9:58

T5:sen mittarissa 735tkm ei mitään vikaa =) BMW:ssä 270tkm! Vielä jarrutti rullilla yli 270hv

ajelija
-
Viestit: 19
Liittynyt: 6.8.2010 7:53
Auto: VW-vento 1.9 TDaaz,Audi 1.8TQ aeb

ViestiKirjoittaja ajelija » 6.8.2010 19:21

Vento 1.9 TD AAZ -97 vm. 415000 vaihelaatikko hajosi.Kone muuten timmissä kunnossa.

edisoni
-
Viestit: 274
Liittynyt: 30.11.2005 22:55
Auto: uaz 31512....

ViestiKirjoittaja edisoni » 6.8.2010 19:47

Kakkiksen korilla ajettu +700 tkm ja koneella 559 tkm. 1,6 td....

jarham
-
Viestit: 65
Liittynyt: 13.11.2005 1:57
Auto: vw golf mk 3 variant

ViestiKirjoittaja jarham » 7.8.2010 6:11

Oli kakkis jossa550tkm ja neljäs kone oli kun myin.. Koneet hajosi oman typeryyden takia kun hain maksimitehoja väärillä osilla. Myydessä kokoonpano oli kokolailla ok! Mutta virheistä oppii=)

missisx
-
Viestit: 48
Liittynyt: 12.3.2005 19:32
Auto: Passat TDI 96kw -01

ViestiKirjoittaja missisx » 9.8.2010 19:10

-01 AVF 406 tkm.

dosetti
-
Viestit: 287
Liittynyt: 11.8.2006 18:35
Auto: Jetta BKD -06

ViestiKirjoittaja dosetti » 9.8.2010 21:34

AHF 381tkm, josta n. reilu 200tkm piristettynä.

Tuna_
-
Viestit: 343
Liittynyt: 12.3.2008 19:18
Auto: passat -04 tdi 96kW (AVF) 4motion, EX passat -01 tdi 74kW (AVB)

ViestiKirjoittaja Tuna_ » 9.8.2010 21:39

AVB -01 296tkm. Omaan tietoon ei oo ainakaan tullut että olis tehty koneelle mitään koko aikana ja hyvin tuntuu toimivan edelleen.

Jak3
-
Viestit: 2757
Liittynyt: 16.8.2004 8:39
Auto: Golf V GTI

ViestiKirjoittaja Jak3 » 9.8.2010 21:57

Golf 1 -83, 523tkm meni 1,6 dieselinä ja kone nousi täydessä toimintakunnossa keulalta hieman muutellun 1V:n tieltä jolla oli takana siinävaiheessa 348tkm. Nyt 572tkm taulussa ja öljyä hieman menee mutta menköön, vetoja on senkin edestä vielä.

Clonk
-
Viestit: 34
Liittynyt: 12.5.2010 21:02
Auto: vw golf 1.6td ic 660 000km

ViestiKirjoittaja Clonk » 9.8.2010 23:48

1.6td 1v eko helvetti ajettu 629tkm kansiremonttia tehty. Ei tarvi öljyä lisäillä 10tkm aikana ainakaan moottorin puolelle mutta vaihdelaatikkoon saa lorautella öljyä sillon tällön :D

rovexA6
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.2.2008 20:35
Auto: VW T4 2,5 Tdi 1997 / VW Passat C3 2.0Fsi

Golf 4-99 ja T4 2,5Tdi-97

ViestiKirjoittaja rovexA6 » 1.9.2010 13:13

Golf 1,4 -99 mittarissa 340 tkm ja ainoastaan nyt suurempi remontti kun venttilin nostimet 16kpl vaihtoon eikä syö öljyä.
T4 mittarissa 470 tkm eikä mitään vikaa, eikä moottorille mitään tehty toimii todella loistavasti.

--Make--
-
Viestit: 45
Liittynyt: 29.5.2010 12:30
Auto: -00 Golf IV Variant 1.9tdi 66kW (alh)

ViestiKirjoittaja --Make-- » 1.9.2010 17:22

-00 Golf IV Variant 1.9tdi 66kW (alh), 285tkm eikä ihmeempiä vikoja paitsi pientä kuluvaa ja muutama pikku sähköosa.. Elokuussa leimattu 0.35 savutusarvolla ottaen huomioon, että on saksantuonti ja ohjelmallisesti jossain jotenkin viritetty..

ajelija
-
Viestit: 19
Liittynyt: 6.8.2010 7:53
Auto: VW-vento 1.9 TDaaz,Audi 1.8TQ aeb

Audi A4 tq 1.8T karala

ViestiKirjoittaja ajelija » 7.9.2010 17:16

Audi 1.8TQ karala -96 ajokilometrit 205000,toimiii hyvin.

WEE-6
-
Viestit: 46
Liittynyt: 6.11.2008 14:37
Auto: mk1 mondeo TD++ paku, mondeo 2.5v6 pitkäkatto

ViestiKirjoittaja WEE-6 » 7.9.2010 17:57

^^ Mistäs lähtien 1.8T:tä on saanut diiselinä?

1.8td mondeo tällä hetkellä 513tkm, avaamaton kone, syöttöä riittävästi ja paineita +1.5 ilmakehän verran. Tuntuu kestävän, kattoo nyt miten pitkälle :p

ajelija
-
Viestit: 19
Liittynyt: 6.8.2010 7:53
Auto: VW-vento 1.9 TDaaz,Audi 1.8TQ aeb

ViestiKirjoittaja ajelija » 7.9.2010 21:58

Pistin vaan ton bensa-auton ihan vertailun vuoksi.

sitkuura
-
Viestit: 13
Liittynyt: 1.9.2010 17:53
Auto: TD Vento

ViestiKirjoittaja sitkuura » 7.9.2010 22:06

aaz vento ja tänään käänty 470tkm en tiiä onko mones moottori mut turbo olis jo huollon tai vaihdon tarpeessa... mut muuten vetää ihan jees...

jusu_pe
-
Viestit: 9
Liittynyt: 26.8.2009 19:45
Auto: Seat Cordoba 1.9 TDi

ViestiKirjoittaja jusu_pe » 11.9.2010 18:20

Seat Cordooba 1.9 TDi ahu. 315tkm rullattu eikä mitään heikkoa tähän mennessä. egr poistettu ja evryä kokeiltu.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47
Auto: B4

ViestiKirjoittaja jeQQ » 12.9.2010 9:33

Eilen tuli ostettua käkkylän tilalle vajaa 400tkm rullattu kolmoskopan passatti(eli siis se muumista seuraava). On muuten helvetin mukava peli! Mottikin iskussa ja rempat tehtynä.. :)

samivi
-
Viestit: 139
Liittynyt: 2.8.2003 10:47
Auto: Audi A4 & Seat Toledo TDi ex:Golf II

ViestiKirjoittaja samivi » 17.9.2010 16:04

Tollasen vm.96 1.9 TDi toledon mittarissa nyt reilu 501000tkm, hyvin liikkuu ja vetää EGR on ainakin tulpattu taitaa muuten olla ihan vakiossa kaikki.

ilkkahe
-
Viestit: 48
Liittynyt: 23.3.2010 18:57
Auto: Vento TD

ViestiKirjoittaja ilkkahe » 19.9.2010 1:36

AAZ vento 380tkm ajettuna ja tietääkseni apulaitteet laturia luukuunottamatta kaikki orggista. nyt on menty 20tkm hiotun karan, ruuvattujen perussyöttöjen ja 0,8 ahtopaineitten kans ongelmitta. turbossa kyllä tuntu välyksiä jo vähän liian kanssa joka suuntaan, mutta kun nyt kerta vielä ahtaa niin seku ahtakoot, kyllä se joskus sekin loppuu...

Kyrsii vaan kurkkia auton pohjan alle kun sieltä nuo 90luvun volokkarit olekkaan niitä lujimpia prkl...

Sami-
-
Viestit: 2022
Liittynyt: 8.7.2004 15:12
Auto: T4 TDi, T3 syncro, Golf 3 VR6 CC syncro, 3B5 TDi 4motion & 2x Typ1

ViestiKirjoittaja Sami- » 19.9.2010 2:00

Riippuu ihan ylläpidosta mitenkä lujia ovat. Hälläväliä meiningillä lahoavat käsiin. ;)

Nimim. reilu puoli miljoonaa ja vasta vesireikien kasvuyritykset paikattu.

Spemelitykki
-
Viestit: 51
Liittynyt: 5.7.2010 0:30
Auto: Caddy 1.6 tärpätti, G3 TDI

ViestiKirjoittaja Spemelitykki » 19.9.2010 4:03

Felicialla tuli täyteen 398tkm Hyvin toimii. Syö naftaa sen 5-6l/100km ja öljyä ei yhtään.
Viimeksi muokannut Spemelitykki 2.10.2010 17:15, yhteensä muokattu 1 kertaa.

^WatcheR^
-
Viestit: 176
Liittynyt: 20.9.2004 15:16
Auto: 3bg tdi 4motion, LT35 ANJ, LT35 AHD

ViestiKirjoittaja ^WatcheR^ » 2.10.2010 15:23

-98 AFN farkkupassat 378tkm ajettu.

vähän ongelmiakin mutta ei kovin suuria..
kansiremonttia pitäs varmaan suunnitella, pienenä ennaltaehkäsynä.

JUUeikunn
-
Viestit: 81
Liittynyt: 17.9.2007 9:42
Auto: Ei-se-ole-paskainen-se-on-valkoinen-Passatti TDI 3B

ViestiKirjoittaja JUUeikunn » 2.10.2010 19:28

81kW passatti täytti eilen 548kkm, kovasti mennään vielä etiäppäi, palikkaa ku vaihtaa ni matka jatkuu.

A

Aje
-
Viestit: 240
Liittynyt: 27.5.2006 13:45
Auto: Yeti 2.0CR 4x4,R1100GS, G650X Challenge , R80G/S
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aje » 3.10.2010 8:49

Scodillacin keulalla BKD:ssä nyt 131tkm, lisää tulee 700km viikossa.
Vakio vireessä ja hyvältä tuntuu.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Auto: Yeti -11, 2.0TDI DSG 4x4, Golf 1 Cabriolet -92, Polo Classic -84, Jetta CL 1.5 AT -83, Polo Coupe
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 3.10.2010 11:13

BKD:ssä nyt 131tkm

Omassa 134... o'ou pian se pärähtää

henkkasavosta
-
Viestit: 299
Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Auto: v-wehkeitä

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 3.10.2010 13:54

BKD 145tkm, ja jo kaksi kertaa hinausauton lavalla. Ensin meni siirtopumppu helmikuussa, ja perjantaina kakkossuutin antautui.

tos, sellainen kymppitonni vielä...

AGU
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.9.2003 20:28
Auto: VW Passat 1.6TDI farmari 2011 Passat 2.0 TDi DSG Toyota Hiace 2012

ViestiKirjoittaja AGU » 3.10.2010 16:39

2004 PASSAT 74 kw tdi 358000km

Tuna_
-
Viestit: 343
Liittynyt: 12.3.2008 19:18
Auto: passat -04 tdi 96kW (AVF) 4motion, EX passat -01 tdi 74kW (AVB)

ViestiKirjoittaja Tuna_ » 3.10.2010 19:12

2001 Passat 74kw AVB 301000km

Ei suurempia ongelmia 70tkm aikana mitä ite ajellut.

Vilkkurele hajos viikko sitten, muuten mennyt vain peruskuluvaa osaa autoon...


Josko tämän liikkujan laittais nyt myyntiin ja alkais ettiä seuraavaa maisemanvaihtajaa...

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Auto: Yeti -11, 2.0TDI DSG 4x4, Golf 1 Cabriolet -92, Polo Classic -84, Jetta CL 1.5 AT -83, Polo Coupe
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 3.10.2010 21:08

tos, sellainen kymppitonni vielä...

Pitäis äkkiä vaihtoon... prkl, ei vaan oo varaa toiseenkaan...
Mistä näitä paskoja oikeen tulee...

Pumppu kyl jurnutti poikkeuksellisen oudolla äänellä puol vuotta sitte tms... mutta ei juuri nyt

damet
-
Viestit: 12
Liittynyt: 31.8.2010 0:08
Auto: Passat TDI

ViestiKirjoittaja damet » 4.10.2010 16:31

Passat TDI (AFN) 512tkm
Kansi uusittu juuri ja alakerta 50tkm sitten, matka jatkuu

Timbou
-
Viestit: 3
Liittynyt: 10.3.2008 19:37
Auto: golf V TDI

ViestiKirjoittaja Timbou » 4.10.2010 20:00

BKD 158 tkm , josta viimeiset 10 tkm 200hp/420Nm ja kone pelaa kuin unelma.
yks takapyörän laakeri vaihdettu.

Aje
-
Viestit: 240
Liittynyt: 27.5.2006 13:45
Auto: Yeti 2.0CR 4x4,R1100GS, G650X Challenge , R80G/S
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aje » 5.10.2010 11:39

Omassa 134... o'ou pian se pärähtää


Hys hys..

Tässä on jo suunnitelma alkanut muhimaan ja siihen ei liity VAG millään lailla :)

Jazzuh
-
Viestit: 111
Liittynyt: 16.1.2005 0:21
Auto: Golf G60, 16v,Country, Jetta TD, T5

ViestiKirjoittaja Jazzuh » 5.10.2010 15:48

Jetta 1.6 td -91 ja 540 000 km mittarissa.

bikermouse
-
Viestit: 25
Liittynyt: 18.10.2006 10:26

ViestiKirjoittaja bikermouse » 5.10.2010 19:42

300 t km tulee täyteen AGR Boraei tarvi lisätä öljyy 12 t vaihtovälillä kaikki alustan puslat y.m.s kuluvaa vaihdettu,jos sitä vielä ens talven pudottelis ,ollu itellä 155 t km.

Miksutii
-
Viestit: 47
Liittynyt: 6.9.2010 23:01

ViestiKirjoittaja Miksutii » 5.10.2010 21:40

Omassa entisessä volvossa (v70 TDI ) joka siis oli vw:n koneella oli mittarissa myyntihetkellä 581000 km .. omana aikanani ( 81tkm) ei koneen puolella ollut mitään vikaa, automaattilaatikko antautui 560tkm. Turbo ei syönyt öljyä eikä sekottanut nesteitä, aijemmin huollettu ilmeisesti erittäin hyvin ja vanha ruotsin lapin taksi( 340 tkm asti) ..

sik
-
Viestit: 610
Liittynyt: 22.4.2004 0:57
Auto: Golf Variant Trendline 74kW TDI -05, BMW R1200GS -15, Honda NX650 kuramopo

ViestiKirjoittaja sik » 6.10.2010 3:41

-07 BMN 162tkm. Jotkut pelottelee hajonneilla pumppusuuttimilla ja partikkelisuotimilla, ei oo vielä porsinu.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 99 vierailijaa

© since 2000 - ffp