Paljonko ajettuja dieseleitä teillä on?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 57
- Liittynyt: 30.7.2009 12:07
Golf 1.9TDI 4Motion -99 AGR koneella ja mittarissa 177tkm. Kilometrien "pitäisi" olla oikeat. Ollut Saksassa yhdellä omistajalla ja minä olen toinen omistaja Suomessa. Edellinen omistaja oli hakenut itse saksasta kyseisen auton ja toi sen suomeen -06, jolloin mittarissa oli 120tkm. Mutta mistä näistä tietää... Kunhan toimii luotettavasti.
-
- -
- Viestit: 3
- Liittynyt: 16.2.2010 17:05
W124 200d
Ikiliikkujalla oli ajettu n.1300000 kun sen möin. Silti käynnistyi -28pakkasesta ilman lämmittelyjä
Omalla vm.99 Superdiisselillä menty 391tkm. Ilman koneen avaamista ja ronklaamista pari vuotta menny ilman mitää vikoja jos ei akkua lasketa joka oli ilmeisesti alkuperäinen ja antautui -30c pakkasessa viikon ajamattomuuden jälkeen.:D uudella akulla lähtee kuin kuuluisan palmun alta. Vanhemmilla on vm. 02 Skoda Octavia 1.9 TDI tomaattilootalla ja siinä ei ole edes lohkolämppäriä ja hyvin toimii sekin. Koneelle ei siinäkään tehty vieä mitää. kilometrejä takana 450tkm. Edellinen auto oli VW Polo 1.4 44kw kone ja silläki oli menty 250tkm ilman vikoja. Että kyllä on jonkun verran luottoa syntyny näihin kulkineisiin.
Eilen tuli tauluun 250 tkm. 01 sdi pykälää isommilla suuttimilla. Toiminut aivan loistavasti lukuunottamatta viimeaikojen polttoainelinjan ilmaongelmia. Meidän ajossa tullut 100 tkm. Erikoista että jotkut ajaa noilla sdi moottoreilla sen 400 tkm ja joillain kone "valmis" 200 tkm. Nähtäväksi jää mitä tuo perusvapari tykkää noista isommista suuttimista. Tällä kokoonpanolla menty nyt noin 35 tkm.
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
Vaikka nyt ei ole diesel niin kiinnostais kuitenkin,,,
Itsellä on 270.000 ajettu vr5 koneella oleva iv golffi ja kiinnostaisi tietää mitä noi apulaiteet "paljon ajetuilla dieseleillä " on kestänyt? Tässä listaa mitä en ole vielä joutunut aihtamaan..Vesipumppu,laturi,vetarit,mitään alustan niveliä ei vaihdettu, eikä myöskään puslia tms..Etuvakaajan kumit täytynee vaihtaaa pitää pientä kolinaa silloin kun ajaa siten että toinen pyörä menee esim rotvallinreunasta ylitse eri aikaan vai onko jokin muu mahdollisesti kysessä? Joka kulmassa alkuperäiset pyörän laakerit ja edessä alkuperäiset jarrulevyt myös. (taakse jarrulevyt vaihdettu kerran) ai niin autolla olen itse ajellut jo reilun 100.000 kilometriä
-samii- kirjoitti:... Edellinen auto oli VW Polo 1.4 44kw kone ja silläki oli menty 250tkm ilman vikoja. Että kyllä on jonkun verran luottoa syntyny näihin kulkineisiin.
Tuohon on pakko mainita tuo äiteen polosen kohtalo, juurikin tuo 1,4, uutena ostettiin -02. -04 pari kk takuun loppumisen jälkeen isä kuunteli että käy kolmella, kävi sitten useamman kerran tutkittavana merkkiliikkeessä. Tuomioksi tuli vaihtomoottori.
Ensin mittasivat puristukset ja totesivat että venttiilit palaneet, sitten ottivat kannen pois ja rupesivat miettimään että olikohan siellä Öp:t kunnossa... Vaihtokone meni sitten takuuseen, hihnat ja työt piti maksaa mutta itse koneesta ei tullut laskua, näin ainakin muistelen.
Kilometrejä oli vaihtohetkellä n 50tkm. :D
Huvittavinta on lukea äidin "tankkausvihkoa" siellä lukee tuossa 50k kohdalla "uusi moottori" ilman lisäselitystä :D
Nyt tuossa -06 1,6FSI kolossa meni vaihtoon kaikki vaihdelaatikon laakerit ;)
Joko äidillä erittäin huonoa tuuria, tai vokkelot on menossa huonoon suuntaan...
Polosta ennen oli kuljettimena -89 golf jossa ei mittään vikaa, uuten osti ja ajoi tuohon poloon saakka :D
Isällä 350tkm ajettu automaatti AFN passat, ei ole pahemmin ollut vikoja kuuden vuoden ja muutaman sadantuhannen kilometrin aikana, itsellä tuo golo 320tkm ja 10tkm aikana, jonka meillä ollut ei vikoja ole ilmennyt :D
Sittenhän on tuo profiilin toinen jolla ajettu 635 konetta avaamatta, sitten kansi antautui kun tuttu ajoi 40tkm 1,5 barin ahdoilla...
Nimim: Alkaa luotto mennä näihin uudempiin volkkareihin...
-
- -
- Viestit: 76
- Liittynyt: 10.9.2007 8:57
268 tkm, -98 passatti. Itsellä ollut viimeiset n. 25tkm ja suht huolettomia kilometrejä. Keskuslukkovikoja yms. sähköjuttuja, mutta kone pelaa kuin kello.. kop kop.
Näkeekös noista muuten todelliset kilometrit Vag-comilla? Saksantuonti on, en kuitenkaan epäile mittarilukemaa. Voisi vaan vilkaista mitä siellä näkyy, kun tuo piuhakin tuli hankittua...
Näkeekös noista muuten todelliset kilometrit Vag-comilla? Saksantuonti on, en kuitenkaan epäile mittarilukemaa. Voisi vaan vilkaista mitä siellä näkyy, kun tuo piuhakin tuli hankittua...
Edellinen rakkine oli coroba AHU ja kilsoja oli 390tkm sen kohdatessa voittajansa (lehmus).
Kone oli täydessä iskussa ei kuluttanut öljyä vaihtovälillä(10tkm) litraakaan ja kulutus lastutettuna 4L kaup. 4.5L->matka, jalan painosta riippuen. Vaihteiston stefat syytä pitää kunnossa, mulla ei kerran ollut laatikossa liemistä kuin desi tähteenä kun niitä vaihdeltiin. Syypää pääakselin stefa.
Nykyinen traktori A4 ATJ quattro farmari 290tkm ja kansipaperi vaihdettu 260tkm kohdalla ja polttoainemittari ei toimi. Ei muita suurempia vikoja.
Kone oli täydessä iskussa ei kuluttanut öljyä vaihtovälillä(10tkm) litraakaan ja kulutus lastutettuna 4L kaup. 4.5L->matka, jalan painosta riippuen. Vaihteiston stefat syytä pitää kunnossa, mulla ei kerran ollut laatikossa liemistä kuin desi tähteenä kun niitä vaihdeltiin. Syypää pääakselin stefa.
Nykyinen traktori A4 ATJ quattro farmari 290tkm ja kansipaperi vaihdettu 260tkm kohdalla ja polttoainemittari ei toimi. Ei muita suurempia vikoja.
Just kaverin kanssa puhuin puhelimessa ja kertoili, että nyt ois Hiacessa miljoona täynnä. Ja muutama tonni päälle.
Vuosimalli tais olla -99. Konetta ei ole aukaistu kertaakaan. Kolme laturia on vaihdettu ja yksi etupyörän laakeri.
Kuskin penkki aika karseessa kunnossa, luonnollisesti. Pyyhkijänvivustoissa melekosesti jo väljyyttä...Pieniä murheita noilla kilometreillä.
Samalla firmalla taitaa vieläkin löytyä jostain vanhat ford transitit, joilla kummallakin ajettu yli 2miljoonaa. Tarkkoja metrejä en muista ja sitä mitä niille on tehty.
Hiacen edeltäjän, Transitin kiihtyvyys mitattiin kilometreissä...
0-100km/h....ei tainnu päästä, mutta 0-80km/h 25km! =)
Vuosimalli tais olla -99. Konetta ei ole aukaistu kertaakaan. Kolme laturia on vaihdettu ja yksi etupyörän laakeri.
Kuskin penkki aika karseessa kunnossa, luonnollisesti. Pyyhkijänvivustoissa melekosesti jo väljyyttä...Pieniä murheita noilla kilometreillä.
Samalla firmalla taitaa vieläkin löytyä jostain vanhat ford transitit, joilla kummallakin ajettu yli 2miljoonaa. Tarkkoja metrejä en muista ja sitä mitä niille on tehty.
Hiacen edeltäjän, Transitin kiihtyvyys mitattiin kilometreissä...
0-100km/h....ei tainnu päästä, mutta 0-80km/h 25km! =)
totta tolla aaz ventolla on vasta 367tkm taulussa. Hienosti pellaa, ite ajanu nyt reilu kuukaudessa tullu mulla lähemmäs viistuhatta, työ paikalle matkaa kotoa 360km... Tosin ei sinne sentään päivittäin kuleta :D
pakko vähän kehahsta myös homojen autoa:
samassa talossa on myös 2002 vuojen honda stream (tila-auto) 1.8vtecillä, mittariin paukahtaa kuukauden sisään 400tkm rikki. Auto ollut ihan uudesta asti meillä. Ainakin pohjoismaitten eniten ajettu stream.
Iskarit vaihettu joka nurkkaan, jarrupaloja myöskin. Muuten kaikki alkuperäistä ( toki ö ja bensa suodattimet yms.) pelaa hienosti, lukuun ottamatta pikkuhiljaa tasasesti lisääntynyttä öljyn kulutusta, nyt alkaa mennä jo häirittevän paljon ( saa lisäillä usiamman kerran vaihtovälillä...) kunhan saadaan ton tilalle uud
empi diesel käyttis (siis venton lisäksi) niin täytynee leväyttää kone, liekkö männän renkaat ja kaikki mahollinen tiivistys huollon tarpeessa...
Auto kuiten pysyy talossa, ei kannata myydä, arvo niin pieni, mutta nuin hienossa kunnossa niin käyttö arvo säilyy pitkälle. Tavotteena ajaa miljoona rikki aikanaan. Samalla tyylillä jos ton kanssa jatkaa, niin alkuperåinen kytkin antautuu vasta 600-700tkm jälkeen? Enkä epäile yhtään. Autolla ajetaan 98% maantiellä.
Et lujaa osaa japski poikakin tehä, kunhan vaan ei ruostus... Tosin sekin vasta 10vuojen päästä ehkä riskinä, auto kun on käsitelty dinitronilla joka toinen vuosi.
pakko vähän kehahsta myös homojen autoa:
samassa talossa on myös 2002 vuojen honda stream (tila-auto) 1.8vtecillä, mittariin paukahtaa kuukauden sisään 400tkm rikki. Auto ollut ihan uudesta asti meillä. Ainakin pohjoismaitten eniten ajettu stream.
Iskarit vaihettu joka nurkkaan, jarrupaloja myöskin. Muuten kaikki alkuperäistä ( toki ö ja bensa suodattimet yms.) pelaa hienosti, lukuun ottamatta pikkuhiljaa tasasesti lisääntynyttä öljyn kulutusta, nyt alkaa mennä jo häirittevän paljon ( saa lisäillä usiamman kerran vaihtovälillä...) kunhan saadaan ton tilalle uud
empi diesel käyttis (siis venton lisäksi) niin täytynee leväyttää kone, liekkö männän renkaat ja kaikki mahollinen tiivistys huollon tarpeessa...
Auto kuiten pysyy talossa, ei kannata myydä, arvo niin pieni, mutta nuin hienossa kunnossa niin käyttö arvo säilyy pitkälle. Tavotteena ajaa miljoona rikki aikanaan. Samalla tyylillä jos ton kanssa jatkaa, niin alkuperåinen kytkin antautuu vasta 600-700tkm jälkeen? Enkä epäile yhtään. Autolla ajetaan 98% maantiellä.
Et lujaa osaa japski poikakin tehä, kunhan vaan ei ruostus... Tosin sekin vasta 10vuojen päästä ehkä riskinä, auto kun on käsitelty dinitronilla joka toinen vuosi.
audi
Oma audi tällähetkellä 242tkm. Audi A4 AFN 1997 1,9TDI.Turbon alipainekello pitäisi vaihtaa.Vaihdan sitten koko turbon.Muuten aika varma peli ollut.
Appiukolla Audi 100 2,5TDI 650tkm 1991. Erittäin vähän vikoja ollut. Alkuperäiset vetonivelet, turbo ja koneelle ei tehty mitään..lujaa tekoa on ollut.Yhden kerran kytkin vaihdettu.
Appiukolla Audi 100 2,5TDI 650tkm 1991. Erittäin vähän vikoja ollut. Alkuperäiset vetonivelet, turbo ja koneelle ei tehty mitään..lujaa tekoa on ollut.Yhden kerran kytkin vaihdettu.
96 A4 AFN koneella oleva avantti kulkenut koriltaan 350 tkm, koneeltaan satkun vähemmän. Suurin ongelma takajarrujen kanssa, kone pelaa kuin ajatus. Täysin tehtaan säädöissä, mutta evryä ehkä kokeillaan tässä kesän kuluessa. Linnunluita etuakselistoon on varastossa yksi sarja ja siitä vaihdellaan uutta tilalle aina tarvittaessa.
Saman vuosimallin 6N-polonen kulkenut 345 tkm, kone on tosi hyvässä tikissä, laatikossa ongelmia vitosen pysymisen kanssa. Muuten ihan ok kun vain jaksaa paikkailla noita pieniä ruostepaikkoja. Poloseen haetaan noita tuninkikamoja, jotta saadaan se erottumaan/hukkumaan massasta/massaan.
T4 vuodelta 93 on kulkenut 284 tkm. Syylärin päätymuovi paikattu kerran, syöttöjä ruuvattu ylöspäin maltillisesti. Tekniikka ihan ok, mutta koriruosteet vaativat jossain vaiheessa radikaaleja ratkaisuja. Onneksi pihassa on yksi kakkoskoppaisen raato, josta saa leikellä paikkapeltejä. Sen verran vielä, että yläpallojen vaihto oli mieleenpainuva urakka. Seuraavalla kerralla se on paljon helpompaa.
Oli lähellä, että pihaan olisi tullut 780 tkm ajettu 200 D tähtikeula, mutta onneksi pohjan tutkiminen pisti jäitä hattuun. Olisi ollut ajoltaan hyvä peli, mutta runkokoteloissa sen verran kukkia sisäpuolella, että piti ottaa järki käteen.
Ja sitten kaikista tärkein, DB990, suohaudasta pelastettu, on kulkenut 7800 tuntia ja toimii kuten englantilainen traktori toimii. Suurinpiirtein sinne päin. Jos CAV:n polttoainelaitteisto opettaa jotain, niin ainakin ilmaamisen jalon taidon.
Saman vuosimallin 6N-polonen kulkenut 345 tkm, kone on tosi hyvässä tikissä, laatikossa ongelmia vitosen pysymisen kanssa. Muuten ihan ok kun vain jaksaa paikkailla noita pieniä ruostepaikkoja. Poloseen haetaan noita tuninkikamoja, jotta saadaan se erottumaan/hukkumaan massasta/massaan.
T4 vuodelta 93 on kulkenut 284 tkm. Syylärin päätymuovi paikattu kerran, syöttöjä ruuvattu ylöspäin maltillisesti. Tekniikka ihan ok, mutta koriruosteet vaativat jossain vaiheessa radikaaleja ratkaisuja. Onneksi pihassa on yksi kakkoskoppaisen raato, josta saa leikellä paikkapeltejä. Sen verran vielä, että yläpallojen vaihto oli mieleenpainuva urakka. Seuraavalla kerralla se on paljon helpompaa.
Oli lähellä, että pihaan olisi tullut 780 tkm ajettu 200 D tähtikeula, mutta onneksi pohjan tutkiminen pisti jäitä hattuun. Olisi ollut ajoltaan hyvä peli, mutta runkokoteloissa sen verran kukkia sisäpuolella, että piti ottaa järki käteen.
Ja sitten kaikista tärkein, DB990, suohaudasta pelastettu, on kulkenut 7800 tuntia ja toimii kuten englantilainen traktori toimii. Suurinpiirtein sinne päin. Jos CAV:n polttoainelaitteisto opettaa jotain, niin ainakin ilmaamisen jalon taidon.
A4 -99 AHU ja 404tkm. Koriin mennyt kaikenlaisia kulutusosia.Kaikki pyörän laakerit, iskarit jne.Tukivarsia melko paljon ja oven sarana! Moottoriremppaa tuli just tehtyä vuotojen takia; syöttöpumppu (ja seurauksena vesiletku) ja öljypohjan tiiviste vuoti. Nostin moottorin pois nokalta, niin oli helpompi vaihtaa ööpohjaan tiiviste, samalla meni kytkinpaketti uusiksi. Eipä kytkin toki mitenkään oireillut.
Kytkinlevy oli kulunut 0.9 mm uudesta 400tkm:n aikana !
Öljyä meni reippaanlaisesti tuon öljypohjan tiivisteen takia, katotaan nyt mitä se oikeasti noilla kilometreillä kuluttaa..
Turbo tuntui vielä melko hyvältä, ihan pientä aksiaalivälystä oli havaittavissa.
Ihan vinkkinä muille joilla syöttöpumppu vuotaa nestepäästä: pumpun alapuolella olevat vesiletkut eivät kestä löpöa, halkeavat jossain vaiheessa kuten minulle kävi.
Saas nähdä miten o-rengas mallia "etola" kestää dieseliä, semmoinen tuli siihen pumpun kolmiotulpan alle laitettua, kun ei orkkistakaan mistään nyt tähän hätään saanut...
AHU moottorityyppinä tuntuu edelleen oikein hyvin onnistuneelta VAG-tuotteelta. Kuin myös tämä B5 A4 kaikenkaikkiaan.
Tuo toinen kulkine tuossa pihalla on rullannut vasta 170tkm, mutta saapa nähdä näkeekö se koskaan näitä samoja kilometrejä kuin Audi. Seat Altea 1.9 TDI 77kw -05. Kaksoismassa ravistaa.Sisäpuhallin vinkuu.Löpöä vie aivan liikaa. Puhdittomampi kuin Audi, vaikka 11kw enemmän pitäisi olla tehoa. Pumppusuutinmoottorin luonne lienee erilainen...?
Nyt kun olen tässä päässyt vertailemaan Audin ja Seatin teknisiä eroavaisuuksia, niin ymmärrän kyllä miksi Audi kestää. Laatu ja pienet yksityiskohdat ratkaisee.
Muuten tykkään kyllä Alteasta, mahtava ajaa ja tilava, mutta nuo tekniset toteutukset mietityttää.
Ei volkkari ihan ole onnistunut tuossa kaksoismassavauhtipyörässä, jonka tarkoituksena oli vähentää värinöitä, eikä aiheuttaa niitä....... :)
Kytkinlevy oli kulunut 0.9 mm uudesta 400tkm:n aikana !
Öljyä meni reippaanlaisesti tuon öljypohjan tiivisteen takia, katotaan nyt mitä se oikeasti noilla kilometreillä kuluttaa..
Turbo tuntui vielä melko hyvältä, ihan pientä aksiaalivälystä oli havaittavissa.
Ihan vinkkinä muille joilla syöttöpumppu vuotaa nestepäästä: pumpun alapuolella olevat vesiletkut eivät kestä löpöa, halkeavat jossain vaiheessa kuten minulle kävi.
Saas nähdä miten o-rengas mallia "etola" kestää dieseliä, semmoinen tuli siihen pumpun kolmiotulpan alle laitettua, kun ei orkkistakaan mistään nyt tähän hätään saanut...
AHU moottorityyppinä tuntuu edelleen oikein hyvin onnistuneelta VAG-tuotteelta. Kuin myös tämä B5 A4 kaikenkaikkiaan.
Tuo toinen kulkine tuossa pihalla on rullannut vasta 170tkm, mutta saapa nähdä näkeekö se koskaan näitä samoja kilometrejä kuin Audi. Seat Altea 1.9 TDI 77kw -05. Kaksoismassa ravistaa.Sisäpuhallin vinkuu.Löpöä vie aivan liikaa. Puhdittomampi kuin Audi, vaikka 11kw enemmän pitäisi olla tehoa. Pumppusuutinmoottorin luonne lienee erilainen...?
Nyt kun olen tässä päässyt vertailemaan Audin ja Seatin teknisiä eroavaisuuksia, niin ymmärrän kyllä miksi Audi kestää. Laatu ja pienet yksityiskohdat ratkaisee.
Muuten tykkään kyllä Alteasta, mahtava ajaa ja tilava, mutta nuo tekniset toteutukset mietityttää.
Ei volkkari ihan ole onnistunut tuossa kaksoismassavauhtipyörässä, jonka tarkoituksena oli vähentää värinöitä, eikä aiheuttaa niitä....... :)
Verrata nyt -99 AHU Audia ja -05 pumppariseattia keskenään, eii toki kerro merkkien välisestä eroista mitään kun autotkin ovat niin erilaisia. Tottahan AHU/AFN on luotettavuudeltaan/toiminnaltaan aivan toista maata kuin uudemmat pumpparit kaksoismassoineen kun vaan muistaa vaihtaa uudet ohjurit ja venttiilit 400-500tkm kohdilla ja huolehtia apuakselin hyvinvoinnista.
Mulla on 4 kpl noita nokivasaroita.
-96 Passatissa 530 tkm; koneen uusinnan jälkeen noin 48 tkm. Vanhakin kone olisi ollut ihan käyttöpeli, mutta nyt on hieman yli 66kW. Alunperin 1Z, nyt AFN ++
- 95 Toledossa on noin 480 tkm ajettu 1Y, elikä vapaasti läähättävä. Ei mene juurikaan öljyä, ja dieseliä alle 5 l/100km.
- 99 Passatissa mittarissa 426 tkm, koneella ajettu täyden remontin jälkeen nyt vajaa 3 tkm. AHU alunperin, nyt AFN +
- 90 Dynassa (Toyotan lava-auto) noin 380 tkm taulussa. Hyvin kulkee tämäkin, autoon kuulemma putkitettu uudenkarheana 1 sylinteri männäntapin lukon irrottua.
Eipä enää kilometrit säikyttele...
Suutinkärjet olen uusinut kaikkiin
-96 Passatissa 530 tkm; koneen uusinnan jälkeen noin 48 tkm. Vanhakin kone olisi ollut ihan käyttöpeli, mutta nyt on hieman yli 66kW. Alunperin 1Z, nyt AFN ++
- 95 Toledossa on noin 480 tkm ajettu 1Y, elikä vapaasti läähättävä. Ei mene juurikaan öljyä, ja dieseliä alle 5 l/100km.
- 99 Passatissa mittarissa 426 tkm, koneella ajettu täyden remontin jälkeen nyt vajaa 3 tkm. AHU alunperin, nyt AFN +
- 90 Dynassa (Toyotan lava-auto) noin 380 tkm taulussa. Hyvin kulkee tämäkin, autoon kuulemma putkitettu uudenkarheana 1 sylinteri männäntapin lukon irrottua.
Eipä enää kilometrit säikyttele...
Suutinkärjet olen uusinut kaikkiin
Golf 4-99 ja T4 2,5Tdi-97
Golf 1,4 -99 mittarissa 340 tkm ja ainoastaan nyt suurempi remontti kun venttilin nostimet 16kpl vaihtoon eikä syö öljyä.
T4 mittarissa 470 tkm eikä mitään vikaa, eikä moottorille mitään tehty toimii todella loistavasti.
T4 mittarissa 470 tkm eikä mitään vikaa, eikä moottorille mitään tehty toimii todella loistavasti.
Audi A4 tq 1.8T karala
Audi 1.8TQ karala -96 ajokilometrit 205000,toimiii hyvin.
AAZ vento 380tkm ajettuna ja tietääkseni apulaitteet laturia luukuunottamatta kaikki orggista. nyt on menty 20tkm hiotun karan, ruuvattujen perussyöttöjen ja 0,8 ahtopaineitten kans ongelmitta. turbossa kyllä tuntu välyksiä jo vähän liian kanssa joka suuntaan, mutta kun nyt kerta vielä ahtaa niin seku ahtakoot, kyllä se joskus sekin loppuu...
Kyrsii vaan kurkkia auton pohjan alle kun sieltä nuo 90luvun volokkarit olekkaan niitä lujimpia prkl...
Kyrsii vaan kurkkia auton pohjan alle kun sieltä nuo 90luvun volokkarit olekkaan niitä lujimpia prkl...
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 5.7.2010 0:30
Felicialla tuli täyteen 398tkm Hyvin toimii. Syö naftaa sen 5-6l/100km ja öljyä ei yhtään.
Viimeksi muokannut Spemelitykki, 2.10.2010 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
-
- -
- Viestit: 25
- Liittynyt: 18.10.2006 10:26
Omassa entisessä volvossa (v70 TDI ) joka siis oli vw:n koneella oli mittarissa myyntihetkellä 581000 km .. omana aikanani ( 81tkm) ei koneen puolella ollut mitään vikaa, automaattilaatikko antautui 560tkm. Turbo ei syönyt öljyä eikä sekottanut nesteitä, aijemmin huollettu ilmeisesti erittäin hyvin ja vanha ruotsin lapin taksi( 340 tkm asti) ..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa