1,4i muutos 1,8i Golf mk3
Valvoja: ffp jäsenet
1,4i muutos 1,8i Golf mk3
Auto Golf mk3 vm 1995 jossa 1,4i kone. Kori on suht hyvä Golffiksi mutta moottori naputtaa kylmänä ja sammuu edellisen omistajan mukaan noin 20 min ajon jälkee joten ajattelin vaihtaa tuohon 1,8i ihan perus moottoori esim ABS joka oman kokemuksen mukaan on luotettava moottori.
Muutos listalle tulee:
-moottori ja moottorin sähköt
-laatikko?
-pakoputkisto, ainakin alkupää
-ecu
-jarrut eteen? onko erilaiset 1,4 vs 1,8?
Mitens muutoskatsastus?
Muutos listalle tulee:
-moottori ja moottorin sähköt
-laatikko?
-pakoputkisto, ainakin alkupää
-ecu
-jarrut eteen? onko erilaiset 1,4 vs 1,8?
Mitens muutoskatsastus?
Nuo isommat 1.8 jarrut siis '95 90hp ADZ -koneisessa Gran Luxe -varustetason mallissa, joka ei ole variant. Ulkoisestihan se on sama pata kuin ABS. Variantissa taisi olla jo erilainen taka-akselikin jos oikein muistan.
Eli ilmeisesti voit laittaa jommat kummat jarrut ellei jo ole ne sopivan kokoiset pienemmät. Jos uusimaan alat ja asiaksesi hommaat, tulisi mieleen asentaa isoimmat mitä järkibudjetilla löytyy. Hyvät jarrut ovat hyvät.
Eli ilmeisesti voit laittaa jommat kummat jarrut ellei jo ole ne sopivan kokoiset pienemmät. Jos uusimaan alat ja asiaksesi hommaat, tulisi mieleen asentaa isoimmat mitä järkibudjetilla löytyy. Hyvät jarrut ovat hyvät.
Mitens laatikko? 1,4i laatikossa on startti etupuolella joten eikös tämä käy suoraan 1,8 perään??
Miten pakoputkisto, ainakin alkupää vaihtuu.??
Mitens muutoskatsastus?
Pihassa on jo 1,8 1994 mk3 josta vaihtuu etujarrut (on 13 tuuman tavirenkailla) Konetta ei voi siitä ottaa kun käy kolmella ja on yli 400tkm ajettu
Miten pakoputkisto, ainakin alkupää vaihtuu.??
Mitens muutoskatsastus?
Pihassa on jo 1,8 1994 mk3 josta vaihtuu etujarrut (on 13 tuuman tavirenkailla) Konetta ei voi siitä ottaa kun käy kolmella ja on yli 400tkm ajettu
Vaihteiston akseli eli kytkimen boorit on eri halkaisijalla pienemmissä koneissa, taimitensemeni. 020-tyyppinen lienee tuo 1.8 perässä oleva laatikko ja siinäkin on startti edessä. Lootaa löytyy eri välityksillä, ne tunnisti jostain en muista mistä.
Itse laittaisin kokemuspohjalta mahd. pitkällä vitosella olevan. Paljon rauhallisempi ajella matka-ajossa ja kaupungissa ei tulisi vitosta muutenkaan käyttää, ettei kurluta rattaita sileäksi voitelun puutteen vuoksi.
Itse laittaisin kokemuspohjalta mahd. pitkällä vitosella olevan. Paljon rauhallisempi ajella matka-ajossa ja kaupungissa ei tulisi vitosta muutenkaan käyttää, ettei kurluta rattaita sileäksi voitelun puutteen vuoksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa