Elikkäs 3 koppanen golhvi 1.4 1-pisteruisku kyseessä. Kone käy kylmänä ekan about minuutin verran hienosti, jonka jälkeen alkaa pytyt ihmeellisesti tipahteleen pois pelistä, rupiaa käymään kolmella ja 2:lla... röpöttämällä ja lopulta sammuu. Bensa haisee helvatasti eli kone suorastaan tukehtuu. Kaasulla kun härnää niin saattaa alkaa käymään kaikilla 4:llä 2000-5000rpm välisen alueen jotenkuten, ja taas kun kaasulta päästää kiekat tippuu normaaliin alle tonniin mutta alkaa käymään 3:lla ja 2:lla lopulta sammuen, kuin tukehtuen.
Vaihdettuja osia:
-virranjakajan kansi + pyörijä + tulpanjohdot + puola
-lambda
-imuvuodot yms tutkittu ettei ilmaa hotki sekaan mistään.
Ylläolevat osat 1.8 variantti golffista , toimivasta.
Golf 3 röpöttää vain
Valvoja: ffp jäsenet
Nyt koko ruiskuyksikkö poies paikoiltaan ja purettu =) ... kun kun tuohon nyt aine tuodaan tankilta niin ensimmäinen mötikkä mikä neljällä ruuvilla kii ja missä jousi / kalvo alla , niin onko sen tarkoitus säädellä jopa takaisinpäin / koneellepäin lähtevää ainetta eli toimittaako tuo nyt paineensäätimen virkaa ? ku ei oikein näistä volkkarin hilppeistä oo aikasempia kokemuksia...
Ei auttanu ei, paineensäädin aukastuna ei jäätynyttä moskaa eikä mitään ihan kliini, auto nyt testattu kokonaan toisella ruiskuyksikölläkin, vika on ja pysyy... olisko ecu jotenkin siipeensä nypännyt ? Vika aikanaan alkoi sillä kun velipoika autolla tännepäin tuli ja lätäköstä ajo, notta siihen sammu ja sen jälkeen nuo oireilut... voisko viallinen hall anturi tehä tommosen vian päällensä ? rupee järki loppuun...
problem solved... eli vikahan loppujen lopuksi jäi puolaan ... oli vaan senverran jännempi että kylmänä anto kipuniaista ja kun hiukan lämpes niin rupes sitä johonkin hukkaamaan...tie sitte mihin... tämä siis tuolla toisen golhvin puolalla... lopulta hukkui kipinä vallan joten napattiin puolat sisälle kuivamahan.. no eipä tuo auttanu... oma puolansa antoi jotenkuten sen jälkeen kipinää kun sen paikalleen laittoi mutta heti kun antoi kaasua niin rupesi lyömään maihin päin... puolat sisälle ja mittaileen lissää... toisestä paskana tuo "moduuli" 3-pinninen, toinen puola taas löi maihin, joten yhdisteltynä 2 romua puolasta heräsi golhvikin sen jälkeen eloon... nyt toivotahan notta pelaa kunnolla... tyhjäkäynti kylmänä nyt hiukan seilaa mutta vissiin tarvis tuota tythjäkäyntimoottoria opettaa?, että osaa käydä tasasta vai? =) ...että osas teettää... ja uskokaa huviksenne, tuli kertaheitolla aikalailla selvennystä sekä kokemusta tuohon volkkarin sielunelämään =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa