American Car Show 2010

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 7.4.2010 2:29

Ikonen kirjoitti:"maalaus maksoi yli 5k euroa" ja ja auton arvo silti on 500e


Saati sitten että myyntihetkellä kyseinen bilehile-hirvitys ei tahdo kelvata edes romuttamon ukolle 50€:lla. Tosin eihän siitä metalliromua paljon tontille jääkkään kun ravistelee kouralla ylimääräiset pulkanpuolikkaat irti.

agee
-
Viestit: 940
Liittynyt: 4.1.2004 14:35

ViestiKirjoittaja agee » 7.4.2010 9:40

Niimpä, pitäs opetella vaan sanomaan ei. Joku hullu olis halunu kuvata mun ruosteisen caddyn viime kesänä lehteen, ni sanoin että ajattelen omaa ja teidän lehden mainetta, jotta kiitos ei. Ilmotan sitten ku se on mun mielestä siinä kunnossa että sen voi lehteen laittaa. Ja tuskin se on ikinä mun mielestä siinä kunnossa...

Olishan siitä ihan nätit kuvat varmaan saanu ja mainetta ja kunniaa, mutta siinä vaiheessa kun se on lehdessä ni sitä katellaan myös hiukan tarkemmin maailmalla missä se sitten ikinä pyöriikin. Siinä kohtaa kun on pyöränkaaret ruosteessa, ni tulee sellanen olo et mitä v***ua tää teki lehdessä...:)

Vaikka "nuorelle rakentajalle" se onkin varmaan ihan taivas kun joku pyytää näyttelyyn omaa autoa, mutta silti... Toista se on tämmösillä vanhoilla ukoilla ;)

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 7.4.2010 10:34

Ei tartte kuulemma niin vanhakaan olla.

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 7.4.2010 15:03

Kannattaa opetella sanomaan ei? Ei kai ne sinne niitä väkisin tule pihasta hakemaan? Ja jos ei ennen kansaneläkepäiviä ole saanut sen verran rahaa sivuun, että saa autonsa edes maalarillle, niin pitäköön tunkkinsa.


no sain kuin sainkin auton tuolloin ihan ok! kuntoon että ei siinä mitään. Olihan meille tällä vuonna parikin vara-autoa ja toinen niistä tuli messuille tosin ei sen takia ettei autot olis valmistunut vaan kun osaston koko oli 141m2 ja siihen oli ilmoitettu 2 autoa. Olis voinut näyttää vähän tyhjältä/tyhmältä jos olis ollut vain 2 autoa.

Itse olisin kyllä muutaman auton tuolla messuilla jättänyt tuomatta näytteille, koska tiedän että pari oikeasti ihan hienoa autoa hylättiin, koska ei ollut tilaa. Kerhojen/yritysten osastoille saa vapaammin tuoda autoja. Yksityisenä taas pitää olla edustava/erikoinen jotta hyväksytään joukkoon.

Myös se on monelle kova paikka kun olet koko talven hieronut autoa ja sitten viime tipassa joku homma kusee viime hetkellä. Itselläkin kävi esim. viime vuonna sellanen että joku ajo parkkiksella viikko ennen acs koko kyljen autosta sisään. Kyllä pari kirosanaa pääsi kun koko talven olin hifejä rakentanut ja sitten molemmat ovet/takasiipi kasassa eikä ollut edes lappua laitettu. Päätin kuitenkin auton tuoda messuille mutta autossa oli koko kyljen kokonen tarra jossa oli kiitokset tuolla kolhijalle.

Sami-88
-
Viestit: 187
Liittynyt: 7.4.2006 15:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sami-88 » 7.4.2010 21:43

http://wuoksioffroad.1g.fi/kuvat/Muut+T ... Show+2010/

tuolta löytyy miun ottamia kuvia lauantaita.

Ripa
ffp jäsen
Viestit: 641
Liittynyt: 27.7.2003 10:38

ViestiKirjoittaja Ripa » 10.4.2010 10:01

Olin jo melkeen varma että se tummansininen Cabrio oli Rollen entinen kun oli pussijouset ja sama tekniikka keulilla. Pirun siisti värkki kyllä.

Miten muuten ffp osasto sijoitettu jenkki puolelle vai oliko tuo ihan tarkoituksella?

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 10.4.2010 11:05

Mä en nyt oikein ole hahmottanu, että mikä on ffp osasto. Olisko jotain yleiskuvaa osastosta jossain?

MBT
-
Viestit: 547
Liittynyt: 12.2.2007 14:04

ViestiKirjoittaja MBT » 10.4.2010 13:49

Näyttelyn hienoimmat oli kyl valkonen 3BG Bi-turbo passat, Vihree IS 200 Lexus ja se punanen A4 jossa uudemman mallin keula. Tietysti noi pari Porschea omana lukunaan.

Phaeton myös asiallinen.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 10.4.2010 14:16

Tarkoituksella oltiin jenkkipuolella. Asiallisempi ja kiinimpi meininki, sekä alunperin siinä piti olla Jukan W12 pyyttoni ja Iisakin vette. Mutta sitten pitkäpee meni tuninkilehden osastolle, joten laahattiin nelipyttynen vessa jenkkimiesten kiusaksi.

http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2010/FHRA/ACS/Friday/MOP_2622.jpg

http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2010/FHRA/ACS/Friday/MOP_2623.jpg

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 10.4.2010 15:06

joten laahattiin nelipyttynen vessa jenkkimiesten kiusaksi.


Mikä??

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 10.4.2010 16:14

Nii, eiks toi olio kuitenki oo 3.2q? :D

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 10.4.2010 19:20

Rolle taas vkloppu vauhdissa:-)

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 11.4.2010 1:13

No niin näköjää...ja vielä lauantaina puolen päivän jälkeen...

No ei ne jenkkimiehet kuuspyttysiäkään minään pidä

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 11.4.2010 3:37

kuka pitää jenkkimiehiä minään? :)
Sitä paitsi ohan toi jo melkolähellä sahapukkia vs matkalaukku..

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.4.2010 6:41

No onhan se hienoa, kun pellin alla on satoja kuutiotuumia, ehkäpä jopa legendaarinen kolmepuolsatanen, eli kansan ymmärtämällä kielellä viispisteseiska veekasi ja litratehoakin on rutkasti - vakionakin jo useita kymmeniä hevosvoimia! ;)

Noh, sarkasmi sikseen. Tosiasiahan on ihan oikeastikin se, mitä noi jenkkijätkät aina hehkuttaa. Eli "nothing beats cubic inches".
Muutaman oikeastikin ihan menevän jenkin kyydissä istuskelleena voin kertoa, että eihän nämä nelipyttyiset turbovessat ole mistään kotoisin, jos verrataan viilattuun isoon kasiin. Viitisensataa hevostakin kun ottaa 350:stä irti, niin meno on jo aika villiä. Vääntöä kun on suhteellisen rajusti tuommoisessa isossa kasikoneessa. Ja noiden yleisimpien kasikoneiden virittelykin on tiettyyn pisteeseen asti suhteellisen halpaa.
Ainoat miinuspuolet noissa kymmenien vuosien takaisissa jenkkilahnoissa on paino ja ei-niin-nykyaikaiset alustaratkaisut...

J-M Koopikka
-
Viestit: 671
Liittynyt: 5.8.2003 20:57

ViestiKirjoittaja J-M Koopikka » 11.4.2010 9:05

Ainoat miinuspuolet noissa kymmenien vuosien takaisissa jenkkilahnoissa on paino


:D , Mak383 koita joskus päästä kurkkaan esim Dusterin rekisteriotetta, ja vertaa sen omamassaa sun vessan omamassaan, niin yllätyt...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 11.4.2010 13:55

Joo tollaset Moparin A-bodyt (Dart, Valiant, Duster, Barracuda) pikkulohkolla painot pyörii vuosimallista riippuen 1300-1500kg.
Kaverin -64 Chevy II pikkulohkolla 1275kg.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.4.2010 14:05

No joo, tiedän kyllä, että siellä on kevyitä poikkeuksiakin. Mutta pääsääntöisesti nuo jenkkilahnat on kyllä tuhottoman painavia. Kukin voi vaikka tutustua aiheeseen Classic Chevy, pre-foxbody Musset, Challenger, Charger etc..
Tutulla oli muutamia vuosia sitten El Camino, painoa vessalla taisi olla 1270kg. Hienosti suti viritetyllä 350:llä, etenkin kun perä ei paina muutankaan mitään. ;)

Ja tuohon TT:n massaan on melko turha vertailla mitään. Painava auto tuon kokoiseksi. Tosin siihenkin löytyy syyt. Painaahan tuo voimansiirto ja korikin on jouduttu tekemään pirun painavaksi puuttuvan b-pilarin johdosta.

Flame
-
Viestit: 140
Liittynyt: 28.12.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Flame » 11.4.2010 14:32

Jaahas,se on kevät tullut kun itketään taas yhdessä euroautojen paskuudesta ACS:ssa ;)


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 83 vierailijaa