Tuli kesällä vaihdettua omiin kippoihin tuo seuraaja. Toinen 160tkm ajettu ja toinen 100tkm, molemmissa pinnoite jo kulunut puhki mutta ei mitään vauriota vielä nokalle. Audissa
tälläinen, Skodassa vähän pahempi.
Audiin vaihdoin itse ja RäSään vaihdettiin Skodan merkkihuollossa Tallinnassa missä tekivät nokkahihnan ja vesipumpun vaihdon. Kerto että he suosittelevat tuota vaihtoa noin 100tkm:ssä 2.0TFSi koneille joskin itse tuota vaihtoa heiltä kysyin. Suomessa tuosta ei tiedetty mitään...
Audi edelleen käynnistyy hienosti, RäSässä ehkä jopa hieman pahentunut tuo. Akku alkaa siinäkin olla lopussa (mittasivat huollossa että about puolikuntoinen ja suosittelivat jossain välissä vaihtoa). Audissa on akku vaihdettu -11, molemmissa akut kovilla kun autoissa eberit ja about 20min työmatka suuntaansa molemmilla. Skodassa AGM akku vaihdettu jossain välissä mutta alkaa silläkin ikää olemaan.
Audiin on aikanaan tehty puolanvaihto kampanjan mukaan, Skodalle ei ollut kampanjaa huollon mukaan mutta pitäisi tarkistaa ovatko puolat millä koodilla. Tarvii ryhdistäytyä ja mitata tuo G410 jossain välissä...