Mustosjussin volkkarit
Valvoja: ffp jäsenet
Mustosjussin volkkarit
Veeärrän koneen lauettua oli aika siirtyä takaisin lähtöruutuun, kyseinen yksilö tuli haettua Porista.
Tehtyä: Pientä siistimistä, kulutusosien vaihtoa jne
Alustana tuningartin coilit, pyörät 3sdm 0.05 16x8 ja 16x9.
Tulossa aikanaan koneenpäivitys agg tai ady malliseen, jahka sopiva kokonainen auto on sopuhintaan saatavilla. Bägejäkin mietitään, saa nähdä. Ylimaalaus on ainakin tulossa, ellen jollain ihmeellä löydä Royal Blue ovia.
Tehtyä: Pientä siistimistä, kulutusosien vaihtoa jne
Alustana tuningartin coilit, pyörät 3sdm 0.05 16x8 ja 16x9.
Tulossa aikanaan koneenpäivitys agg tai ady malliseen, jahka sopiva kokonainen auto on sopuhintaan saatavilla. Bägejäkin mietitään, saa nähdä. Ylimaalaus on ainakin tulossa, ellen jollain ihmeellä löydä Royal Blue ovia.
Viimeksi muokannut mustonenj, 2.11.2014 20:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei kai siihen muuta tarvi ku kone,(laatikko) ja moottorinohjaus ja konehuoneen johdot?
Liekkö sen kummempaa askartelua.
Jarrut ja alusta vastaamaan 115hv edestä eli käytännössä 16venttiilisen (129/139hv) jarrut tai ottaa luovuttaja-autosta.
[mutu]Oliko eri sähköjärjestelmän toimittaja? Viisaammat korjatkoon?
Itse moottorissa ei ole eroa juurikaan,puristukset hieman pienemmät AGG:ssä.[/mutu]
Liekkö sen kummempaa askartelua.
Jarrut ja alusta vastaamaan 115hv edestä eli käytännössä 16venttiilisen (129/139hv) jarrut tai ottaa luovuttaja-autosta.
Mitä eroa AGG ja ADY koneissa on?
[mutu]Oliko eri sähköjärjestelmän toimittaja? Viisaammat korjatkoon?
Itse moottorissa ei ole eroa juurikaan,puristukset hieman pienemmät AGG:ssä.[/mutu]
Tämä yksilö on 1.3 ruiskukoneella. Ajokuntoinen luovuttaja-auto olisi siis hakusessa niin saisi koko paketin apurunkoineen päivineen nostettua paikoilleen. Tankkihan menee myös vaihtoon ja samaan syssyyn myös taka-akseli.
Eli plug&play periaatteella mennään.
jmo: Vararenkaalla ajellaan, joku ystävällinen raksapena oli leväyttänyt motarille kakkosnelosia, tuloksena ainakin pilalle mennyt rengas, vannetta en ole vielä koneessa käyttänyt, toivotaan ettei mennyt kieroksi.
Eli plug&play periaatteella mennään.
jmo: Vararenkaalla ajellaan, joku ystävällinen raksapena oli leväyttänyt motarille kakkosnelosia, tuloksena ainakin pilalle mennyt rengas, vannetta en ole vielä koneessa käyttänyt, toivotaan ettei mennyt kieroksi.
Jetta seisoo hallin nurkalla odottaen uutta tekniikkaa.
Käyttis/projekti autoksi lisääntyi myös hiukan harvinaisempi kakkis.
Eli siis usa-model gti vuodelta -91, tuotu Jamaikan kautta Suomeen.
Koneena 1.8 4-pisteruisku, jonka jatkona automaatti, tehoina otteessa 118kW :)
Autosta löytyy myös automaattinen?-ilmastointi, kattoluukku, sekä ehjä gti-sisusta mustilla pilari ja kattoverhoiluilla.
Golf oli jäänyt katsastamatta jarruletkun ja pielessä olevien päästöjen takia, sekä pohjassa oli tunkkauksen jäljiltä tullut reikä. Haperoiden korjaus hoitui helposti, päästöjen syyksi osottautui pielessä ollut apuakseli, joka heitti yli 90 astetta, sekä sytytysjohdot olivat todella huonot.
Lasit olivat veivimalliset, asennusta kuitenkin odottaa jo sähkömalliset orkkis-osat.
Väri on joidenkin mielestä se ainoa oikea kakkiksen väri, tosin vaihtunee minun toimesta johonkin pirteämpään koska punainen ei oikein lämmitä.
Kesän vanteistus todennäköisesti on halkaisijaltaan joko 17 tai 18 tuumaiset, aika näyttää. Pienoinen "ysäri-look" on kuitenkin ollut mielessä jo pidemmän aikaa.
Vanha kuva edellisen omistajan ajoilta:
Käyttis/projekti autoksi lisääntyi myös hiukan harvinaisempi kakkis.
Eli siis usa-model gti vuodelta -91, tuotu Jamaikan kautta Suomeen.
Koneena 1.8 4-pisteruisku, jonka jatkona automaatti, tehoina otteessa 118kW :)
Autosta löytyy myös automaattinen?-ilmastointi, kattoluukku, sekä ehjä gti-sisusta mustilla pilari ja kattoverhoiluilla.
Golf oli jäänyt katsastamatta jarruletkun ja pielessä olevien päästöjen takia, sekä pohjassa oli tunkkauksen jäljiltä tullut reikä. Haperoiden korjaus hoitui helposti, päästöjen syyksi osottautui pielessä ollut apuakseli, joka heitti yli 90 astetta, sekä sytytysjohdot olivat todella huonot.
Lasit olivat veivimalliset, asennusta kuitenkin odottaa jo sähkömalliset orkkis-osat.
Väri on joidenkin mielestä se ainoa oikea kakkiksen väri, tosin vaihtunee minun toimesta johonkin pirteämpään koska punainen ei oikein lämmitä.
Kesän vanteistus todennäköisesti on halkaisijaltaan joko 17 tai 18 tuumaiset, aika näyttää. Pienoinen "ysäri-look" on kuitenkin ollut mielessä jo pidemmän aikaa.
Vanha kuva edellisen omistajan ajoilta:
^ http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1576158
It's aftermarket from Italy and it isn't OEM quality
Kirjoitellaanpa tännekkin välillä, getari vaihtoi omistajaa.
Jetasta on kone tiputettu pois, ja tekniikan luovuttajaksi ostettiin jenkkimallin 3-koppanen aba-tekniikalla.
Käyttiksinä palvelee edelleen vanha uskollinen caddy, sekä heinäkuussa hommattu muumifarkku.
Kesäkuun alussa tuli haettua jetalle tekniikanluovuttajaksi 2 litrainen vento, mutta totesin sen olevan liian hyvässä kunnossa osiksi laittoon, niin sekin jäi nyt odottelemaan leikkaaliimaa leikkejä. Osia kuitenkin hommattu jenkkimallista ja jahtigolffista jne..
Tästä pieni kuva josta arvaajat voi arvailla mitä tapahtuu:
Jetasta on kone tiputettu pois, ja tekniikan luovuttajaksi ostettiin jenkkimallin 3-koppanen aba-tekniikalla.
Käyttiksinä palvelee edelleen vanha uskollinen caddy, sekä heinäkuussa hommattu muumifarkku.
Kesäkuun alussa tuli haettua jetalle tekniikanluovuttajaksi 2 litrainen vento, mutta totesin sen olevan liian hyvässä kunnossa osiksi laittoon, niin sekin jäi nyt odottelemaan leikkaaliimaa leikkejä. Osia kuitenkin hommattu jenkkimallista ja jahtigolffista jne..
Tästä pieni kuva josta arvaajat voi arvailla mitä tapahtuu:
Vento on purettuna ladon takana odottamassa joko motivaatiota tai romumiehen noutoa.
Passattiin olen keskittynyt hommaamaan osia ja tekemään sitä kesäkuntoon.
Tähän topicciin en olekkaan siitä kuvia laittanut joten tässä olisi, vähän ensikesän luukkia haettu viimeisessä kuvassa:
Gotit on tosiaankin 17 tuumaiset, saa nähdä miten järkevästi saan ne istumaan mutta pakko ne tuohon on kuitenkin laittaa.
Passattiin olen keskittynyt hommaamaan osia ja tekemään sitä kesäkuntoon.
Tähän topicciin en olekkaan siitä kuvia laittanut joten tässä olisi, vähän ensikesän luukkia haettu viimeisessä kuvassa:
Gotit on tosiaankin 17 tuumaiset, saa nähdä miten järkevästi saan ne istumaan mutta pakko ne tuohon on kuitenkin laittaa.
Tää on tyylikäs! Siis toi sun Passattis. Mukava nähdä vaihteeks kasassakin oleva kolmekakkonen, vaikkakin vain kuvissa. Aika tuhdit on kyllä noi sun vanteet. Mielenkiinnolla odottelen miten ne istuu tuonne alle.
Mitäs muita muutoksia tähän oli suunnitelmissa? Vai voiko vielä paljastaakaan? Jotainhan jo tiedänkin :)
Lisää vaan kuvia ja juttua kehiin. Mua kiinnostaa ainakin!
Mitäs muita muutoksia tähän oli suunnitelmissa? Vai voiko vielä paljastaakaan? Jotainhan jo tiedänkin :)
Lisää vaan kuvia ja juttua kehiin. Mua kiinnostaa ainakin!
Re: Mustosjussin volkkarit
Vuosien jälkeen ajattelin tännekin päivitellä mitä tallissa tapahtuu.
Passat on edelleen nippeleinä, tosin pikkuhiljaa kasaankinpäin sitä on saatu.
Edellinen talvi meni entisöidessä 16v mk3 golfia. Hetken aikaa sillä kesällä ajoin, ensikesäksi ei muita suunnitelmia ole kuin vannepäivitys, taakse spoilerit sekä projekt zwon peilit.
Kolmantena odottelee käsittelyä -84 polar silber kakkis, tähän tuskin muuta tehdään kuin vähän peltitöitä, alusta ja vanteet.
Passat on edelleen nippeleinä, tosin pikkuhiljaa kasaankinpäin sitä on saatu.
Edellinen talvi meni entisöidessä 16v mk3 golfia. Hetken aikaa sillä kesällä ajoin, ensikesäksi ei muita suunnitelmia ole kuin vannepäivitys, taakse spoilerit sekä projekt zwon peilit.
Kolmantena odottelee käsittelyä -84 polar silber kakkis, tähän tuskin muuta tehdään kuin vähän peltitöitä, alusta ja vanteet.
Re: Mustosjussin volkkarit
2021 on selvästi comebackien vuosi tälle foorumille.
Tuota Passatin valmistumista odotellaan mielenkiinnolla. Eihän noita näe enää missään ja vielä noin hienossa värissä. MIkäs tekniikka Passattiin on tulossa?
Golfia tulikin Bug In Finissä tutkittua ja makia tuote sekin. Erikoisia osia jotka itselle aivan ennen näkemättömiä kun ole mk3 maailmaan niin perehtynyt.
Tuota Passatin valmistumista odotellaan mielenkiinnolla. Eihän noita näe enää missään ja vielä noin hienossa värissä. MIkäs tekniikka Passattiin on tulossa?
Golfia tulikin Bug In Finissä tutkittua ja makia tuote sekin. Erikoisia osia jotka itselle aivan ennen näkemättömiä kun ole mk3 maailmaan niin perehtynyt.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa