AAZ Flektiongelmaa
Valvoja: ffp jäsenet
AAZ Flektiongelmaa
Elikkä kyseessä 1.9TD golffi AAZ koneella, aamulla mennessäni kauppaan kaikki oli autossa normaalisti, mutta kaupasta tullessani flekti oli ruvennut pyörimään, vaikkei virrat edes olleet päällä ja avaimet taskussa? Ja eipä se missään vaiheessa sammunut enää, muutakuin ottamalla flektin anturista piuhat irti.. Mistä vikaa kannattaisi ruveta etsimään?
yksnopeuksisen anturin nastat yhdistyvät kun lämpö nousee riittäväksi.
kaksnopeuksisen anturin nastoista ensin toinen yhdistyy yhteen niistä, sitten myöhemmin myös se jäljelle jäävä kolmas yhdistyy. aika loogista.
kuumailmapuhaltimella ja yleismittarin resistanssi/jatkuvuus mittauksella pystyy kokeilemaan.
Mulla saattas olla yks ylimääränen flektianturi joka lähtee edullisesti. Se on 1-nopeuksinen. Tosin ainaskin itellä 1.9TD MK3 golfis on 2-nopeuksinen.. tarkista montako nastaa sulla on siinä.
kaksnopeuksisen anturin nastoista ensin toinen yhdistyy yhteen niistä, sitten myöhemmin myös se jäljelle jäävä kolmas yhdistyy. aika loogista.
kuumailmapuhaltimella ja yleismittarin resistanssi/jatkuvuus mittauksella pystyy kokeilemaan.
Mulla saattas olla yks ylimääränen flektianturi joka lähtee edullisesti. Se on 1-nopeuksinen. Tosin ainaskin itellä 1.9TD MK3 golfis on 2-nopeuksinen.. tarkista montako nastaa sulla on siinä.
Sanoin ilmeisesti jotain anteeksiantamattoman väärää, kun piti alkaa huutamaan. Asiallista olisi kertoa mitä se oli. Kuulisin mielelläni, jos VW on tehnyt sähköisesti ohjattuja AAZ-moottoreita tai muuta vastaavaa.
Linkki on kiva, vaikka väärää tietoa sisältääkin (esim. moottori oli vielä vuoden 1997 jälkeen tuotannossa).
Kai siellä on voinut vaikkapa 16-vuotias ja 500 tkm rullattu anturi hajota silloin kaksi viikkoa sitten. Silloin mielestäni tässä olisi vain yksi maanantaikappale. Toivottavasti ketjun aloittaja valottaa asiaa.
Linkki on kiva, vaikka väärää tietoa sisältääkin (esim. moottori oli vielä vuoden 1997 jälkeen tuotannossa).
Kai siellä on voinut vaikkapa 16-vuotias ja 500 tkm rullattu anturi hajota silloin kaksi viikkoa sitten. Silloin mielestäni tässä olisi vain yksi maanantaikappale. Toivottavasti ketjun aloittaja valottaa asiaa.
"Toivottavasti ketjun aloittaja valottaa asiaa."
"rele voi kettuilla ja uudemmissa autoissa ecu + muut lämpöanturit, " osaatko tuon lukea, en väittänyt tuossa autossa ecua olevan, yleinen oli jo monessa vw autoissa.
Toivottavasti uskaltaa vielä kirjoittaa, jotkut pilkkuja nusnii !
"rele voi kettuilla ja uudemmissa autoissa ecu + muut lämpöanturit, " osaatko tuon lukea, en väittänyt tuossa autossa ecua olevan, yleinen oli jo monessa vw autoissa.
Toivottavasti uskaltaa vielä kirjoittaa, jotkut pilkkuja nusnii !
Viimeksi muokannut sa, 25.5.2012 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaihdoin kuulkaas alunperin ''parisen viikkoa'' sitten ihan siksi, ettei flekti ruvennut pyörimään vaikka lämmöt nousivat niihin lukemiin joissa sen täytyisi pyöriä.
Sitten menin motonettiin, josta ostin maanantaikappaleflektianturin, joka rupesi sitten itsekseen hyrräämään ollessani toisaalla ja auto parkissa, ja tosiaan kun rupesin itsekkin vähän miettimään että ei näissä kyllä ole mitään ecuja, niin otin sitten maanantaikappaleflektianturin irti, vein motonettiin jossa antoivat uuden tilalle, sitten vaan uusi kiinni ja toimii.
Sitten menin motonettiin, josta ostin maanantaikappaleflektianturin, joka rupesi sitten itsekseen hyrräämään ollessani toisaalla ja auto parkissa, ja tosiaan kun rupesin itsekkin vähän miettimään että ei näissä kyllä ole mitään ecuja, niin otin sitten maanantaikappaleflektianturin irti, vein motonettiin jossa antoivat uuden tilalle, sitten vaan uusi kiinni ja toimii.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa