OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Diesel
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
artturi70

Passatti 1,9tdi AHU vm 2000

LähetäLähetetty: 23.5.2012 6:13    Viestin aihe: Wv Passat 1,9 tdi 66kw AHU Tehot hukassa.

Moi kaikille. Olen taistellut passatin tehojen kans ja olisin kiitollinen jos joku osaisi sanoa mitä nyt kannattis tehdä. vedättäessä 4 ja 5 vaihteella auto menee vikatilaan. Pienillä vaihteilla kestää vedättää niin paljon kun kone kiertää.Olen vaihtanut N75 anturin, ilmamäärämiittarin, ilmansuodattimen,ja MAP anturin. Vaikuttaisko coolerin likaisuus tehojen hukkumiseen.? Autossa on käsittääkseni hukkaportillinen turbo. Olen liikutellut turbon kellolta lähtevää vipua joka menee hukkaportille eikä tunnu olevan jumissa. Mitä kannattas seuraavaksi tehdä. Kiitos jo etukäteen vastauksista,
tekki

Octavia Combi ASV, Golf Mk4 4MOTION ASZ

LähetäLähetetty: 23.5.2012 8:59    Viestin aihe:

Tarkista N75 letkujen kunto ja että ovat oikeissa paikoissaan.
mb5165

LähetäLähetetty: 18.7.2012 22:35    Viestin aihe:

Mulla sama vika. Löytyikö tähän ratkaisua?
pete73

cordoba AGR, scenic DTI, Renault 19 16v, vectra 16v 4x4

LähetäLähetetty: 18.7.2012 23:58    Viestin aihe:

sama kone ?
onko N75 jo vaihdettu? se taitaa olla hukkaportillisissa yleisin syyllinen...
mb5165

LähetäLähetetty: 19.7.2012 9:01    Viestin aihe:

Sama kone juu. MAP anturi vaihdettu kun antoi vikakoodin 00575, mutta jatketaanpa tänään vahtamalla tuo n75.
Jultsu

Passat Variant -03 1.9TDI 4motion

LähetäLähetetty: 19.7.2012 15:16    Viestin aihe:

Mulla oli suurinpiirtein samaa vaivaa, putsasin MAF-anturin ja vetelin kaasu pohjassa (180km/h) keskieuroopan moottoriteillä 500km matkan, se tuntui auttavan. Oliskohan ahdin sitten notkistunut tuon rasituksen aikana?
Näytä edelliset viestit:   
Vastaa viestiin    ffp Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Diesel Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa