Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Niin eli kukahan on tuon kyseisen pelin rakentanut joka oli joitain vuosia sitten myynnissä. Vai onko alunperinkin MTM: rakentama? Kun ei mistää oikein löydy tietoa mitä kyseisessä vehkessä on.
-
- -
- Viestit: 16
- Liittynyt: 27.7.2003 10:38
-
- -
- Viestit: 640
- Liittynyt: 10.3.2004 8:25
Ariva 25.7.2007 9:02
Etupuskuri näyttää menneen vaihtoon kuten TM:n artikkelissa veikattiin...
Alkuperäinen puskuri meni säpäleiksi taannoin kun auto oli eräällä työkaverilla...
Muistaakseni varkaat oli potkassu sen säpäleiksi kun olivat auton kimpussa touhunnu ja uutta alkuperäistä ei saanut mistään niin tilalle joutu tuollaisen laittamaan...
Ottia tuota, mites kun nuo vanteet on vaihtunut matkan varrella...Meinaan kun Tuulilasin tarinassa hehkutetaan tuota kiinnitystä yhden ison mutterin systeemilla, joka sokitetaan? Onko tuossa OoZetan vanteessa sitten jokin erillinen keskiö, joka kiinnitetään napaan ensin (eikös TSWeellä ollut jokin tällainen malli) vai onko tuohon navat vaihdettu? Vai saako noita Diablojakin(vai onko nuo ne, pahasti samannäköiset ainakin) yhden mutterin kiinnityksellä?
Tuollaisena on tullut suomeen, eli MTM:n tuotantoa alunperin. Erinäisiä muutoksia on sen jälkeen tehty erinäisillä tahoilla.
Jutun perusteella kukaan ei ole rapsuja saanut. Lehtijutut kun useasti sisältävät kaikenlaista hehkutusta mitkä eivät välttämättä liity olemassaoleviin faktoihin, eikä niiden perusteella voi kenellekkään sakkoja jaella. Asioita voi tietysti tutkia juttuun pohjautuen.
Jutun perusteella kukaan ei ole rapsuja saanut. Lehtijutut kun useasti sisältävät kaikenlaista hehkutusta mitkä eivät välttämättä liity olemassaoleviin faktoihin, eikä niiden perusteella voi kenellekkään sakkoja jaella. Asioita voi tietysti tutkia juttuun pohjautuen.
Onko toi imusarja MTM:n tuotantoa, vai lisätty jälkeenpäin?
Eikö esim. TT:hen saatavassa MTM 380 paketissa ole alkup. imusarja käytössä? Ja noi imuputketkin ovat erilaiset, et onko ne myös tehty pelkästään tähän BS:iin?
Mitä eroa tossa VWMS:n laatikossa on tähän TT:n 6-loviseen?
Jarrut näyttäis myös erilaisilta nettiauton kuvissa kun mitä taas Tuulilasin kuvissa on. Nettiauton jarrut näyttää ihan Brembon GT-sarjalta ja Tuulilasin Porschen bi-turboilta (vaikkakin tekstissä lukee 6-mäntäiset).
Vähän kyllä houkuttelis mennä kysymään vaihtotarjousta TT:hen, kun olishan tollanen harvinaisuus mukava omistaa.
Eikö esim. TT:hen saatavassa MTM 380 paketissa ole alkup. imusarja käytössä? Ja noi imuputketkin ovat erilaiset, et onko ne myös tehty pelkästään tähän BS:iin?
Mitä eroa tossa VWMS:n laatikossa on tähän TT:n 6-loviseen?
Jarrut näyttäis myös erilaisilta nettiauton kuvissa kun mitä taas Tuulilasin kuvissa on. Nettiauton jarrut näyttää ihan Brembon GT-sarjalta ja Tuulilasin Porschen bi-turboilta (vaikkakin tekstissä lukee 6-mäntäiset).
Vähän kyllä houkuttelis mennä kysymään vaihtotarjousta TT:hen, kun olishan tollanen harvinaisuus mukava omistaa.
Imusarja on MTM:n.
Tuossahan on kanttakin modifioitu perin voimakkaasti, moottorissa on käytetty paljon samoja osia kuin ensimmäisessä Skoda Octavia WRC autossa, jossa oli MTM:n moottori.
Jarrut on vaihdettu porssen satuloista pikkubremboihin vanhojen satuloiden ja levyjen perin huonon kunnon takia.
VWM laatikko oli rakennettu 5 vaihteisesta 02A laatikosta kun taas TT:ssä on tuo 02M. Eli rakenne täysin eri.
Tuossahan on kanttakin modifioitu perin voimakkaasti, moottorissa on käytetty paljon samoja osia kuin ensimmäisessä Skoda Octavia WRC autossa, jossa oli MTM:n moottori.
Jarrut on vaihdettu porssen satuloista pikkubremboihin vanhojen satuloiden ja levyjen perin huonon kunnon takia.
VWM laatikko oli rakennettu 5 vaihteisesta 02A laatikosta kun taas TT:ssä on tuo 02M. Eli rakenne täysin eri.
Vanhan topicin nostoa.Tää kyllä taisi olla jo pongattuna. Mutta pistetän kerran vielä, on kuitenniin niin harvinainen laite
Nyt se sitten on tapahtunut. Kenellä lipesi? Toivottavasti ei kukaan loukkaantunut.
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=193833&lang=fi
Nyt se sitten on tapahtunut. Kenellä lipesi? Toivottavasti ei kukaan loukkaantunut.
https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=193833&lang=fi
Mikä tässä nyt loppujen lopuksi niin harvinaisuutta on. MTM:n tuunaama Golffi. Tuunaus on tehty uuteen autoon, ja MTM tuotteisti hyvin aikoinaan koko "Black Shadow" idean, mutta ei se siitä Volkswagenin tehtaan erikoismallia tee.
Olihan se aikanaan kova peli, ja on vielä tänäpäivänäkin erikoinen, mutta mitään keräilyarvoa tuolla ei juurikaan ole. Muuta kuin todellisille MTM friikeille.
Olihan se aikanaan kova peli, ja on vielä tänäpäivänäkin erikoinen, mutta mitään keräilyarvoa tuolla ei juurikaan ole. Muuta kuin todellisille MTM friikeille.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Lähinnä vaan hämmästelin tuota AVK:n ilmoitusta, jossa hehkutetaan tehtaan erikoismallia. Tosin pieni tehdashan sillä MTM:llä on.
Eihän näitä ihan joka nurkalla vastaan tule, ja paperithan tuossa on perin otolliset monenlaiseen harrasteluun.
Seba: kyllä ne ainakin 10 vuotta sitten olivat pääsääntöisesti vakio-osaa. Vaihteisto on S3:sen
Eihän näitä ihan joka nurkalla vastaan tule, ja paperithan tuossa on perin otolliset monenlaiseen harrasteluun.
Seba: kyllä ne ainakin 10 vuotta sitten olivat pääsääntöisesti vakio-osaa. Vaihteisto on S3:sen
Mikä sua jarskii harmittaa nyt? Tämän topicin idea ei kuitenkaan ollut debatoida siitä onko joku harvinainen vai ei vaan lähinnä ihmetellä tuo laitetta muuten. Varmasti maailma on pullollaan harvinaisempia ja hienompia laitteita, tämä kuitenkin on minua aina kuumottanut. Miten Hartgen bemarit? Lämmitäiskö enemmän?
Mun puolesta tämän topicin saa sulkea.
Mun puolesta tämän topicin saa sulkea.
En kyllä tiedä mitä siellä papereissa on, kun tosiaan siitähän tuli joskus muistaakseni jälkeenpäin vähän sanomista ja eräs määräaikaiskatsastus ei ollut ihan läpihuutojuttu.
Oletan että tässä on AVK:n sivuilta ne tiedot mitä otteesta löytyy:
AJONEUVOON VAIHDETTU: ETUPYÖRÄN NAVAT/KALLISTUKSEN VAKAIN,ETUJARRUT(BREMBO)/TAKAJARRUT, TAKAKALLISTUKSEN VAKAIN,HEILAHDUKSENVAIMENTIMET JA JOUSET (K&W), PAKOPUTKISTO (MTM M-NSD A3G4SLSO F HYVÄKSYTTY VAIN TÄLLÄ PUTKISTOLLA)
Tehohan papereissa on 141kW, joka kertoo myös siitä että siellä papereissa ei taida mitään noita viriosia olla.
Oletan että tässä on AVK:n sivuilta ne tiedot mitä otteesta löytyy:
AJONEUVOON VAIHDETTU: ETUPYÖRÄN NAVAT/KALLISTUKSEN VAKAIN,ETUJARRUT(BREMBO)/TAKAJARRUT, TAKAKALLISTUKSEN VAKAIN,HEILAHDUKSENVAIMENTIMET JA JOUSET (K&W), PAKOPUTKISTO (MTM M-NSD A3G4SLSO F HYVÄKSYTTY VAIN TÄLLÄ PUTKISTOLLA)
Tehohan papereissa on 141kW, joka kertoo myös siitä että siellä papereissa ei taida mitään noita viriosia olla.
eli cokkelin mielestä pitäis hehkuttaa erillisen pajan tuunaamaa golffia? :)
Ja tämäkö ei sitten ole ymmärrettävää?
Hehkuttaahan jotkut tollot sellaisia tusinavehkeitä kuin Riesa Kosvortteja ja Loottus Nollamegoja joita on tehty hivenen enemmän.
Mikähän tässä vuosikatsastuksessa sitten on ollut sellaista miksi se ei olisi läpi mennyt? Mielellään niinku varmaa tietoa eikä mutuilua.
Kyllä toi menee samaan kastiin mulla ku LE kakkis, sama kuka sen on rakentanut.
Niin, jos mutuilut jätetään pois. Fakta on että sen papereissa lukee tätä nykyä 1.8litranen turbo 141kw tehoilla, eikä 2litrainen 370hp monsteri.
Olen kanssa sitä mieltä että eipä tässä autossa nyt mitään ihmeellistä ole koskaan ollut, tuuninkipajan tekemä viritys eikä mikään oma automallinsa. Se ei sitä poista että hieno laite (noh korisarjasta voidaan olla montaa mieltä), mutta penniäkään en lisähintaa laittaisi verrattuna vastaavaan naapurin Eskon tekemään. Itselläni on MTM:n rakentama tilauksesta tehty S2, uniikki. En vain pysty pitämään sitä mitenkään parempana tai harvinaisempana kuin perus S2.
Olen kanssa sitä mieltä että eipä tässä autossa nyt mitään ihmeellistä ole koskaan ollut, tuuninkipajan tekemä viritys eikä mikään oma automallinsa. Se ei sitä poista että hieno laite (noh korisarjasta voidaan olla montaa mieltä), mutta penniäkään en lisähintaa laittaisi verrattuna vastaavaan naapurin Eskon tekemään. Itselläni on MTM:n rakentama tilauksesta tehty S2, uniikki. En vain pysty pitämään sitä mitenkään parempana tai harvinaisempana kuin perus S2.
Itse ainakin leimaisisin sen siksi kaksilitraiseksi kun siihen on kerran hyväksynnätkin.
Omaa pöljyyttä luulis olevan jos on menny muuttamaan.
Siksi jossain toisessa topicissa ihmettelin miksi se on rekisterissa 1.8 ltr
Omaa pöljyyttä luulis olevan jos on menny muuttamaan.
Siksi jossain toisessa topicissa ihmettelin miksi se on rekisterissa 1.8 ltr
Viimeksi muokannut Sebastian, 14.11.2012 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt mennään sitten mutuilun puolelle. Omien tietojeni mukaan auto on vahingossa rekisteröity alunperin ilman mitään erikoislupia (mitkä Suomessa tarvitaan) tuolle tekniikalle. Tämä huomattiin muutaman vuoden kuluttua ja luonnollisesti silloin oli vaihtoehtona poikkeusluvan hankkiminen tai auton palauttaminen siihen kuntoon että muutoskatsastuksen rajoissa saa leiman papereiheihin. Siihen en ota kantaa mitä tällä hetkellä todellisuudessa konepellin alta löytyy. Auton siihen aikaan omistanut taho katsoi helpoimmaksi tieksi olla hakematta poikkeuslupaa.
Ei tässä mitään oikeusmurhaa siis ole tapahtunut, virhe rekisteröintikatsastuksessa mikä on jälkeenpäin korjattu. Tämä virhe johtunee siitä, että rekisteröinnin tehnyt katsastusmies on saatu vakuuttuneeksi siitä että tämä olisi oma automallinsa millä on e-hyväksynnät pelit vehkeet, mitä se ei ole. Kyseessä on tuunattu VW Golf, ei mikään muu.
[edit] Tätä väärin rekisteröintiä tapahtuu todella usein yksittäintuoduille autoille. Toi munkin MTM:n tuunaama kippo ei kestäisi tarkkaa syynäystä papereiltaan, vaan pitäisi kilvet repiä irti. Helposti varsinkin käytetyinä maahantuoduista autoista kopioidaan tekniset tiedot toisen maan otteelta ilman sen enempää miettimättä kansallisia rajoituksia. Mediassa auton kanssa kilvet paikoillaan esiintyminen ei yleensä vähennä virkavallan kiinnostusta asiaan.[/edit]
Ei tässä mitään oikeusmurhaa siis ole tapahtunut, virhe rekisteröintikatsastuksessa mikä on jälkeenpäin korjattu. Tämä virhe johtunee siitä, että rekisteröinnin tehnyt katsastusmies on saatu vakuuttuneeksi siitä että tämä olisi oma automallinsa millä on e-hyväksynnät pelit vehkeet, mitä se ei ole. Kyseessä on tuunattu VW Golf, ei mikään muu.
[edit] Tätä väärin rekisteröintiä tapahtuu todella usein yksittäintuoduille autoille. Toi munkin MTM:n tuunaama kippo ei kestäisi tarkkaa syynäystä papereiltaan, vaan pitäisi kilvet repiä irti. Helposti varsinkin käytetyinä maahantuoduista autoista kopioidaan tekniset tiedot toisen maan otteelta ilman sen enempää miettimättä kansallisia rajoituksia. Mediassa auton kanssa kilvet paikoillaan esiintyminen ei yleensä vähennä virkavallan kiinnostusta asiaan.[/edit]
Re: Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Onkohan tämä vielä AVK:n reissun jälkeen laitettu takaisin liikenteeseen?
Re: Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Muistatko oliko pahastikin mällätty?
Täytynyt olla melko uuno ostaja jos on lihoiksi laittanut, mikäli olisi ollut "järkevästi" korjattavissa...
Täytynyt olla melko uuno ostaja jos on lihoiksi laittanut, mikäli olisi ollut "järkevästi" korjattavissa...
Re: Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Pistimpä piruuttaan bilteman rekisterinumerohakuun tuon lehtiartikkelin perusteella, vastaukseksi sain:
2.8 V6 vaparibensan kuutiot täsmälleen, sellainen heitetty sisään kenties?
Trafin sivuilta:
Kyllä kai joku tuolla vielä kartsalla päästelee menemään.
Koodi: Valitse kaikki
Volkswagen 4D GOLF 1.8T-1J-4X4/251
Valm.kuukausi: -
Rekisteröintipvm: 20000929
Alustan nro: WVWZZZ1JZXD093958
Sylinteritilavuus: 2771
Moottorin koodi: ACK, APR, ALG, AQD
kW: 141
2.8 V6 vaparibensan kuutiot täsmälleen, sellainen heitetty sisään kenties?
Trafin sivuilta:
Koodi: Valitse kaikki
Lähde: Ajoneuvoliikennerekisteri 14.7.2016 20:53
HCF-912 Henkilöauto VOLKSWAGEN
Erääntyneet ajoneuvoverot
Ei erääntyneitä ajoneuvoveroja
Erääntyvät ajoneuvoverot
Aika Eräpäivä Puuttuva vero € Korko € Yhteensä € Viite
23.6.2016 - 22.6.2017 4.8.2016 280,10 0,00 280,10 01000406261726175017
Lisäverot ja muut maksut
Ei ajoneuvon lisäveroja
Kyllä kai joku tuolla vielä kartsalla päästelee menemään.
Re: Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Kyllä tuo on liikenteessä ja nykyisin ihan hyvässä hapessakin... eikä ole vaparibensa. Omistaja vaikuttaa Itä-Suomessa eikä taida juuri notkua netin äärellä.
Re: Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Tuosta AQD:stä en tiedä, mutta miksi nuo muut on pitkittäisten kutoskoneiden tyypit?
Re: Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Vanhalta koneelta löysin erwinistä lataamani varustelistauksen tuosta, siinä ainakin oli 1.8 (AGN) vaparikone.
Koodi: Valitse kaikki
Ajoneuvokohtaiset tiedot
Ajoneuvotiedot
Perustiedot
Merkki: V
VIN: WVWZZZ1JZXD093958
Mallivuosi: 1999
Kuvaus: Golf 1.8 4MotHighl 92 D3 5-s
Myyntityyppi: 1J15P5
Toimituspäivämäärä: 01.12.1998
Leasing: Ei
MKB: AGN
GKB: EAH
Tyyppihyväksyntänumero: -
Värivarustus
TYYPPI VÄRIKOODI MAALINUMERO (MAALI-KD-NRO) KUVAUS
Ulko (Kori/katto) Z4/Z4 LC9Z black magic perleffekt/black magic perleffekt
Sisä RD schwarz-anthrazit/schwarz/schwarz
Pr-numerot JUOKS.NRO,NRO ALKUPERÄ, PERHE KUVAUS
1 0A2 P TUE four doors
2 0AE L STV front stabilizer
3 0BH L STH rear stabilizer
4 0CE L AED vehicle class differentiation 1J0
5 0F2 L KRS fuel system for caburetor gasoline
6 0FK E FAD Bratislava manufacturing sequence
7 0G4 L GES cable gearshift
8 0KA L KAE without stickers and badges
9 0L0 L GAB mechanical throttle actuation
10 0N1 L HIA standard rear axle
11 0RA L ZSS without ignition/starter switch locking
12 0SB L SAU labels/plates in German
13 0TQ L ZFM front and rear floor mats
14 0UA L BFA without special color trim
15 0YZ L GKH without determination of weight categoryfor rear axle
16 1AH L BRS electronic differential lock (EDS)
17 1C1 L FRO antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C
18 1D0 L AHV without towing attachment
19 1E1 L AKB activated carbon canister
20 1EX L TYP special identification plate for EC
21 1G9 L RER space-saving spare wheel for temporary use, radial tire
22 1GC L DFV front shock absorption, basic design 3
23 1H0 L BRM without proportioning valve
24 1JU L DFH rear shock absorption, basic design
25 1KE L BAH disc brakes, rear
26 1N1 L LEN power steering
27 1NL L RAA covers for alloy wheels
28 1PC L ABR wheel bolts with anti-theft protection (unlockable)
29 1RS L SZU nameplate set "1.8 Syncro"
30 1S7 L BOW tool kit and aluminum jack
31 1SA L TWU without additional engine guard
32 1T0 L VBK without dressing material and warning
33 1WB L GFW transmission shaft w. 100mm in diameter
34 1X1 L ATA four wheel drive
35 1Z0 L KRM initial standard fuel filling
36 1ZM L BAV disc brakes, front Geomet D (salt water protection)
37 2B7 L GRD additional exterior noise suppression
38 2C5 L LSS axial and vertical adjustable steering
39 2D1 L CWV complete cd enhancing underbody panel
40 2E0 L FAW base chassis
41 2G7 L EBB filler neck module 1 with insert
42 2JC L STF comfort bumpers
43 2LB L KRB fuel tank with special material treatment (fluorination)
44 2P0 L LKS without trunk sill protection
45 2PX L LRA leather steering wheel for airbag system
46 2V5 L FRI fresh air intake system with activated
47 2W0 L TDA fuel filler cap
48 2WA L ZBR without additional tires
49 3B0 L ZKV without additional child seat anchor
50 3C1 L SHM static lap belt, center rear
51 3CA L TRW without partition
52 3FA P DEI without roof insert (standard roof)
53 3GA L LBH without cargo area
54 3H0 P LER without backrest release for front seats
55 3J7 L KOV articulated and height-adjustable headrests for front seats
56 3L3 L SIE manual height adjustment for front seats
57 3M0 L SZL without special measures
58 3NW L HIS rear seat bench/backrest, split folding with center armrest
59 3P1 L HAL bracket for first aid kit and warning
60 3Q1 L KOH rear headrests
61 3S0 L DAR without roof rails
62 3U1 L GPR foldable trunk cover
63 3Y0 L SSR without roll-up sun screen
64 3YR L TAV floor mats in door pockets
65 3ZG P SHA 3-point seat belts, outer rear with height adjustment
66 4A3 P SIH seat heater for front seats separately controlled
67 4AF L TSV foamed film and fabric door and side panel trim
68 4B2 L SSL body-colored protective side molding
69 4E0 L SDH tailgate/trunk lid unlocking from outside
70 4GF L WSS tinted windshield
71 4J1 L ZTA floor tray, extension center console
72 4K3 P TKV radio remote controlled central locking operated from inside and safe
securing
73 4KC L SSH side and rear windows tinted
74 4L6 P IRS automatically dipping inside rear view
75 4M6 L BEH cup holder
76 4P0 L PBH rear floor panel module, type 1
77 4Q1 L SES flame retardent materials
78 4R4 L FEH power windows with comfort operation andcircuit breaker
79 4SD L MSL left vanity mirror illuminated
80 4TD L MSR right vanity mirror illuminated
81 4U1 L GNF luggage nets/pockets on backrests
82 4UE L AIB airbag f. driver a. front seat passenger
83 4W0 L KBO without cassette and CD storage unit
84 4X1 L SAB side airbag front
85 5A7 L GRV comfort trunk lining with service lid
86 5C0 L KSA without special body measures
87 5D1 P TRF carrier frequency 433.92 MHz
88 5K0 E LAC without paint preservative
89 5MA L EIH decorative inserts
90 5N6 L HGD folding grab handles at roof frame soft fold-away
91 5RQ L ASR right outside rear view mirror, convex
92 5SL L ASL left outside rear view mirror
93 6A0 L FEU without fire extinguisher
94 6E3 L MAS center armrest front
95 6EJ L ZKS additional body cover on sill, without wheel arch
96 6FF L BBO body-colored outside rear view mirror case and various add-on parts
97 6KG L KUG radiator grille
98 6M3 L GPS trunk net
99 6NH L HIM comfort molding roof liner unsplit roof cutout rear (radio antenna)
100 6P1 L KZH license plate bracket rear (ECE)
101 6PC L HBV leatherette hand brake lever handle
102 6Q2 L SAG leather gearshift knob/grip
103 6QA L VRH rear seat catch
104 6R2 L SHV leather gearshift boot
105 6SC L KBB tufted trunk floor covering
106 6U0 L ZTD without additional seals outside
107 6W1 L KZV licence plate bracket front (large)
108 6XD L ASE heated power mirror
109 7A0 L CDW without CD changer/CD player
110 7AB P EDW electronic alarm system with vehicle immobilization device (for RoW)
111 7B2 L STD 12-volt socket in trunk
112 7E0 L WSA w/o heat accumulator/auxiliary heating
113 7L0 L SNA without inertia benefit system/ deceleration fuel cut-off/idle stop
114 7P4 E LOR manually adjustable lumbar support in front seats
115 7Q0 L NAV without navigation device
116 7QA L CDR without CD ROM
117 7X0 L EPH without park distance control (parking
118 8AD P RAO radio "gamma"
119 8CC L TWP speedometer sensor without seal (electronic speedometer sensor)
120 8F6 L SLE dark colored side turn signal lights
121 8GD P GEN alternator 90A
122 8JS L HSW twin headlamp for left-hand drive with clear lens
123 8K0 L FLS without special low beam mode
124 8L3 L ANT roof antenna
125 8M1 L HEW rear window wiper and washer system with intermittent control
126 8N3 P SWS windshield wiper intermittent control with rain sensor
127 8Q1 L LWR headlight-range adjustment
128 8QE P SLR key for locking system with remote control
129 8RM P LSE eight loudspeakers (passive)
130 8S2 L LEL one reading light front, two reading
131 8SB L SBR taillight assembly w. dark colored lens
132 8T0 L GRA without cruise control system (CCS)
133 8TC L NEL rear fog light for left-hand drive
134 8W1 L WWA washer fluid level indicator
135 8WD L NES integrated front fog light
136 8X1 P SWR headlights washer/wiper system
137 8Y1 L SNH two-tone horn
138 8Z5 L MKU engine cooling system, type 1
139 9A0 L TAA without taxi alarm system
140 9AK P HKA Climatronic with impact pressure controlfree of cfc
141 9D0 L VEF without preparation for two-way radio
142 9E1 L GRB trunk lighting
143 9F0 L VRT without sound combination for rotating emergency light and radio
antenna
144 9FA L AKA without automatic transmission i
145 9J0 L STA without super-tone system and tone
146 9JB L RAU smoker version, ashtray front and rear
147 9L0 L MRB without engine compartment lighting
148 9M0 L ZUH without auxiliary/parking heater
149 9P0 L SGK without seat belt warning light
150 9Q1 P MFA multi-function indicator/trip computer
151 9T1 P BWD heated washer nozzles front
152 9TB L WAL additional warning lights (door area)
153 9U0 L BVK without brake pad wear indicator
154 9W0 L VTV w/o car phone preparation/installation
155 9Y0 L ATE without outdoor temperature gage
156 A8F I AUS sports equipment
157 B01 L TPL type approval Germany
158 B0A L BLB component parts set without country-specific design requirement
159 C05 E COC operating permit, alteration 5
160 C6V L RAD alloy wheels 6J X 15 "Avus" offset 38
161 E0A L AAU no special edition
162 F0A L FZS no special purpose vehicle, standard
163 G0G I GSP five-speed manual transmission for
164 H6S L REI tires 195/65 R 15 V
165 J1L P BAT battery 280A (60Ah)
166 K8G I KAR hatchback
167 L0L L LEA left-hand drive vehicle
168 MQ8 I MOT 4-cylinder gasoline engine 1.8l/92kW 20VEU 3D base engine is T0V
169 N2P L SIB fabric seat covering
170 P15 G rain sensor
171 PH6 G air conditioning "Climatronic", cfc-freeinstead of standard sunroof
172 PT1 G technics package
173 PTB G 4-door
174 Q4H L VOS comfort sports seats, front
175 QG0 L WIV without service interval prolongation
176 RCA G radio "gamma"
177 S8M E SNR model year change calendar week 32/98
178 T0V I GMO components for base engine, unit 06A.A
179 U0C L INS instrument insert with tachometer clock and km/h speedometer
180 U29 L GKV suspension range 128
181 V0A L REL tires w/o specification of tire brand
182 WW1 G winter package
183 X0A G national sales program Germany
Re: Mielennkiinnosta MTM Blackshadow golffiin
Pakko nostaa vielä vanhaa palstaa, täytyy tulla rehentelemään sillä, että tämä HCF-912 -golffi oli isäni omistuksessa.
Valitettavasti Lokakuussa 2012, ajoi hän kolarin Ulvilassa kyseisellä mustalla varjolla. Kukaan ei loukkaantunut pahemmin. Golffi meni lunariin, joku osti sen ja nyt se tosiaan on teillä tietämättömillä.
Valitettavasti Lokakuussa 2012, ajoi hän kolarin Ulvilassa kyseisellä mustalla varjolla. Kukaan ei loukkaantunut pahemmin. Golffi meni lunariin, joku osti sen ja nyt se tosiaan on teillä tietämättömillä.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa