Ok, tämän kertaisessa meetissä sovittiin että saunailta pidetään santaclaus hotskan saunaosastolla 24.9. Varmuus saunaosaston vuokrasta (saatavuus/hinta) selviää kuluvan viikon aikana.
Osallistumishinta jaetaan nuppia kohden tasapuolisesti sukupuoleen katsomatta alustavien ilmoittautumisien perusteella. Meetissä alustavia ilmoittautumisia tuli 11 eli sen varjolla osataan jo sanoa että nuppihinta lasketaan yksittäisissä euroissa, korkeintaan max 10€ luokkaa...riippuu tietenkin osallistujien määrästä.
Nyt siis otetaan vastaan alustavan sitovia ilmoittautumisia, eli privana minulle ilmoittautumiset (myös niiltäkin jotka nostivat käden meetissä) ja että kuinka monta henkilöä on tulossa. Noiden perusteella lasketaan nuppihinta. Rahat peritään ensi viikon meetissä ilmoittautuneilta.
Mukaan tietysti pääsee, vaikka ei ilmoittautuisikaan minulle, mutta näiltäkin rahat peritään sen mukaan mitä on laskettu alustavien ilmoittautumisien perusteella. Mahdollinen ylijäämä budjetti hyödynnetään saunaillassa tai meeteissä kahvia koko porukalle periaatteella.
Ja tietysti, suotavaa on että jos nyt ilmoittautuu, niin kantaa myös ensi viikolla rahat...jos ei, niin se voi vaarantaa muidenkin hauskuuden ja sitten ei ole kellään kivaa, ainakaan sillä joka jätti maksamatta vaikka ilmoittautui. Jos saunailta peruuntuu syystä tai toisesta, maksetut rahat saa tietysti takaisin.
Eli siis, rohkeasti mukaan, paremmat puoliskotkin (muutama on lupautunut, ei tarvitse pelätä olevansa ainoa naispuoleinen ;)), minulle ilmoittautumiset ja ensi viikon meettiin pikkasen cashia taskussa...Tällä kertaa enemmän onkin vähemmän, noin ilmoittautumisien suhteessa kustannuksiin.
Lisäinfoa tulee lähipäivien aikana, kuten esim. että saadaanko sauna varattua ja paljonko on minkäkin hetkinen nuppihinta...ja lisätietoa voi halutessa kysellä minulta tai JACKHAMMER:lta.
EDIT: meettikuvat päivitetty:
http://personal.inet.fi/cool/joke/meetti/