G60 ja voimaa tarvittais! d...
Valvoja: ffp jäsenet
Niitä nauhoja on kahta erilaista. Beigejä ja harmaita. Ja beigejen tilalle harmaat on liian tiukat. Näin ainakin oli itsellä ebaystä tilatulla setillä. Dopin satsi oli sopivampi ja beiget nauhat. Jos ei kaikkia laakereita raski/tarvitse vaihtaa niin ainaki sen hihnapyörän päätylaakeri kannattaa laittaa samalla. Sai ihan laakerikaupasta sopivan, sillä on varmasti kovin kuorma kun on uloin.
101000006AF WR6DP0 tyrkyttävät maailmalla, onko tuo sama tulppa?
Jostain googletin äsken halvemman hinnan mutta onnistuin kadottaa sen sivun.
Itsekin setin tarvisin kohtapuoliin.
Edit:Dopikin näyttää sitä kauppaavan eli taitaa olla.
Jostain googletin äsken halvemman hinnan mutta onnistuin kadottaa sen sivun.
Itsekin setin tarvisin kohtapuoliin.
Edit:Dopikin näyttää sitä kauppaavan eli taitaa olla.
Viimeksi muokannut Sebastian, 19.4.2015 12:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Perus g60 corrado kyseessä. Oliko se nyt 89 vm.
Noniin, vihdoin ruettu corradon vikoja katsomaan. Vaikuttaisi että jompi kumpi bensapumppu on levinnyt. Ilmeisestihän näissä on tankissa pumppu ja erillinen siirtopumppu jos oikein muistan? Voiko molemmat saada korvattua laittamalla joku perus tarvike pumppu johonkin väliin? (Mihin)
Ahdin on myös leviämässä.. onko mahdollista ottaa ahdin vaan pois välistä ja tukkia kaikki ilmakanavat ja ajaa ilman koko ahdinta? Missä hinnoissa liikkuu toimivat g60 ahtimet?
Noniin, vihdoin ruettu corradon vikoja katsomaan. Vaikuttaisi että jompi kumpi bensapumppu on levinnyt. Ilmeisestihän näissä on tankissa pumppu ja erillinen siirtopumppu jos oikein muistan? Voiko molemmat saada korvattua laittamalla joku perus tarvike pumppu johonkin väliin? (Mihin)
Ahdin on myös leviämässä.. onko mahdollista ottaa ahdin vaan pois välistä ja tukkia kaikki ilmakanavat ja ajaa ilman koko ahdinta? Missä hinnoissa liikkuu toimivat g60 ahtimet?
Missä hinnoissa liikkuu toimivat g60 ahtimet?
Riippuen tuurista 0-3000€.
Itse ostin eBaysta parillasadallalla, toivottavasti toimii. Möi nahkahousujen tapaan "rikkinäisenä".
Voin lunastaa vanhan ahtimen edullisesti jos et sitä tarvi.
Ahdin on myös leviämässä.. onko mahdollista ottaa ahdin vaan pois välistä ja tukkia kaikki ilmakanavat ja ajaa ilman koko ahdinta?
Eipä se oikein jaksa kulukea.
Eikös kyseessä ole kumminkin melko perus 1.8 kone johon on vaan ruuvattu ahdin kylkeen? Eikö tuota ahtamatonta versiota jossain perus golffeissakin varmaan ollut? Kai siihen se 80-90hp jäis .. :D
Alkaa olla moti lopussa tuon auton suhteen, että varmaan joko ajan sen ahtimen loppuun tai teen siitä vapaasti hengittävän mikäli se on mahdollista. Noita autoja tuntuu saavan niin halvalla että ei nappaa 1000e ahdin remontit, kun kyseessä on kumminkin pelkkä pieni iki vanha vw kone...[/b]
Alkaa olla moti lopussa tuon auton suhteen, että varmaan joko ajan sen ahtimen loppuun tai teen siitä vapaasti hengittävän mikäli se on mahdollista. Noita autoja tuntuu saavan niin halvalla että ei nappaa 1000e ahdin remontit, kun kyseessä on kumminkin pelkkä pieni iki vanha vw kone...[/b]
Kyllä minun muistikuvani mukaan on aivan eri ajoitukset nokissa, kuten kuuluisikin. Remminokassa kuuluu esim overlappia olla huomattavasti vähemmän kuin vaparinokassa. Asia selviää helposti nokan varaosanumerostakin vaikka se ei suoraan kerro mikä sinne tehtaalla on laitettu, onko G60 nokkaa käytetty missään muussa mootorissa?
Kuulostaa ainakin omasta mielestä siltä että ahtimesta on mennyt laakeritkin, viimeks kun etin netistä G60 huoltosarjoja niin löyty vaan perus tiiviste ja hihna sarjoja. Ja laakerit puolestaan makso tyyliin 350e? Jos ne oikeesti maksaa sen +300e niin hintaa tulee töineen, uusien tiivisteiden kanssa varmaan 700e?
Jos pahhaa tekkee auton huolto niin esim siinä budjettiratkaisu
Jos suunnilleen jonkinnäköinen työkalu pysyy kädessä niin suurimman osan osista vaihtelee itse, pari laakeria vähä vittumaisempi mutta ei mikään Amerikan homma.
Jos suunnilleen jonkinnäköinen työkalu pysyy kädessä niin suurimman osan osista vaihtelee itse, pari laakeria vähä vittumaisempi mutta ei mikään Amerikan homma.
Mikähän tuo on kun pullauttelee ahdin sitä öljyn tulopuolen stefaa paikoiltaan?
Ilma menee läpi kun kokeilin ettei reiät ole ummessa mutta pikkuisen kun painetta lisää niin se pullahtaa. Melkoinen öljypoltin tuli autosta.
Voiko tuo kuori olla mennyt niin horoksi kun se stefa menee sormin painamalla paikalleen?
Nostin sitten verkot vedestä että sai tuon vanhan ahtimen puolikkaan siihen nyt ja siihen stefan joutui lyömään kiinni eikä se pullahtanut kun paineilmalla testasin. Täytyy tuo ruuvata keulalle, jospa se pitäs öljyt oikealla puolella.
Mutta siis voisiko tuon "horon"(?) ahtimen korjata jollain liimamassalla millä sen stefan tiivistäisi vai minkä helvetin tuolle tekee?
Öljyletkut on orkkis ja ei tukossa.
Ilma menee läpi kun kokeilin ettei reiät ole ummessa mutta pikkuisen kun painetta lisää niin se pullahtaa. Melkoinen öljypoltin tuli autosta.
Voiko tuo kuori olla mennyt niin horoksi kun se stefa menee sormin painamalla paikalleen?
Nostin sitten verkot vedestä että sai tuon vanhan ahtimen puolikkaan siihen nyt ja siihen stefan joutui lyömään kiinni eikä se pullahtanut kun paineilmalla testasin. Täytyy tuo ruuvata keulalle, jospa se pitäs öljyt oikealla puolella.
Mutta siis voisiko tuon "horon"(?) ahtimen korjata jollain liimamassalla millä sen stefan tiivistäisi vai minkä helvetin tuolle tekee?
Öljyletkut on orkkis ja ei tukossa.
Re: G60 ja voimaa tarvittais! d...
Ei nyt varsinaisesti liity topiciin mutta osaako joku sanoa mitkä kierteet G60 corradon jarruletkuissa on?
Re: G60 ja voimaa tarvittais! d...
Edessä 10x1 Naaras/Naaras
Taka-akseli 10x1 N/N
Takasatula 10x1 N/Uros
Ulkomuistista, kannattaa tarkistaa.
Taka-akseli 10x1 N/N
Takasatula 10x1 N/Uros
Ulkomuistista, kannattaa tarkistaa.
Re: G60 ja voimaa tarvittais! d...
Onko kukaan viritelly G60:siä toimimaan etanolia?
Re: G60 ja voimaa tarvittais! d...
Mulla oli mut moottorinohjaimena oli megasquirt...
Re: G60 ja voimaa tarvittais! d...
Onko porukka hankkinu mistä hihnapyörät kun ovat vaihtaneet G-laderin Eatoniin?
Re: G60 ja voimaa tarvittais! d...
Iltaa
Pitäs toi g-ahdin avaa ekaa kertaa. Koitin lukee noita ohjeita ja muutama kuvio jäi auki.
-sitä rasvaa, sivelläänkö se siihen kuoreen vai niihin lamelleihin mitkä uusitaan?
-ne stefat aina liimalla kiinni? Millä liimalla?
-kuoret kun laittaa kiinni niin mitä siihen väliin?
-momentit?
-onko jotain muuta mitä huomioida hot tipsiä?
Kiitti vinkeistä etupeltoon jos niitä liikenee. Voit myös ilmiantaa itsesi jos homma on sulle tuttua ja olisit halukas huollon tekeen pirkanmaan talousalueen nurkilla
-Vitsku
Pitäs toi g-ahdin avaa ekaa kertaa. Koitin lukee noita ohjeita ja muutama kuvio jäi auki.
-sitä rasvaa, sivelläänkö se siihen kuoreen vai niihin lamelleihin mitkä uusitaan?
-ne stefat aina liimalla kiinni? Millä liimalla?
-kuoret kun laittaa kiinni niin mitä siihen väliin?
-momentit?
-onko jotain muuta mitä huomioida hot tipsiä?
Kiitti vinkeistä etupeltoon jos niitä liikenee. Voit myös ilmiantaa itsesi jos homma on sulle tuttua ja olisit halukas huollon tekeen pirkanmaan talousalueen nurkilla
-Vitsku
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 13 vierailijaa