Gallup lastutetun VAG 1.8T koneen omistajille

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

petrij
-
Viestit: 60
Liittynyt: 23.8.2003 14:54

Gallup lastutetun VAG 1.8T koneen omistajille

ViestiKirjoittaja petrij » 13.4.2005 18:01

Kysymys vain ja ainoastaan VAG 1.8T koneiden omistajille ja sen lastuttaneille:

1. Autosi merkki ja malli?
2. Mikä lastu?
3. Hinta?
4. Mitä muita tekniikan muutoksia?
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?)
6. Kulutus?
7. Ongelmia?

Olen lueskellut aikas paljon eri topicceja aiheesta, mutta kaipaisin nyt ensi käden kokemusta juuri yllä mainituista asioista. Harkitsin jo vakavasti ABT:n 193hv:n lastua, mutta alkanut epäilemään... MTM on kovin kallis, mutta laadukkaan oloinen. Upsolute on epäilyttävän edullinen. jne..
Viimeksi muokannut petrij, 17.4.2005 12:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Lindroos
-
Viestit: 521
Liittynyt: 23.7.2003 8:16

ViestiKirjoittaja Lindroos » 13.4.2005 19:07

1. Audi A4 1.8T -97
2. ABT
3. n.1000€ (autossa ostaessa paikallaan)
4. ABT:n putkisto
5. 193hv/270Nm
6. 6,1-6,5l/100km matka-ajossa, kaupungissa n.8l/100km
7. -

Rahnu
-
Viestit: 12
Liittynyt: 18.10.2004 17:14

ViestiKirjoittaja Rahnu » 13.4.2005 19:42

1. VW Passat -98
2. Karalan lastu
3. Sopiva
4. ei ole,ei tule
5. 180hp/279nm
6. Abaut sama kun ilman lastua,kaupungissa +10,maantiellä 7-8,5L
7. Eipä ole ollut..

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8316
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 13.4.2005 20:15

1. VW Golf Cabrio GLI "classic"
2. MTM by LMS
3. Suorastaan mitätön
4. 2,5" putkisto ilman kattia, iso välijäähdytin, KKK 04, 4 bar bensanpaine, modifioitu imuputkisto
5. 131 hv / 200 Nm
6. noin 10 l / 100 km (pieni rengas tekee välityksestä vähän hassun)
7. Kytkin luistaa kohtuullisen reilusti

Audi_A3
-
Viestit: 52
Liittynyt: 29.4.2004 17:57

ViestiKirjoittaja Audi_A3 » 13.4.2005 21:37

1. Audi A3 1.8T -01
2. APR 98oct
3. Sopiva
4. Bn-Pipesin 2,75" putkisto turbolta eteenpäin HJS:n kisakatilla
5. 200+ hv ja 300+ Nm
6. Kaupunkiajossa talvella n. 10L /100km
7. Ei ongelmia toistaiseksi

Ritke
-
Viestit: 237
Liittynyt: 6.11.2003 10:48

ViestiKirjoittaja Ritke » 14.4.2005 9:43

1. Audi A4 1,8T -01 AVJ
2. Upsolute
3. Halpa, käytettynä hommattu!
4. Ei muuta
5. 187hv 281Nm (Mitattu Teku Oulu -03)
6. Vuoden keskikulutus 8,3l
7. Ei ongelmia toistaiseksi...
Viimeksi muokannut Ritke, 14.4.2005 15:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

kkuusi
-
Viestit: 90
Liittynyt: 7.6.2004 21:11

ViestiKirjoittaja kkuusi » 14.4.2005 9:50

1. VW Passat Variant 1.8T -99
2. H&S Elektronik
3. alta tonnin, reilusti
4. Ei muuta
5.+50hevosta ja +50Nm
6. Joku desi pitäisi pudota, mutta käytännössä kait sama kuin ennen
7. Ei ongelmia. Paitsi pito. Kaasu ehkä aavistuksen herkkä.

Judas
-
Viestit: 58
Liittynyt: 6.1.2004 13:43

ViestiKirjoittaja Judas » 14.4.2005 9:57

1. Audi S3 1.8T Quattro -99 210hp vakiona
2. revotechnik
3. Ei paha hinta
4. Ei
5. 265hp/380Nm
6. vakio + 0.5-1l/100km
7. Ei

vwfan
-
Viestit: 16
Liittynyt: 4.8.2003 8:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja vwfan » 14.4.2005 9:59

1. VW Golf Gti -98
2. Oettinger
3. Sopiva(autossa ostaessa paikallaan)
4. Ei muuta vielä
5. 195hv/295Nm
6. About sama kuin vakiona
7. Ei ongelmia toistaiseksi

Jarkko H
-
Viestit: 494
Liittynyt: 26.7.2003 11:57

ViestiKirjoittaja Jarkko H » 14.4.2005 10:07

1. Golf GTI 98 1.8T AGU
2. APR 98 oct.
3. reilu tonni
4. 225 TT:n by-pass
5. valmistajan mukaan : 204 hp / 320 nm. ei penkitetty.
6. n. 8.5 l
7. Ei

Heikki J.
admin
Viestit: 8303
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 14.4.2005 10:23

Huom! Ihan mielenkiinnosta, jos autonne on penkitetty, laittakaa myös paikka missä penkitetty, ja vaikkapa vielä joku aika (esim. kk/vuosi). Ja penkitettiinkö sekä ennen että jälkeen virityksen?

Samppax
-
Viestit: 100
Liittynyt: 16.9.2003 18:44

ViestiKirjoittaja Samppax » 14.4.2005 10:34

1. Audi A3 tq -01
2. Karala
3. Edullinen
4. Supersprint 2.5"
5. putkella 163/240 lastutettuna 199/355. Harisen penkki. 1bar
6. Matka-ajossa reilu 7 l
7. Liian vähän tehoa

puerco
-
Viestit: 1641
Liittynyt: 7.10.2003 17:21
Viesti:

ViestiKirjoittaja puerco » 14.4.2005 11:09

1. Seat leon 1.8T 20VT4, ARY
2. Upsolute oli ja meni, nyt Revo 4 bar
3. Bensapainen säätimen kanssa n.1100e
4. 2,5" putkisto alusta loppuun, forge by pass,
5. lupailevat putkella ja lastulla n.220hp / 350hp, ei käyty penkissä
6. kaupunki n.10l, maantiellä pääsee jopa 7l /100km

7. Osia vaihdeltu pirusti, n75, n249, neliveto präkää (ei selvillä) ahdin vaihdettu, kansi vaihdettu (paskaa koneeseen ja pox), moottorin lämpötila anturi vaihdettu. Lastun kanssa ei ongelmia, toimii kun muu auto vaan pelaa.

prkl
-
Viestit: 13
Liittynyt: 8.3.2004 12:34

ViestiKirjoittaja prkl » 14.4.2005 11:11

1. 2002 Passat 1.8T AVM
2. Wetterauer 1bar
3. Oisko ollut $300
4. TT Dv odottelee asennusta
5. Wetterauerin mukaan 205hv/335Nm
6. Tais jopa hiukan pudota
7. Liian vähän tehoja

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 14.4.2005 16:02

1. Audi S3 vm. 1999
2. MTM
3. Paljon...
4. Supersprint cat-back, Forge By-pass. Ohjelmaan ei vielä tehty muutosta putkelle...
5. 250hp/370Nm (Putken jälkeen luvataan 265hp/405Nm)

Edit. Penkitetty 270.5hp/410Nm Sporttiautossa Naantalissa 27.8.05

6. n. +0.5l/100km
7. Ei mitään...
Viimeksi muokannut Teemu M, 2.9.2005 7:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-Mika-
-
Viestit: 86
Liittynyt: 11.1.2004 20:18
Viesti:

ViestiKirjoittaja -Mika- » 14.4.2005 16:36

1. Seat Leon 1.8t 20vt TS
2. Revo 4 bar.
3. Jonkun verran...
4. BSR:n 3" downpipe+racekatti, 2,5" Ferritan catback putki, forge by pass ja samcon intake.
5. Penkitetty viime keväänä orkkis intake putkella 218hp/363nm 1.37 bar.
6. Kaikki se vie mitä sinne tankkaa...
7. Liian vähän tehoa.

1.8 T

ViestiKirjoittaja 1.8 T » 14.4.2005 18:21

1. GOLF GTI 1998
2. Olisko Hestec (Harisella kuitenkin tehty)
3. 650e
4. vaikuttaako? takavaimennin(Supersprint) ja vapaavirt.suodatin (K&N)
5. 177hp/279nm 95oct 23.4.04 - 187hp/296nm 98oct 22.6.04, molemmat penkitetty S. Harisella, myös ennen lastutusta.
6. Vakiokulutus + 0.5-1l/100km
7. Ei mitään ongelmia

peekoo68
-
Viestit: 55
Liittynyt: 23.7.2003 23:35

ViestiKirjoittaja peekoo68 » 14.4.2005 18:49

1. Golf IV GTI -01 AUM (ex-auto)
2. MTM
3. oli ostettaessa
4. -
5. 185hp / 290Nm
6. 8-8,5
7. -
Viimeksi muokannut peekoo68, 25.10.2005 16:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

mza
-
Viestit: 6
Liittynyt: 23.7.2003 23:08

ViestiKirjoittaja mza » 14.4.2005 19:38

1. Audi A4 Tq -01 AVJ
2. Turbotec by Karala
3. edukas
4. ei muuta
5. normaali peruslastutus 1 bar, painotettu väännön puolelle
6. kaupunki n. 11, maantie n. 8
7. no problem

Trip
-
Viestit: 255
Liittynyt: 23.7.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Trip » 14.4.2005 22:41

1. Passat 1.8T -97
2. MTM
3. paljon rahaa
4. apexi "CAI"+supersprint cat back
5. 174hv/268nm pyöriltä -special motors -jälkeen virittelyn
6. kaikki menee mitä tankkiin laittaa.
7. ei ongelmia

Kry
-
Viestit: 67
Liittynyt: 23.7.2003 17:15

ViestiKirjoittaja Kry » 15.4.2005 10:05

1. Skoda Octavia HB -03 AUM
2. Revo
3. Sopiva
4. Remus-takapönttö, Forge, 98E-bensa
5. 196 hv / 330Nm (Penkitetty,P&J Power, Hollola, syksy -04)
6. Ei suurta eroa vakioon
7. Ei ongelmia, 20tkm takana

Maranell^
-
Viestit: 21
Liittynyt: 7.10.2004 19:43

ViestiKirjoittaja Maranell^ » 15.4.2005 16:49

1. Golf Gti 99
2. ABT
3. ?
4. race cat + Bastuckin taka vaimennin
5. n 220hp
6. Talvella n 7,9l kesällä n 8.6l (keskikulutus)
7. Kaasuläppä yksikkö hajos tällä viikolla niin tuli "hintaa"

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 15.4.2005 18:03

1. Audi A4 i,8 tq avant 6/00 AWT
2. abt / König
3. Oli autossa jo
4. Downpipe+ loput (eurostainless), forge odottaa etupenkillä
5. 200+, 300+, ei penkitetty
6. 8 kesällä, talvella keleistä riippuen 10 tai enemmän;-))
7. Downpipen takia lambda 2 herjaa lämpötilaa/ ongelma?

Saku
-
Viestit: 278
Liittynyt: 1.12.2004 20:42

Penkitys

ViestiKirjoittaja Saku » 15.4.2005 19:34

1. VW Passat 1.8T Variant
2. Karala -> turbotec.com
3. ovh 690€ miinus jotain ;)
4. Ei
5. 185hv/285nm (penkitetty Karalalla renkaista)
6. Riippuu kaasujalasta.... Heh
7. Ei pitoo..... Liian vähän tehoo! ku nälkä kasvaa syödessä... Niinkuin kaikkihan sen tietää.

andeRS
-
Viestit: 604
Liittynyt: 23.7.2003 20:41

ViestiKirjoittaja andeRS » 15.4.2005 22:48

1. Audi A4 1.8T -95
2. MTM
3. Sopiva
4. Forgen by-pass
5. 187hv / 290nm minkä MTM lupaa, ei ole penkitetty.
6. http://tankkaus.com/cardata.php?nr=3087
7. Nyhtänyt välillä enemmän, välillä vähemmän. ongelma välillä 2800-3500rpm

aqualung
-
Viestit: 171
Liittynyt: 23.5.2004 21:25

ViestiKirjoittaja aqualung » 16.4.2005 0:20

1. Passat 1.8T -98
2. Upsolute
3. 380 e
4. Milltekin Bypass
5. ~190 hv 270 Nm, ei vielä penkitetty
6. Seka-ajo 9-10, maantiellä alle 8
7. Orkkis-bypassin kalvo antautui, ahtovuoto MAF:n ja turbon välissä (aiheutti nykimistä), jäähdytysnesteen lämpötila-anturi sekoilee.

anselmi

ViestiKirjoittaja anselmi » 16.4.2005 0:55

1 A4 1.8 TQ
2 S. Harinen
3 690
4 TT.n by-pass
5 204 hv / 262 nm 19.5 -04 Harisen penkki.
6 8.5- 9
7 ei ongelmia

Oskillaattori
-
Viestit: 41
Liittynyt: 16.2.2004 7:00

ViestiKirjoittaja Oskillaattori » 18.4.2005 13:44

1. Passat Variant 1.8T AEB
2. BSR
3. 700€
4. Forge DV, BSR Opti-flow, N75J
5. 193hp/270 Nm, -
6. taisi jopa hieman tippuakin.
7. No problem

petrij
-
Viestit: 60
Liittynyt: 23.8.2003 14:54

ViestiKirjoittaja petrij » 31.8.2005 20:24

1. VW Golf GTi 1.8T ´03 AUM
2. Revo
3. 890€
4. Forge by-pass, Remus- takavaimennin
5. 210hp / 341Nm @ 1.5bar (AMW-Dyno)
6. 8,5 litraa / 100km
7. Lastutuksen jälkeen oli ahtopaineen 'nykimistä' lähellä maksimipaineita ja välillä myös alemmilla ahtopaineilla. Erinäisten yritysten jälkeen nykiminen vähentyi huomattavasti vaihtamalla uusi N75- anturi. Tällä uudellakin anturilla pientä nykimistä oli havaittavissa muutaman kuukauden ajan, mutta lopulta hävisi kokonaan.
Viimeksi muokannut petrij, 26.9.2006 13:29. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 2.9.2005 14:26

1. SKODA OCTAVIA RS
2. REVO 4 BAR
3. N.1100
4. BSR PUTKISTO ALUSTA LOPPUUN, samco intake hose, iso cooler, jr filter
5. 231HV / 389Nm. J.MATALAMÄKI
6. NORM.AJOSSA SAMA KUN VAKIONA.
7. ei ongelmia.

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 5.9.2005 23:53

1. vw passat 1.8t -99
2. karala
3. 690€
4. bsr:n 2.5" catback
5. Ilman lastua putkella 170hp. Lastulla 199hp / 298nm 98oct. (1.9 2005) karalan penkki
6. en ole huomannut eroa norm. ajossa
7. Lopulta halkes pakosarja ja pakopesä. Syy typerä ajotyyli.
Viimeksi muokannut tero_v, 25.3.2014 16:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

hana79
-
Viestit: 93
Liittynyt: 12.7.2005 17:48

ViestiKirjoittaja hana79 » 12.9.2005 20:19

1.Skoda Octavia RS combi -04
2.Upsolute
3.400€
4.Simons catback, K&N kartio, Docpower bypass
5.221.5hv 345.8nm penkitetty AMW
6.jos polkee ni imee, muuten normal
7.ei vielä, ajettu noin kymppitonni.. Autolla 40tkm
Viimeksi muokannut hana79, 2.5.2006 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Marko84
-
Viestit: 12
Liittynyt: 11.9.2005 23:10

ViestiKirjoittaja Marko84 » 14.9.2005 17:28

1.Audi a4 1.8T -96
2.Upsolute
3.400€
4.Dump-valve, Forgen By-pass, Simons-putkisto
5.n.205/280 luulisin, ei penkitetty
6.kuluttaa minkä kuluttaa
7.Vaihdettua Forgen by-passin, kone nyki 1000-2500rpm pintakaasulla ja alle 1000 rpm kierrokset hyppii vedätyksen jälkeen... huomasin että dumppi haukkoo henkeä. Vika korjattu kiristämällä dumppia.
Viimeksi muokannut Marko84, 15.9.2005 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 21.9.2005 17:10

Auto vaihtunut. Vakio GTi
Viimeksi muokannut T-Power, 11.2.2006 0:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mikko_H
-
Viestit: 856
Liittynyt: 23.7.2003 12:16

ViestiKirjoittaja Mikko_H » 15.10.2005 18:13

1. Audi A4 1.8T -00
2. Revotechnik
3. n. 800e
4. Bsr 3" downpipe+Katti, Bsr 2.5" putkisto, Forge 007P bybass
5. Luvattu 222hp/330Nm(?). Penkitetty Vaasan Tekussa 176hp (29.9.05), oli ahtovuoto ja N75-venttiili rikki.
6. Kaupunki-ajo 9.3l, maantie 7.9l
7. Ahdot laskee liikaa vedätyksen aikana. Vika vai ominaisuus...

Talven aikana tarkoitus käydä uudelleen penkittämässä, jotta saadaan kunnon tulokset, keväällä tulee isompi välijäähdytin, samcon letkut ja isommat suuttimet.

hess
-
Viestit: 120
Liittynyt: 23.7.2003 18:39

ViestiKirjoittaja hess » 20.10.2005 0:33

1. Golf gti -00
2. Abt
3. Lastu oli edellisen omistajan jäljiltä
4. TT:n By-Pass ja 98okt. bensa
5. 191hv/260nm Pro Dyno Systems
6. Keskikulutus hiukan päälle 8L
7. -
Viimeksi muokannut hess, 26.10.2005 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 20.10.2005 17:21

1. Seat Leon 1.8T
2. Karala
3. En muista enää...
4. Putkisto katilta taaksepäin rosteria
5. -
6. Ajotietokoneen mukaan 9-11l
7. Ei mitään

Kurdi
-
Viestit: 291
Liittynyt: 15.11.2005 22:22

ViestiKirjoittaja Kurdi » 16.11.2005 20:21

1.VW Golf 1.8t -98 (AGU)
2.Karala
3.-
4.-
5.400Hp/400Nm penkitetty, tällä hetkellä noin 330hp.
6.En oo seurannu mut jos polkee niin vie...)
7.-
Viimeksi muokannut Kurdi, 23.1.2007 18:57. Yhteensä muokattu 8 kertaa.

Toni K.
-
Viestit: 159
Liittynyt: 25.2.2004 12:25

ViestiKirjoittaja Toni K. » 21.11.2005 21:16

1. A4 -99 1.8tq
2. mtm
3. oli ostettaessa paikallaan
4. forge bybass ja rosteria katista taaksepäin
5. ei ole penkitetty
6. 10l kaupungissa
7. ei ongelmia

nsalokos
-
Viestit: 8
Liittynyt: 12.12.2005 10:07

octavia mark I 1,8T kombi

ViestiKirjoittaja nsalokos » 16.12.2005 19:28

175hv, 255Nm, kulutus seiskan pintaan maantiellä ja pätkäajossa kasin pintaan. Turbotec Jyväskylässä penkitti vanhat arvot ja teki siltä pohjalta uuden chipin. n.700e maksoi 3v sitten. Lähtee kuin hauki rannasta.
Voimansiirto kestänyt hyvin, koska autoa ei ole rääkätty revittämällä ja sudittamalla, voi sitä polkaista sekuntia myöhemminkin pedaalin pohjaan kytkimen noston jälkeen. Alustassa eibach jouset ja konin sport iskarit, madallettu. Kova alusta, mutta äärettömän helppo ja vakaa ajettava auto.
niin ja putkisto oli puolesta välistä taakse rosteri remus. eipähän ruostu.

Manke
-
Viestit: 18
Liittynyt: 23.7.2003 16:15

ViestiKirjoittaja Manke » 28.12.2005 2:25

1. Seat Leon 1.8t
2. Superchips
3: Oli ostettaessa paikallaan
4. -
5. Ei ole penkitetty.
6. 7-10l
7. Ei ongelmia.

Johto
-
Viestit: 107
Liittynyt: 28.7.2004 23:24

ViestiKirjoittaja Johto » 29.12.2005 18:26

1. Audi A4 1.8T B5 1996.
2. BSR.
3. 550e.
4. BSR 2,5" cat-back, BSR Optiflow.
5. 197 hp / 287 Nm (BSR).
6. Ei mitattu.
7. Ei toistaiseksi.

Lehtonen
-
Viestit: 95
Liittynyt: 23.8.2003 12:00

ViestiKirjoittaja Lehtonen » 5.1.2006 9:41

1. Golf GTI AGU
2. Digitech
3. Oli ostettaessa
4. -
5. 199 hp / 340 Nm (Dynoprintin mukaan)
6. 6.7-9.5, mulla keskikulutus n. 7.5-8
7. -

KariT
-
Viestit: 815
Liittynyt: 23.7.2003 16:42

ViestiKirjoittaja KariT » 24.1.2006 19:03

1. VW Passat 1.8T
2. HPE-Systems
3. Halpa
4. Kartiosuodatin, putkisto
5. Valmistajan arvio n. 195Hv/280Nm Ei penkitetty
6. Ei mitään käsitystä??
7. Eipä ole ollut mitään ongelmia
Viimeksi muokannut KariT, 27.1.2006 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

sakarivo
-
Viestit: 222
Liittynyt: 23.3.2005 23:35

ViestiKirjoittaja sakarivo » 27.1.2006 18:30

1. A4 1.8T B6 -01
2. mal-electronics (luulisin)
3. 170eur
4. vapaa-virtaussuodin
5. +50hp/+70nm
6. 6.5 /ajotyylistä riippuen
7. poliiseista on toisinaan riesaa... vaikka työtäänsähän hekin vain tekevät (luulisin)

[JM]
-
Viestit: 148
Liittynyt: 21.2.2006 19:15

ViestiKirjoittaja [JM] » 21.2.2006 19:27

1. VW Golf GTI 1.8T -99
2.ABT
3. 1700€(Königin hinnaston mukaan)
4.bsr optiflow
5. 194hv/260Nm..ei penkitetty
6.aikalailla normaali
7. ei valittamista
Viimeksi muokannut [JM], 31.10.2006 4:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mikko80
-
Viestit: 226
Liittynyt: 10.11.2004 20:21

ViestiKirjoittaja mikko80 » 28.2.2006 21:01

1. seat leon 1,8t top sport 2003.
2.revo
3.sopiva
4.pro turbon cooleri,garret gt28rs,485 suuttimet,bsr downpipe/catbag,forge bybass,samcon kaikki letkut,vapaa virtaus suodatin,fidanza vauhtipyörä,sachsin rajumpi kytkin/paineasetelma/painelaakeri+muuta rojua.
5.328hv/476nm amw lappeenranta
6.paljon.
7.softan kanssa oli ongelmia ja poliisien

Oskillaattori
-
Viestit: 41
Liittynyt: 16.2.2004 7:00

ViestiKirjoittaja Oskillaattori » 1.3.2006 15:14

1. Audi A4 Avant 1.8TQ -02 (150hp)
2. BSR Steg 1 PPC
3. 870€
4. Forge 007, BSR Opti-flow
5. 196hp / 322Nm, -
6. Kympin kaupungissa, maantiellä vähemmän
7. Forgen jousi taitaa olla liian löysä (tosin forge on asennettu "reverse" -tyylillä. Kokeilen pian jäykempää jousta / normaalia asennusta)

markuz
-
Viestit: 303
Liittynyt: 25.3.2004 16:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja markuz » 4.5.2006 23:15

1. Audi A3 1.8T
2. Powerflashin tekemä
3. Maksoihan se rahaa:)
4. Putkistoa vähän muunneltu, eipä muuta.
5. N.200hp ja n.300Nm. Valmistajan arvioita, ei penkitetty
6. Kympin paikkeilla. En ole tarkkaan seurannut.
7. Ei ainakaan vielä mitään suurempia.

FrankSurf
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.10.2005 9:16
Viesti:

ViestiKirjoittaja FrankSurf » 9.5.2006 13:18

1. Audi A4 B6 1.8TQ
2. MTM190 (LMS)
3. ?€ (oli ostettaessa)
4. Ei muita muutoksia, vielä.
5. 190Hp / 310Nm (MTM ilmotus, ei penkitetty)
6. Matkaa 7,6l/100km, kaupunkia 8,5-9l/100km, riippuen kaasuläpän asennosta
7. Pitoa enemmän kuin tehoa, entisen passat 1.8t bsr steg1+:n jälkeen tuntuu kesäkelillä patalaiskalta, paino ja neliveto verottaa... Ei ongelmia muutoin. giev mroe power, plx?
Viimeksi muokannut FrankSurf, 10.8.2007 9:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tolonhe
-
Viestit: 8
Liittynyt: 12.8.2005 11:49

ViestiKirjoittaja tolonhe » 30.5.2006 21:02

1. VW Golf 1.8T GTI '99
2. S. Harinen
3. 650€
4. Forge by-pass, Simons 2,5" Rosteri Cat Back putkisto, Green FF-suodatin
5. 198 Hv / 326 Nm, ja Harisen penkki. (Ei mitään postimyyntitehoja)
6. 8-8.5 l/100km
7. tyhjäkäynti sousi...korjattu kaasuläpän kalibroinnilla.

Macce
-
Viestit: 53
Liittynyt: 19.4.2005 22:46

ViestiKirjoittaja Macce » 9.6.2006 23:33

1. Vw passat 1.8t -99
2. Muukkonen (hollantilaisen käsialaa)
3. 700 (yksi päivvitys sisältyy hintaan)
4. Tommi´s billetin by bass
5. 150+/210+ 1,2bar. Ei vielä penkitetty
6. 98E ei suurta eroa vakioon
7. Nykäisy joskus kaasua päästäessä (en sanois ongelma)
Viimeksi muokannut Macce, 23.10.2006 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tervil
-
Viestit: 48
Liittynyt: 24.4.2006 22:01

ViestiKirjoittaja Tervil » 3.7.2006 15:21

1.Seat leon 1.8T vm 04
2.APR
3.1400€
4.Downpipe 2.5" GHL kisakatti, supersprintin putkisto, ilman otto kitti..
5. 210hv/300nm (AMW lappeenranta)
6. keskikulutus 12l ja maantie 7.5l
7. Ei ole muuta kuin ongelmia....

Matti83
-
Viestit: 122
Liittynyt: 13.10.2005 18:59

ViestiKirjoittaja Matti83 » 17.7.2006 14:27

1.VW Golf GTI vm.-00
2.EMJ Power ohjelmiston päivitys
3.500€
4.Vakioputkisto
5.190hv/290nm, EMJ Powerin antaman tehodiagrammin mukaan
6.keskikulutus n.10l ja maantie n.6,5l
7.eEi ongelmia

karamelli
-
Viestit: 29
Liittynyt: 24.5.2005 10:50

ViestiKirjoittaja karamelli » 18.7.2006 12:28

1. Audi TT 225 Quattro vm.2000
2. Karala
3. 500€
4. BSR Optiflow, Samco intakeletku, Forge bypass
5. Ei tietoa, 260-270hv luvattiin. Syksyllä koulun penkkiin
6. Kulutus tipahti 0.5 l/100km ajotietokoneen mukaan, nyt 8.7 l/100km
7. Nykii 1200-1500 rpm. Hengetön alle 2700 rpm. Mielestäni paska hankinta. En suosittele. Vikakoodit luettu, ei ongelmia.

willee_
-
Viestit: 3
Liittynyt: 23.7.2006 21:22

ViestiKirjoittaja willee_ » 24.7.2006 9:36

1. Audi 1.8tq -01
2. Karala
3.Vajaa 3000e
4.Garretin isompi kuulalaakeri turbo, suuttimet, catti poissa, TT-audin ilmamassamittari,bypass.
5.270-280hv luvattiin.
6.kulutus paljon 11-12 l/100km
7.Ihan ok. Alussa pikkuvikoja, Karala hoiti.

Umbrella
-
Viestit: 23
Liittynyt: 28.5.2006 17:38

ViestiKirjoittaja Umbrella » 21.8.2006 20:50

1. Golf 1.8T -99
2. Digituning
3. 500€
4. Vakio
5. "190hv / 290Nm"
6. Ajotk:n mukaan +4dl
7. Ei ongelmia:)

Jaska K
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 22.1.2004 22:10

ViestiKirjoittaja Jaska K » 25.8.2006 9:55

1. Golf GTI, 1.8 T vm -98
2. ABT
3. Tarkkaa hinta tietoa ei ole. Auto viritetty Saksassa ABT:llä. Vastaava viritys Suomessa noin 6000€.
4. Isompi turbo (kkk04), Sportti putki, vapaavirtaussuodatin, 5-vaiteen välitystä muutettu suuremmaksi.
5. Teho auton mukana tulleiden papereiden mukaan 235 hv. ja vääntö mustaakseni jotain luokkaa 350 nM.
6. Kulutus pienempi kuin vakiossa. Ehkä moin litran verran/100 km.
7. Autoon vaihdettu pääteaste. Paikallinen merkkiliike yritti laitaa sen lastun syyksi.
Nälkä kasvaa syödessä. Tehoja siis liian vähän. Turbo saisi vastata paremin, bypass venttiili siis vaihtoon.

cancerjo
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.8.2006 20:24

ViestiKirjoittaja cancerjo » 25.8.2006 20:32

1. Seat leon FR 1.8T
2. MTM"195hv"
3. -
4. BN-Pipes Cat-back, Forge Eliminator
5. 207hv / 330Nm, (sporttiauto Naantali)
6. 7-10L / 100km
7. Ei ongelmia, toimii paremmin kun vakio

santtu1.8t
-
Viestit: 36
Liittynyt: 18.8.2006 23:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja santtu1.8t » 27.8.2006 19:59

1. Autosi merkki ja malli? Passat farkku -98

2. Mikä lastu? lms

3. Hinta? valmis kitti oli ostettaessa

4. Mitä muita tekniikan muutoksia? kokoputki + race katti, bypass + 2 mäntä dumppi, vahvempi kytkin...

5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) n.190hv/310Nm st-motors (kadulla vakio tehot) 1.5 ahtoja.....

6. Kulutus? 8l ----> kaikki menee mitä tankkaa

7. Ongelmia? pieni ahdin,pakosarja tai pakopesä halki?,liian vähän tehoa...

mojama00
-
Viestit: 6
Liittynyt: 29.8.2006 11:31

ViestiKirjoittaja mojama00 » 31.8.2006 7:01

1. Audi S3 vm. 2000
2. REVOtechnik
3. 1050€
4. ei muuta
5. 191,9kW/356,6Nm (Oulun tekun penkki)
6. Maantie nätillä ajolla 6,4 keskikulutus ~9
7. Tehon puute

VWOLMAR
-
Viestit: 12
Liittynyt: 29.1.2006 20:04

ViestiKirjoittaja VWOLMAR » 2.9.2006 21:55

1. Autosi merkki ja malli? Golf GTI 1.8T '98
2. Mikä lastu? VoimaaCom
3. Hinta? Ovh 599€
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? Ei muuta
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) ei mitattu (190hv/290Nm luvataan)
6. Kulutus? Ei mitattu, jotakuinkin samaa luokkaa kun vakio
7. Ongelmia? Ei ongelmia, pelkkää positiivista kokemusta ohjelmoinnista!

vwpassat1.8t
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.9.2006 18:04

ViestiKirjoittaja vwpassat1.8t » 21.9.2006 18:18

1. Vw passat 1.8T
2. Bsr steg1+
3. 620e
4. bsr 2,5" cat-back, bsr optiflow suodatin ja forgen by-passi.
5. 212hv/357Nm ei ole penkitetty bsrrän sivuilta vastaavan teholukemat.
6. kyllä päässy kaupunkissa 7,5l mut vähän innokkaammin ajaessa 10l
7. ei onkelmia.. ..vielä.. tyytyväisesti rullannu noilla 80tkm
Viimeksi muokannut vwpassat1.8t, 6.5.2009 10:39. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

albanzo
-
Viestit: 3653
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 24.10.2006 18:20

1. Audi A4 Avant 1.8TQ (190hv) '04
2. BSR PPC Steg1
3. 870€
4. BSR Optiflow
5. 230hv/368nm (BSR:n lupaamat arvot lastulle)
6. Aikalailla sama ku vakiosoftalla
7. Ei vielä mitään.

larspa
-
Viestit: 7
Liittynyt: 22.11.2006 16:30

ViestiKirjoittaja larspa » 22.11.2006 16:38

1. Autosi merkki ja malli? Audi A4 1.8tq -96
2. Mikä lastu? Karala
3. Hinta? jaa-a
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? ahdin,suuttimet,cooleri,apexin mittareita,putkisto,katti,downpipe
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) 1,3bar 313hp n.400nm karala
6. Kulutus? siinä 10pintaan
7. Ongelmia? toimi ku junan vessa

temeimmu
-
Viestit: 26
Liittynyt: 29.10.2006 20:46

ViestiKirjoittaja temeimmu » 25.11.2006 21:29

1. VW Golf GTI 1.8T -98
2. Upsolute
3. Olisko ollut ~550€ (Lastu,Dumppi, Greenin paneelisuodatin ja vikakoodien luku)
4. Ei mainittavaa
5. Ei penkitetty (kai siinä on se mitä upsolute lupaa)
6. Yhdistetty ~8, matkaa pääsee alle 6
7. Ei ole ollut

taipale sami
-
Viestit: 13
Liittynyt: 24.11.2006 11:20

ViestiKirjoittaja taipale sami » 30.11.2006 18:51

1. Autosi merkki ja malli? VW GOLF GTI 1.8T -98
2. Mikä lastu? Upsolute
3. Hinta? 400€
4. Mitä muita tekniikan muutoksia? Forgen Dumppi, BMC-Vapaavirtauss. sebringin putkisto,paksummat alipaineletkut yms.
5. Teho / vääntö? (Onko penkitetty? Missä?) Upsoluten lupaamat:194+/ 270+ ,arvio 200-210hv. Ei lastutettu, menossa kyllä.
6. Kulutus? matka:8l,kaupunki:9.5l
7. Ongelmia? Alipaineletkut oli rikki, tehot!!

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja kepukka » 1.12.2006 18:16

1. Audi S3 1.8 vm. 00
2. ABT
3. Evt, uutena asennettu
4. Ei mtn
5. ~ 250hv/350nm on penkitetty ennen ja jälkeen... 1.35 bar
6. ? / 100km
7. Ei muuta paitsi tehon puute...

KeimoKupari
-
Viestit: 92
Liittynyt: 15.12.2006 19:15

ViestiKirjoittaja KeimoKupari » 4.1.2007 23:07

1. Audi A3 1.8T -97
2. MTM by LMS
3. n.1000€
4. Putkisto by LMS
5. 195hv/320nm ei penkitetty.
6. Eipä ole tullut mitattua, mutta kaikki menee mitä tankkaa.
7. Ahdoissa heittoa mut taitaa olla vika muualla.

Fatfinn
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 7.1.2007 14:45

ViestiKirjoittaja Fatfinn » 7.1.2007 15:59

1. Passat 1,8T -99
2. BSR steg1+
3. n. 700-800€
4. -
5. 209hv/354nm lastuttajan mukaan.
6. Eipä ole tullut mitattua.
7. Ei mitään

Onko järkeä päivittää steg3 , uusi 2,5" rst-putkisto + lastu,hinta noin 1000€?

Antaisi 209/354nm --> 222hv/374nm.

Spez
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 4.11.2006 14:42

ViestiKirjoittaja Spez » 22.1.2007 15:55

1. VW Golf GTI -03
2. MTM
3. Oli ostettaessa
4. Ei
5. 190/290
6. Maantiellä 6,9l, seka-ajossa (kehä III sisällä) 9,5l
7. Ei.

Pasi_L
-
Viestit: 6
Liittynyt: 28.1.2007 18:10

ViestiKirjoittaja Pasi_L » 30.1.2007 14:00

1. A4 1,8T -96
2. LMS
3. Oli ostettaessa paikallaan
4. Garrett GT25R, 2,5" putki
5. 190 hv/ 280 nm 0,6 bar, Pro dyno systems, Rauma
6. ?
7. Ei ongelmia

AnttiH
-
Viestit: 32
Liittynyt: 12.12.2006 21:58

ViestiKirjoittaja AnttiH » 25.2.2007 17:40

1. Passat 1,8t -97
2. BSR steg 1
3. 558e
4. jotai putkenpätkää (K&K)
5. 196hp / 330nm (BSR:n mukaan)
6. maantiellä jotai 7-8 litraa satasella
7. pitovaikeuksia talvella

Irwi Kaikkonen
-
Viestit: 65
Liittynyt: 19.1.2007 23:39

ViestiKirjoittaja Irwi Kaikkonen » 13.3.2007 0:07

1. VW Passat Variant -98. AEB
2. Karalan lastu
3. Sopiva 600e
4. ei ole
5. Karal penkitti ennen ja jälkeen lastun, suuruusluokka 180hp/279nm. Ero vakioon selkeä!
6. About sama kun ilman lastua, kaupungissa 9-10 (max 52l/100km), maantiellä 6,5-8,5 l/100km
7. Eipä ole ollut ongelmia suurensuuria: tehoa on liian vähän, kitka tiehen kehno, posilisedät, liikennevaloissa jälkeenjääneet vilkkuvat kaukovalot jne. ...

mattipuh
-
Viestit: 12
Liittynyt: 7.4.2005 21:48

ViestiKirjoittaja mattipuh » 21.3.2007 10:15

1. Audi A3 1.8Ts Quattro (AJQ), vm. 1999
2. EMJ Power optimal
3. 550e
4. Supersprint race cat back- putkisto
5. Luvattiin 210-220hv / 310-320Nm (ei penkitetty)
6. Matka-ajo 7.1-7.3l/100km (keskin. 85km/h). Keskikulutus seka-ajossa n.9-10l/100km
7. Eipä kummempia. N75-vena ilmeisesti vaatii putsaamista, kun kaasun polkemisen jälkeen kaasua nostaessa vähän nykäisee, joskus. sama vaiva vaivasi jo ennen ohjelmointia - Muttei todellakaan mikään iso harmi. iloisesti kulkee nyt uudelleenohjelmoinnin jälkeen!

Lamaro
-
Viestit: 197
Liittynyt: 9.3.2006 21:31

ViestiKirjoittaja Lamaro » 13.4.2007 10:27

1. VW Golf 1.8T GTI -98
2. Odottaa
3. -
4. BSR optiflow, Forgen ByPass, Milltekin 3"downpipe-sportcat, Milltek CB, Asson R32 takapönttö, Samcon intake-letku
5. -
6. -
7. -
Viimeksi muokannut Lamaro, 4.6.2007 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sami***
-
Viestit: 26
Liittynyt: 21.2.2006 23:20

ViestiKirjoittaja Sami*** » 30.4.2007 11:09

1. Seat cordoba cupra -00
2. Revo stage 1. Boost 6, timing 5 asetuksilla.
3. 800€ ?
4. Forge intake, bybass ja joku mufflexin yleismallin takapönttö. Lisäksi N249 venttiili ohitettu, mikä ei tosin dynotulokseen vaikuta mitenkään...
5. 211hv, 340nm. Suntech motorsportin penkki.
6. 6.5l maantiellä.
7. Jotain ihme nykimisiä ilmaantui, syyksi paljastui tulpat. Orkkis kytkin alkoi luistaa... Softa toimii niinkuin pitääkin.

torre
-
Viestit: 182
Liittynyt: 19.1.2006 15:38

ViestiKirjoittaja torre » 10.5.2007 16:56

1. Seat Leon 20vt4
2. Abt
3. oli autossa ostettaessa eli ei tietoa
4. 2.5" rööri, apex filtteri
5. n. 210/300? ei penkitetty
6. kaupungilla n. 10-12l ja maantiellä 7-9l/100km
7. välillä lyö jonkun eston ettei ahda kuin 0.3bar

Cokkelin Civittäjä
-
Viestit: 51
Liittynyt: 8.3.2007 18:40

ViestiKirjoittaja Cokkelin Civittäjä » 10.6.2007 21:56

1. Golf 1.8T gti
2. Digi-tech
3. Ei tiedä
4. Bastuckin cat-back, Forgen by-pass ja húonot letkut ja klemmarit.
5. 128kW / 330nM (sporttiautossa penkitetty)
6. 6.5-7.5l / 100km matkassa ja kaupungissa 10l/100km
7. Joo välijäähdytin ahdistaa. Tiputtaa ahdot 0.4 jo 3200rpm

jaskis
-
Viestit: 9
Liittynyt: 20.6.2007 18:01

ViestiKirjoittaja jaskis » 20.6.2007 18:07

1. Passat 1.8T -03
2. Harinen
3. 720€
4. filtteri
5. 203hv/317Nm (penkitetty Harisella)
6. kaikki menee, mitä tankkiin laittaa (kai se samoissa silti on pysynyt)
7. Ei ongelmia (ja koputellaan puuta)

papyrus
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 18.7.2007 9:57

ViestiKirjoittaja papyrus » 30.7.2007 7:21

1.Audi A6 1.8T 1997
2.Upsolute
3.399€
4.Simota paneelisuodatin ja mpm performance Bypass
5.98E/190,8hp/277Nm (Penkitys Vieskan Autosähkö)
6. Noin 8L/100 meikäläisen ajotyylillä. Vaimo pääsee noin seiskan pintaan.
7. Bypass oli liian kireällä. Säätö / sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.

laaksot1
-
Viestit: 21
Liittynyt: 27.3.2007 12:01

ViestiKirjoittaja laaksot1 » 9.8.2007 12:05

1. Passat 1.8T 2002
2.Upsolute
3.399€
4.Ei vielä
5. Ei penkitetty. Upsolute ilmoittaa 192hp/270Nm
6.Kulutus ennallaan.Ajotyylistä riippuen 6.9l-9.5l/100km.
7. Ei ongelmia. Ahtaa välillä aika reilusti (1.1-1.5bar), joten hiukan paikkojen kesto pelottaa?

KariT
-
Viestit: 815
Liittynyt: 23.7.2003 16:42

ViestiKirjoittaja KariT » 9.8.2007 21:17

1. VW Passat 1.8T -99
2. Upsolute
3. 399€
4. Apex filter, Forge By-Pass
5. 192hp/270Nm, ei penkitetty
6. Matkassa 8.5l/100km
7. Ongelmia ei ole ollut, mutta kulutus on turhan korkea...

zuuso
-
Viestit: 3
Liittynyt: 6.4.2007 15:05

ViestiKirjoittaja zuuso » 15.8.2007 20:27

1. VW Golf GTI -99
2. Oettinger
3. Ei tietoa, oli autossa ostohetkellä.
4. Simota vv-suodatin, Forge by-pass ja takavaimennin.
5. 142kW / ???Nm, ei penkitetty.
6. 6.5-7.0l/100km maantiellä ja kaupungissa 10l/100km
7. Ei ongelmia.

skyhawk
-
Viestit: 55
Liittynyt: 20.11.2006 23:12

ViestiKirjoittaja skyhawk » 17.8.2007 0:01

1. Seat Ibiza fr -06
2. Revo
3. 1050e lisälaitteen kanssa
4. TT audin bybass
5. 201hv / 343nm pyöriltä (street turbo)
6. Väheni kulutus
7. Ei

Toni K.
-
Viestit: 159
Liittynyt: 25.2.2004 12:25

ViestiKirjoittaja Toni K. » 28.8.2007 21:57

1. Audi A4 -00 TQ
2. MTM
3. Rahalla selvisin
4. Forge by-bass
5. Ei ole penkitetty
6. n.10 kaupungissa, n.8 maantiellä
7. Kytkin

T_H
-
Viestit: 65
Liittynyt: 23.9.2004 17:54

ViestiKirjoittaja T_H » 30.8.2007 0:32

1. Passat 3B
2. Porin tehotuonti
3. ovh:550e
4. TT-bypass
5. Ei penkitetty
6. Suht sama
7. -
Viimeksi muokannut T_H, 2.10.2007 23:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Cid
-
Viestit: 18
Liittynyt: 2.11.2005 14:46

ViestiKirjoittaja Cid » 31.8.2007 23:19

1. Audi A4 1.8T -98
2. Digital Sport
3. Sopiva
4. TT:n by-pass
5. ei penkitetty
6. ~7l matka, 8-9l seka-ajossa
7. Ei toistaiseksi...

Joonas M
-
Viestit: 71
Liittynyt: 21.8.2007 18:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja Joonas M » 10.9.2007 8:27

1. Golf GTI 1.8T -03
2. LMS:n MTM
3. joku 1300 (Oli jo ostettaessa)
4. Pakoputken loppuosa ja keskivaimennin vaihdettu
5. ei penkitetty, ilmoitettu 195hv / 320nm
6. kaupungissa 9-11l/100km, maantiellä 6,5-7,5l/100km (70-90km/h), 8,0-9,0l/100km (120-130km/h)
7. Ei ongelmia

jenkal
-
Viestit: 23
Liittynyt: 9.10.2006 19:13

ViestiKirjoittaja jenkal » 26.9.2007 19:31

1. 1.8 T Passat -02
2.APR
3.700
4.Forge bypass 2,5" putkisto,vapaavirtaussuodin (Simons,BSR)
5.Pelkän putkiston ja vaparin kanssa 157 hv,220Nm.Ohjelmoinnin jälkeen 196hv,332Nm. Penkitetty AMW Lappeenranta
6.Nätisti ajellen vie vähemmän mitä normaalisti
7.Ei muuta,kuin että luvattiin 205hv ja tuli "vain" 196..vääntöä tuli 10 enemmän mitä lupailtiin..ai niin ja kytkin meni seuraavana päivänä :)

VAGkanzler
-
Viestit: 4
Liittynyt: 17.9.2007 17:07

ViestiKirjoittaja VAGkanzler » 28.9.2007 14:36

1. VW Gollf GTi 1.8T -01
2. ECU muutos Motorbit
3. Ei paha
4. DP+TP (cat)
5. 212 hp / 312 Nm (Motorbit / Bapro chassis dynamometer )
6. about: 10 / 8,2/ 7 ja kulkee myös 95E
7. En tiedä johtuuko tästä, mutta pari kertaa auto ottanut blue screenit, muuten toiminut hyvin.
Viimeksi muokannut VAGkanzler, 7.11.2007 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

golfgti1
-
Viestit: 94
Liittynyt: 8.10.2007 20:18

ViestiKirjoittaja golfgti1 » 19.10.2007 20:43

Golf gti vm98
Karala
Hinta ei ihan mahoton
vaihdettu ko3 sport ahdin
220hv/311Nm Karalan penkissä
Jos söpösti ajelee ni 6.5-7.5 matka-ajossa
Toiminut moitteetta

jakk
-
Viestit: 67
Liittynyt: 1.9.2007 20:04

ViestiKirjoittaja jakk » 22.10.2007 18:48

1. Kone AUQ
2. Harisen custom
3. Listahinta oli
4. bypass kireemmällä jousella "forge", BSR 2,5" CB, Optiflow.
5. 173kw / 369Nm @ 1.5bar penkitetty harisella.
6. pieneni vähän normaali ajossa.
7. N75 v*ttuilee -> vaihdettu custom magneettiventtiili.

noi kamat on myynnissä projektin vaihdon takia.

tonsqu
-
Viestit: 4
Liittynyt: 9.11.2007 9:58

ViestiKirjoittaja tonsqu » 23.11.2007 18:23

1. Seat Leon 1.8T - 05
2. emjpower
3. ~
4. bsr optiflow,forge bybass
5. 217/320nm ( penkitetty stmotors )
6. 7.2/~
7. -

-JUPE-
-
Viestit: 93
Liittynyt: 18.12.2006 14:00

ViestiKirjoittaja -JUPE- » 24.11.2007 11:48

1. Golf GTI -98
2. Harisen ohjelma
3. reilu tonni
4. Ahdin, pakosatsi, 3" downpipe ja 2,5" catback, 3" intake, keula cooleri, suuttimet, kytkin ja vauhtipyörä, isompi bensapumppu ja NX-hassukaasusetti. Penkituksen jälkeen tullut: virinokat, vesiruisku ja kylmän ilman saanti.
5. Penkitetty harisella 351hp ja 402Nm
6. n. 8,4l
7. Kytkin meni säädön jälkeen.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 5.2.2008 11:58

1. Seat Leon 20vt '01
2. Harisen Customi
3. Piirun alta 700
4. BSR optiflow, Forge 007p bypass
5. 225hv/320nm Harinen
6. Kulutus pieneni matka-ajossa
7. Kytät ( :P )

1.8Tomba
-
Viestit: 5
Liittynyt: 11.2.2008 21:53

ViestiKirjoittaja 1.8Tomba » 11.2.2008 22:02

1. Passat 1.8T Variant '03
2. BSR
3. 850€
4. -
5. 193hp/322Nm (luvattu, ei penkitetty)
6. matkalla 7.8l, sekalaisessa ajossa 9.0l/100km
7. noup. (kop-kop) ;-)

LeWe
-
Viestit: 4
Liittynyt: 4.10.2007 23:20

ViestiKirjoittaja LeWe » 16.2.2008 23:49

1. Seat Leon TS -03 AUQ
2. Karalan ohjelma
3. Ohjelma listahinta
4. KKK 04 päivitysahdin + Samco intakehose + paksumpikalvoinen bypass, muuten kaikki orkkista putkistoa myöten, eli ei ongelmaa leimalla.
5. 231 hv / 346Nm 1.1 bar
6. Noin +-0
7. Alussa ahdonnousun kans, mut tuli uus ohjelma mikä pelittää just niinku pitää.

heller
-
Viestit: 465
Liittynyt: 15.2.2008 17:07

ViestiKirjoittaja heller » 3.3.2008 16:31

1. passat -99 1.8T
2. voimaa.com
3. entisen omistajan mukaan 400e
4. ei ainakaa vielä mitää
5. luvattu 190/280
6. ei tietoa vakiosta, nyt n. 7.5l/100 matkassa ja kaupungilla liikaa
7. Ei enää ainakaan
Viimeksi muokannut heller, 31.10.2008 17:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 3.3.2008 22:49

1. golf gti -02
2. voimaa.com
3. 500e
4. bsr catback,forge bypass
5. luvattu 190/290,kesällä jos penkissä käyttäis ni näkis mitä löytyy
6. aikalailla saman verran ku vakiona
7. ei ongelmia


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: ahtih ja 12 vierailijaa