Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)
Valvoja: ffp jäsenet
Mä satun tykkäämään noista vanteista...
Tilasin noi levyt ja speisserit jenkeistä.
http://www.usrallyteam.com/index.php?ma ... ts_id=1287
Tilasin noi levyt ja speisserit jenkeistä.
http://www.usrallyteam.com/index.php?ma ... ts_id=1287
Ei tekin mieli kastaa rälläkkää uuden Brembon kylkeen :D
Vanha kuskinpuolen vetari oli pikkusen liian pitkä aikasemmin, koska ei liikkunu pituussuunnassa paljoakaan, että siitä -5mm. Nyt kun tulee nuo transun sisänivelet, niin jää sisävetarista ne 108mm->100mm speisserit pois, jotka oli 15mm paksut. Ja nytten kun nuo tukivarret lyheni sentillä, niin käytännössä vetari+nivel pituus pysyy samana. Jätin Karpiolalle ne vanhat malliks. Uudet on nyt työnalla ja ilmeisemmin ens viikolla saa hakea :)
Vanha kuskinpuolen vetari oli pikkusen liian pitkä aikasemmin, koska ei liikkunu pituussuunnassa paljoakaan, että siitä -5mm. Nyt kun tulee nuo transun sisänivelet, niin jää sisävetarista ne 108mm->100mm speisserit pois, jotka oli 15mm paksut. Ja nytten kun nuo tukivarret lyheni sentillä, niin käytännössä vetari+nivel pituus pysyy samana. Jätin Karpiolalle ne vanhat malliks. Uudet on nyt työnalla ja ilmeisemmin ens viikolla saa hakea :)
Asiasta autoon... Joitain satoja kilsoja takana ja seuraavia asioita huomattu:
-vetely kiihdytyksissä uusista puslista ja kulmien säädöstä huolimatta jatkuu.
-puslat pitää vähän jurinaa.
-kylmäkäynnistys vaatii hieromista.
-moottorinkannakkeet repeilee.
+voimaa on...
+uus alusta toimii ja pomppiminen kiihdytyksissä loppui.
+sutii nelosellakin :D
+Motec toimii normiajossa hyvin.
+uudet voimansiirron osat on kestäny kovaakin rääkkiä.
+228mm sasch+sintteri pitää edelleen.
Uusia voimaosia on haalittu kasaan...
-vetely kiihdytyksissä uusista puslista ja kulmien säädöstä huolimatta jatkuu.
-puslat pitää vähän jurinaa.
-kylmäkäynnistys vaatii hieromista.
-moottorinkannakkeet repeilee.
+voimaa on...
+uus alusta toimii ja pomppiminen kiihdytyksissä loppui.
+sutii nelosellakin :D
+Motec toimii normiajossa hyvin.
+uudet voimansiirron osat on kestäny kovaakin rääkkiä.
+228mm sasch+sintteri pitää edelleen.
Uusia voimaosia on haalittu kasaan...
Ollu karmee kiire muiden projekteissa, mutta vähän saanu sisustaa tehtyä. Hidasta touhua, kun mikään vanha ei katon muokkauksen jäljiltä mene suoraan paikalleen.
Takapahveihin oli aikomus tehdä jotkut peitelätkät sinne, mistä kaaret lähtee.
Ala poikittaistuki jäi nätisti penkkien alle.
Ovikoteloita täyty madaltaa vajaa sentti, että mahtu ovi kiinni.
Oikeestaan kaikki muut paitsi c-pilareiden verhoilut ja kattoverhoilu olis paikallaan.

Takapahveihin oli aikomus tehdä jotkut peitelätkät sinne, mistä kaaret lähtee.

Ala poikittaistuki jäi nätisti penkkien alle.

Ovikoteloita täyty madaltaa vajaa sentti, että mahtu ovi kiinni.

Oikeestaan kaikki muut paitsi c-pilareiden verhoilut ja kattoverhoilu olis paikallaan.
Tuli vähän siistittyä konehuonetta. Uus venakoppa vapari a3:sta. Istuu hyvin nuo tfsi:n puolat ja öljykorkin sai toiselle puolen. Imusarjaan tein muutaman lisä nipan letkuille ja vaihdoin kaasuvaijerin paikan. Ilmanlämpötila-anturin paikan hitsasin umpeen. Vielä olis alipaineletkujen kanssa vähän puuhaa... Mappi anturi ja n75 on ilmanputsarin vieressä roiveillaan ja niille pitäis keksiä järkevät paikat ja vähän parannella niiden letkuja.
Mutta auto höröhti talven seisomisen jälkeen käyntiin. Vähän joutu rasvanpoistajaa suhauttaan kaasuläpälle.

Mutta auto höröhti talven seisomisen jälkeen käyntiin. Vähän joutu rasvanpoistajaa suhauttaan kaasuläpälle.

Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

Jäi keväällä myllytys tekemättä ja kesä vaan ajeltiin ongelmitta. Nyt välihionta vesissä 1200/2000, jonka jälkeen kiillottelu 3 steppinä. Tai oikeestaan viimenen silaus jää kevääseen ja päivänvaloon. Etuloksuun kokeiltiin jo pikasesti ja hyvin lähti hiottu pinta kiiltämään.
-Jos ei se kulje, niin kiillota se-
-
- -
- Viestit: 156
- Liittynyt: 6.2.2012 13:03
Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)
Huhhuh, kyllä kiiltää! :D
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa