työn alla -94 variant golffi.
autossa peltihommia, helmojen vaihtoa (toinen puoli jo täysin korjattu) alustan osat pitäisi purkaa pois/ hiekkapuhaltaa ne jne...suurempi mittainen kunnostus siis menossa.
auto on ajokuntoinen, koko tekniikka paikalla, niin kysymus kuuluu?
kestääkö variantin kori telineessä pyörittelyn, ilman mitään tukien tekemistä oviaukkoihin jne ?
kaikki ruoste on tarkoitus poistaa, helpottaisi paljon, jos saisi korigrillissä tuota kallistettua.
täysin ympäri tuota ei ole tarkoitus kaataa.
korigrilli on jo olemassa kleinbus-projektia varten, kiinnikkeet pitää vaan muuttaa golffia varten.
mk-3 variant golffin pyöritys koritelineessä
Valvoja: ffp jäsenet
takaa ajattelin laittaa kiinni vetokoukulle tarkoitetusta kiinnityspaikasta.
etupään kiinnitys tuottaa hiukan päänvaivaa..
rungon päässä on vain 2 kpl / per puoli, 8mm muttereita hitsattuna siihen päähän kiinni. niiden varassa ei kyllä uskalla pyöritellä. pitäisikö saada siitä rungonpään alta kiinni, jossa nyt poikittaispalkki ja jonka keskellä koneen kumityyny.
miten muut ovat 3-korisen telineeseen kiinnittäneet?
etupään kiinnitys tuottaa hiukan päänvaivaa..
rungon päässä on vain 2 kpl / per puoli, 8mm muttereita hitsattuna siihen päähän kiinni. niiden varassa ei kyllä uskalla pyöritellä. pitäisikö saada siitä rungonpään alta kiinni, jossa nyt poikittaispalkki ja jonka keskellä koneen kumityyny.
miten muut ovat 3-korisen telineeseen kiinnittäneet?
Itse vasta näin jossain foorumilla kun etupään kiinnitys oli etuovien etureunan kohdilla apurungon(?) kiinnityksissä ja takapää taka-akselin kiinnitys rei'issä. Eli oli pystytolpat auton sivulla jolloin auton sai siis vaan kyljelleen.
Luulis että auto ei niin "roikkus" kun ei ole päästään kiinni. Liittää periaattessa kaksi L-muotoista keikkoja johon korotukset sopiville kohdille mistä kiinni koriin.
Luulis että auto ei niin "roikkus" kun ei ole päästään kiinni. Liittää periaattessa kaksi L-muotoista keikkoja johon korotukset sopiville kohdille mistä kiinni koriin.
pään paapimisen jälkeen..päätin ottaa tästä täyden projektin!
eihän tässä mitään järkeä ole, mutta saa joka paikan kunnolla käytyä läpi ja mieleisen!
eli, puran koko tekniikan autosta irti ja pelkkä korihylsy pyörimään!
tuosta vääntöjäykkyydestä vielä, esim. tunkilla nostaa reilusti yhdestä kulmasta renkaan ylös, huomaa kyllä ovissa pientä kanitusta, eikä tämä kori kuiteskaan mikään läpimätä ole.
eihän tässä mitään järkeä ole, mutta saa joka paikan kunnolla käytyä läpi ja mieleisen!
eli, puran koko tekniikan autosta irti ja pelkkä korihylsy pyörimään!
tuosta vääntöjäykkyydestä vielä, esim. tunkilla nostaa reilusti yhdestä kulmasta renkaan ylös, huomaa kyllä ovissa pientä kanitusta, eikä tämä kori kuiteskaan mikään läpimätä ole.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa