1997 Golf VR6 "Wagner"

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

pastorisilli
-

1997 Golf VR6 "Wagner"

ViestiKirjoittaja pastorisilli » 30.7.2013 12:43

Moro!

Meidän huusholliin tuli ensimmäinen saksalainen auto piiitkään aikaan, edellinen oli vm. 68 Kadett B. Wagner löytyi nettiauton ilmoitusten joukosta ja on orkkiskunnossa eli mitään tuuninkia ei ole, kuten kuvasta näkyy.

Kuva

Tämä on mulla ihan päivittäisenä käyttiksenä ja on tarkoituskin pitää auto alkuperäiskuosissa - voi olla että putkisto kuitenkin vaihtuu kunhan alkup. putkistosta aika jättää. Ostohetkellä lämppäri ei pukannut muuta kuin kuumaa --> lämmönsäädön vaijeri oli livennyt klipsistään. Ilmastointi heräsi kun ehjäsin 20A sulakkeen paisarin alta. Alkuperäiset roiskeläpät lisäsin kun tulee tolla soralla ajettua ja pohja on vielä hyvässä kunnossa.

Folkkaristi
-

ViestiKirjoittaja Folkkaristi » 31.7.2013 10:28

Paljos kilometrejä on kertynyt mittariin ? Mitäs kaikkia lisävarusteita löytyy? Sattuu olemaan samanvuotinen kuin tuo omakin kapistus. Oma on tosin vain kaksiovinen, varusteita löytyy sähköikkunat, lämmitettävät peilit ja automaatti-ilmastointi.

pastorisilli
-

ViestiKirjoittaja pastorisilli » 31.7.2013 12:36

Kilometrejä on mittarissa 212000, auto on tuotu Suomeen vuonna 2003 (Ulm, Etelä-Saksa) ja olen toiinen omistaja Suomessa.

Varusteita on niukasti, mutta mulle riittävästi: sähkölasit edessä, sähkösäätöiset ja -lämmitteiset peilit, manuaali-ilmastointi. Valehtelin kun sanoin ettei ole tuuninkia - K&N filtteri näkyy olevan alkup. ilmaboksissa.

Kaksi vuotta sitten (n. 200 000 kilsaa) on tehty:
- kannentiiviste
- jakopää
- muut yläpään tiivisteet
- kytkin

Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”