Alkoi sitten Audin 2.0 TDI BRD sekottaan öljyt ja nesteet keskenään.
Glykolitesti öljystä näyttää positiivista ja nyt jo huomaa öljystäkin että sekaisinhan ne soosit on.
Kysymys.
Tietääkö joku mikä on sylinterinkannen varaosanumero BRD moottoriin?
Jos tuolta saksanmaalta löytäis uuden kannen. Kait se nyt on kansi halki?
Tarviiko kannen vaihtoon jotain erikoistyökaluja. Eli kannattaako ite alkaa purkamaan?
Oulussa joku halpa remonttimies / paja jollain tiedossa?
Mahtaiskohan esim tuo sopia tuohon romuun:
http://viewitem.eim.ebay.fi/01-AMC-ZYLI ... 14693/item
Kansiremontti 2.0 TDI
Valvoja: ffp jäsenet
Kannattaa nyt eka katsoo mitä siellä on hajalla
No totta mooses katellaan ensiksi. Ei viitti ihan huvin vuoksi tonnia kanteen laittaa.
Ei sitten hernettä nokkaan...
On vaan enemmän kuin todennäköistä että kansi halki. Mitä nuita juttuja lukenut niin etenkin näistä 170 hv malleista tuntuu tuo kansi porsivan. Vai oonko ihan väärässä?
Centterissä kun glykolitesti tehtiin niin samanlaisella motilla oleva auto kuulosti olevan yhtä aikaa haljenneen kannen vaihdossa ja samaa epäiltiin tuossa munkin tapauksessa.
Mulla viimmetalvena skoda octavia 2.0 tdi bkd moottori 07 aj. 130 tmk paisari täyteen öljyä ja ajotietokone vikiseen jäähytinnesteen vähyyttä koska öljy oli anturin ihan sotkenut. No tästä kyseleen marmoritiskiltä että mitä v##**a noilla kilsoilla ei pitäs idiootti moottorin rikkoontua no ei ne sitä uskonutkaan ja ehdottivat sen öljynsuodattimen jalan vaihtoa koska siellä kiertää neste ilmeisesti jäähdytää/lämmitää öljyä, no sehän sieltä rikki oli eli ei ollut kannessa vikaa.
Remontti maksoi 450 euroa ja kesti 4-5 tuntia koska jäähytin järjestelmä huuhdeltiin moneen kertaan ja uudet nesteet tilalle. Tämän maksoin kitisemättä.
Tätä kansi asiaa selvitellessä kyselin asiallisesti että eihän tässä näin pitäs käydä autossa oli kuitenkin merkkiliikkeen joka ainut leima omalla paikallaan ja ilmotin että en hyväksy kansiremppaa täysin omalle kontolleni koska alustava hinta-arvio oli noin 7000 euroa, asiaa selviteltiin ennen rmonttia ja maahantuoja lupas tulla vastaan jos on kansivikaa.
Tämmönen tapaus lyhyesti. Suuri kiitos autosein seinäjoki asiallisesta palvelusta ja huollosta nähdään taas kun jakari paistaa näytöllä.
Remontti maksoi 450 euroa ja kesti 4-5 tuntia koska jäähytin järjestelmä huuhdeltiin moneen kertaan ja uudet nesteet tilalle. Tämän maksoin kitisemättä.
Tätä kansi asiaa selvitellessä kyselin asiallisesti että eihän tässä näin pitäs käydä autossa oli kuitenkin merkkiliikkeen joka ainut leima omalla paikallaan ja ilmotin että en hyväksy kansiremppaa täysin omalle kontolleni koska alustava hinta-arvio oli noin 7000 euroa, asiaa selviteltiin ennen rmonttia ja maahantuoja lupas tulla vastaan jos on kansivikaa.
Tämmönen tapaus lyhyesti. Suuri kiitos autosein seinäjoki asiallisesta palvelusta ja huollosta nähdään taas kun jakari paistaa näytöllä.
Remontti etenee pikkuhiljaa...
Mitenkäs nuo hydrauliset venttiilinnostimet? Kuuluuko tuon nostimen nokan olla ihan "jumissa" vai pitäisikö liikkua kun sormin puristaa?
Ihmettelin vaan kun ostamassani varaosakannessa osa on jumissa ja osa joustaa painamalla.
Entä suuttimien irrotus? Tarviiko jonkun ulosvetäjän vai lähteekö ihan käsin nykäsemällä?
Mitenkäs nuo hydrauliset venttiilinnostimet? Kuuluuko tuon nostimen nokan olla ihan "jumissa" vai pitäisikö liikkua kun sormin puristaa?
Ihmettelin vaan kun ostamassani varaosakannessa osa on jumissa ja osa joustaa painamalla.
Entä suuttimien irrotus? Tarviiko jonkun ulosvetäjän vai lähteekö ihan käsin nykäsemällä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 10 vierailijaa