Terveeks,
Osaakos joku jelptata.. eli -00 Caravellestä istuin räjähtänyt rikkipoks :)
MItä mahtaa katastusmies sanoa jos vaihtaa tilalle jonkun muun ku samanlaisen ?..eli onnistuuko mitenkään, onko kellään kokemusta.
TT
T4 Caravelle istuimen vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
okeiih.. no vanhalle alustalle meinasin esim. saab 9-3 nahkajakkaraa.
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=4609
tuolla forumilla oli alussa kuvia missä oli laitettu Saabin jakkarat ja nättää aika hyvälle.
TT
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=4609
tuolla forumilla oli alussa kuvia missä oli laitettu Saabin jakkarat ja nättää aika hyvälle.
TT
-
- -
Teeppäs sitten vähän tarinaa vaihto-operaatiosta jos vaikka itsekkin innostuisi tuohon! Lähinnä kiinnostaa minkälaiset sovitusraudat joudut tekemään kiskoille ja muuttuukko penkin istuinkorkeus alkuperäisestä! Kun tuossa T4:ssa on vakiona niin matala se istuinosa eikä siltikään ole korkeussuunnassa yhtään ylimääräistä tilaa! Minkäikäisestä Supposesta otit jakkaran?
jepjep..
tehdäämpäs niin . Saab 9-3 2003 oli auto josta ne purettu.
No maanuaalisäädöillä oleva penkki ei näyttäny ainakaan korkeemmalta kuin orkkis.. mutta huomenna ehkä viisaampi. Mulla ois sellanen kutina että riittää kun tekee kaks lattaa millä muuttaa kiinnityskuvin sopivaks.. eli latta kiinni orkkis reikiin ja uudet sitten saapin tuolille.
tehdäämpäs niin . Saab 9-3 2003 oli auto josta ne purettu.
No maanuaalisäädöillä oleva penkki ei näyttäny ainakaan korkeemmalta kuin orkkis.. mutta huomenna ehkä viisaampi. Mulla ois sellanen kutina että riittää kun tekee kaks lattaa millä muuttaa kiinnityskuvin sopivaks.. eli latta kiinni orkkis reikiin ja uudet sitten saapin tuolille.
-
- -
no niin.. Vkoloppuna verta , hikeä ja kyyneliä. Ja penkki paikallaan. eli kyllähän se korkeammalle tulee kuin alkuperänen, mitähän uskaltas sanoa 5cm korkeemmlla?? mutta ei ainakaan minua vielä haittaa pituutta kuitenkin 180cm ja piälle. Mutta 190cm voi olla jo pää kattoa lähellä.
Suht helposti meni asennus, ehkä eniten aikaa vei tosiaan Saabin omien kannattimien irroitus kiskoilta että sai sen alapinnan tasaseksi että sai sen latakan päälle suoraan. Niitattuja kannattimia jotka poraamalla ja rälläkällä irti. Nyt ku tietää mitä tekisi niin ei varmaan 2 tuntia pidempään menisi. Ja pylväspora olisi hyvä olla että saa latakkaa hyvin reiät tehtyä.
Sovitus raudat oli 480x60x8 latakka.. Sitten vaan reiät mittaa kohdalleen ja muistaa olla tarkkana sillä Saaabin penkissä kiskot eri mittaiset.. eli kiinnistys reikäset etuosassa eripaikoissa.. mutta on mulla siitä piirustus raapustettu jossain :)
Suht helposti meni asennus, ehkä eniten aikaa vei tosiaan Saabin omien kannattimien irroitus kiskoilta että sai sen alapinnan tasaseksi että sai sen latakan päälle suoraan. Niitattuja kannattimia jotka poraamalla ja rälläkällä irti. Nyt ku tietää mitä tekisi niin ei varmaan 2 tuntia pidempään menisi. Ja pylväspora olisi hyvä olla että saa latakkaa hyvin reiät tehtyä.
Sovitus raudat oli 480x60x8 latakka.. Sitten vaan reiät mittaa kohdalleen ja muistaa olla tarkkana sillä Saaabin penkissä kiskot eri mittaiset.. eli kiinnistys reikäset etuosassa eripaikoissa.. mutta on mulla siitä piirustus raapustettu jossain :)
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”