Ei ajokuntoisen auton kuljetus.
Valvoja: ffp jäsenet
Ei ajokuntoisen auton kuljetus.
Olisiko vinkkejä, mistä kannattaisi kysellä kuljetusta henkilöautolle Tampereelta Kouvolaan? Auto ei ole ajokunnossa. SE-Mäkinen olisi ollut kohtuullisen hintainen, mutta auto pitäisi pystyä ajamaan kyytiin, eli ei tässä tapauksessa onnistu. Trailerin saisi kyllä lainaan, mutta sitten puuttuu vielä vetoauto ja ajokortista loppuu kirjaimet kesken.
-
- -
Mites tämmönen?
http://image.nettix.fi/extra/partimg/12 ... 70a5c9.jpg
Pyöriikö pyörät siinä määrin että saa tuohon tuupattua ja että pystyy hinaamaan...
http://image.nettix.fi/extra/partimg/12 ... 70a5c9.jpg
Pyöriikö pyörät siinä määrin että saa tuohon tuupattua ja että pystyy hinaamaan...
Auto korjataan takuuseen (jakopää) Kouvolassa, joten siksi pitäisi saada sinne. Eli muuten ihan kunnossa ja liikuteltavissa. Auto on farmari Astra, muistaakseni vuosimallia -06. Velipojan puolesta asiaa täälä kyselen. Yksi mahdollinen kuljetus löytyi, mutta hintaa oli silläkin 300€. Tuo 60km/h ja 200km ei kuulosta oikein huokuttelevalta vaihtoehdolta, mutta saattaisihan se noinkin onnistua. Veljellä on kans vaan AB-kortti, joten apuvoimia tarvittaisiin tuohonkin.
Mulla hinautettiin Hyvinkäältä Hämeenlinnan Laakkoselle kun sielä sössivät ahtimen rikki. Pääsin kotiin asti kun laukes.
Tilasivat Hämeenlinnasta hinaajan ja myöhemmin mun vakuutusyhtiöstä soitettiin ja kysyttiin miks oli sinne viety eikä tehty Hyvinkäällä. Sanoin et oli niitten moka, et älkää maksako mitään. Jos olis mennyt Hyvinkään Laakkoselle olis varmaan menny suoraan mun vakuutuksista hinaus vaikkei se olis niin kuulunu mennä.
Mut siis pointti on että liike hoitaa ilman muuta kuljetuksen/sopii paikallisen liikkeen kanssa.
Tilasivat Hämeenlinnasta hinaajan ja myöhemmin mun vakuutusyhtiöstä soitettiin ja kysyttiin miks oli sinne viety eikä tehty Hyvinkäällä. Sanoin et oli niitten moka, et älkää maksako mitään. Jos olis mennyt Hyvinkään Laakkoselle olis varmaan menny suoraan mun vakuutuksista hinaus vaikkei se olis niin kuulunu mennä.
Mut siis pointti on että liike hoitaa ilman muuta kuljetuksen/sopii paikallisen liikkeen kanssa.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”