puhelinnumero +8120000000??
Valvoja: ffp jäsenet
puhelinnumero +8120000000??
Ko. numerosta yrittivät soittaa. Ei ole minun tuttuja, mutta jos joku tietää taustoja niin valaiskoon hieman. Google kyllä kertoo sen että muitakin, lähinnä ulkomailla, on lähestytty tuosta numerosta, mutta eipä juuri muuta...
ei ole, venäjän koodi on +7, ja toi 812 on aluekoodi, vrt. suomi +358 ja helsinki (0)9
Koodi: Valitse kaikki
Calling (phoning/dialing) St. Petersburg Russia
Russia's international dial code telephone number is 007 (or +7) while St. Petersburg city dial code telephone number is 812
Therefore to dial St. Petersburg from outside Russia would be:
+7812[+local number]
-
- -
Samaiselta numerolta soittaa aina kerran/kaksi kuukaudessa.. ja hyvä vedättää jos on tylsää tai muuten vaan.. puhelimen kaiutin päälle ja kavereiden kanssa läppää heittään..
Aina puhelun aloittamisessa joku kysyy huonohkolla englannilla että onko gkjaakko kgjört puhelimessa.. koittakaapas selostaa niille joku sähköposti osoite.. kirjain kerrallaan..
Kertaakaan niiltä ei saa mitään inffoa että mitä myydään ja mihinkä hintaan?? aina vain jotai nbisnestä koittaa hoitaa,. mutta tuotetta/palvelua ei kerrota..
firmana taisi olla joku multinational traiding comppany/ japan network ymsp. ja aina sanotaan että ei maksa mitään.. ihme miehiä/naisia siellä idässä.
Aina puhelun aloittamisessa joku kysyy huonohkolla englannilla että onko gkjaakko kgjört puhelimessa.. koittakaapas selostaa niille joku sähköposti osoite.. kirjain kerrallaan..
Kertaakaan niiltä ei saa mitään inffoa että mitä myydään ja mihinkä hintaan?? aina vain jotai nbisnestä koittaa hoitaa,. mutta tuotetta/palvelua ei kerrota..
firmana taisi olla joku multinational traiding comppany/ japan network ymsp. ja aina sanotaan että ei maksa mitään.. ihme miehiä/naisia siellä idässä.
Onkohan Suomessa siirrytty kännykkäliittymissä 12 numeroisiin puhelinnumeroihin? Tuli tuossa yks yö soitto +35845********* numerosta. Enpä vittiny vastata kun soittivat yöllä 04:35. Eli onkoha tuossa Suomen suuntanumero, sitte operaattorin alkunumero (0)45 ja sitten yhdeksän numeroa sen jälkeen. Googlella löytyy vaan joku seurantakoodi Fedex-palvelusta.
minä ainakin tiedän porukkaa jolla on 045 ja sen jälkeen kahdeksan numeroa, eli 11 yhteensä. En tiedän onko olemassa 12 pitkiä, itsellä on 10
edit: tarkista minkä operaattorin numero se on täältä: www.siirretytnumerot.fi
edit: tarkista minkä operaattorin numero se on täältä: www.siirretytnumerot.fi
-
- -
En viitsinyt avata uutta topikkia, lainaan hieman tätä.
Eli tänään tullut ilmi uusi huijausyritys. Kännykkään tulee viesti "mainospalvelun" aktivoitumisesta ja samalla viestissä myös kerrotaan "palvelun" perumisesta. Jos lähettää perumisviestin ohjeiden mukaan, vastauksena tulee puhelinnumero ja soittaminen tähän ilmeisesti maksaakin sitten mansikoita.
Iltasanomien_linkki
Eli tänään tullut ilmi uusi huijausyritys. Kännykkään tulee viesti "mainospalvelun" aktivoitumisesta ja samalla viestissä myös kerrotaan "palvelun" perumisesta. Jos lähettää perumisviestin ohjeiden mukaan, vastauksena tulee puhelinnumero ja soittaminen tähän ilmeisesti maksaakin sitten mansikoita.
Iltasanomien_linkki
minä taas luin että peruutusviestistä on laskutettu 5e.
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f9/ou ... inc-69659/
tuolla vähän, laita
GTradeInc googleen niin löytyy jotain (toi gtradeinc kirjoitetaan yhteen)
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f9/ou ... inc-69659/
tuolla vähän, laita
GTradeInc googleen niin löytyy jotain (toi gtradeinc kirjoitetaan yhteen)
Noihin kaikkiin mainostus-rahastus viesteihin liittyy sama pointti. Älä vastaa/kytke pois/muuta vastaavaa jos tiedät ettet ole mitään roskaa tilannut.
Kun menet "perumaan" mukamas "tekemääsi tilausta", ns. allekirjoitat suostumuksesi mahdolliseen (todennäköiseen) maksuun.
Eli paras olisi olla tilaamatta yhtään mitään kännykällä tehtäviä tilauksia/ olla osallistumatta arvontoihin tai hyväntekeväisyyksiin.
Täten olen itse välttynyt kaikelta roskalta tähän asti.
Kun menet "perumaan" mukamas "tekemääsi tilausta", ns. allekirjoitat suostumuksesi mahdolliseen (todennäköiseen) maksuun.
Eli paras olisi olla tilaamatta yhtään mitään kännykällä tehtäviä tilauksia/ olla osallistumatta arvontoihin tai hyväntekeväisyyksiin.
Täten olen itse välttynyt kaikelta roskalta tähän asti.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”