Apuja sisustan ledipolttimopäivitykseen
Valvoja: ffp jäsenet
Apuja sisustan ledipolttimopäivitykseen
Vähän apuja tarvis tollasessa projektissa, eli ledipolttimoiksi pitäisi normaalit hehkut saada pasuunasta vaihdeltua. Auto on siis Passat 3B 1.8T 1997 sedan. Nyt pitäs saada selviteltyä minkälaisia polttimoita tonne kabiiniin menee? Noiden polttimoiden teksteistä ei saa oikeen selvää ja pitäs kuitenkin oikeet osata tilailla..
- hansikaslokeron valon polttimo 1 kpl
- takakontin valon polttimo 1 kpl
- meikkipeilien valojen polttimot 2 kpl
- takapenkin kattovalojen polttimot 2 kpl
- etupään kattovalon ja lukuvalojen polttimot 2 + 2kpl
Huom!! Autoon on asenneltu W8-mallin ambient kattovalo, jossa on siis 4kpl normi hehkuja ja ledit. Osaisko joku kertoo, millä noi polttimot ees lähtee irti tosta W8-kattovalosta kun on niin pirun tiukassa?
Jos joku pystys vähän jeesaileen näiden kans, niin olisin kovin kiitollinen!
- hansikaslokeron valon polttimo 1 kpl
- takakontin valon polttimo 1 kpl
- meikkipeilien valojen polttimot 2 kpl
- takapenkin kattovalojen polttimot 2 kpl
- etupään kattovalon ja lukuvalojen polttimot 2 + 2kpl
Huom!! Autoon on asenneltu W8-mallin ambient kattovalo, jossa on siis 4kpl normi hehkuja ja ledit. Osaisko joku kertoo, millä noi polttimot ees lähtee irti tosta W8-kattovalosta kun on niin pirun tiukassa?
Jos joku pystys vähän jeesaileen näiden kans, niin olisin kovin kiitollinen!
Helpointa lienee ottaa polttimot irti ja mittailla että minkäpitusia ja minkä mallisia.
Nelosgolffissa oli muistaakseni samat polttimot meikkipeileissä ja takalukuvaloissa. Ainakin takalukuvalot ovat samanlaiset kun nelosessa eli irtoaa kun työntää talttapäisen ruuvarin keulan suunnasta ja vetää alas. Sama pätee meikkipeilien valoihin.
Nelosgolffissa oli muistaakseni samat polttimot meikkipeileissä ja takalukuvaloissa. Ainakin takalukuvalot ovat samanlaiset kun nelosessa eli irtoaa kun työntää talttapäisen ruuvarin keulan suunnasta ja vetää alas. Sama pätee meikkipeilien valoihin.
-
- -
Itse tilasin tuolta: http://www.xenonled.com/
Sivut on näjöjään päivittyny, ja jotta kuvat näkyy joutuu klikkailemaan, mutta helppoo verrata mimmoset vanhat on..
Itse laitoin Volleen oviin ja konttiin LEDit, ja hyvin toimi ja näki.. Ei välttämättä kestä kauaa jos on himmennin..
Tietääkös joku mitkä valot on tuolla ovissa, kun oven avaa? Pittää huomenna kaivella irti, jos joku ei tietä..
Sivut on näjöjään päivittyny, ja jotta kuvat näkyy joutuu klikkailemaan, mutta helppoo verrata mimmoset vanhat on..
Itse laitoin Volleen oviin ja konttiin LEDit, ja hyvin toimi ja näki.. Ei välttämättä kestä kauaa jos on himmennin..
Tietääkös joku mitkä valot on tuolla ovissa, kun oven avaa? Pittää huomenna kaivella irti, jos joku ei tietä..
Ovissa on lasikantaset, samat mitkä parkkeina siis.
Jos noita ledejä meinaa tilailla niin kurkkikaas http://www.dealextreme.com Kauppa on kaukana mutta luotettava ja nopea. Ledejäkin saapi reippaasti halvemmalla jos vaan jaksaa sen vajaa pari viikkoa ootella.
Itsellä on kaikki paitsi meikkivalot ledinä. Ainut ongelma on että kattovalon toinen puoli palaa kokoajan himmeästi. Ja itsellä ainakin himmennys toimii ledien kanssa.
Jos noita ledejä meinaa tilailla niin kurkkikaas http://www.dealextreme.com Kauppa on kaukana mutta luotettava ja nopea. Ledejäkin saapi reippaasti halvemmalla jos vaan jaksaa sen vajaa pari viikkoa ootella.
Itsellä on kaikki paitsi meikkivalot ledinä. Ainut ongelma on että kattovalon toinen puoli palaa kokoajan himmeästi. Ja itsellä ainakin himmennys toimii ledien kanssa.
-
- -
Kylläväin. Alle 40e ei jää tulliin. Vaikka menisikin yli niin ei välttämättä mee tulliin. Se on sitten tuurista kiinni.
Jos muuten tilailee rekkarille/sisälle niitä putkiledejä niin kannattaa huomioida pituus. Itselle tuli pari milliä liian lyhkäset mutta vähän kun väänti kantojen metalleja niin hyvin kestää kyydissä.
Jos muuten tilailee rekkarille/sisälle niitä putkiledejä niin kannattaa huomioida pituus. Itselle tuli pari milliä liian lyhkäset mutta vähän kun väänti kantojen metalleja niin hyvin kestää kyydissä.
viittiikö joku täydentää mulle tän mun listan
Rekkarinvalot oli 2kpl 41mm "sukkula" valot
Sisältä edessä 2 kpl "parkkipoltin kantaa, olikohan t10" ja 1kpl 36mm sukkula ?
Meikkipeilis tais olla 41mm sukkulat? 2kpl
Hanskalokeroon en oo hokannu kattoa ? 1kpl ?
Takaluukus myös 41mm sukkula ? 1kpl
Taka sisävalot millä kannalla ja kpl ?
Vieläkö sisustan muutoksiin tarvii muita ?
Rekkarinvalot oli 2kpl 41mm "sukkula" valot
Sisältä edessä 2 kpl "parkkipoltin kantaa, olikohan t10" ja 1kpl 36mm sukkula ?
Meikkipeilis tais olla 41mm sukkulat? 2kpl
Hanskalokeroon en oo hokannu kattoa ? 1kpl ?
Takaluukus myös 41mm sukkula ? 1kpl
Taka sisävalot millä kannalla ja kpl ?
Vieläkö sisustan muutoksiin tarvii muita ?
Mä vaihdoin nelos Golffiin (3d) noiden mainitsemies lisäksi myös ne ovien alareunoissa olevat "lätäkkövalot".
Pelkääjän paikan lätäkkövalo palaa koko ajan ja katossa olevat ovien valot palaa himmeästi koko ajan, mut virran kulutus niin vähäistä ettei haittaa yhtään.
Mulla meikkipeileihin meni muistaakseni lasikantaset, ohjaamon kattoon yks pitkä sukkula ja viereen lasikannat. ovivalot ylös ja lätäkkövalot tais olla lyhyet sukkulat ja hanskalokeroon lyhyt sukkula ja takakonttiin lasikantanen.
Slamitilta tilasin "kunnon" rekkariledit (18 lediä per puoli muistaakseni).
Voin halutessasi tarkistaa kaikki, tosin en tiedä onko Passatissa mahdollisesti erilaiset valot.
Motonetistä kaikki löyty 2ledin paketeissa ja joka paketti makso 4,90€.
Pelkääjän paikan lätäkkövalo palaa koko ajan ja katossa olevat ovien valot palaa himmeästi koko ajan, mut virran kulutus niin vähäistä ettei haittaa yhtään.
Mulla meikkipeileihin meni muistaakseni lasikantaset, ohjaamon kattoon yks pitkä sukkula ja viereen lasikannat. ovivalot ylös ja lätäkkövalot tais olla lyhyet sukkulat ja hanskalokeroon lyhyt sukkula ja takakonttiin lasikantanen.
Slamitilta tilasin "kunnon" rekkariledit (18 lediä per puoli muistaakseni).
Voin halutessasi tarkistaa kaikki, tosin en tiedä onko Passatissa mahdollisesti erilaiset valot.
Motonetistä kaikki löyty 2ledin paketeissa ja joka paketti makso 4,90€.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”