Skooda ja G3 avopulkka

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

Skooda ja G3 avopulkka

ViestiKirjoittaja *Patu* » 19.10.2008 20:40

Edellinen Passat vaihtui muutaman vuoden uudempaan ja tilavampaan Passattiin.

Eli tässä mun nykyinen kuljetin: Passat Variant 2002 1,9TDi 96.kW 4-Motion 6-vaihteisella manuaalilla..
Kuva

Auto on Saksan tuliainen 2008 kesältä. Varustelu taso on Highline eli vakiona löytyy mm.nahkasisusta, korinväriset listat kromilistoin, xenon valot, savu lasit, kromiset kattokaiteet jne.
Viimeksi muokannut *Patu*, 1.5.2011 22:22. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

JUMA
-
Viestit: 539
Liittynyt: 24.6.2005 14:40

ViestiKirjoittaja JUMA » 19.10.2008 21:06

Rupes taas kuume nousee...

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 13.5.2009 22:44

Ylhäällä päivitetty kalusto nyt kun muutoksia tehty viime kesästä.

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 25.5.2009 11:05

Tuut aina sillon tällön vastaan...:) On kyllä pirun siisti!

Cede
-
Viestit: 416
Liittynyt: 27.5.2008 8:59

ViestiKirjoittaja Cede » 25.5.2009 11:19

Yllättävän tyylikkäät nuo Zerot tähän autoon.

keranen86
-
Viestit: 236
Liittynyt: 25.3.2005 17:35
Viesti:

ViestiKirjoittaja keranen86 » 25.5.2009 11:27

Missä päin suomea tää auto pyörii ?

hapa11
-
Viestit: 156
Liittynyt: 7.12.2005 21:50

ViestiKirjoittaja hapa11 » 26.5.2009 21:57

Taitaa etelä suomessa olla... Ainakin tänään kylällä näin vastaavilla vanteilla olevan Pasaatin...

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 26.5.2009 22:21

Taitaapi kylläkin olla täälä E-Pn suunnalla...;)

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 27.5.2009 17:48

Vanteet oli ihan omaan silmään miellyttävät mutta huono laatuiset (lakka lähti puolista pois). Nyt alle tulee BBS LM replicat 8*18 eteen 225 gummeilla ja 9*18 taakse 255 gummeilla.

Tyyli muuttuu hieman klassisempaan suuntaan mutta toivottavasti ei huonommaksi.

Kiitoksia rakentavasta palautteesta. Lisää otetaan vastaan.
Viimeksi muokannut *Patu*, 1.5.2011 22:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 27.5.2009 17:52

ohho! :O Minkähänlainen on pasuuna ajaa kun takana noin järkyt nakit!? :D

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 27.5.2009 18:04

En tiedä vielä kun vanteet+gummit tulee 5.6. Sittenhän sen huomaa millaista on ajaa, en usko että niin suurta vaikutusta on tuohon nelivetoon muuta kuin äänen puolesta mutta sen saa kuriin lisä Vibro kerroksella takalokareihin.

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 28.5.2009 10:30

mitäs meinaat noille vanhoille vanteille tehdä?:D

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 7.7.2009 10:11

Uusi kuva autosta ylhäällä uusin vantein. Ja hyvinhän nuo 255/35 gummit takana pyörii, ei tullut meteliäkään juuri lisää.

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 7.7.2009 11:42

Hmm...omaan silmään ei miellytä noi vanteet ainakaan kuvassa,ehkä liian uus ja iso auto vanteille...? en tiedä sitten livenä...:) saisikko kuvaa perästä miten möhköltä näyttää noiden gummejen kanssa? :P

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 10.4.2010 22:23

Päivitellääs tätäkin pitkästä aikaa...

Eli vanteet vaihtu tulevaksi kesäksi BBS LM kopioista Rial Race Daytonoihin. Takana siis 18*9,5 vanteet 255/35 gummein ja ET30. Meni oikein passelisti ja gummien kuviot jäi aivan kaaren tasalle. Edessä vanteet 18*8,5 vanteet 225/40 gummein ja ET30 mutta väliin läiskästiin 12.mm spacerit joten nyt ET18 ja gummien kuvio saatiin näin myös aivan kaarien tasalle.
Kuva

Kaikkee muutakin on tullut sitten viime postauksen jälkeen päiviteltyä kuten; Kattokaiteet heivattu mäkeen, Antenni heivattu mäkeen, Luomet heivattu mäkeen, Hifi-osastoa päivitelty, Peilit vaihdettu, jne jne.

Katsotaan mitä tuleva kesä tuo tullessaan...ainakin varmasti puskurien siloittelua, välijäähdyttimen asennusta ja hifien päivitystä.

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 10.4.2010 22:34

No nyt! :D Paremmalta näyttää nää vanteet ja peilien vaihto ja luomien poisto pelkkää plussaa!:)

Jurz4
-
Viestit: 42
Liittynyt: 26.10.2006 19:05

ViestiKirjoittaja Jurz4 » 11.4.2010 1:26

tässä on kyllä järisyttävän seksikäs wagen! todella hyvä maku sanoisin

Harley
-
Viestit: 29
Liittynyt: 8.5.2004 15:44

ViestiKirjoittaja Harley » 11.4.2010 19:07

Oliko kaiteiden poisto paha homma? Ite miettiny vähän samaa hommaa?

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 11.4.2010 20:08

Poistatin nuo kaiteet maalarilla, mutta sen verran osaan sanoa että ei ole paha nakki. Kattoverhoilu pois joka lähtee helposti ja sieltä alta sitten kaiteet auki ja sitten hitsillä vaan reiät umpeen ja maalia päälle.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 16.8.2010 22:32

Kupla meni vaihdossa ja tällainen G3 avopulkka tuli vaihdossa Passatin kaveriksi.
Kuva
Kuka tunnustautuu auton EX.omistajaksi?

BullDozer
-
Viestit: 51
Liittynyt: 15.3.2006 10:10

ViestiKirjoittaja BullDozer » 17.8.2010 8:01

Ex omistajasta en tiedä, mutta aivan törkeen hieno!! Kuten myös Passatti.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 17.8.2010 8:11

sisuta näyttää kyllä hyvän väriseltä avossa. laitteletko kuvia siitäkin

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 17.8.2010 9:38

Täs on pari nopeaa otosta sisätiloista:

KuvaKuva

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 17.8.2010 12:13

Aika siistin olonen golf, mutta tosta sisustasta voi olla montaa mieltä...:D Aikas....sanoisinko Britti-tyylinen...?

NisseR
-
Viestit: 47
Liittynyt: 24.4.2010 7:34

ViestiKirjoittaja NisseR » 17.8.2010 13:32

Todella hyvännäkönen sisusta golffissa! Paljolla myyt? :D

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 19.4.2011 19:08

Passat vaihtui Skoodaan, tarkemmin 2008 2,0TDi 103.kW BKD DSG Combi elegance sport (ompas sanahirviö:))

Tuli tuohon Skoodaan jo iskettyä alustasarja KW street comfort, lasit tummennettua ja passatista ehostettua vanteet. pahoittelen että auto on kuvissa likainen mutta laitetaan sitten parempaa kuvaa kun jaksaa vahat iskeä pintaan.
Kuva
Lisää pikku muutoksia luvassa ja golffiin mm.uutta rattia ja vanteita...

AH
-
Viestit: 176
Liittynyt: 28.2.2005 17:23

ViestiKirjoittaja AH » 19.4.2011 19:20

Golfin sisusta on kyllä maukas!

Skodan vanteet ehkä hivenen liian "keltaiset"? Voi tietty kuvakin/näyttö valehdella.

Mikael Johnsson
-
Viestit: 126
Liittynyt: 22.5.2004 22:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mikael Johnsson » 19.4.2011 19:49

Oliko arvokas sisusta? On ihan jännä kyllä.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 19.4.2011 20:11

Skodan vanteiden väri on "Subaru Gold" eli kuva voi hieman valehdella.

Golfin sisustan oli ex.omistaja laittanut tuohon kuntoon joten en tiedä kuinka paljon se oli kustantanut.

vilperj
-
Viestit: 19
Liittynyt: 2.3.2011 4:12

ViestiKirjoittaja vilperj » 19.4.2011 20:33

Todella tyylikkäät kulkineet ! Etenkin propsit tippuu kolffille!

Mandeprkl
-
Viestit: 567
Liittynyt: 29.10.2008 20:23

ViestiKirjoittaja Mandeprkl » 19.4.2011 20:59

Tuo Golffin sisusta on aivan uskomattoman tyylikäs! Kateellinen täytyy olla!

mane_
-
Viestit: 508
Liittynyt: 23.7.2005 8:21

ViestiKirjoittaja mane_ » 20.4.2011 7:30

Avosta saisit tehdä vähän kattavammankin esittelyn.. :) Hyvältä näyttävät, molemmat. Kuva

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 1.5.2011 22:12

Tässä nyt kuva Avosta uusin vantein ja "katsastus" kunnossa. Vanteissa hieman apinoitu Kepukan avoa eli 8*17 MAM MT1 ja renkaat 195&205/40/17.
Kuva

Kunhan tuo katsastus saadaan toimitettua niin 20.mm spacerit odottais joka kulmaan ja nuo vakiot lamput menee tallin perälle odottamaan ens vuoden katsastusta.

Laittelen sitten parempaa selostusta golfista ja kuvia kun auto saadaan katsastuskunnosta kesäkuntoon.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 1.5.2011 22:31

Avon vannevalinta meni ainakin huonompaan suuntaan.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 1.5.2011 22:39

Niin no makuja on monia...itse en niin perusta tollasista 5-puolasista niin paljoa, ainakaan tuossa värissä ja nuo MAM:it on aina ollut lähellä sydäntä.

Borbetit säilyyy toki mulla ja ovat ens talven kunnostuksen kohteena mutta jos ne avon alle vielä tulee niin ei enää perus hopeana.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 1.5.2011 23:13

Hienon näköinen Sotka sulla.. Sopivan matala!

Raimssi
-
Viestit: 498
Liittynyt: 23.8.2005 17:46

ViestiKirjoittaja Raimssi » 2.5.2011 11:28

Herralla auto kalusto kunnossa.

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 3.5.2011 11:07

Tänne ei jostain syystä näy kuvat...? (ei vaikka koetin avata uuteen sivuun ja vaikka yritin lisätä smalliakin perään...?)

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 12.6.2011 0:52

Skodasta korkeus saatu mieleiseksi ja taka kaaret mankeloitu:
Kuva

Talvivanteet Skodaan tuli kans hommattua; Gti Golfin lisävarustevanteet mallia "Detroit", BBS:n tekeleet ja mitat 18*7,5 ET51. Spaceria noihin sitten seuraavaksi etsimään.

Kuva

Golfista tulossa parempia ja kesäisempiä kuvia piakkoin.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 19.7.2011 23:52

Kirjotetaas tänne hieman enemmä juttua avosta kun tuli tehtyä päätös että se pysyy perheessä pitempäänkin.

Eli kyseessä Saksan tuonti avo joskus 2000-luvun alussa. Malli on 1,8ex huippuvahvalla 55.kw:n ykspiste ruiskulla (AAM). Vuosimalli 1994.

Varusteita ei liiemmin ole mutta lämmitettävä takalasi + talvikatto on ja sitten tuo katon suoja. Sähköpeiliä löytyy myös.

Autoa on Suomessa aikasemmat omistajat ilmeisesti tuunanneet jotenkuten...itse yritän tuunata hieman paremmalla laadulla :) Autossa minulle tullessa oli säädettävä alusta, amis annelit ja muuta kuvassa näkyvää perus tuning palikkaa.

Tuossa talven mittaan tuli hankittua Saksasta tuuliverkko ja Raidin sportti ratti, lisäksi vanteet vaihtui ja siitä oli juttua jo aikaisemmin. Vanteiden kaveriksi laitettiin 20.mm:n spacerit ja rengas kulmat tarkastettiin jotka oli aika hanurilleen aikaisemmin.

Stereot tuli nyt kesälomalla päivitettyä Rainbown kolmitie-sarjalla originaali paikoille.

Nyt on lähdetty haalimaan jarrujen upgreidaus osia tuleva mahdollinen tekniikka swappi mielessä. Ostettu jo VR6 satulat ja G60 Zimmermannin 4.reikäset levyt+palat. Osien haaliminen jatkuu ja kaikki jarruosat ei vielä kasassa.

Nuo ensimmäisissä kuvissa olevat 16*9 vanteet olis tarkoitus ensi talven aikana kunnostaa ja saada ensi kesäksi alle kun jarrutkin pitäs olla kasassa.

Myös AAM:n nokka-akseli pitäs vaihtaa 1,8Gti:n vastaavaan jotta tolla tekniikalla jaksais ajella siihen saakka kun saa uutta konetta keulille.

Auto pitäisi myös maalata ja uusi väri on harkinnassa, mieli tekis kiiltävän mustaa joka kääntyy tumman ruskeaan päin, ehdotuksia väristä otetaan vastaan.

Auto on ollut kovassa käytössä ja on kyllä yllättävän mukava ajaa matalallekin säädettynä. Ei muuta jää kaipaamaan kun enemmän hepoja konepellin alle ja sähkölaseja...mutta toivotaan että nuokin järjestyvät aikanaan.

Tässä kuvaa nyt tältä kesältä Nurmoosta. Pahoittelen että auto ei ole kunnon vahassa mutta ei sitä kaikkeen aina ehdi kun kamera on matkassa.
Kuva

topcatti
-
Viestit: 513
Liittynyt: 7.2.2011 10:16

ViestiKirjoittaja topcatti » 26.7.2011 12:15

Tais tuo sun vanha passatti näkyä just täällä kuopiossa päin jos rekkari aaz xxx tjsp. Siisti peli sekin :)

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 27.7.2011 15:42

Juu se on sen rekkari ja sinnepäin se meni, hyvä että on sekin vielä liikenteessä.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 7.8.2011 21:48

Mites tässä näin pääsi käymään??? Nyt kaks avoa jo markilla...no tuo punavanteinen on jo myynnissä.

KuvaKuva

Kuvassa hieman vannejumppaa autojen kesken...

Uudesta avosta tarkempaa juttua myöhemmin.

mane_
-
Viestit: 508
Liittynyt: 23.7.2005 8:21

ViestiKirjoittaja mane_ » 8.8.2011 8:00

Mikäs sen parempi kuin cabriolet.. No kaksi!! :D Onnea hankinnan johdosta, toikii on ihan siisti peli.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 16.9.2011 13:30

Tuo pienempi tehoinen ja vanhempi cabriolet myyty 300.metrin päähän ja tuohon uudempaan tehty huoltoa: koneen öljyt, puola, tulpat, vaihdelaatikon öljyt.

VR6 jarrujen asennus kesken ja BBS RM:t kesävanteiksi matkahuollossa matkalla...

Kuvia laittelen myöhemmin.

Niin ja Skodaan vaihtui kesävanteiksi Golf GTi:n BBS Detroit vanteet kokoa 18...
Kuva

Juhuts
-
Viestit: 69
Liittynyt: 7.10.2009 0:01
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juhuts » 16.9.2011 15:02

Erittäin kivan näköiset nuo GTIn vanteet tuossa skoodassa :p sopivat pyöreine muotoineen ja kooltaankin varsin passelisti alle.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 16.9.2011 18:04

Omasta mielestä sopii kanssa yllättävän hyvin, sen takia tein niistä kesävanteet. Kuvassa ei vielä näy 25.mm:n spacerit joka kulmassa jolla renkaat tulee aivan kaaren tasalle.

Lisäksi suurena plussana noille vanteille on niiden helppohoitoisuus, on kyllä nopea pestä kun ei ole sormet hellänä jos vertaa vaikka noihin Rialeihin :)

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 22.9.2011 23:06

Noniin kirjoitellaan kun on aikaa...

Eli tuo "uusi" avo on mallia 2.0 8V AKR 85.kW (115.hp), vm-98, väri LC9Z eli Black Macig.
Taitaa olla ihan viimeisiä kolmoskoppasia avoja ja tekniikka samaa pääosin kun kolmoskoppasissa GTi malleissa. Uusi avo on myös Saksan tuonti muutaman vuoden takaa.

Varusteina 4*sähkölasit, 2*airbagit, ajotietokone, keskuslukitus, jonkin sortin hälytin (kenties jälkeenpäin asennettu), lämpökatto takalasin lämmityksellä, penkinlämmittimet (jotka nyt ei toimi kun sisusta vaihdettiin vanhasta avosta), tummat vilkut/sumarit, alkuperäiset erillissarjat eessä ja niin edelleen.

Jälkeenpäin sitten asenneltu JOM:in korkeussäädettävä alusta, joku kauhea takavaimennin (tulee vaihtumaan), Kirkkaat takavalot (tuli vanhasta), neloskoppasen umpiot eteen, VR6 lippa ja niin edelleen.

Nyt ensi töiksi eteen laitettiin VR6:sen jarrusatulat+kannattimet, G60 Zimmermanin levyt 280.mm ja Ferodon palat.

Kuva missä alkuperäinen levy ja G60 levy:
Kuva
Tässä lopputulos:
Kuva
Homma oli bolt-on, ainoastaan toisen satulan jouduin aukomaan ja kunnostamaan kun mäntä oli aivan jumissa.

Hieman hahmoteltiin myös ensi kesän vannemuotia:
Kuva
Ylhäältä:
Kuva
Ja mahtuu ne uudet jarrutkin sinne sisään:
Kuva

Vanteet on vakiolevyisinä olleet 6,5*15 ET33 mutta nyt edessä olis 2.tuuman kehät (eli 8*15) ja takana 3.tuuman kehät (eli 9*15) joten mikä tuo uus ET nyt sitten mahtaa olla, onko se eessä 8 ja takana -5? Voiko mun laskut pitää paikkaansa?

Osaakos BBS asiantuntijat täällä sanoa että onko mitään toiveita saada noita vanteita ja renkaita alle niin ettei tarvi hitsiä näyttää kaarille?

Entä mikä olisi suositeltava rengastus noille jotta vierintäkehä pysyis suhteellisen normaalina ja vielä että renkaat olis tarpeeksi kaposet kaariin?

Edit:
Willtheyfit.com mukaan pitäs juuri ja juuri mahtua alle ja renkaat pitäs olla 185/195/50 jotta vierintäkehä olis edes sinnepäin...

mosir
-
Viestit: 419
Liittynyt: 16.2.2007 8:40

ViestiKirjoittaja mosir » 23.9.2011 1:32

Olisit willtheyfitilä vaikka tarkastellu noita offsettejakin samalla. Melkolailla perusvarma vannevalinta kyllä.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 23.9.2011 15:09

onko mitään toiveita saada noita vanteita ja renkaita alle niin ettei tarvi hitsiä näyttää kaarille?

Mankelia, sahaa ja sopivasti camberia. Jos muovikaaret haluaa säilyttää, ainakin etukaariin tällaiset.
Ainakin pop-niitin reikien perusteella nuo helmojen päälle jatkuvat tarvike-muovikaaret voisivat olla hitusen leveämmät kuin tämä tavis-motonettisetti, vaikka niitä tuossa leveämmiksi mainostetaankin.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 28.9.2011 16:23

No yritetään alkuun oikeilla rengaskulmilla ja normi muovikaarilla. Katsotaan sitten jos raapii liikaa että mitä tehdään. Edessä tuskin tulee mitään ongelmaa mutta takana voi hieman rapia.

Kun ei ole aikaisempaa kokemusta näistä muovikaarellisista niin miten nuo alkuperäiset muovikaaret ovat kiinni, mietin vaan sitä että ovatko helppo irroittaa ja uudelleen laittaa paikalle niin että voisi tarkistaa pellin kunnon noiden kaarien takana?

Jarrut tuli muutoskatsastettua suhteellisen kivuttomasti ja ovat nyt otteessa tulevaa mahdollista tekniikan päivitystä ajatellen.
Kuva

Tässä AKR koneisessa Jarrutehostaja, paineenjakoyksikkö, takajarrut ovat samankokokoiset kuin VR6:sessa joten pelkkä etujarrujen vaihto riitti siihen että jarrut saatin vastaamaan 128.kW:n AAA koneista VR6:sta.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 28.9.2011 16:33

Kaaret on ihan vaan poppareilla kiinni.

Oisit samalla katsastanut tuon alustan niin että otteessa olisi lukenut se vaihteluväli millä se saa olla.

polarice
-
Viestit: 286
Liittynyt: 26.12.2008 0:09

ViestiKirjoittaja polarice » 28.9.2011 16:50

^Itselle katsuri kertoi, että on aivan sama millä korkeudella auto kulkee katsastuksen jälkeen kunhan maavara on väh. 8cm.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 28.9.2011 16:59

Ja kun sen tiedon esität poliisisedälle niin mitähän se tuumaa? =D

Edit: niin en siis sitä katsastajan takia meinaa sitä merkintää sinne otteeseen vaan poliiseja varten tuonne tien päälle. Heillä kun ei ole aina se katsastusaseman tunkki mukana ja jos auto on matalemmalla kuin mitä otteessa sanotaan niin hehän voivat laittaa sinut muutoskatsastukseen.
Viimeksi muokannut Sebastian, 28.9.2011 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 28.9.2011 17:35

No oma kokemukseni on että jos otteessa on maininta säädettävästä alustasarjasta niin se riittää kunhan katsuri saa oman nosturinsa auton alle (jonka korkeus on noin 8-9.cm).

Jos ei nosturi mahdu alle niin ihan aiheestakin Katsurit puuttuvat tuohon alustaan tarkemmin koska 8.cm on minimi korkeus.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 29.12.2011 21:52

Joulupukki toi Saksan maalta hieman kilkettä avoon:
Kuva

Lisäksi vanteita ollaan fixailtu jonkun verran koska kyllä se kesä sieltä lähestyy vaikka talvea ei edes tuliskaan.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 10.3.2012 13:22

Vanteet valmiit, vielä pitäisi gummit noille tilailla...

Kuva

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 26.3.2012 23:01

Skodan vannekalusto vaihtuu kesäksi ja ajellaan tuleva kesä nyt tälläsillä:
Kuva
Eteen 8x18 ET32 ja taakse 9x18 ET32.

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 3.6.2012 21:26

Avossakin nyt toiset vanteet alla ja näillä mennään tää kesä:
Kuva

Osaisko joku muuten sanoa että saisko tuohon 2.0 AKR koneeseen helposti laitettua remmiahdinta kuten joku Eaton tai vastaava?


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa