onko agr koneen alkuperäinen nokka-akseli miten kestävää laatua, tartteeko alkaa vaihtamaan suunnilleen millä kilsoilla? Tietty öljyt ja niiden vaihto vaikuttaa asiaan mutta huollot on ajallaan tehtyinä.
Suunnitteilla olis kansiremppaa ennenkuin alkaa ottamaan tehoja irti koneesta ja tekis mieli vaihtaa sinne lähes kaikki paitsi nokka. Nyt kilsoja 300tkm.
Sitten toinen asia että paljon kuuluu olla öljynpaineet kylmällä ja lämpösellä koneella, tasakaasulla ajossa sekä tyhjäkäynnillä?
kansiremontti agr
Valvoja: ffp jäsenet
Jatketaan tähän samaan topiciin kun alkaa omassa 1.9tdi agr golfissa meneen puurot ja vellit sekasin, eli neste häviää ja paisuntasäiliöön on muodostunut mustaa öljy/nokismegmaa.
Nesteet pysyvät sisällä pienessä ajossa, mutta häviävät kun autolla ajaa pidempää matkaa esim. motarilla suurilla kierroksilla, tämä siis toivottavasti viittaa ainoastaan rikkinäiseen kansipahviin. Nyt kun koneen avaaminen tulee ajankohtaiseksi kysynkin että mitä sinne kannattaisi samalla vaihtaa, vai ostanko vain uuden pahvin ja pultit, jos kansi näyttää silmämääräisesti hyvälle niin suoraan kiinni vain ilman plaanausta? Autolla rullattu karvan vajaa 400tkm.
-kiitos ja anteeksi-
Nesteet pysyvät sisällä pienessä ajossa, mutta häviävät kun autolla ajaa pidempää matkaa esim. motarilla suurilla kierroksilla, tämä siis toivottavasti viittaa ainoastaan rikkinäiseen kansipahviin. Nyt kun koneen avaaminen tulee ajankohtaiseksi kysynkin että mitä sinne kannattaisi samalla vaihtaa, vai ostanko vain uuden pahvin ja pultit, jos kansi näyttää silmämääräisesti hyvälle niin suoraan kiinni vain ilman plaanausta? Autolla rullattu karvan vajaa 400tkm.
-kiitos ja anteeksi-
Ei sitä uutta kantta kannata laittaa jos vanha on hyvä kuntoinen.Jukan arvio peruskoneistuksista on aika lähelle oikeaa ja jos tuohon lisätään kanavien kevyt hipistely ja nokan virihionta niin ollaan vielä alle 900e budjetissa.
Joku pätevä pikku paja vaihtaa kannen puolenpäivän töinä 200-400e.
Toinen ääripää on sitten nämä "tein itse ja säästin" vaihtoehdot.Useita tapauksia että nämä ovat tulleet huomattavasti kalliimmaksi = )
Joku pätevä pikku paja vaihtaa kannen puolenpäivän töinä 200-400e.
Toinen ääripää on sitten nämä "tein itse ja säästin" vaihtoehdot.Useita tapauksia että nämä ovat tulleet huomattavasti kalliimmaksi = )
Ostin ebaysta uuden (kopio, harakiri) tdi kannen venttiileineen, nokkineen ja postikuluineen.. muistaakseni
350 eur .. Laadusta ei tetoa, ei ole vielä rojektikone kasassa.
Odotellu asennusta jo puolisen vuotta mutta ei oo vielä alakerta kasassa lu ei ole kiirekään.
Kansi näyttää ihan ok ulospäin. Kuviakin järjestynee jos joku kaipailee..ompi olohuoneen sohvalla :)
-vk-
350 eur .. Laadusta ei tetoa, ei ole vielä rojektikone kasassa.
Odotellu asennusta jo puolisen vuotta mutta ei oo vielä alakerta kasassa lu ei ole kiirekään.
Kansi näyttää ihan ok ulospäin. Kuviakin järjestynee jos joku kaipailee..ompi olohuoneen sohvalla :)
-vk-
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa