VOI POISTAA
Valvoja: ffp jäsenet
VOI POISTAA
minulla on vm88 golf gti 1.8 16V (kr) koneinen kulkine. kuinka hankala kyseinen laite on turbottaa??? ja mitä vaatimuksia olis leimalle??
Viimeksi muokannut Infl44tio, 15.2.2011 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
G60-Golfin/Corradon 280mm etujarrut sekä navat tarvitset ja sen jälkeen penkissä max. 192hv ja muutoskatsastamaan. Noin lyhykäisyydessään.
Helpointa on hommata 5cyl audin männät+kiertokanget. Monesti saa täysiä sarjoja käytettynä 100-200€ hintaan. Tuo setti riittää +300hv lukemiin. Sitten ohjelmoitava ruisku+suuttimien sekä muutaman anturin asennus tai jos haluaa itseään kiusata niin Turbo-Saabin K-Jetronicilla saa kait sen karva päälle 200hv. Mutta tänäpäivänä en edes harkitsisi mekaanista ruiskua saati mitään kaasareita.
Haulla löytyy kyllä tarinaa mk2 Golfien ahtamisesta kun jaksaa etsiä.
Helpointa on hommata 5cyl audin männät+kiertokanget. Monesti saa täysiä sarjoja käytettynä 100-200€ hintaan. Tuo setti riittää +300hv lukemiin. Sitten ohjelmoitava ruisku+suuttimien sekä muutaman anturin asennus tai jos haluaa itseään kiusata niin Turbo-Saabin K-Jetronicilla saa kait sen karva päälle 200hv. Mutta tänäpäivänä en edes harkitsisi mekaanista ruiskua saati mitään kaasareita.
Haulla löytyy kyllä tarinaa mk2 Golfien ahtamisesta kun jaksaa etsiä.
Ja tietenkin Jynssin teksti aiheesta noin 10 vuoden takaa.. http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=170
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa