Muutama esite löytyi suomesta. Kiitos Kartelle vinkkilöistä. Kuvassa kaksi ylintä ovat 32s. ja 8s. / painettu 8/72. Värikartta 1/73. Alhaalla suomenkielinen on vain 4s. vuos jotain -77. Pronssinvärinen on saksankielinen 24s. / painettu 1/78.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1553537.jpg
Lisäks 80 GT:n 1975 saksankielinen esite, 20s. + värikartta 8/73
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1553538.jpg
Jos jollakin on noista jollekkin tarvetta, niin voin mahollisesti skannata. Noista löytyy varmaan aika kattavasti tietoa tuon B1 Audin varusteista jne.
Audi Fox Gti -78 (B1) "museoprojekti"
Valvoja: ffp jäsenet
Auto seisoo tallissa ja mitään ei oo tapahtunu, kun koulu vie täysin ajan. Mutta kokonaan ei malta asiaa unohtaa. Löysin huutonetistä vihdoin suomenkielisen ohjekirjan, joka matkaa nyt tännepäin. Nyt on sitten ensimmäiset suomalaiset tekniikkainfot olemassa, jos paria esitettä ei laskea mukaan.
http://kuvablogi.com/nayta/1712373/
http://kuvablogi.com/nayta/1712373/
Tänään tärähti postissa suomenkielinen käyttöohjekirja ja sattuipa olemaan juuri oikeaa vuosikertaa. Painettu samoihin aikoihin ku foxi on rullannut ulos Ingolstadtista. En ehtinyt vielä lukemaan sen kummemmin, mutta pikavilkaisulla näyttäisi että lähes kaikkia varusteita on saanut suomessakin ostettua, mitä tuossa Foxissa on. Mm ilmastoinnista on käyttöohjeet suomeksi, joten eiköhän sen ole silloin saanut tilattua. Olisi hauska kun löytäisi jostain jotain lisävarustehinnastoja tai kuvastoja.
Mutta täytyihän se selata ebaykin samalla läpi ja sieltähän löytyi kiven alla olleet lokasuojan ketunpäälogot. Autoa hankkiessa niitä oli vain yksi ja ajattelin jo aluksi että joudun ite tekemään toisen, mutta suurena yllätyksenä löysin suomesta sille syksyllä parin. Nyt kun löytyi n.1,5 vuoden etsinnän jälkeen varakappaleetkin, niin eiköhän ne uskalla pistää ens kesäks jo kiinnikkin :)
Mutta täytyihän se selata ebaykin samalla läpi ja sieltähän löytyi kiven alla olleet lokasuojan ketunpäälogot. Autoa hankkiessa niitä oli vain yksi ja ajattelin jo aluksi että joudun ite tekemään toisen, mutta suurena yllätyksenä löysin suomesta sille syksyllä parin. Nyt kun löytyi n.1,5 vuoden etsinnän jälkeen varakappaleetkin, niin eiköhän ne uskalla pistää ens kesäks jo kiinnikkin :)
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
Sanokaapas muuten missä voi olla vikaa kun jännitteet ei nouse 14,4 volttiin auton käydessä. Otin laturin irti ja vaihdoin jännitteensäätimen, mutta ei vaikuttanut. Otin myös koko laturin irti, joten maadotuskin oli irti laturin osalta, mutta ei vaikuttanut. Mitäs muita maadotuspaikkoja tai muita paikkoja pitäis kattoa?
Oireena on myös että kun lisää sähkökuormitusta niin jännitteet putoo niin alas, että akku ei lataannu. Auton volttimittarista on selvästi nähtävistä että jännitteet putoo sitä mukaa mitä enemmän kuormittaa. Ilman kuormitusta on n.14v mut putoo helposti n.11v ku valot ym päällä.
Oireena on myös että kun lisää sähkökuormitusta niin jännitteet putoo niin alas, että akku ei lataannu. Auton volttimittarista on selvästi nähtävistä että jännitteet putoo sitä mukaa mitä enemmän kuormittaa. Ilman kuormitusta on n.14v mut putoo helposti n.11v ku valot ym päällä.
- Tankin luukku, suora (ykköskoppasen passatinkin varmaan käy)
- Kotelo ratin vasemmalle puolelle kojelautaan, musta ja ehjä
- Lasinpesunestesäiliön korkki, punanen
Todennäköisesti löytyy nuo kaikki, tuo kotelo pitää tarkistaa että mulla on niitä kaksin kappalein ehyenä.
Pengon varastoja heti vuodevaihteen jälkeen kun lähden sovittelemaan tuota välijäähytintä. Hintataso on harrastajaystävällinen.
Hiukan on heikolla ollut päivittelyt ja enpä tainnut vuoteen käydä edes tallilla taloprojektin takia. Nyt oli Audi taas kuitenkin tulilla viime viikolla. Hain uuden akun, öljysin pytyn, irrotin venttiilikopan ja öljysin myös nokan yms. Startilla etin vielä öljynpaineita ja levittelin öljyä, sitten täräytin tulpanhatut paikalleen. Laakista lähti käyntiin vaikka olikin aluksi hieman epätasainen käynti. Tällä viikolla se pitäisi saada ulos moottorikerhon tallin takarivistöstä ja ajoonkin se olisi tarkoitus ottaa. Oma talli alkaa pikkuhiljaa valmistumaan ja auto muuttaakin ensi talveksi sinne.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa