VAG kokoontumiset Turussa Auranlaakson ABC:llä
Valvoja: ffp jäsenet
Onko tulijoita 4/helmikuu
4/Helmikuu Auranlaakso onko tulijoita? Jos vaikka sais itsestä irti lähteä kahville.
Jos pääsis vihdoin viimein.
Ennakko ilmona kun tässä topicissa ei saa myydä mutta ehkä myyn Passat Sedan 1.9 pd -04 autom.+220kW
Varoituksen sana :super likainen.
Mottipuoleen rahaa laitettu hyvinkin paljon.
Suuttimet Bosio Race 783 +10%,Kannnen porttaus,venttiilityöt,yms+nokka NPS,Garrett GTB 2260V,Martelius 3" rosteri alusta loppuun one off,LTR-Racing software vol.+30,yms.01m 4-vaiht.automaatti muutokset mm. turbiini hiilikuitulukolla,pakkoja muutettu,koneikko muutettu.
Kohtuu ripeä malmikasa,ottaen huomioon painon ett automaatin.
Ennakko ilmona kun tässä topicissa ei saa myydä mutta ehkä myyn Passat Sedan 1.9 pd -04 autom.+220kW
Varoituksen sana :super likainen.
Mottipuoleen rahaa laitettu hyvinkin paljon.
Suuttimet Bosio Race 783 +10%,Kannnen porttaus,venttiilityöt,yms+nokka NPS,Garrett GTB 2260V,Martelius 3" rosteri alusta loppuun one off,LTR-Racing software vol.+30,yms.01m 4-vaiht.automaatti muutokset mm. turbiini hiilikuitulukolla,pakkoja muutettu,koneikko muutettu.
Kohtuu ripeä malmikasa,ottaen huomioon painon ett automaatin.
@rane_69
Kyllähän toi siltä kuulostaakin että muutama raha koneeseen pudotettu. PItänee muistaakin että jos nään tommosen diisel passatin etten edes yritä härnätä :D
Missä siellä auranlaaksolla porukka kokoontuu että miten sitten näitä ffp:n poikia sieltä löytää? Viittis ihan kaikille alkaa huhuilemaan...
Mulle saa vilkutella jos näkee harmaan seat ibi fr:n ja jonkun tollon ratissa. Itse ainakin käyn siellä absin pihalla kääntymässä jos sitten sitä porukkaa ois.
Kyllähän toi siltä kuulostaakin että muutama raha koneeseen pudotettu. PItänee muistaakin että jos nään tommosen diisel passatin etten edes yritä härnätä :D
Missä siellä auranlaaksolla porukka kokoontuu että miten sitten näitä ffp:n poikia sieltä löytää? Viittis ihan kaikille alkaa huhuilemaan...
Mulle saa vilkutella jos näkee harmaan seat ibi fr:n ja jonkun tollon ratissa. Itse ainakin käyn siellä absin pihalla kääntymässä jos sitten sitä porukkaa ois.
Re: VAG kokoontumiset Turussa Auranlaakson ABC:llä
Säännöllisen epäsäännölliset kokoontumiset tosiaan. No nytpä olis kahvittelut, ei ihan turussa mutta Paimion nesteellä 10.9 klo 15-21 https://www.facebook.com/events/284608751919414/
Corradolla tulossa itse.
Corradolla tulossa itse.
Re: VAG kokoontumiset Turussa Auranlaakson ABC:llä
Tulossa klo 16 jälkeen. Golf iv cabriolla.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”