T3 Caravelle 1.6TD syncro -91

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

karhjoo
-

T3 Caravelle 1.6TD syncro -91

ViestiKirjoittaja karhjoo » 2.5.2010 23:07

Tämmösellä pakastimella ollaan siirrytty tammikuusta alkaen.
Ensimmäinen oma VW, edellinen kulkine oli Audi 80 quattro. Joku näissä nelivedoissa siis kiehtoo.
Kuva
Kuva
Kuva

Mittarissa maltilliset 490 tkm, perimätiedon mukaan kolmannella moottorilla. Auton mukana tuli edelliseltä kahdelta vuodelta 5900 eur arvosta kuitteja tehdyistä korjauksista, joten itse haluaisin päästä vähällä.
Keskimmäisen penkkirivin edellinen omistaja on nakannut menemään, tilalla on lukollinen kaappi ja pöytä, oivaa festarivarustusta siis. Itse olen keskittynyt siistimään autoa pala kerrallaan, eikä ulkokuori todellakaan ole helmi, vaikka kuvat vähän valehtelevatkin. Tällä hetkellä näinkin mielikuvituksellisia vikoja päällä: Kytkimen pääsylinteri vuotaa aavistuksen, lämpömittari ei toimi, ja kolme kromipilleriä puuttuu. Kyljistä on saumoja paikkailtu huonosti, ja väärällä värillä. Retkuiluautoksi katsastusta mietin ihan tosissaan keväällä, mutta kun on rekattu maastohenkilöautoksi, niin ei onnistu ilman veroseuraamuksia.

Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”