Golf III -93 hävitti kipunat
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 480
- Liittynyt: 23.7.2003 12:54
Golf III -93 hävitti kipunat
Eli potilas on tommonen saksantuliainen vm-93 2E koneella,automaatti..
Eilispäivänä piti lähtee konttorille, mutta peli oli aivan hengetön!! Siihenasti käynnistyi ilman minkäänlaisia ongelmia sit mihinkään koskematta oli kipinä kateissa..
Startti pyörittää normaalisti, bensapumppu tekee paineen, startatessa putkenpäässä haisee bensa. mutta ei siis kipinöi..
Vaihdettu toimivasta tekniikasta hall-anturi(eli koko jakaja), puolapaketti, tarkistettu/putsailtu konehuoneen liitäntöjä, tulpanjohdot mittailtu.. Käännettäessä sytkävirta päälle on mitattu että sekä halli että puola saa virtaa, myös hallilta puolalle menevä signaalipiuha on ehyt.. Kummallinen keissi.. Jos jollain ois vinkkiä mistä lähtee ettimään??
Lisäksi kipinänkatoamisen jälkeen jarrua poljettaessa etusumuvalojen merkkivalo syttyy kirkkaasti palamaan, aiemmin ei ole palanut.
Ideoita..
E:Vikakoodeja ei minkäänlaisia
Eilispäivänä piti lähtee konttorille, mutta peli oli aivan hengetön!! Siihenasti käynnistyi ilman minkäänlaisia ongelmia sit mihinkään koskematta oli kipinä kateissa..
Startti pyörittää normaalisti, bensapumppu tekee paineen, startatessa putkenpäässä haisee bensa. mutta ei siis kipinöi..
Vaihdettu toimivasta tekniikasta hall-anturi(eli koko jakaja), puolapaketti, tarkistettu/putsailtu konehuoneen liitäntöjä, tulpanjohdot mittailtu.. Käännettäessä sytkävirta päälle on mitattu että sekä halli että puola saa virtaa, myös hallilta puolalle menevä signaalipiuha on ehyt.. Kummallinen keissi.. Jos jollain ois vinkkiä mistä lähtee ettimään??
Lisäksi kipinänkatoamisen jälkeen jarrua poljettaessa etusumuvalojen merkkivalo syttyy kirkkaasti palamaan, aiemmin ei ole palanut.
Ideoita..
E:Vikakoodeja ei minkäänlaisia
-
- -
- Viestit: 480
- Liittynyt: 23.7.2003 12:54
Onko puolaan vaihdettu siis sekä puola että sytytysmoduuli/vahvistin?
Oma nimittäin kyykkäsi vasta pari kuukautta sitten täysin. Hall-anturi, puola, tulpat, jakajanhilut vaihdettuna ja vika oli tuossa yhdessä vaihtamatta jääneessä osassa. Sitä ennen oireili ajoittaisella sammumisella, joka taas korjaantui tuolla hall-anturilla.
Tietty moottorinohjauksen relekin kannattaisi kokeilla. Toinen rivi alhaalta, kolmas rele vasemmalta. Sen oikealla puolella on vielä "ignition main circuits relay", mikä lie suomeksi väännettynä onkaan.
Oma nimittäin kyykkäsi vasta pari kuukautta sitten täysin. Hall-anturi, puola, tulpat, jakajanhilut vaihdettuna ja vika oli tuossa yhdessä vaihtamatta jääneessä osassa. Sitä ennen oireili ajoittaisella sammumisella, joka taas korjaantui tuolla hall-anturilla.
Tietty moottorinohjauksen relekin kannattaisi kokeilla. Toinen rivi alhaalta, kolmas rele vasemmalta. Sen oikealla puolella on vielä "ignition main circuits relay", mikä lie suomeksi väännettynä onkaan.
Noniin, veti Golffi tiistaina itsensä jälleen mykäksi. Suoraan ajosta veto pois eikä enää startannut. Ihmettelyä jo pohdintaa hetki jonka jälkeen puolanjohto käteen ja katsomaan tuleeko kipinää, no ei tietenkään. Samat oireet kuin loppukesästä.
Motonetista hakemaan uutta puolaa ja sen vaihdettua lähti taas heittämällä käymään. Sopii nyt toivoa että tämä puola kestää yli puoli vuotta. Tuo vanha ainakin lähtee takuupalautuksena valmistajalle, prkl.
Motonetista hakemaan uutta puolaa ja sen vaihdettua lähti taas heittämällä käymään. Sopii nyt toivoa että tämä puola kestää yli puoli vuotta. Tuo vanha ainakin lähtee takuupalautuksena valmistajalle, prkl.
Itsellä golf seissy pari kk, oli vaihdelaatikko hajalla . No viime sunnuntaina lykkäsin halliin sulamaan sen. Sitten käytin sitä sielä jonki aikaa, lähti hienosti käyntiin ja kävi nätisti. No maanantai aamuna siihen vaihdettiin laatikko. Ja sitten laatikon vaihdon jälkeen ei enää lähde käyntiin? Startti kyllä pyörittää hienosti, mutta kipinää ei vain tule. Mikä voisi olla vikana? Ei ole oireillut ennen mtn.
Katoppa se puola, ettei olis sulaneet lumet menny haljenneeseen puolaan?
Tiedän muuten 2 tapausta joissa rikkoontunut puola on rikkonut ruiskun alapuolisen kumikurkun, eli sahattu käyntiin ilman kipinää ja pamauttanut imusarjaan jolloin kumi hajalle.
Ostin just huutonetistä edullisesti uuden puolan ihan vaan varalle, niitä kun tuntuu menevän kuin leipää.
Tiedän muuten 2 tapausta joissa rikkoontunut puola on rikkonut ruiskun alapuolisen kumikurkun, eli sahattu käyntiin ilman kipinää ja pamauttanut imusarjaan jolloin kumi hajalle.
Ostin just huutonetistä edullisesti uuden puolan ihan vaan varalle, niitä kun tuntuu menevän kuin leipää.
No jos ei kipunaa tule niin ehkä siitä, varmistaa voi testaamalla kaverin toimivaa puolaa.
Vanha ja uus malli sopii ristiin, vanhemmassa se alempi osa johon se 3-johtoinen liitin tuikataan on ns erillinen vaikka tinaamalla on kiinni, uudempi on samaa klimppiä, edistystä, vau.
Mulla on tuo made in japan -tarvike puola työkalupakissa pitkillä matkoilla, tänä keväänä kun ajellaan 1000km reissuja joka kuukausi.
Vanha ja uus malli sopii ristiin, vanhemmassa se alempi osa johon se 3-johtoinen liitin tuikataan on ns erillinen vaikka tinaamalla on kiinni, uudempi on samaa klimppiä, edistystä, vau.
Mulla on tuo made in japan -tarvike puola työkalupakissa pitkillä matkoilla, tänä keväänä kun ajellaan 1000km reissuja joka kuukausi.
-
- -
- Viestit: 480
- Liittynyt: 23.7.2003 12:54
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa