C-kortti Tampereella? Missä halvin/kannattavin?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

barracud
-
Viesti:

C-kortti Tampereella? Missä halvin/kannattavin?

ViestiKirjoittaja barracud » 15.5.2008 7:30

En ole varma tuliko tämä nyt oikealle osastolle...

Mutta olisi tarve ajaa C-kortti ja varmaan samalla pikku-e.
Onko kellään kokemusta missä se Tampereella kannattaa ajaa, olen vasta pari vuotta asunut täällä ja ei ole kokemusta. B-kortti on kohta kuusi vuotta sitten ajettu opetusluvilla jos se jotenkin vaikuttaa.
En viitsi alkaa kaikkiin kouluihin soittelemaan kun niitä tuntuu olevan joka nurkalla :)

Antto-
-

ViestiKirjoittaja Antto- » 15.5.2008 17:44

No siis mielipiteitä halvimmasta paikasta varmasti löytyy niin monta ku on vastaajiaki, mutta ihmettelen että mihin on hävinny ihmisten voimat kun ei jakseta mitään tehdä itse? Itse en paljon kyselis ffp foorumilta, mistä kaupasta kannattaa vaikka maitopurkki hakea.
Sun tapauksessa puhelinluettelo ja kännykkä kouraan ja soitteleen ja lapulle hintoja josset jaksa paikanpäällä käydä kysymässä. Tämä on mun mielipide asiasta.

EDIT: Ja tarkimman (päivän)hinnan saat sieltä autokoululta, etkä täältä foorumilta.

barracud
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja barracud » 15.5.2008 18:14

Olen päivät iltaan asti töissä eikä ole päivällä mahdollista soitella ym. Illat on mennyt kämpän sekä autojen remppa hommissa. Ei ole jäänyt aikaa hoitaa kaikkia muitakaan asioita!!

Ja kai sitä saa kysyä kokemuksia eri autokouluista, esim millainen palvelu ollut. Ei niitä puhelimella saa.

EDIT: Täsmännän nyt vielä että tarkoitus oli vain saada vinkkiä "hyvistä" autokouluista, silläkin kun en koskaan ole auto koulussa ollut varsinkaan Tampereella. Ajoin tosiaan b-kortin opetusluvilla noin 6vuotta sitte, moni asia on sen jälkeen muuttunut.

Ja alkuperäisessä viestissä oli tarkoitus keskittyä enemmän asiallisen autokoulun etsimiseen kuin siihen "päivän"hinnan kyselyyn. Täsmennän nyt kun olin sen vähän toisin kirjoittanut(huomasin kun nyt luin).
Tässä oli tarkoitus vain kuulla ihmisiltä mistä autokoulusta on jäänyt hyvä maku. Ei sen kummempaa jossittelua yms yms.
Olen vain pannut merkille että Treellä on noin 150 autokoulua.

Minun mielestä täällä kysellään tyhmempiäkin asioita, mitään nyt sen kummemmin osoittamatta tai mitään.
Viimeksi muokannut barracud, 15.5.2008 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Murre
-

ViestiKirjoittaja Murre » 15.5.2008 18:42

Tässä ainakin yksi hyvä ja asiallinen: Autokoulu Sampo, Sammonkatu, Tampere
Jos hintaa haluat tietää, niin soita tuonne ja kysy itse... Hinta kun vaihtelee eri paikoissa ja joka vuosi vaan nousee :(

E:
EDIT: Ja tarkimman (päivän)hinnan saat sieltä autokoululta, etkä täältä foorumilta.
AIVAN!!

Tapsala
-

ViestiKirjoittaja Tapsala » 15.5.2008 21:44

Lähes kaikki Tampereen autokoulut ostaa noi kuorma-auton teoriaopetukset autokouluta joka on Sammon uimahallin vieressä. Autokoulun nimi on Pirkanmaan Liikennekouluttajat Oy

Siä tuli itsekkin istuttua ne 12 tuntia. Talvella ei sinne kannata mennä, se opettaja meinaan veti ovet auki tauon aikana vaikka pihalla olis ollu kuinka paljon pakkasta vaan! Siä sisällää paleli ihan tosisssaan toppatakki päällä! :/ Nimimerkillä kokemusta on!

aaronp
-

ViestiKirjoittaja aaronp » 16.5.2008 16:54

Ilveksessä itse tuli aikanaan kaikki "lisenssit" ajettua ja pelkkää plussaa koko paikasta, heillä oli ainakin silloin oma auto ja opettajina loistavaa porukkaa.

jmracing
-

ViestiKirjoittaja jmracing » 16.5.2008 17:28

Nokian Autokoulu-Centerille annan oman ääneni, asiallista toimintaa ja hyvä porukka. Lisätietoja löytyy.. www.autokoulucenter.com

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”