Golf IV mittariston rengassarja...?!
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV mittariston rengassarja...?!
Eli tarvitsis apua noiden vaihtamiseen.En ainakaan haku-toiminnolla löytänyt apua täältä.Kuullu olen et jopa iso homma ois niitä laitella paikalle?Joku varmaan osaa mua asiassa valaista.Tänkjuu! =o)
Eli sulla on vissiin semmoiset metalliset renkaat?
Lasin joudut ottaan mittaristosta pois. Kannattaa leikata se esim dremelillä irti. Älä yritä kammeta sitä sillä se halkeaa todella helposti. Kokemusta on.
Uusi lasi maksaa yli 200€ kun joudut koko mittariston vaihtamaan.
Eli lasi pois ja liimaat vaan renkaat paikoilleen. Liimaa jollain bostikilla tai vastaavalla. Ei millään pikaliimalla kun se samentaa monet muovit eli tekee semmoisia valkoisia renkaita ja pisteitä.
Annat niiden renkaiden kuivua kunnolla ja liimaat nätisti sitten sen lasin takaisin paikoilleen sillä samalla liimalla.
Lasin joudut ottaan mittaristosta pois. Kannattaa leikata se esim dremelillä irti. Älä yritä kammeta sitä sillä se halkeaa todella helposti. Kokemusta on.
Uusi lasi maksaa yli 200€ kun joudut koko mittariston vaihtamaan.
Eli lasi pois ja liimaat vaan renkaat paikoilleen. Liimaa jollain bostikilla tai vastaavalla. Ei millään pikaliimalla kun se samentaa monet muovit eli tekee semmoisia valkoisia renkaita ja pisteitä.
Annat niiden renkaiden kuivua kunnolla ja liimaat nätisti sitten sen lasin takaisin paikoilleen sillä samalla liimalla.
Lasi lähti irti ainakin 3b:n mittaristosta helpommin kun olin kuvitellut ensi vilkauksella. Rinkulat (muoviset) liimasin mustalla sikamassalla jonka sai hierrettyä pois kehyksistä ja kehyksen pohjasta ihan kynnen avulla massan kuivuttua. YLimääräisiä roiskeita ei siten jäänyt näkyviin. Lasin liimasin takas kehykseen samaisella tökötillä.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”